⭕️ نیروگاهِ خاموش،فِلِرِ روشن
🔹موسویزاده، نماینده اهواز: فلرهای نفتی همچنان در سطح تأسیسات نفتی سوزانده می شوند.
به اعتراف شرکت نفت گازهایی که روزانه در مشعل پالایشگاههای کشور در حال سوختن هستند،در صورت فرآوری می تواند سالانه ۵ میلیارد دلار درآمدزایی برای کشور داشته باشد.
🔹سخنگوی دولت :
پزشکیان برای حفظ سلامت مردم دستور تعطیلی آن دسته از نیروگاههای برق که با سوخت مازوت کار می کردند را صادر کرد.
🔹به نظر آقای پزشکیان و خانم سخنگو ، تداوم سوختن فلرها برای سلامتی مردم مفید است؟ چرا رئیس جمهور دستور خاموشی فلرها را صادر نمی کند؟
🔹بدیهی است دولتی که برای انتخاب مدیران، اولویت را به افراد "مجرم و سابقه دار" می دهد به جای خاموش کردن فلرها و جمع آوری و فروشِ گازهای آن،نیروگاههای برق را خاموش کند و مانع زندگی و کار و کسب مردم شود!
چون خاموش کردن فلرها و تامین برق مردم نیازمند شعور، تخصص، وجدان کاری و دلسوزی است که این صفات در مجرمان و سابقه دارها یافت نمی شود!
@pas_kouchehaie_enghelab
⭕️ مهم اینستاگرام است!
🔹مشاور سازمان نظام پزشکی درباره قتل متخصص قلب در یاسوج گفت :
قاتل ابتدا با چاقو به گردن دکتر داوودی آسیب رسانده و بعد با اسلحه گرم به قفسه سینه او شلیک کرده است و پس از ارتکاب قتل،لباس مقتول را پوشیده و از خودش عکس گرفته و با افتخار در اینستاگرام منتشر و از انتقام صحبت کرده است.
🔹از نظر پزشکیان و دولتش امنیت کادر درمان اهمیتی ندارد!
(واکنش پزشکیان درباره قتل همکارش چه بود؟ موضع سخنگوی دولت درباره این قتل چه بوده؟)
آن چه برای مقامات دولت چهاردهم مهم است، ادامه بی قانونی در فضای مجازی و توسعه این فضا با رفع فیلترینگ ناقص فعلی است.
@pas_kouchehaie_enghelab
⭕️ روح نتانیاهو در دانشگاه تهران
🔹همزمان با حمایت نتانیاهو از آشوبِ "زن ، زندگی ، آزادی" و دعوت او از مردم ایران برای تکرار این آشوب، سرپرست دانشگاه تهران یکی از حامیان جدی این آشوب(اعظم راودراد)را به ریاست دانشکده علوم خانواده این دانشگاه منصوب کرد!
🔹 انتصاب این فرد با این خصوصیات نشان می دهد که:
الف) سرپرست دانشگاه تهران تعریف و دیدگاه آشوبگران ۱۴۰۱ از موضوع زن و خانواده را قبول دارد!(فمینیسم افراطی،ازدواج سفید و مخالفت با مفاهیمی مثل ناموس،حجاب،عفت و...)
ب)در شرایط جنگی این روزها،این سطح هماهنگی میان نتانیاهو و مقامات دانشگاه تهران نمی تواند تصادفی باشد!( و می دانیم که هماهنگی با دشمن در زمان جنگ در همه جای جهان از سنگین ترین جرائم محسوب می شود!)
▪️ممکن است این انتصاب به سرپرست دانشگاه تحمیل شده باشد!
در این حالت به ایشان توصیه می شود سابقه و آبروی خود را در این مسیر هزینه نکند و تا دیر نشده،این انتصاب وحشتناک و غلط را اصلاح و از اعتبار خود محافظت کند!
@pas_kouchehaie_enghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سوالات پزشکیان
🔹 عزیزانی که به جناب پزشکیان رای دادید !
لطفا با دقت به پرسشهای ایشان پاسخ بدهید و اگر دلتان خواست ترمز رئیس جمهور فعلی را بِکِشید تا ملت ایران را با خودش به تَه درّه نَبَرد!!
هموطنان محترمی که با رای تان پزشکیان را به ریاست جمهوری رساندید!
آیا می دانید که بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ که پزشکیان به مجلس ارائه کرده،عملا قیمت بنزین و گاز و برق و خدمات دولتی و اجاره خانه و...چند برابر خواهد شد؟
این بلا با دست شما بر سر ملت ایران نازل شده و با دست شما هم از سر مردم رفع خواهد شد!
اگر پزشکیان بر سر کار بماند آرزوی مردم ایران در سال آینده داشتن برق و آب و گاز خواهد بود!
🔹رونوشت به رئیس جمهور محترم جهت اطلاع!
🔹 لطفا در اینستاگرام و تلگرام منتشر کنید.
⭕️ عمق دانش ظریف
🔹جناب ظریف می گوید نقشه ای که ایشان در توئیتر منتشر کرده و مانع بروز جنگ شده،شبیه نقاشی کودکان بوده است!
🔹اگر ایشان خدمت سربازی را (مانند میلیونها جوانمرد ایرانی)انجام داده یا اگر در سالهای طولانی حضور در وزارت خارجه،چند ساعتی هم نزد فرماندهان نظامی(مثلا سردار قالیباف)،شاگردی کرده بود متوجه می شد خط سیر پرواز پهپاد آمریکایی( و پروازهایی از این دست) نامنظم بوده و رادارهای ما مسیر پرواز پرنده مذکور را با دقت ثبت کرده و قرار نیست نقشه مسیر پرواز پهپاد آمریکایی به خاطر خوشایند ایشان، با خط کش و صاف ترسیم شود!
🔹فرمایش جناب ظریف درباره تشبیه نقشه فوق به نقاشی بچه ها همین قدر عالمانه! است که کسی"نوار قلب"، "نوار مغز" یا "گراف لرزه نگاری" را به خط خطی کودکانه تشبیه کند!
🔹این که جناب ظریف از بدیهیات نقشه خوانی و مباحث راهبردی و نظامی بی اطلاع باشد عجیب نیست (چون میزان معلومات راهبردی ایشان در جمله معروفِ _ آمریکا می تواند با یک بمب، توان دفاعی ما را نابود کند_ آشکار شده) اما این که چگونه ایشان پس از دوبار بازنشستگی و در دهه ششم عمر ،به عضویت هیات علمی دانشگاه تهران درآمده و در کمتر از ۲_۳ سال به مرتبه دانشیاری رسیده جای شگفتی و تاسف دارد! ( چون بسیاری از جوانان دانشمند کشور سالها جهت عضویت در هیات علمی یک دانشگاه عادی تلاش می کنند و در آخر به در بسته می خورند!)
🔹اهل فن با مشاهده عمق معلومات ظریف،تردید دارند که آیا پذیرش ایشان به عنوان هیات علمی دانشگاه تهران و کسب درجه دانشیاری هم مانند کارت پایان خدمتش، "هدیه" منصب سیاسی ایشان بوده ؟
@pas_kouchehaie_enghelab
⭕️ در وفاداری غلامان خانه زاد
🔹در جلسه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی(یکم آذرماه ۱۴۰۳) کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا، استرالیا، بلژیک، اوکراین، کانادا، ژاپن، کره جنوبی، ایتالیا، لوگزامبورگ، هلند و... به قطعنامه ضد ایرانی رای دادند!
🔹در همین جلسه ،روسیه و چین به نفع ج.ا.ا رای داده و با قطعنامه ضد ایرانی مخالفت کردند.
🔹در دو هفته اخیر انگلستان ، فرانسه و آلمان،دو تحریم جدید علیه هواپیمایی ج.ا.ا و کشتیرانی ج.ا.ا وضع کردند!
🔹ماه گذشته اتحادیه اروپا هماهنگ با شورای همکاری کشورهای جنوب خلیج فارس،ج.ا.ا را اشغالگر جزایر سه گانه عنوان کرد و خواستار تحویل این جزایر به امارات شد.
▪️متاسفانه در یک ماه اخیر آنهایی که با کوچکترین غلطکاری چین و روسیه،درد وطن پرستی می گرفتند و فریادهای ضد چینی و ضد روسی شان فضای مجازی را دچار آلودگی صوتی می کرد(از روزنامه ها و کانالهای تلگرامی و حسابهای کاربری اینستا و توئیتری گرفته تا برخی اساتید دانشگاه ،مجمع محققین و مدرسین ، فعالان سیاسی مشارکتی ،ظریف ، پرستو صالحی ، پروفسور عباس عبدی)همزمان در برابر دشمنیها و ابراز کینه شدید اروپا علیه کشورمان،دچار آلزایمر شدید،کوری مفرط،از دست دادن تکلّم و فورمت شدن وجدان! شده و جمله ای علیه غربیها به زبان نیاورده و ننوشته اند!
(از حق نگذریم خانم سخنگو یکی دوبار "چو ایران نباشد تن من مباد" را زمزمه کرده ولی علیه اروپا جسارتی مرتکب نشده اند!)
▪️در چنین مواقعی آدم به موفقیت غربیها در پرورش غلامان خانه زاد و نمک پرورده، غبطه می خورد!
@pas_kouchehaie_enghelab
⭕️ گداییِ تعامل و التماسِ مذاکره؟
🔹علیرغم صدور قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در محکومیت فعالیتهای هستهای ایران،بهروز کمالوندی (سخنگوی سازمان انرژی اتمی) معتقد است:«هنوز برای تعامل و همکاری و کنار گذاشتن رویکرد فشار و تهدید فرصت باقی است»
کمالوندی (در روزنامه ایران شنبه ۳ آذر)نوشته است: «ایران تعامل را به تقابل» ترجیح میدهد.
🔹به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه،دور جدید مذاکرات ایران و سه گانه اروپایی(انگلیس،فرانسه و آلمان) از ۹ آذر امسال در ژنو انجام خواهد شد.گفتگوهادر سطح معاونان وزرای خارجه اروپایی(انگلستان،فرانسه،آلمان) و معاون وزیر خارجه ایران،صورت می گیرد.بقایی تایید کرد طیفی از مباحث و موضوعات منطقهای و بینالمللی از جمله موضوع فلسطین و لبنان و نیز موضوع هستهای مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
🔹این در حالی است که آلمان ، انگلستان و فرانسه در یک ماه اخیر :
▪️پرواز هواپیمایی ج.ا.ا به اروپا را ممنوع کرده اند...
▪️کشتیرانی ج.ا.ا را مورد تحریمهای جدید قرار داده اند...
▪️در بیانیه رسمی، مالکیت جزایر سه گانه ایرانی را متعلق به امارات و ایران را اشغالگر این جزایر دانسته اند..
▪️و قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس را تهیه و تصویب کرده اند!!( تعطیلی کنسولگریهای ج.ا.ا در آلمان و توقیف برخی اموال ملت ایران در انگلیس طی یک ماه اخیر را هم به این فهرست بلند بالا اضافه کنید!)
🔹شاید باند ظریف(عراقچی،تخت روانچی و..) عاقبت پوچ برجام و "اینستکس" را فراموش کرده، یا از خصومت عملی و پی در پی کشورهای سه گانه اروپایی در یک ماه اخیر بی اطلاع باشند اما این نکته را باید بدانند که مذاکره مساوی"معامله" است و ملت ایران مایل است بداند که جناب تخت روانچی قرار است چه امتیازی به گرگهای سه گانه اروپایی تقدیم کند؟
آیا قرار است بر سر فلسطین و لبنان معامله شود!؟ (مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان کجا و چگونه به باند ظریف برای مذاکره وکالت داده اند؟)
نکند دوباره بحث رقیق کردن اورانیوم غنی شده ۶۰ درصدی، مطرح باشد؟
نکند "وعده صادق ۳ " قربانی این دور مذاکرات شود؟
🔹 آیا اروپایی که این روزها ملت ایران را با تحریمهای پی در پی مورد عنایت قرار داده،با شنیدن سخنان آقای تخت روانچی متحول شده و تحریمها را لغو کرده و مقابل آمریکا خواهد ایستاد؟
وزارت خارجه باید شفاف به مردم بگوید که خروجی این مذاکرات و دستاورد آن چیست ؟
آیا قرار است این دور مذاکرات هم مانند مذاکرات برجام به دادن دهها امتیاز گرانبها و گرفتن "کاپ اخلاق" ختم شود؟
🔹 اروپا با چه زبانی باید بگوید که اهل تعامل با ایران نبوده و نیست و در برابر ایران فقط مایل به زورگویی و تخاصم است؟
آیا روش ابتکاری و ابداعی گروه ظریف در برابر سه گانه اروپایی،گدایی مذاکره و خواهش برای تعامل است؟
واقعا کدام جاهلی از رفتارهای اخیر اروپایی ها بوی تعامل استشمام کرده است؟
@pas_kouchehaie_enghelab
⭕️ بسیجیهای امام عصر( عج)
🔹موضوع انشاء : با آخرین خودکار جهان چه خواهید نوشت؟
🔹تصویر فوق متن انشای یک پسر کلاس ششمی است. پسری که نه در دهه شصت، بلکه در همین روزگار و در محله ای معمولی از تهران رشد کرده، اما پدر و مادری مومن و انقلابی او را با نیت خدمت در رکاب امام زمان تربیت کرده اند!
🔹 و ما از این انشاء نتیجه می گیریم اگر بخواهیم، می شود با یاری خدای متعال،"بسیجی های آخرالزمان" را در خانه هایمان تربیت کنیم!(هر چند که کفار و منافقان و دشمنان دین خدا نمی خواهند و برای گمراهی ما و نسل ما از هیچ تلاش و حرکتی دریغ نکرده و نخواهند کرد.)
@pas_kouchehaie_enghelab
⭕️ حاکمان واقعی صدا و سیما
🔹از ابتدای تاسیس ج.ا تا امروز، درهای صدا و سیما بر پاشنه ضدانقلابها و بی تفاوتها و لیبرالها چرخیده و این مسئله در دوره همه مدیران رایج بوده!
از محمد هاشمی گرفته تا ضرغامی!
و از سرافراز تا جبلی!
صدا و سیما جای نقی معمولی و رامبدهاست! اگر هم اتفاقا پای امثال مقصودی و بچه های ثریا به رسانه ملی برسد هر چند وقت یک بار باید تنبیه شوند تا یادشان بماند که مدیران سازمان،منت"گاوهایی" که در چمنزارهای سوئیس می چرند را می کشند و آنها را به بسیجیهای وفادار به انقلاب اسلامی ترجیح می دهند!
🔷 برای اثبات ادعای فوق کافیست نامه شهید سید مرتضی آوینی به رئیس سازمان صدا و سیما (سال ۱۳۷۱) را با پیام آقای مقصودی کنار هم بگذارید :
خدايمان شاهد است که اگر ماجرای انزوای بچههای مسلمان و دردمند در صدا و سيما به همين جا ختم می شد و مشکل صدا و سيما تنها اين بود که نيروهای خودی را تحويل نمی گيرد و می راند و...مسالهای نبود و شايد می شد به راحتی از کنار آن گذشت اما به هيچ وجه موضوع به همين جا ختم نمی شود.
حضرات اداره کننده صدا و سيما که تحت مديريت شما هستند، با يک دست بچههای مسلمان و روح انقلاب و جهاد و ايثار را، منزوی می کنند و با دست ديگر به جذب و جلب عناصر مسالهدار و معاند با انقلاب و ترويج دگرانديشان مشغولند.
@pas_kouchehaie_enghelab
🔻آقای خسروپناه! دوران رهاییست!
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. چند سال پیش در یکی از مدارس، چند جلسهای برای دانشآموزان، اخلاق جنسی تدریس کردم؛ اما از تدریس، پا فراتر نهادم و به دانشآموزان نزدیک شدم و از دنیای درونی آنها مطلع شدم. عجیب بود؛ نسبت به نسل و دهۀ من، انحرافهای جنسی، بسیار گسترده شده و آلودگیهای اخلاقی، ریشه دوانیده بودند. بااینحال، این نوجوانان غوطهور در معصیت، مشاور و راهنمای دلسوزی نداشتند که مسألههای درونیشان را با او در میان بگذارند. یکی از دانشآموزان میگفت مبتلا به خودارضایی است و مشاور رسمی آموزشوپرورش به او گفته هفتهای یکبار انجام این عمل اشکالی ندارد. حجم آفتها و انحرافها آنچنان بود که علاج ریشهای و ساختاری میطلبید.
[دوم]. برای گفتگو با دانشآموزان، به یکی از مدارس دخترانه رفته بودم. مشخص بود که به زور و اجبار به نشست آمده بودند. هرچه میگفتم در ذهنها جا نمیگرفت؛ گویا یک شکاف هویّتیِ بزرگ پدید آمده بود که امکان تفاهم و گفتگو را از میان برده بود. این همه فاصله و زاویه، عجیب بود. پس از برنامه، یکی از دانشآموزان کنارم آمد و گفت فقط میخواهم به شما بگویم که بسیار دیر آمدید. او درست میگفت اما مخاطبش من نبودم؛ نویسندهای که تمام توان خود را در دو دهۀ اخیر، صرف روشنگری و اعتراض و انتقاد و مناظره و تبیین کرده است.
[سوم]. در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که برای اولین بار، دامنۀ کشمکشها و تضادها به مدرسهها هم کشیده شد، دخترم که در یک مدرسۀ دولتی تحصیل میکرد، بهشدت از سوی همکلاسیهایش مورد فشار و تحقیر قرار گرفت. همکلاسیهای او که همگی غیرچادری بودند و ذهنیّت منفی نسبت به انقلاب داشتند، چادریبودن او و عقاید دینی و انقلابیاش را به دستاویزی برای بایکوتکردن وی و سرزنش و ملامتش تبدیل کرده بودند. فشارها و کنایهها به دخترم در حدی بود که در مدت کوتاهی، نشانههای افسردگی در او نمایان گردید. بسیار احساس انزوا و تنهایی میکرد و میگفت در مدرسه، دوستی ندارد که سبک زندگی و تفکرش مانند او باشد. در اینجا بود که من در این اندیشه فرو رفتم که آیا من مقصرم که به دلیل قرار داشتن در طبقۀ متوسط، توان پرداخت شهریۀ مدرسۀ غیردولتی را ندارم، یا نهادهای فرهنگی و از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی که بیخاصیّت و بیکفایت هستند؟!
[چهارم]. از کنار مدرسۀ دولتی پسرم میگذشتم. صدای بلند فحاشیهای ناموسیِ بسیار رکیک دانشآموزان را با یکدیگر شنیدم. گویا با یکدیگر درگیر شده بودند. از پسرم در این باره پرسیدم. پاسخ داد همیشه در مدرسه نزاع هست و هرچه میخواهند میگویند و یکبار هم که معاون مدرسه میخواست اینان را مهار کنند، خودش را کتک زدند. دریافتم مدرسه، رهاست و کنکور و دیوانسالاری و شبکههای اجتماعیِ غربی و بیعملی نهادهای فرهنگی، همهوهمه، هویّت را بر باد دادهاند. نه معاون پرورشی دارند و نه کمترین خبری از کار فرهنگی است و نه معلمان در جهت تربیت تلاشی میکنند و ... . به معنی واقعی کلمه، مدرسه رهاست.
[پنجم]. حجتالاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندیست که به منتقدان کارنامۀ شورا میتازد و آنها را بیاطلاع و غیرمیدانی و بیادب میخواند و به دفاع از شورا میپردازد. دیگران را نمیدانم اما من از زندگی روزمرّۀ فرهنگی نوشتم، از عینیّتهای محسوس، از واقعیّتهای کنونی، از زیر پوست جامعه، از ذهنیّتهای فرسودهشده، از لیبرالیسم فرهنگی، از اغتشاش معنایی و زوال هویّت، از سرمایهسالاری در نظام آموزشی، از خاموشی و انحطاط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دوگانگی فرساینده در درون نظام، از منافقان انقلاب و ... . من از آن انقلابیهایی نیستم که فرزندانم را از جامعۀ واقعی جدا کنم و به درون گلخانههای شبهمذهبی که مدرسه نام گرفتهاند ببرم. همین که انقلابیها، فرزندانشان را از مدرسههای دولتی جدا کردهاند، به معنی شکست نظام در انقلاب فرهنگی نیست؟! مگر بنا نبود توحید در ساخت اجتماعی و زندگی روزمره، مستقر شود و جامعه، به بستری برای کمالات معنوی و ایمانی تبدیل گردد؟! آنقدر از واقعیّتهای جامعه احساس خطر کردهاند که برای خود، کلونیهای آموزشی ساختهاند و فقرا و طبقۀ متوسط را در مدارس دولتی رها کردهاند. این وضع، نه عدالت است و نه اخلاق. و من در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک مرد نمیشناسم که این دردهای عمیق و مزمن را فریاد بزند و یقه چاک بدهد و از کارگزاران فرهنگیِ بیکفایت و ضعیفالنفس، پاسخ و عمل بطلبد. همه با هم تعارف دارند. سیاست، حقیقت را بلعیده و قدرتطلبی، خدایی میکند و آرمانها، در دهۀ شصت جا ماندهاند.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اقلیت دیکتاتور
🔹پزشکیان و دولتش :
▪️قانون عفاف و حجاب را قبول ندارند و اجرا نمی کنند...
▪️با قانون منع انتصاب بستگان افراد دوتابعیتی در مشاغل حساس مخالفند و بارها این قانون را توسط رئیس جمهور زیر پا گذاشته اند...
▪️اجرای قانون جوانی جمعیت را متوقف کرده اند...
▪️درپی عدم اجرای قانون صیانت از صنعت هسته ای هستند...
▪️با اصل هشتم قانون اساسی کاملا مخالفند...
▪️اصل تفکیک قوای قانون اساسی را قبول ندارند و بارها نظرات خود را به قوای مقننه و قضائیه تحمیل کرده اند...(مثلا اصرار رئیس جمهور بر آزادی دو جاسوس از زندان یا مجبور کردن مجلس به قبول استعفای نماینده نقده جهت عضویت در دولت...)
▪️با تخلف از اصل ۱۱۰ قانون اساسی در اختیارات قانونی ولی فقیه دخالت می کنند.(مثلا پیشنهاد مذاکره در همه موضوعات به آمریکا توسط معاون غیرقانونی رئیس جمهور علیرغم مخالفت صریح رهبر انقلاب با این مسئله)
و...!
🔹این حجم از قانون شکنی در کمتر از ۴ ماه از عمر این دولت روی داده! آن هم در حالی که دولت پزشکیان با ۱۶ میلیون رای،منتخب ۲۰ درصد از جامعه ایران و نماینده "اقلیت" محسوب می شود!(با همان استدلالی که حامیان و دوستان پزشکیان، مجالس یازدهم و دوازدهم را نماینده اقلیت می خواندند.)
🔹زیر پا گذاشتن قانون،خصلت دیکتاتورهاست و پزشکیان و دولتش نشان داده اند که در غیاب مجلس و عدلیه قوی،اهل دیکتاتوری و قانون ستیزی هستند و بدا به حال ملتی که مُشتی ناآگاه،منفعت طلب و متکبر دیکتاتورهای آن باشند!
🔹پاسخ این اقلیت قانون گریز را باید به امام امت سپرد.آنجا که فرمود:غلط می کنید که قانون را قبول ندارید...
@pas_kouchehaie_enghelab