🔰 نشست مسئولان انجمنهای علمی حوزه با آیت الله اعرافی برگزار شد
➖➖➖
🔻آیت الله اعرافی مطرح کرد:
مدیریت ۴ ساله سرمنشأ طرح های عظیم برای اعتلای حوزه های علمیه
https://hawzahnews.com/x9R3L
🔻مشاور و دستیار مدیرحوزه های علمیه در حوزه پژوهش:
انجمن های علمی در نظام کلی حوزه به عنوان نهاد پیشران می توانند نقش آفرین باشند
https://hawzahnews.com/x9RbP
🔻مسئول دبیرخانه انجمنهای علمی حوزه:
جایگاه انجمن های علمی در میان مراکز علمی نادیده گرفته نشود
https://hawzahnews.com/x9RbR
گزارش تصویری:
https://hawzahnews.com/x9R62
#تبلیغ
#فعالیت_اعضا
🖥 در برنامه سوره #شبکه_چهار سیما بررسی می شود:
🔰 گستره شناسی رسالت پیامبر خاتم (صلی الله علیه و آله)
🔹 با حضور:
🎙 آیت الله #ابوالقاسم_علیدوست عضو هیأت علمی گروه #فقه_حقوق پژوهشگاه
📅 چهارشنبه 16 مهر ساعت 23
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | گرچه دوریم به یاد تو سخن میگوییم
🔻 حضرت آیتالله خامنهای: اربعین، همه مردم از داخل خانه اظهار ارادت کنیم. زیارت اربعین را با حال، با توجّه بخوانند و شِکوه کنند پیش امام حسین (علیهالسلام) و بگوینـد یا سیّدالشّهداء، ما دلمان میخواست بیاییم، نشد. ۹۹/۶/۳۱
💻 @khamenei_ir
📱 نسخۀ جدید نرمافزار کتابخانه دیجیتال نور (نورلایب)؛ بزرگترین بانک اندرویدی متن و تصویر کتابهای علوم اسلامی، عرضه شد.
📲 لینک دانلود نرمافزار
@HawzahNews
✺﷽ ✺
کانال رسمی حضرت آیت الله ممدوحی افتتاح شد
❇️بهره مندی و آشنایی عمیق و دقیق، با معارف شیعی و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله، از طریق آثار
مکتوب و غیر مکتوب (مرحوم آیت الله حاج شیخ حسن ممدوحی) رضوان الله تعالی علیه،
با نگاه جامع عقلانی، وحیانی و عرفانی.
https://eitaa.com/joinchat/2532114499C39cb90326a
❌ توضیحات کامل درس الفائق❌
✅ کتاب "الفائق فی الاصول" که دو سال قبل یعنی ابتدای سال تحصیلی ۹۸ ـ ۹۷ جزء دروس رسمی حوزه گردیده، تا کنون توسط حدود ۷۰ استاد سطح و خارج در جمع ۲۰۰۰ طلبه و محقق حوزوی تدریس گردیده است.
‼️امسال کتاب الفائق فی الاصول توسط بیش از ۱۴۰ استاد حوزه های علمیه تدریس می شود💯
✅ در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز این درس با حفظ امتیازات حمایتی سابق ارائه می گردد و کلیه اساتیدی که مجوز تدریس کفایتین و درس خارج را دارا می باشند می توانند ثبت این درس را در سامانه اساتید به انجام رسانند.
قابل ذکر است که در وقت انتخاب واحد، کلیه طلاب پایه ۹ و ۱۰ و درس خارج می توانند این درس را انتخاب نمایند.
‼️زمان انتخاب واحد تا ۲۰ مهر تمدید شده است.💯
✅ شرایط طلاب کتاب الفائق فی الاصول:
کلیه طلابی که پایه ۸ خود را به پایان رسانده (تنها ناقصی امتحان شفاهی مضر ثبت نام نیست) یا در درس خارج شرکت می کنند می توانند در این درس شرکت نموده و از امتیازات آن بهره مند گردند؛ تنها کسانی از امتیازات زیر بهره مند می گردند که به صورت رسمی از طریق سامانه #نجاح اقدام به انتخاب واحد، الفائق نموده باشند.
✅ امتیازات درس الفائق فی الاصول:
1⃣ طلاب پایه ۹ و ۱۰ که در درس الفائق ۱ و ۲ شرکت کرده و در امتحانات کتبی آن قبول شوند از امتحان شفاهی پایه ۱۰ کفایه معاف گشته و نمره الفائق ایشان (معدل نمره دو امتحان الفائق) برای آن امتحان شفاهی منظور می گردد.
تبصره: طلاب موضوع بند ۱ در صورتی که تا قبل از نتیجه امتحانات الفائق ۱ و ۲ در امتحان شفاهی پایه ۱۰ کفایه قبول شده باشند، مشمول امتیاز بند ۲ خواهند شد.
2⃣ طلاب درس خارج که در درس الفائق شرکت کرده و در دو امتحان کتبی آن قبول شوند از یک مصاحبه درس خارج اصول معاف گشته و نمره الفائق ایشان (معدل نمره دو امتحان الفائق) برای آن مصاحبه منظور می گردد. و شرکت کامل در درس الفائق (یک سال تحصیلی) برای ایشان معادل یکسال شرکت در درس خارج اصول می باشد.
تبصره: منظور از محاسبه یک سال درس خارج اصول در ازای تحصیل در درس الفائق و جایگزینی نمره الفائق به جای نمره امتحان شفاهی خارج اصول، هر کدام از چهارسال درس خارجی است که شخص تا اعلام نتیجه امتحانات الفائق هنوز امتحان آن را نداده است.
3⃣ طلاب پایه ۹ و ۱۰ و درس خارج که در درس الفائق شرکت کرده و در دو امتحان کتبی آن قبول شوند از امتیاز ویژه در شهرک مهدیه و سایر خدمات ارائه شده در مدیریت امور طلاب حوزه های علمیه برخوردار می گردند.
4⃣ کلیه طلابی که در درس الفائق شرکت کرده اند از مزایای معيشتی طلاب طرح هدایت علمی تربیتی برخوردار می گردند.
5⃣ تمامی امتیازات الفائق فقط #مختص به طلابی است که درس الفائق ۱ و ۲ را گذرانده و در امتحان آن حداقل نمره ۱۲ را کسب نموده اند و لذا شرکت و قبولی در فقط یک بخش الفائق مشمول امتیازات نمی شود.
7⃣ امتحانات الفائق در دو بخش کتبی همراه با سایر امتحانات حوزه برگزار می شود.
8⃣ طلابی که ناقصی پایه ۸ دارند مشمول امتیازات الفائق نمی شوند به جز اشخاصی که فقط امتحان شفاهی پایه ۸ را ناقص دارند. ایشان در صورتی که تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ امتحان شفاهی خود را داده و قبول شوند؛ در صورت دارا بودن سایر شرایط مشمول امتیازات الفائق می گردند.
9⃣ حضوری و مجازی بودن درس الفائق، همانند سایر دروس سطح و با همان قوانین می باشد.
🔟 درس الفائق ۱ و ۲ مترتب بر هم نیست و به عنوان مثال طلاب محترم می توانند در یکسال نیم سال تحصیلی الفائق ۲ و نیم سال بعد الفائق ۱ را بخوانند.
1⃣1⃣ درس الفائق از سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در کل کشور امکان برگزاری رسمی را خواهد داشت و کلیه اساتیدی که در قم یا شهرستان ها از نظر بخش های ستادی و صفی آموزش حوزه های علمیه امکان تدریس رسمی کفایتین را دارا می باشند، می توانند این درس را برگزار نمایند. و همه شرایط تحصیل و امتیازات آن در سراسر کشور یکسان خواهد بود.
📚 جهت تهیه کتاب الفائق، آخر ماه صفر به انتشارات حوزه های علمیه مراجعه نمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻#پس_از_ده_سال
📹 نماهنگ | تحول در حوزه به چه معناست؟
@HawzahNews
۰•━══❀🔅﷽🔅❀══
✳️هشتک های کانال جهت جستجوی مطالب:
1. #چشمه_نور_علم
2. #امام_تحول
3. #ولی_امر_مسلمین
4. #گام_دوم
5. #علما_شیعه
6. #پژوهشگران_خوزستان
7. #مدیریت
8. #روششناسی
9. #معرفی_دروس
10. #فقه_های_مضاف
11. #فقه_نظام_وحکومتی
12. #اصول_استنباط
13. #علوم_حدیث
14. #علوم_قرآن
15. #فلسفه_وکلام
16. #سطح
17. #مقدمات
18. #پیگیری_دروس
19. #هدایت_تحصیلی
20. #فراخوان_آثار_پژوهشی
21. #نوقلمان
22. #تازه_های_نشر
23. #حمایت_از_آثار_پژوهشی_دیجیتالی
24. #خبر_پژوهشی
25. #خبر_مهم
26. #تربیت_پژوهشگر
27. #فعالیت_پژوهشی_مدارس
28. #جهاد_علمی
29. #آسیب_شناسی_پژوهشی
30. #معرفی_سایتهای_پژوهشی
31. #معرفی_علما_و_مفاخر_علمی
32. #معرفی_کتاب
33. #معرفی_واحدهای_پژوهشی
34. #معرفی_نرم_افزار_پژوهشی
35. #موضوعات_عناوین_پژوهشی
36. #کارنمای_پژوهش_مدارس
37. #یادداشت_مخاطبان
38. #معرفی_کانال_های_پژوهشی
39. #نشست_علمی
🌿🌺🌼🌸
•✾•••┈┈
🌐کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
✅ مکتب امام خمینی
💢نظریات فقهی امام خمینی (ره) بسیار دقیق و با ارزش است و در مقایسه با نظریات دیگران، فاصله زیادی دارد.
🔰آیت الله العظمی فاضل لنکرانی (ره)
🔹خود من 26 سال است که کتاب «تحریرالوسیله» ایشان را شرح می کنم و هنوز هم شاید بیش از ثلث آن باقی مانده باشد. من برای شرح کتاب وقتی مطالب دیگران را با نظریات ایشان مقایسه می کنم می بینم که فاصلۀ زیادی وجود دارد و نظریات ایشان بسیار دقیق و با ارزش است، امّا با این حال مقام علمی ایشان بسیار مخفی مانده است.
📚کنگره امام خمینی و اندیشه حکومت اسلامی / مصاحبه های علمی، ج 10، ص 9.
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
🔰دوستان خود را دعوت کنید به🔰
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
جایگاه دانش فقه در شکلگیری نظامات اجتماعی .mp3
26.26M
#بشنوید
🎙سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه با عنوان: جایگاه دانش فقه در شکل گیری نظامات اجتماعی
📍 دانشگاه امام صادق ع دانشکده الهیات ۲۰ مهر ۱۳۹۹
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
🔰دوستان خود را دعوت کنید به🔰
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
❌ توضیح: درس الفائق در شهرستان ها
✅ نسبت به امکان تدریس رسمی الفائق در شهرستان های سراسر کشور لازم به توضیح است که اصل رسمی شدن این درس در شهرستان ها توسط مدیر محترم حوزه های علمیه ابلاغ شده است. اما شرایط و زمان و نحوه اجرای آن در آینده نزدیک توسط معاونت محترم آموزش حوزه های علمیه نهایی و منتشر خواهد گشت.
✅ بدیهی است اجرایی شدن یک مصوبه و آماده سازی زیرساخت آن زمان بر خواهد بود و لذا با عنایت به اینکه مسوولین محترم مشغول فراهم آوردن شرایط آن هستند، از همه عزیزان و مشتاقان این درس که در این روزها از سراسر کشور تماس داشتند؛ تقاضا داریم تا زمان اعلان رسمی توسط معاونت محترم آموزش حوزه های علمیه صبر نموده تا ان شاء الله این کار همانند حوزه قم با متانت و دقت اجرایی شود.
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
🔰دوستان خود را دعوت کنید به🔰
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
🔻 اگر دلالان اقتصادی و بازیگران سیاسی و فاسدان اجتماعی اجازه بدهند؟!
بسم الله الرحمن الرحیم
داده کاوی پایگاه incites نشان میدهد دانشگاه آزاد با ۶۴۸۵ مقاله علمی در سال ۲۰۲۰ رتبه اول دانشگاه های ایران و ۷۱ جهان کسب کرده است که باید به محققان و استادان و مدیران و کارمندان و رییس دانشگاه و رییس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
این اتفاق مبارک می تواند رویکردی برای خروج از تحریم جهانی باشد اگر و اگر تحقیقات به سمت کاربردی شدن و رفع نیازهای کشور و تجاری شدن حرکت کند.
این شرط منوط به حمایت وزارت علوم و تحقیقات در تغیبر آیین نامه ارتقا و کاربردی سازی آن و تحول بنیادین در شورای گسترش و شورای برنامه ریزی درسی وزارت است که از هدف تمدن سازی فاصله زیادی دارند و نگاه کارآمدی و به روز رسانی و بومی سازی و حکمی سازی رشته ها چندان مورد توجه قرار نمی دهند.
باید مجلات علمی بر نافع بودن مقالات تاکید داشته باشند و باید دانشکده های موضوعی مانند دانشکده حکمرانی و خانواده و فضای مجازی و پدافند غیرعامل و غیره شکل گیرد و باید وزارت علوم میدان را برای ابتکار دانشگاه ها باز کند و تصدی گری را بر سیاست گذاری و نظارت تقلیل دهد.
⭕️ دانشمندان کشور عزیز ایران می توانند جایگاه علمی و اقتصادی و امنیتی و سیاسی و فرهنگی کشور را در بالاترین رتبه قرار دهند اگر دلالان اقتصادی و بازیگران سیاسی و فاسدان اجتماعی اجازه بدهند.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍ عبدالحسین خسروپناه
حوزه علمیه قم
۲۱مهر۱۳۹۹
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
🔰دوستان خود را دعوت کنید به🔰
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinch
#بازنشر
#در_رسانه_ها
🔰 بررسی رابطه دینداری با بیماری #کرونا
🔸 حجت الاسلام دکتر #عبدالحسین_خسروپناه
🔹 حجت الاسلام #قاسم_بابایی
📣 منتشر شده در #ماهنامه_پاسدار_اسلام
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
🔰دوستان خود را دعوت کنید به🔰
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید حجت الاسلام سلمانیان بعد از ساخت این کلیپ اعلام کردند بعد از شهادتم این کلیپ پخش شود.
یادش گرامی و راهش پر رهرو.
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 شور و شعف شهید مجید سلمانیان، هنگام اعزام به خانطومان
➕ خواب عجیب شهید مدافع حرم مجید سلمانیان
🌷 گفتنی است هویت پیکر ۷ شهید مدافع حرم خانطومان محمد بلباسی، رضا حاجیزاده، علی عابدینی، حسن رجاییفر، زکریا شیری، مجید سلمانیان و مهدی نظری شناسایی شد.
http://eitaa.com/joinchat/415432704C8ae17cca99
#معرفی_نرم_افزار_های_پژوهشی
✅سامانه راه؛
پایگاه اینترنتی راهنمای نگارش پایان نامه و رساله (راه)
صدها هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی کشور برای به پایان رساندن کارشناسی ارشد یا دکتری خود باید پایان نامه یا رساله ای بنویسند و از آن در برابر استادان و داوران دفاع کنند.
این دانشجویان که در مؤسسه های گوناگون درس می خوانند، برای
نگارش پایان نامه یا رساله از #شیوههایگوناگون پیروی می کنند.
#برخی از این شیوه نامه ها:
1⃣کاستیهایی دارند؛
2⃣برخی برافتاده اند؛
3⃣برخی تنها به بخشی از نیازها پاسخ می دهند؛
4⃣برخی به دشواری یافت می شوند؛
5⃣و برخی هم بروزنمی شوند.
شیوه نامه هایی هم که به کار می آیند، با یک دیگر تفاوت های بسیار دارند. این کاستی ها و تفاوت ها، نگارش پایان نامه و رساله را سخت و کار
سازمان دهی آنها را نیز با دشواری روبه رو می کند.
پایگاه اینترنتی راهنمای نگارش پایان نامه و رساله (راه) که با پشتیبانی دفتر
سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری طراحی و راه اندازی شده است، یک شیوه یک سان، جامع، و بروز در دسترس همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور می گذارد که با پیروی از
«ورد» نسخه های گوناگون واژه پرداز «تمپلت»، آن، پایان نامه ها و رساله های #یکدستی نوشته شوند.
افزون بر راهنمای نگارش در دسترس گذارده شده است که دانشجویان بتوانند با دریافت آنها کار نگارش را آسان تر انجام دهند.
در کنار اینها، منابع و پیوندهای بسیاری نیز که در نگارش پایان نامه و رساله کاربرد دارند، در این پایگاه آمده اند.
آدرس دسترسی
https://rah.irandoc.ac.ir
پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
🔰دوستان خود را دعوت کنید به🔰
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
#علمای_شیعه
وسوسههاى شيطان...
حضرت آیت الله مکارم (حفظه الله):
باید اهمیت پژوهش و اهداف آن در قالب جزوه ای به طلاب آموزش داده شود.
متأسفانه برخی کارها با عنوان پژوهش در جامعه رایج شده است که پژوهش نیست؛ بلکه گردآوری است و نظری از مولف در آن وجود ندارد؛ حال #طلاب و #حوزههایعلیمه نباید در دام این موضوع بیفتد و گردآورنده و نقل قول گو شود.
نباید فراموش نمود که #کارطلبه، درس خواندن است و اگر درس نخواند و کاری انجام ندهد مصداق« مَنْ أَلْقَى كَلَّهُ عَلَى النَّاسِ؛
آن كس كه سربار ديگران شود» خواهد بود.
برخى مى گويند:
اگر در خطّ نويسندگى و تحقيق بيفتيم از درس هايمان باز مى مانيم! بی شک اين از #وسوسههاىشيطان است.
📚پایگاه اینترنتی معظم له،صفحه مطلب مذکور:
برای ورود به صفحه مطلب مذکور،بر روی همین متن،ضربه بزنید.
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
🔰دوستان خود را دعوت کنید به🔰
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
به نام خدا
پژوهشکده مجازی مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز
در عناوین ذیل فعالیت می کند
#آموزشپژوهش
#کتابخانه
برای دانلود کتب و شروح و ترجمه کتب در موضوعات مختلف از هشتنگ های مربوط به موضوعات زیر استفاده کنید
✅کتب مرتبط با علم اصول
#اصول
#الموجز
#اصولفقه
#رسائل
#کفایه
✅کتب مرتبط با علم فقه
#فقه
#مکاسب
#لمعه
✅کتب مرتبط با علم نحو
#نحو
#سیوطی
#مغنیالادیب
✅کتب مرتبط با علم صرف
#صرف
✅کتب مرتبط با علم علوم حدیث
#علوم_حدیث
✅کتب مرتبط با علوم قرآنی
#قرآن #تفسیر
✅کتب مرتبط با فلسفه
#فلسفه
#نهایهالحکمه
#بدایهالحکمه
✅کتب مرتبط با علم منطق
#منطق
@pajoheshbabalhavaej
#کارنمای_پژوهشی_مدارس
┈┈••••✾•
🌿🌺🌼🌸
•✾•••┈┈
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
Doc1.pdf
990K
هفته نامه #پژوهش
کاری از معاونت پژوهش مدرسه علمیه باب الحوائج شهرستان اهواز.
#کارنمای_پژوهشی_مدارس
┈┈••••✾•
•✾•••┈┈
◀️پژوهش حوزه علمیه خوزستان
https://eitaa.com/joinchat/1197473837Ce463b44f69
باسلام
💢قابل توجه مدارس علمیه استان خوزستان که تمایل به اخذ اشتراک نسخه چاپی مجله علمی #رهآورد_نور هستند...👇
💠معرفی فصلنامه
🔳اين مجله كه نخستين فصلنامه تخصصى مطالعات رايانه اى علوم اسلامى است به منظور اطلاع رسانى، آموزش و انعكاس پژوهش هاى رايانه اى در زمينه علوم اسلامى از بهمن ماه ۱۳۷۷ آغاز به كاركرد . توجه و استقبال دانشوران، محققان و مراكز علمى و فرهنگى از مطالب و عناوين فصلنامه موجب شد تا ره آورد نور به تدريج جايگاه ويژه اى را به عنوان مهم ترين رسانه اطلاع رسانى در زمينه انفورماتيك علوم اسلامى به خود اختصاص دهد. این فصلنامه به صاحب امتیازی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به صورت سراسری منتشر می شود.
👇توجه علاقه مندان به مطالعات رايانه اى علوم اسلامى را به اهداف اين فصلنامه جلب مى كنيم.
💥اهداف
۱. ارتقاء فرهنگ عمومى انفورماتيك علوم اسلامى در سطح جامعه و مراكز دينى؛
۲. ايجاد بسترى مناسب براى ساماندهى وضعيت اطلاع رسانى در باب انفورماتيك علوم اسلامى؛
۳. ارتقاء سطح علمى متخصصان و كاربران رايانه در مراكز فرهنگى - دينى؛
۴. معرفى مراكز رايانه اى علوم اسلامى و محصولات آنها، طرح ها و پروژه هاى در دست اقدام به محققان و انديشمندان به منظور ايفاى نقش اطلاع رسانى در عرصه داده پردازى علوم اسلامى؛
۵. انعكاس تجربيات و دستآوردهاى بيش از يك دهه تلاش در تهيه نرم افزارهاى علوم اسلامى توسط مراكز گوناگون از جمله مركز تحقيقات كامپيوترى علوم اسلامى؛
۶. نقد و بررسى نرم افزارهاى علوم اسلامى و بيان نقاط قوّت و ضعف آنها؛
💥زمينه هاى فعاليت
۱- معرفى اجمالى نرم افزارهاى اسلامى
۲- نقد و بررسى نرم افزارهاى اسلامى
۳- اطلاع رسانی از تحولات انفورماتيك علوم اسلامى
۴- طرح مباحث مربوط به اينترنت و فرهنگ اسلامى
۵- بررسى جنبه هاى علمى و اطلاع رسانی شبکه های داخلی و جهانی
۶- نقد و بررسى تلاش ها و شگردهای مخالفان اسلام و انقلاب در شبکه اينترنت
۷- معرفى شبكه هاى اطلاع رسانى مفید در زمینه های دینی و اجتماعی
۸- معرفی و بررسى نرم افزارهاى نور ( تولیدات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی)
۹- ارائه مقالات فنى در زمینه های کاربری رایانه و استفاده بهینه از شبکه
۱۰- معرفى پايگاه هاى اسلامى موفق و تاثیر گذار در اينترنت
۱۱- انعكاس نظرات علماء و اساتيد حوزه در باره استفاده از فن آورى های نوین
۱۲- معرفى منابع قابل پردازش رايانه اى در حوزه دین
۱۳- بررسی ابعاد فن آورى اطلاعات و جامعه اطلاعاتی در جامعه دینی
🔶️شناسنامه فصلنامه
صاحب امتياز: مرکز تحقیقات کامپيوتری علوم اسلامی
مدير مسئول :حجةالاسلام دكترحميد شهرياری
سردبير: محمدمهدي نمازي
💬پایگاه اطلاع رسانی فصلنامه ره آورد نور : www.rahavardnoor.ir
👇نشانی دفتر مجله:
قم، بلوار جمهوری اسلامی، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، اتاق 116
تلفن : 32120474 و 32120496 - 025
دورنگار: 2120144 - 025
رایانامه: rahavard@noornet.net
صندوق پستی: 3857 - 37185