هدایت شده از هانول ☆
https://eitaa.com/Hunnewell/5031
اوخیییی
سالگرد ازدواج مامان بابای منم امروز بودش
_ گیلی گیلیی✨ مبارکهههه انشاءالله سایشون همیشه بالا سرت باشه😭
هدایت شده از هانول ☆
هانول استرنجر تینگز چطور ببینمم؟؟
_از تو اپارات میتونید ببینید البته این یه راهشه من خودم از برنامه فیلمجو میبینم (یا همون دلفان)
بعد مثلا تو روبیکا هم یه چنل دارم اونجا هم قسمتاشو گذاشته👌
خواستی بگو لینکشو بدم
هدایت شده از هانول ☆
https://eitaa.com/Hunnewell/5060 وای حققققققق حقققققققق حقققققققق بسه دیگه چه خوش اشتهاعه بخدا شیطونه میگه بزنم دهنش
_خدایا صبرررررررر
احساس میکنم یکم لوسه یکی نیست بگه بابا عالیجناب شما سنی ازت گذشته این کارا دیگه یعنی چی یکم خجالت بکش
خیلیی خوش اشتهاست ماشالا بزنم به تخته
اخرش هم برداشت گفت فقططط پزشک من میشه و فقطط باید منوو درمان کنه😂
هدایت شده از هانول ☆
https://eitaa.com/Hunnewell/5060 تازه به این توجه نکردی ک سنش از یانگوم خیلی بیشتره و مین جانگو بیشتر سنش ب ازدواج با یانگوم میخوره اونموقع ک هنوز یانگوم نینی بود این جوان بود مین جانگو هم نوجوون #ریحانِ سولینا
_دقیقاااااااااا👌👌👌
اصلا مشخص بود دیگهه وقتی یانگوم اومده بود پیشش این جای بابای یانگوم حساب میشد 😂
مین جانگو از همه جهت بیشتر به یانگوم میخوره 🎀😂
عالیجنابم حوصلش سررفته فیلش یاد هندستون کرده🤣
هدایت شده از هانول ☆
اصننننن فقطططط یانگوممم و مینجانگوووووو😭😭
ولی عالیجنابم گناهه داشت هیشکی دوسش ندارههه😭
_بهترین ترکیب 👌✨
اره خب دلم برای اونم سوخت مخصوصا اون جایی که از یانگوم پرسید تو مین جانگو رو دوست داری یانگومم گفت اره 💔😭
هدایت شده از هانول ☆
کاش منم ی مین جانگو تو زندگیم داشتم_😔💔
_هعییی زندگی 💔🥲
البته غصه نخور ایشالا خدا به وقتش برای توهم یه مین جانگوی خوب میفرسته 😁
هدایت شده از هانول ☆
این عالیجنابه کلا همینجوریه تو فیلم دونگی ام بازی میکرد بعد از دوتا زن سن خر پیرو داشت اما نزاشت دونگی با افسر چان ازدواج کنه و خودش دونگی رو گرفت 💔💔
_مطمئنی؟؟ اخه تو فیلم دونگی همین افسر مین جانگو نقش امپراطور رو بازی میکرد اخرش هم با دونگی ازدواج کرد یادم نمیاد که این عالیجنابه هم بازی کرده باشه🤔
وااای تو فیلم دونگی هم دلم خیلی برای افسر چان سوخت خیلی گناه داشت بچه مظلوم و سالمی بود😭
ولی امپراطور فیلم دونگی همین افسر مین جانگو بود بعد زن اولش خانوم خوبی بود اون زن دومیه خیلییی رومخ بود (بانو جانگ بود اگه اشتباه نکنم) 😑 سومین زنش هم شد دونگی. شعار امپراطوراشون اینه تا سه نشه بازی نشه😂(البته به جای بازی یه کلمه دیگه باید بزاریم)
هدایت شده از هانول ☆
https://eitaa.com/Hunnewell/5075 وای دقیقاااااا، الان سین چنل من با دویست و خورده ای نفر خیلی پایینه😭 اینجوری شاید حتی به فکر دیلیت بیوفتم
_کم کم دارم اینجور میشم که باگ را برگردانید 😂
ولی بیخیالش دخترر اکثر ما چنلامون رو برای دل خودمون زدیم پس سین و اینا نباید باعث از بین رفتنش بشه
من حتی ازتون نخواستم عضو بشید گفتم اینجا فقط ناشناس و تقدیمی میزارم. کاری هم به کار کسی ندارم
دلیل گزارش زدنتون رو نمیفهمم