eitaa logo
مرواریدهای دریا
12 دنبال‌کننده
134 عکس
46 ویدیو
1 فایل
اینجا؟؟ مثل یه جور اتاق پشتی یا یه انباریه برای پیام های ناشناس و تقدیمی های چنل هانول
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سرزمین عجایب°~🇮🇷
چنل خوشگل شما مثل ژله عه🍮 *ببین بعضی ژله هاا مخصوصا اونایی که با بستنی ترکیب شدهه انقدریی خوشمزن که اصلا وای🛐✨✨ از نظر من ی چنل اگه می تونست ی ادمین بی نهایت مهربون داشته باشه قطعاااااااا که همینهه والااا☃️☃️☃️ ببین فائزه خیلیی مهربونه کافیه تو بهش پیام بدی اصلا دلت نمی خواد تمومش کنییی و همینجورییی چت میکنی خیلی خیلی وقتی باهاش حرف میرنی ذوق میکنی🌞 و خب کلی به فکر همه اس پس دیگه احتمالا تا الان فهیمیدی چنلی که ی ادمین به این مهربونی داره چطورییههه🎀✨🎀✨🎀✨ ۳۰۰ تاییم موبارک باعشهههه عکس روزمرگیی تقدیمیا اینا همسونن پر از حس خوبههه و تمام⭐️🤌🏻 از طرف عجایب "
هدایت شده از هانول ☆
https://eitaa.com/joinchat/2958755078C8d75c67953 سلام هانوللل میشه مارو حمایت کنید🥲⭐ رایتییی ۳۰۰تاییت مبارک خانوم خوشگلهههه انشالله ۳کاییت😭✨💘 جولی _بله البتههه یه سر به جولی خانوم ناز بزنیددد✨
هدایت شده از هانول ☆
https://eitaa.com/Hunnewell/4850 عههه تبریک گفته بودم😔 وقتی میگم حافظه حافظۀ ماهیِ: جولی _ایرادی نداره دختر برای خودمم خیلی پیش من همیشه رفیقام بهم میگن حافظم ماهیه😂 مثلا یه چیزو میخوام تعریف کنم بعد یه دقیقه بعدش نمیدونم چی میخواستم بگم🤣
هدایت شده از هانول ☆
منم هشتمم ولی از اینا نداشتیم🤔 https://eitaa.com/Hunnewell/4861 _ اگه منظورت کتاب از من تا خداعه تا جایی که یادمه پارسال که من هفتم بودم اولین سالی بود که این کتاب اومده بود جایگزین دینیه و درواقع یه کتاب آزمایشی محسوب میشه (انگار ما موش آزمایشگاهی هستیم🤣) و بهمون گفتن فعلا فقط بعضی ها شهرا دارن نمیدونم
هدایت شده از هانول ☆
شما به این چنل شهشهانی دعوت شده اید و اگر این دعوتنامه را رد کنید گریه میکنم https://eitaa.com/sheeeeo _از دعوتتون بینهایت سپاسگزارم نه خانومیی گریه نکنن✨😭
هدایت شده از 結愛 🇮🇷
تقدبم به هانول این کانجی به معنای قلبه منشا زیبایی هات ، جایی که حرف هات از اونجا میان و خب سخن کر در بر آید لا جرم بر دل نشیند (اسمت هم خیلی خوشگله 😭) از طرف یوآ
هدایت شده از هانول ☆
سلامم میشه کیدرامرای چنلت رو دعوت کنم چنلم؟ ادیت میذارمم @hana_kdrama _البته✨
هدایت شده از هانول ☆
ما اعتقادی به کیف نداریم جیب شلورا سیسی _ایولا. من شلوارام جیب نداره😂 فکرکنید رفتم راهیان نور و کیف دوشی نداشتم پس از چی استفاده می‌کردم؟؟ جیب مانتو✅
هدایت شده از هانول ☆
گوشی ، کارت ، کلید همین 🥀 _به نظرم دلیلی نداره گلت پژمرده باشه همینم عالیهه زیبایی در سادگیه✨
هدایت شده از هانول ☆
جاست گوشی تازه گوشی رو هم می گیرم دیم کیف خالیه بیشتر مواقع هم نمی‌برم _کاملا موافقم👌👌 منم همینطوررر خیلی وقتا بدون کیف میرم بیرون چی بشه مثلا یه مکان خاص باشه یا یه وسیله ای لازم داشته باشم که تو کیفم بزارم