من حتی ازتون نخواستم عضو بشید گفتم اینجا فقط ناشناس و تقدیمی میزارم. کاری هم به کار کسی ندارم
دلیل گزارش زدنتون رو نمیفهمم
هدایت شده از هانول ☆
بهت حسودیم میشه که داریم برای اولین بار استرنجرتینگز میبینی:(
_خودمم خیلیی خوشحالم که شروعش کردمم😭 اوایل خیلی جذبش نشده بودم اما بعد جوری بود که مدام میخواستم بدونم بعدش چی میشهه و جدی خیلی فیلم خفنیه✨✨
هدایت شده از هانول ☆
سلام عزیزم خوشحال میشم تشریف بیارید به کانال دست سازه های گوگولیمون 🎀🌸 https://eitaa.com/aviizak
_درووود✨
هدایت شده از هانول ☆
خوشحالم میکنی کانال تازه تاسیسم رو داخل کانال خوش وایبت بزاری که جذب بگیرم 💗 https://eitaa.com/Darkness_Creator
_✨✨
هدایت شده از هانول ☆
عاقااااا یانگومممم تمومممم شدددددد😭😭نمیخوامممممم💔بیشتر از یک ماه باهاش زندگی کردممممم😭😭
_ منم همینطور اصلا تنها فیلمی که به خاطرش از درس میزدم میشستم میدیدم همون بود 😭
من دوست داشتم بعدش اُکنیو بزارن اما خب عشق کهکشانی میزارن امیدوارم خوب باشه
هدایت شده از هانول ☆
همسایه شیم؟
https://eitaa.com/Darkness_Creator
_شرمنده خانومی من فعلا همسایه ای ندارم✨
هدایت شده از هانول ☆
https://eitaa.com/Hunnewell/5155
جریان کتابخونه رو واسه ماهم توضیح میدید خانومی؟
_بله البتهه✨
اجازه بدید الان میگم
هدایت شده از هانول ☆
یه برنامه ای هست به نام هدف پلاس چیزه خیلی خاصی نیست ها
از داخل بازار میتونی نصبش کنی داخل این برنامه به صورت رقابتی دورهم درس میخونیم به این صورته که یه تایمر داره بعد شما هروقت شروع به انجام کارای درسی و مطالعه کردی اون تایمر رو فعال میکنی
در اخر روز هرکسی بیشتر درس خونده باشه در رتبه اول قرار میگیره
این برنامه ویژگی های دیگه هم داره ولی خب من فعلا فقط از همینش استفاده میکنم
هدایت شده از هانول ☆
بعد برای اینکه عضو اتاق مطالعه (کتابخونه بنده) بشید کافیه وارد قسمت سالن مطالعه بشید و در قسمت جست و جوی اتاق اسم کتابخونه هانولی ها رو سرچ میکنید در خواست میدید منم قبول میکنم
تا شاید بشه در این روزا و شرایط یکم درس بخونیم ✨
هدایت شده از هانول ☆
فائزه واقعااااا منم تنها آرزوم تمومشدن مدرس فعلااا🙂👍😭😭 واقعا دلم می خواد امتحانا تموم شه ، کلی فیلم ببینم🥲 وو محرم شع😭😭 رقیه سادات
_ببین باهامون چیکار کردن که تموم شدن مدرسه برامون شده ارزو...
منی که همینجوریش هم فیلم میبینم 🤣 میتونم کتاب بخونم، راحت بخوابممم و کلییی کار دیگه
وای اره محرمم😭
هدایت شده از هانول ☆
سیزده خانم صحبت میکنه: هانولی من هی میخوام تقدیمی شرکت کنم اما هیچ ناشناسی جز ابزارک پیامم رو ارسال نمیکنه نمیدونم چرا مثلا ناشناسی که بوم من گذاشته چند بار شده پیام بزارم اما ارسال نمیکنه به نظرت چیکار کنم؟
_سلام خانومیی.
عجبب که اینطور نمیدونم من خودم دایگو برام باز نمیشه قدیما که ازش استفاده میکردم مجبور بودم لینک دایگو رو کپی کنم بعد تو گوگل سرچ کن تا بتونم پیام بدم
خب نمیتونی تو پیویش بگی؟؟؟
یعنی برات بالا میاد فقط پیامی رو که نوشتی نمیتونی ارسال کنی درسته؟؟ چه عجیب 😀