eitaa logo
پژوهش یار
11.2هزار دنبال‌کننده
723 عکس
203 ویدیو
499 فایل
اولین بستر جامع پژوهشی؛ مدرسه علمیه امام جعفر صادقﷺ تایباد_خ.رضوی نرم‌افزار eitaa.com/pajouheshyar/3678 تارنما Pajouheshyar.com به قصد سلامتی و تعجیل ظهور امام زمان ﷺ و سلامتی و پیشبرد منویّات حضرت آقا حفظه‌الله ارتباط @Alisadeghi_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
(حفظه‌الله‌) ✅تحقیق، منبع تغذیه‌ی آموزش است. ما اگر تحقیق را جدی نگیریم، باز سال‌های متمادی بایستی چشم به منابع خارجی بدوزیم و منتظر بمانیم که یک نفر در یک گوشه‌ی دنیا تحقیقی بکند و ما از او یا از آثار تألیفی بر اساس تحقیق او استفاده کنیم و اینجا آموزش بدهیم. 🔻این نمی‌شود؛ این وابستگی است؛ این همان ترجمه‌گرائی و عدم استقلال شخصیت علمی برای یک کشور است. 📒بیانات معظم له در دیدار اساتید و رؤسای دانشگاه‌ها‌ ـ ۱۳۸۶/۰۷/۰۹ ــــــــــ مُبلّغ پژوهش باشیم @Pajouheshyar
پايگاه اسرا تي وي (asratv) جهت بهره برداري معرفي مي گردد. اسرا تی وی،با هدف نشر های مفید آموزشی در رسانه و انقلاب برای کسانی امکان دسترسی مستقیم به این کارگاه ها را ندارند به صورت خودجوش، در دسترس عموم قرار گرفت. از جمله کارگاه های آموزشی که می تواند در راستای فعالیت های پژوهشی، یاری دهنده معاونان پژوهشی باشد، : ✅ کارگاه آموزشی نشریات دیجیتال، 🔵کارگاه مدیریت منابع انسانی، ✅کارگاه آموزشی شایسته ها و بایسته های نشریات دانشجویی، 🔵کارگاه شیوه نگارش نشریه، ✅کارگاه آموزشی تأمین محتوای تابلو تصویری، 🔵کارگاه آموزشی مقاله نویسی نشریات، ✅کارگاه آموزشی اصول مصاحبه نویسی در نشریات، 🔵کارگاه آموزشی شیوه های سیر مطالعاتی، ✅کارگاه آموزشی مبانی نویسندگی و ویراستاری، 🔵کارگاه آموزشی تهیه بروشور و کتابچه، ✅کارگاه آموزشی شیوه های نقد کتاب، 🔵کارگاه آموزشی خبر نویسی، ✅و کارگاه های محتوایی جهت استفاده در فعالیت های پژوهشی 🔵و ... این کارگاه ها در قالبهای مختلف صوتی و تصویری در اختیار کاربران محترم قرار گرفته است. آدرس پایگاه : http://www.asratv.com ــــــــــ مُبلّغ پژوهش باشیم @Pajouheshyar
هر علمی در آن مجموعه ای از اصطلاحات و مفاهیم کلیدی وجود دارد که برای آموزه های مربوط به آن علم،می بایست ابتدا این و را به خوبی شناخت. پژوهش نیز از این قاعده استثناء نیست.ما در این نوشتار سعی کردیم تا مفاهیم و اصطلاحاتی که در انواع پژوهش ها،مشترک بوده را تهیه و تنظیم نموده و در اختیار علاقه مندان به پژوهش قرار دهیم. إن شاءالله مثمر ثمر واقع شود. ــــــــــ ‌دریافت از کافه بازار ‏«آشنایی با مفاهیم پژوهشی» http://cafebazaar.ir/app/?id=pajouheshi.ashnaei.mafahim&ref=share ــــــــــــــــــــ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 💐دوستان‌تان را دعوت کنید؛❣️ 🌐کانال معاونت پژوهش در ایتا https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f 🌐کانال معاونت پژوهش در سروش: sapp.ir/howzehpajohesh
پژوهش یار
#نرم‌افزار‌اندروید #آشنایی‌بامفاهیم‌پژوهشی #پیشنهاد‌تدریس هر علمی در آن مجموعه ای از اصطلاحات و م
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همراهان گرامی الحمدلله تولید جدید ما،در کانال معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان نیز قرار گرفت. سابقا،نرم افزار مقاله نویسی تولید کانال ما نیز،در کانال معاونت پژوهش قرار گرفته شد.
استاد محمدی (زید عزه) ✅بررسی سند روایت علی الید این قاعده در کتب ما وجود ندارد، یعنی نه در کتب اربعه و نه در غیر کتب اربعه سندی برای این روایت در کتب ما نیست. در کتب اهل سنت است. دقت کنید که سند در کتب آنها است،اما موردش عاریه است و این خیلی عجیب است. آن که ما ازاین قاعده در عاریه استفاده نمی کنیم وقائل به عدم ضمان در عاریه هستیم روایات اهل سنت⬇️ 1⃣روی أبو داود السجستانی الأزدی( 202 – 2075 ه ) فی باب (( فی تضمین العاریة )) ، سنن ابوداود- بسنده عن الحسن عن سمرة عن النبی(ص)، قال: (( علی الید ما أخذت حتی تؤدیه )) ثم إن الحسن نسی فقال: هو أمینک لا ضمان . 2⃣روی الترمذی( 209 – 279 هـ ) - فی باب (( ما جاء فی أن العاریة مؤدّاة )) عن قتادة عن الحسن عن سمرة عن النبی(ص) قال: (( علی اید ما أخذت حتی تؤدیه ))، قال: ثمّ نسی الحسن فقال: «فهو أمینک لا ضمان علیه»، یعنی العاریة. 3⃣روی ابن ماجة ( 207 – 275 هـ ) فی باب العاریة، عن قتادة عن الحسن عن سمرة أن رسول الله(ص) قال: (( علی الید ما أخذت حتی تؤدیه ــــــــــــــــــــ @pajouheshyar
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد نوروزی (زید عزه) موضوع: نقش ابن تیمیه در ایجاد تشتت و تفرقه در جامعه اسلامی ــــــــــــــــــــ @Pajouheshyar
( شماره یک) و ‌ با سلام طاعات شما طلاب محترم قبول درگه حق. ای از سوی واحد پژوهش مدرسه طلاب محترم پایه پیش نیاز و پایه اول تنظیم شده است. طلاب محترم جهت شرکت در مسابقه،پیرامون یکی از نعمت های الهی که در زندگی بیشتر برای تان محسوس بوده،در یکی از قالب های زیر،اقدام به نگارش نموده و برای مسئول پژوهش به شناسه زیر در ایتا ارسال نمایید. @Javanenghelab های اثر: 1⃣خاطره نویسی 2⃣داستان نویسی حداقل دو صفحه A4 و بصورت تایپی (می توانید در ایتا تایپ کرده و ارسال نمایید) 🎁🎁در پایان به ۵ اثر برتر،کارت شارژ اهدا خواهد شد. هر نفر،کارت شارژ ۱۰ هزار تومانی آخرین مهلت ارسال،۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ اعلام‌نتایج‌وبرندگان ۴ خرداد ماه۹۹ ــــــــــــــــــــ @pajouheshyar
(حفظه‌الله‌) رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله): طلاب و فضلا، تحقیق و علم و تدریس را خود بدانند... . 📒۱۳۷۱/۶/۲۹ ــــــــــ مُبلّغ پژوهش باشیم @Pajouheshyar
🌺 آشنایی با بخش های پایگاه جامع قرآنی نور👇👇
استاد رجبی (زید عزه) موضوع : بررسی اصطلاحات اصولی قاعده ید هرگاه شخصی برچیزی تسلط داشته باشد به گونه ای که بتوان هرنوع تصرف وتغییری در آن ایجاد کند،چنین تسلط و اقتداری را "ید" می گویند و حکم به مالکیت کسی برچیزی که تسلط بر آن دارد،"قاعده ید"نام دارد. می گوید: تصرف به عنوان مالکیت،دلیل مالکیت است مگر خلاف آن ثابت شود؛به دلیل اینکه تشخیص مصادیق استیلا با عرف است،لذا تسلط بر اشیاء متفاوت است. 1⃣گاهی رابطه بین انسان و اشیاء فیزیکی است،مثل اینکه کتاب در دست او یا لباس بر تن یا ...است. 2⃣گاهی نیز براساس قراردهای اعتباری و اجتماعی،انسان بر چیزی تسلط دارد، مثل وجود سند مالکیت خانه یا مغازه و... پس مصادیق ید از نظر عرفی،متنوع است. @Pajouheshyar
ادامه بحث قیود منصوب مفعول له.mp3
1.43M
استاد فرهمند (زید عزه) موضوع: ادامه قیود منصوب مفعول له @Pajouheshyar