مدیریت فرهنگی.ج4 (تبیین جایگاه هیئت و مسجد در کلام رهبری) - 980418.mp3
25.65M
🔉 #تبیین_جایگاه_مسجد_و_هیئت در بیانات مقام معظم رهبری
📅 جلسه چهارم | ۹۸/۰۴/۱۸
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج5 (تبیین جایگاه هیئت و مسجد در کلام رهبری) - 980419.mp3
7.21M
🔉 #تبیین_جایگاه_مسجد_و_هیئت در بیانات مقام معظم رهبری
📅 جلسه پنجم | ۹۸/۰۴/۱۹
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
🔉 #صوت کامل کلاس #مدیریت_فرهنگی :
🔺 جلسه اول
🔰 تعریف کار فرهنگی
https://eitaa.com/pakbaz_ir/39
🔺 جلسه دوم
🔰 کار تشکیلاتی و بایدهای آن
https://eitaa.com/pakbaz_ir/40
🔺 جلسه سوم
🔰 مسجد، مکان کار فرهنگی
https://eitaa.com/pakbaz_ir/41
🔺 جلسه چهارم
🔰 جایگاه هیات و مسجد ۱
https://eitaa.com/pakbaz_ir/42
🔺 جلسه پنجم
🔰 جایگاه هیات و مسجد ۲
https://eitaa.com/pakbaz_ir/43
🔺 جلسه ششم
🔰 آیا کار فرهنگی اثر دارد ؟ + هدف کار فرهنگی؛ تمدن اسلامی
https://eitaa.com/pakbaz_ir/44
🔺 جلسه هفتم
🔰 آفات کار فرهنگی۱
https://eitaa.com/pakbaz_ir/45
🔺 جلسه هشتم
🔰 آفات کار فرهنگی ۲
https://eitaa.com/pakbaz_ir/46
🔺 جلسه نهم
🔰 ارکان کار فرهنگی؛ اخلاق
https://eitaa.com/pakbaz_ir/47
🔺 جلسه دهم
🔰 جایگاه روحانیت در کار فرهنگی ۱
https://eitaa.com/pakbaz_ir/48
🔺 جلسه یازدهم
🔰 جایگاه روحانیت در کار فرهنگی ۲
https://eitaa.com/pakbaz_ir/49
🔺 جلسه دوازدهم
🔰 جایگاه ناظر در کار فرهنگی
https://eitaa.com/pakbaz_ir/50
👤حجت الاسلام و المسلمین #پاکباز
🚩دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز - تابستان ۹۸
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج1 (تعریف کار فرهنگی) - 980415.mp3
15.02M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (تعریف کار فرهنگی)
📅 جلسه اول | ۹۸/۰۴/۱۵
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج2 (کار تشکیلاتی و بایدهای آن) - 980416.mp3
21.49M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (کار تشکیلاتی و بایدهای آن )
📅 جلسه دوم | ۹۸/۰۴/۱۶
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج3 ( مسجد مکان کار فرهنگی) - 980417.mp3
27.57M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (مسجد، مکان کار فرهنگی )
📅 جلسه سوم | ۹۸/۰۴/۱۷
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج4 (تبیین جایگاه هیئت و مسجد در کلام رهبری) - 980418.mp3
25.65M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (جایگاه هیات و مسجد ۱)
📅 جلسه چهارم | ۹۸/۰۴/۱۸
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج5 (جایگاه هیئت و مسجد 2) - 980419.mp3
28.5M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (جایگاه هیات و مسجد ۲)
📅 جلسه پنجم | ۹۸/۰۴/۱۹
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج6 (آیا کار فرهنگی اثر دارد ) - 980420.mp3
21.86M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (آیا کار فرهنگی اثر دارد؟)
📅 جلسه ششم | ۹۸/۰۴/۲۰
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج7 (آفات کار فرهنگی 1) - 980422.mp3
15.19M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (آفات کار فرهنگی۱ )
📅 جلسه هفتم | ۹۸/۰۴/۲۲
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج8 (آفات کار فرهنگی 2) - 980423.mp3
29.34M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (آفات کار فرهنگی ۲ )
📅 جلسه هشتم | ۹۸/۰۴/۲۳
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج9 (ارکان کار فرهنگی اخلاق) - 980424.mp3
28.1M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (ارکان کار فرهنگی ؛ اخلاق )
📅 جلسه نهم | ۹۸/۰۴/۲۴
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی،ج10 (جایگاه روحانیت در کار فرهنگی 1) - 980425.mp3
11.31M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (جایگاه روحانیت در کار فرهنگی ۱)
📅 جلسه دهم | ۹۸/۰۴/۲۵
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج11 (جایگاه روحانیت در کار فرهنگی 2) - 980426.mp3
14.97M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (جایگاه روحانیت در کار فرهنگی ۲)
📅 جلسه یازدهم | ۹۸/۰۴/۲۹
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
مدیریت فرهنگی.ج12 (جایگاه نظارت در کار فرهنگی ) - 980430.mp3
12.28M
🔉 #مدیریت_فرهنگی (جایگاه نظارت در کار فرهنگی )
📅 جلسه دوازدهم | ۹۸/۰۴/۳۰
#مدیریت_فرهنگی - دوره تربیت #طلبه_انقلابی، حوزه علمیه اهواز
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
نمونه هایی از کسانی که صادق نبودند - حجت الاسلام و المسلمین پاکباز - 980707.mp3
14.59M
🔉 دومین #جلسه_پرسش_و_پاسخ_دانش_آموزان_دبیرستانی
📅 بخش اول (سخنرانی: نمونه هایی از کسانی که صادق نبودند.) | ۹۸/۰۷/۰۷
💠 در جمع دانش آموزان دبیرستانی مساجد منطقه کیانپارس، کیان آباد، سیدخلف و امانیه - مسجدفاطمیه کیانپارس
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
پرسش1؛ چرا باید در مدرسه کار فرهنگی بکنیم؟ - حجت الاسلام و المسلمین پاکباز - 980707.mp3
12.56M
🔉 دومین #جلسه_پرسش_و_پاسخ_دانش_آموزان_دبیرستانی
📅 بخش دوم (پرسش۱؛ چرا باید در مدرسه کار فرهنگی بکنیم؟) | ۹۸/۰۷/۰۷
💠 در جمع دانش آموزان دبیرستانی مساجد منطقه کیانپارس، کیان آباد، سیدخلف و امانیه - مسجدفاطمیه کیانپارس
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
پرسش2؛ خدا را قبول داریم اما چگونه او را درک کنیم؟ - حجت الاسلام و المسلمین پاکباز - 980707.mp3
9.4M
🔉دومین #جلسه_پرسش_و_پاسخ_دانش_آموزان_دبیرستانی
📅 بخش سوم (پرسش۲؛ خدا را قبول داریم اما چگونه او را درک کنیم؟) | ۹۸/۰۷۰۷
💠 در جمع دانش آموزان دبیرستانی مساجد منطقه کیانپارس، کیان آباد، سیدخلف و امانیه - مسجدفاطمیه کیانپارس
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
پرسش3؛ چگونه توبه واقعی بکنیم؟ - حجت الاسلام و المسلمین پاکباز - 980707.mp3
4.49M
🔉 دومین #جلسه_پرسش_و_پاسخ_دانش_آموزان_دبیرستانی
📅 بخش چهارم (پرسش۳؛ چگونه توبه واقعی بکنیم؟) | ۹۸/۰۷/۰۷
💠 در جمع دانش آموزان دبیرستانی مساجد منطقه کیانپارس، کیان آباد، سیدخلف و امانیه - مسجدفاطمیه کیانپارس
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 چرا گناهان را ترک نمی کنیم؟
👈 چرا با اینکه میدانیم گناه بد است، آن را ترک نمی کنیم؟
#کلیپ_تصویری
#دانش_آموزان
#اخلاق
📲 ایتا | سروش پلاس | گپ:
@pakbaz_ir
♨️ پیشنهاد #ویژه به مناسبت #اربعین ؛
🔆 از #اربعین میتوان به عنوان عامل اتحاد جهان اسلام استفاده کرد.
🔰 فرمول حضرت آقا؛ برای معرفی اسلام به جهان، یک بار نامه می دهند به جوانان اروپا که #قرآن را بخوانید. ولی یک بار دیگر(در دیدار موکب داران اربعین) معرفی امام_حسین (علیه السلام) را راه معرفی #اسلام بیان می کنند.
📲 ایتا | سروش+ | گپ | روبیکا | بله:
@pakbaz_ir
💠ما با بیان و تبلیغ امام حسین (علیه السلام) قرآن را گفته ایم، اهل بیت (علیهم السلام) را هم گفته ایم.
🔰 فرمول حضرت آقا؛ برای معرفی اسلام به جهان، یک بار نامه می دهند به جوانان اروپا که قرآن را بخوانید. ولی یک بار دیگر(در دیدار موکب داران اربعین) معرفی امام حسین (علیه السلام) را راه معرفی اسلام بیان می کنند.
✅ از #اربعین میتوان به عنوان عامل اتحاد جهان اسلام استفاده کرد.
🔸پیشنهاداتی برای بالا بردن سطح #معنوی #اربعین...
⁉️ در عبارت ( منطق حسین بن علی، منطق دفاع از حق است، منطق ایستادگی است) . آیا منطق دفاع بهتر است یا منطق حمله؟
‼️ چرا ایشان در بیانات شان تعبیر به ( محور مقاومت) ، ( ملت های آزاده و مقاوم) و بیان فرمول ( استقامت) دربیانات مرقد حضرت امام خمینی راهبرد (ایستادگی و مقاومت) را بیان کردند؟
🔻 مقاومت شامل، حمله، دفاع، پیشرفت، زد و خورد و ... میشود، لذا تعبیر ایشان عام است [و در نگاه جهانی، برداشت جنگ طلبی از آن نمیشود.]
⬅️ راه های مقابله دشمن با اربعین...
🇮🇶 تحلیلی بر جامعه عراق و خصوصیات آن به ویژه جوانان عراقی.
👈 کسی که با بیانات مقام معظم رهبری مانوس شود، جاهایی که ایشان مطلبی را نفرموده اند، مبنای ایشان را میداند.
🔆 سلسله جلسات #تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
📝 محور جلسه متن بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از موکبداران عراقی در تاریخ ۹۸/۶/۲۷ می باشد.
🔺 ۹۸/۰۷/۱۱ - حوزه علمیه فاطمیون
📲 ایتا | سروش+ | گپ | روبیکا | بله :
@pakbaz_ir