سلام ب همگی...♥️
امیدوارم حال دلتون عالی باشه...🌱🩵
اول از همه میخوام تشکر کنم از همتون ک لطف کردید و تا اینجا حمایتمون کردید و پا کار بودید و اینکه ی تشکر ویژه تر دارم از عزیزانی ک میان و از طراحی ها تعریف میکنن واقعا با این کارشون قلب و دل مارو پر از پروانه و اکلیل میکنن...✨🦋
امیدوارم لایق این لطف و محبت شما باشیم و با کارامون این حس خوبو ک شما ب ما دادید رو بهتون برگردونیم...✨🤍
برا همین ازتون میخوایم اگه نظری انتقادی یا پیشنهادی دارید راجب هرچی ک ب ذهنتون میرسه رو پی وی بهمون بگید با کمال میل تا سر حد امکان انجام میدیم...💕🙃
و در آخر خودمون ی فکرایی داریم برا یکی دو روز آینده بهتون میگیم ک شما هم در جریان باشید...🤗🤝
مانا باشید...💜
سلام...♥️
ی چند روزی نبودیم ولی ی خبر خوب داریم...🦋💜
ب مناسب عید غدیر میخوایم ی تخفیف داشته باشیم...💕🌱🩵
کسایی ک تا روز عید طراحی سفارش بدن برای تمامی سایزها 100 هزار تخفیف داریم...😍♥️
تا قبل از عید غدیر سفارساتونو ثبت کنید و ی عیدی فوق العاده ب عزیزاتون بدید...🤍🦋