🌷پژوهشگران زمینه ساز ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف🌷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام وعرض ادب خدمت بزرگواران و طلاب عزیز سطح سه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 احتراما به استحضا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
بزرگواران سطح سه
توجه فرمایید
لطفا برگه فعالیت های پژوهشی شما عزیزان حداکثر تا 20آبان جهت درج در پرونده پژوهشی ارسال گردد.
چه به صورت حضوری(اتاق پژوهش رضویه)
چه به صورت مجازی و تایپ در ورد ارسال به نماینده شورای طلاب رشته خود
تبلیغ:خانم صولت
اخلاق:خانم مهدی پور
فقه واصول:خانم خاندان
فلسفه وکلام:خانم پرستنده
باتشکر
معاونت پژوهش رضویه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
•┈┈••••✾••✾•••┈┈•
#واحد_پژوهش_مدرسه_رضویه
📕🌸════╗
@razaviehpajohesh
╚════🌼📘═╝
بسم الله الرحمن الرحیم
طلاب عزیز سطح دو وسه
سلام علیکم ورحمه الله، ایام بکام
ان شالله به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی
طرح *کتابخوری*
وفرم *فعالیت های سالانه پژوهشی*
وفرم *علاقه مندی و مهارت های پژوهشی*
ارسال میگردد.
روزانه پیگیر اطلاعیه های کانال باشید...
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
•┈┈••••✾••✾•••┈┈•
#واحد_پژوهش_مدرسه_رضویه
📕🌸════╗
@razaviehpajohesh
╚════🌼📘═╝
#کارگاه_پژوهشی
✅موضوع: روشها و نکات کاربردی انتخاب موضوع
🎙ارائه دهنده: حجت الاسلام احمدرضا قوامی (مدرس حوزه و دانشگاه و پژوهشگر)
🗓 زمان : 11 آبان
⏰ ساعت: 18
🌐به صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش الکترونیک LMS2
🔗لینک وبینار 👇
https://mtj.lms2.hozehkh.com/ws/pajhooheshjam2
📚واحد پژوهش مدرسه علمیه مهدیه عج تربت جام
•┈┈•••🔅•••┈┈•
🌐معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان:
🔎 https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f
📚 @howzehpajohesh
#نشست_علمی
جلسه چهارم
✅پیش نشست #کنفرانس_تبلیغ_جهانی_دین با موضوع تجربه نگاری تبلیغ جهانی دین در عرصه بین الملل
📆 زمان: چهارشنبه ۱۲ آبان ماه
⏰ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹
🕌 حضوری: جامعه المصطفی العالمیه واحد خواهران، سالن همایش ها
🔗مجازی: لینک حضور: https://vc.miu.ac.ir/mashhad8
♦️سخنرانان:
✔️خانم دکتر علاسوند عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده
✔️خانم دکتر فخار ریاست کمیته علمی خواهران و عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه
✔️خانم پهل نقوی دانش آموخته کارشناسی ارشد المصطفی و فعال تبلیغی در کشور پاکستان
💠 #پژوهشکده_بین_المللی_امام_رضا علیه السلام:
•┈┈•••🔅•••┈┈•
🌐معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان:
🔎 https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f
📚 @howzehpajohesh
📚کارگاههای روش تحقیق پیشرفته
🔹کارگاه اول: مطالعات تطبیقی ادیان «با تأکید بر متون مقدس»
🔸ارائهدهنده:
دکتر مهدی قاسمی
استاد حوزه و دانشگاه، پژوهشگر مطالعات تطبیقی اسلام و ادیان
🔹برگزارکنندگان:
مرکزتخصصی آخوندخراسانی ره
هيئت اندیشهورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان
🕗زمان ثبتنام:
٢١ تا ٣٠ مهر ١۴٠٠
✅لینک ثبتنام:
Paziresh.dte.ir
🕗زمان برگزاری:
پنجشنبههای آبان ١۴٠٠ ساعت ٨ تا ١٢
✅لینک ورود: htpps://bbb01.dte.ir/b/w4u-nh5-0eo-psk
🆔 @maalem_ir | معالم
#معرفی_الگوهای_علمی_پژوهشی
#سالروز_شهادت_شهید_محراب_آیت_الله_قاضی_طباطبایی
واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان
www.magk.ir
🆔@Abbasgholikhanpajohesh
💠 فرهیخته گرامی
#باز_نشر_پیام=#توسعه_علمی_جامعه
✅با معرفی این کانال به دیگران آنها را به دسترسی #محتوای_آزاد_علمی شریک نمایید.🌸🙏
📚📚معرفی طبقه بندی آثار علمی شهید آیت الله قاضی طباطبایی:
1. تألیفات : ثمره پژوهش و مطالعه و تحقیق وی است . آثاری همچون «تحقیق درباره اول اربعین سیدالشهدا (ع )» و یا کتاب «خاندان آل امیر عبدالوهاب »
2. تصحیحات : آثاری که به تصحیح و تعلیق و تلاش ایشان از بزرگان شیعه ، چون ابن الثلج بغدادی ، جمال مقداد، و شیخ طوسی ، یا سید جزایری به چاپ رسیده است .
3. تعلیقات و مقدماتی که ایشان به برخی از آثار استادان خود چون آیت الله کاشف الغطاء (ره ) و یا دوستانش نگاشته است . از جمله آن ها می توان به مقدمه کتاب «علم امام (ع )» اثر آیت الله علامه سیدمحمد حسین طباطبایی و مقدمه بر کتاب «العقاید الوثنیه فی الدیانته النصرانیه » اثر محمدطاهر التنیر اشاره کرد.
4 . مقالات متعددی که درزمینه های گوناگون به زبان عربی در مجلات لبنان ،چون «العرفان » و «المواهب » به چاپ رسیده است .
5 .تقریرات دروس استادانی که در محضر درسشان تلمذ نموده است .
واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان
www.magk.ir
🆔@Abbasgholikhanpajohesh
💠 فرهیخته گرامی
#باز_نشر_پیام=#توسعه_علمی_جامعه
✅با معرفی این کانال به دیگران آنها را به دسترسی #محتوای_آزاد_علمی شریک نمایید.🌸🙏
🌷پژوهشگران زمینه ساز ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف🌷
بسم الله الرحمن الرحیم سلام وعرض ادب خدمت بزرگواران و طلاب عزیز سطح سه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 احتراما به استحضا
دوستان به علت سوالات بزرگواران خدمتتان عرض کنم که برای نوشتن برگه فعالیت های خود لازم است به طریق ذیل اقدام نمایید:
مثلا بنویسید
1.درهمه کانال وگروه ها عضو شدم🎀
2.از برنامه ها مطلعم وگروه تخصصی فعالیت خود را در فرم شماره 5علامت بزنید. 🌸
3.هرفعالیت علمی پژوهشی که در هرجا داشتید بنویسید ومتعهد شوید که در برنامه های علمی پژوهشی پیشرو فعال وپویا حاضر شوید☺️
4.کتابهای مطالعه شده غیر درسی یادداشت نمایید🌹
5.فرم کاملی ارسال میشودکه فقط کافی است علامت بزنید وتایپ نمایید وبه نماینده شورای طلاب رشته خود ارسال نمایید.🌺
❇️❇️❇️اهداف رفتاری دوره
* افزایش و ارتقای «حداقل دوبرابری» در توانمندیها و شاخصهای رفتاری زیر در حوزة مطالعه و یادگیری، بهصورت همزمان و نیز بهصورت غیرمستقیم در شاخصهای تربیتی، رشد و بهرهوری فردی:
1. «سرعت» مطالعه و یادگیری در یک کتاب تخصصی (تأثیر مثبت در نصفشدن زمان مطالعه، همراه با درک)
2. «دقت» در مطالعه و خواندن
3. «عمق» مطالعه و یادگیری مفهومی (تأثیر مثبت در لذت مطالعه و تأثیرگذاری در انتخابها)
4. میزان «ارتباطسازی» میان مفاهیم (تأثیر مثبت و مستقیم در بهبود نظم فکری و تمرکز و آرامش)
5. میزان ایجاد «انسجام» (یکپارچهسازی) میان محتوای یادگیریشده (تأثیر مثبت در ایجاد وحدت شخصیت)
6. قدرت «بازیابی» اطلاعات (تأثیر مثبت در سرعت کارها و امور اجرایی و اثرگذاری در حوزههای خودآگاهی، هدفگذاری و...)
♦️لطفاً معرفی کانال فراموش نشود.
♦️استفاده از مطالب کانال همراه با لینک باشد.
🆔https://eitaa.com/pjh_momenat
با مشارکت جامعه الزهرا علیهاالسلام؛
◾️ مراسم اربعین ارتحال حضرت آیت الله حسن زاده آملی
🔹چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۹
🔸 پخش زنده از
Https://b2n.ir/tvhekmat
📚📚📚روش مطالعه سیستمی (کارگاه مهارتی روش مطالعة مفهومی کُلبهجُزء) همراه با گزیدهای از روش تحقیق و سیر مطالعاتی
💎💎💎💎💎💎💎
سرفصلها و اهداف رفتاری دوره
🔻🔻🔻🔻🔻
• آسیبشناسیِ عادات غلط و رفتارها و ذهنیتهای اشتباه و رایج، در زمینة مطالعه و یادگیری
• ریشهیابی این عادات و رفتارهای غلط، با توجه به مبانی علمی و تربیتی
• تبیین مبانی صحیح مطالعه و یادگیریِ «خلاق» در یک طرح کلی، بهصورت شبکهای و سیستمی با رویکرد اصیل تربیتی و با توجه به چهار شاخصة استناد، اصالت، عمق و جامعیت
• آموزش گامبهگامِ اجزای سیستم جدید، با بهکارگیری اصول مهندسی ذهن و با هدف کلی افزایش و ارتقای «توانمندی مغزی و درک بصری مغز»، بهمنظور افزایش همزمان سرعت و دقت در یادگیری، همراه با معرفی و ارائه «مربع تندآموزی» در قالب چهار ضلع این مربع شامل مهارتهای پایة زیر:
1. مهارت تندخوانی
2. مهارت کلیدواژهیابی
3. مهارت ایجاد نقشههای ذهنی
4. مهارت کار با حافظه، مرور تثبیت و بازیابی
• طراحی و اجرای تمرینهای مؤثر برای هرکدام از مهارتهای چهارگانة فوق، بهمنظور اجرا در محیط کارگاه
• همراه با آموزش نرمافزار نقشهساز ذهنی (MindMapper)
⏬⏬⏬⏬⏬
🔰کرسی ترویجی «بررسی مولفه های رفتاری انتظار جهادی در سیره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»
🗓زمان یکشنبه ۱۶ ابان ماه
ساعت ۱۰ الی۱۲
آدرس لینک حضور در جلسه
http://Dte.bz/mahdaviyat