eitaa logo
رسانه پریزاد
5.1هزار دنبال‌کننده
816 عکس
892 ویدیو
21 فایل
📱محلی برای تقویت مبانی دینی 📚 ▶️ رسانه مذهبی در پایتخت معنوی ایران مشهد مقدس🔅 🟢 آموزش الفبای دینی 😍 مدرسه دین شناسی 👌 کپی=حلال ارتباط با ادمین: @admin_dinbin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝پرسش: از نظر مقام معظم رهبری برگزاری انتخابات پرشور در کشور چه دستاوردی برای کشور خواهد داشت ‼️⁉️ پاسخ: تجلی تأثیرگذاری مردم در سرنوشت اجتماعی انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است، مؤثرترین وسیله برای این است که هر فردی بتواند آرمانها و خواستها و مطلوب خود را در قالب اجرایی قرار دهد و آن را به تحقق نزدیک کند. اگر کسی را طبق آرمانها و آرزوهای خودتان انتخاب کردید این امکان که آن آرزوها تحقق پیدا کند به واقعیت نزدیک می شود کسی که فکر میکنید برای تحقق خواستها و آرزوها و گشودن گره های مهمی که برای شما در زندگی مطرح است مناسب و شایسته است وقتی او را انتخاب کردید در واقع بلندترین قدم را برداشته اید برای اینکه این مشکلات از بین برود . » ( ۱۳۸۹/۲/۱۱ ) 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝پرسش: آیا ایجاد فضای انتخاباتی دو قطبی برای کشور مثبت است یا منفی ‼️⁉️ پاسخ: ذات انتخابات مبتنی بر رقابت سیاسی شکل گرفته است انتخابات میدان ارائه آراء و نظرات مختلف و مواجهه افکار عمومی با آنها است آن کالایی که جذابتر و مفیدتر برای مشتریان باشد با اقبال عمومی مواجه خواهد شد طبیعی است که رقابت سیاسی گاه با هیجاناتی برای پیروزی و کسب رای بیشتر همراه باشد و جریانهای سیاسی از برخی شگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی بهره بگیرند نکته اساسی در این میان آن است که حاصل رقابت نباید تبدیل به دو قطبی شود که جامعه را به دودستگی و تقابل بکشاند. دو قطبی سازی فضای سیاسی کشور هرچند ممکن است برای احزاب و گروههای سیاسی دستاوردهایی به ویژه در رقابتهای سیاسی و انتخاباتی داشته باشد، اما بیشک تبعاتی نیز برای نظام سیاسی و جامعه خواهد داشت. در این میان تجربیات انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم چندان خوشایند نبوده است این مدل وقتی خطرناک میشود که بازی آن به جای برد برد به بازی برد باخت و حتی باخت–باخت بدل شود؛ بازی های پرشدتی که فضای جامعه را از وضعیتی عقلانی به سوی احساسی–عاطفی سوق میدهد و زمینه های مناقشات اجتماعی و درگیری و آشوب را فراهم می آورد. 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia
10.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 آهای اقا آهای خانم، آهای شمایی که نمیخوای رای بدی و تو انتخابات شرکت کنی، احتمالا شما جزو این سه گروه هستین... ❌ 📌 تولید با ما، انتشار باشما دوستان 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔶🔹 در وصف شریف‌ترین و بصیرترین مردم تاریخ ❇️ با حماسه‌ی امروز مردم شریف ایران اسلامی، بزرگ‌ترین کمپین تحریم انتخابات در ۴۵ سال گذشته شکست خورد! 🔻 پروژهٔ بی‌سابقهٔ تحریم انتخابات که از پارسال توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت حدود ۲۵ میلیونی مردم ناکام ماند. 💢 رسانه‌های ضدانقلاب که تلاش داشتند مشارکت زیر ۲۰ درصد را رقم بزنند و در این مسیر طیف گسترده‌ای از دولت‌های خارجی و گروهک‌های تروریستی را همراه کردند نتوانستند میزان مشارکت را از دور قبل کمتر کنند. 💠 مشارکت بیش از ۴۰ درصدی مردم در شدیدترین شرایط تحریم اقتصادی رقم خورد و نسبت به دور قبل کاهش نداشت و به‌رغم تهدیدات دشمن در امنیت و سلامت کامل برگزار شد. 💎 سپاس از تمام مردم عزیز کشور؛ 💎 سپاس از تمام دغدغه‌مندانی که این ایام در میدان تبیین حاضر بودند؛ 💎 سپاس از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، انتظامی و حراستی بابت امنیت ۱۰۰ درصدی انتخابات؛ 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia
😒 «من رأی نمی‌دم... چون مسئولین باید تنبیه بشن!!» 🤔 به نظرتون ۵۰ درصدی که با صندوق رای، قهر کرده اند، با رای ندادن شون👇 ❓باعث تنبیه و اصلاح و بیداری مسئولان تنبل و نالایق میشن؟؟ یا ❓به نظام و کشور و ملت ضربه میزنند و امنیت کشور رو تضعیف می کنند؟؟ ❓آیا این کارشون دشمن رو ناراحت و عصبانی می کنه؟؟ یا ❓دشمن رو خوشحال و امیدوار می کنه؟؟ 💢 یه نکته دوستان👇 ❌ مسئولی که بد است، با قهر ما خوب نمی شود! اما ❌ کشوری که قوی است، با قهر این افراد ضعیف می شود! ♨️ ترکیب مسئولان بد و کشور ضعیف، می شود= قوز بالای قوز!! و البته کسانی که با نیت خیر😇 قهر با صندوق را تشویق می کنند😳 به کشور و نظام ضربه می زنند😔 👈 چه بخواهند و چه نخواهند!! 🗳 | 🌀 | 📉 | 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia
✨ 📝پرسش: علت اینکه عرفان و معنویت اصیل اسلامی کمتر مورد توجه قرار می­گیرد و افرادی به سوی عرفان­های کاذب می­روند چیست؟ پاسخ: اولا: انگیزه معنویت گرایان می­باشد، زیرا اکثر معنویت دوستان به دنبال این می­باشند که قدرت ایجاد کارهای خارق العاده مثل شفا دادن به مریض، خوردن شیشه، فرو کردن خنجر در شکم و گردن و امثال اینها را به دست آورند و این امور با عرفان و معنویت اصیل اسلامی قابل حصول نمی­باشند، آنان غافل­ند از اینکه هدف معنویت گرایی و عرفان این اموری که غالبا با تردستی و شعبده­ بازی و سحر و جادو محقق می­شوند، نمی­باشد بلکه غایت عرفان و پرداختن به امور معنوی حصول کمال انسانی و تقرب جستن به خدا است تا از یک طرف اعمال عبادی در قالب نماز و روزه و خدمت به مردم و ... با میل و اشتیاق درونی انجام شوند و از طرف دیگر نتایجی در قیامت داشته باشد و در دار ابدی مایه تنعم ابدی گردد. و این امور خارق العاده­ ای که برخی می­خواهند توسط معنویت گرایی به دست آورند هیچ مشکلی از مشکلات دنیایی و اخروی را حل نمی کنند بلکه با قرار گرفتن در معرض دید دیگران یک نوع سرگرمی به حساب می­ آیند. ثانیا: چون عرفان و معنویت اسلامی با عمل به شریعت و انجام تکالیف عقلی و شرعی قابل تحقق می­باشد، معمولا بسياری به این امور تکلیف آور علاقه نشان نمی­دهند بلکه در صدد این هستند که بدون تکلیف و پرداختن به امور شرعی و عقلی و فقط با سیر در باطن به معنویت برسند، در حالی که چنین چیزی امکان عقلی و شرعی ندارد. 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia
📝پرسش: ماجرای معنویت در دوران جدید چه روندی را طی کرده و چه آسیب هایی دیده است ‼️⁉️ پاسخ: با کمال تأسف در دوران و عصر جدید ماجرای معنویت به انحراف گراییده و این انحراف نتیجه­ ی فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت رسول خدا(ص) می­باشد. مسئله معنویت از دو جهت مورد آسیب و چالش قرار گرفته است. از یک طرف معنویت اسلامی و واقعی در میان جامعه اسلامی کم رنگ­تر شده است و اکثریت مسلمانان با تأثیر پذیری از امور مادی و تجملات دنیایی از مسائل معنوی که در قالب زهد، عبادت، تقوی و قناعت و رعایت سایر امور اخلاقی قابل تحقق می­باشد، دور شده­ اند و از طرف دیگر کسانی که به مسائل معنوی علاقه­ مند هستند گرفتار فرقه­ های نوظهور و یا سنتی انحرافی شده­ اند و نه تنها با گرایش و جذب در این گروه­ها، راه معنویت را نمی­ پیمایند، بلکه به مراتب از کسانی که اصلا تمایل به مسائل معنوی ندارند، از معنویت و خدا جویی فاصله گرفته و به بهانه معنویت­ گرایی گرفتار هوا و هوس گرایی شده و در دامن اباحه­ گری افتاده­ اند. البته خستگی از مادیات و تجملات دنیایی فراگیر بوده و در میان پیروان ادیان مختلف احساس فرار از این امور و گرایش به سوی معنویت به وجود آمده لکن این معنویت و عرفانهای کاذب هستند که آنان را به سوی خود جذب می کنند. گروه ها و فرقه های مختلفی که در سطح جهان متصدی این امر شده و برخی از آنها در داخل کشور ایران نیزکم و بیش فعالیت دارند. 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia
🔷 عرفانهای کاذب و نو ظهور نه تنها مبتنی بر معنویت اصیل خدا جویانه نیستند بلکه هر کدام دکانی است برای اهداف مادی و شهوانی که به علت فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت به انحراف رفته و اموری را به عنوان معنویت اسلامی به خورد مریدان خود می­دهند که با شریعت اسلام منافات دارند. لینک رسانه پریزاد در ویراستی ✔️ 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia
📝 پرسش: عرفان‌های کاذب و منحرف که در کشور ایران هم مریدانی دارند کدامند و از کجا نشأت گرفته اند ‼️⁉️ پاسخ: عرفان بودیسم، رام الله، اوشو، اکنکار، سای بابا، در حوزه شرقی و جنوب شرقی جهان حضور دارند. عرفانهای که مبتنی بر سحر و جادو و امثال اینها است مانند پائیلو کوئیلو، فالون دافا، مدی تیشن، وین دایر و امثال اینها از غرب سر درآورده اند و عرفانهای شاهدان یهوه و قبالا یا کبالا منسوب به پیروان ادیان مسیحیت و یهودیت می باشند. و عرفانهای خانقاهی صوفیه در قالب گروه های مختلف مانند ذهبیه، گنابادیه، چشتیه، نقشبندیه، قادریه، خاکساریه، اویسیه، و امثال اینها در میان مسلمانان شیعه و سنی فعالیت دیرینه دارند و عرفان کیهانی هم که در این چند سال اخیر به وجود آمده و عده ای را به خود مشغول کرده است. 💡 با ما همراه باشید... 🆔️ @parizadmedia