eitaa logo
پیک صبا
18.5هزار دنبال‌کننده
23.1هزار عکس
6.2هزار ویدیو
2.2هزار فایل
پیکِ صبا پاتوقِ: #صالحینِ #بصیرِ #ایران ارسال خبر: از طریق مدیران استانی (روابط‌عمومی تعلیم و تربیت استان)
مشاهده در ایتا
دانلود
ترتيل جزء10 - پرهيزكار www.jea.ir .mp3
6.7M
🔊 ترتیل قرآن 🔹 زمان: 50:36 ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹
Tahdir-joze10.mp3
3.65M
🔊 تحدیر قرآن 🔹 زمان: 30:23 ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹
متن جزء10 - قرآن www.jea.ir.pdf
392.2K
📗 متن قرآن ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹
🔸ثبت نام شروع شد🔸🔶 ♦️در یک سال حافظ کل قرآن شوید♦️ ♦️ثبت نام هفتمین دوره حفظ تخصصی قرآن کریم مؤسسه فرهنگی قرآنی بیت الزهرا سلام الله علیها شروع شد.(ویژه برادران) مزایا: 1⃣ آموزش تجوید توسط اساتید مجرب 2⃣ تفسیر موضوعی آیات 3⃣ برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی اعطای گواهی حفظ پس از پایان دوره تحفیظ توجه👇👇 توجه👇👇 🔰دوره به صورت شبانه روزی بوده و تمامی امکانات آموزشی و رفاهی این مؤسسه به صورت 👈رایگان👉 می باشد. 🔔مهلت ثبت نام تا پایان تیر ماه🔔 🗓شروع دوره شهریور ماه 🏠مکان موسسه استان هرمزگان.... دوره حضوری میباشد. علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند یا به پی وی زیر مراجعه کنند. @Sarbazvelaiet72 09170283384☎️ 09173651326☎️ 🆔https://eitaa.com/joinchat/3038511106Cac399845f3
◀️ ضوابط و شرایط شرکت در طرح 👇
معرفی طرح توسط هیأت نوجوانان میثاق با شهدا برگزار میکند: 🔹حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ویژه نوجوانان 🔸نوجوانان ۹ تا ۱۲ سال نیمه اول جزء ۳۰؛ از ابتدای سوره نبأ تا پایان سوره طارق 🔸نوجوانان زیر ۹ سال نیمه دوم جزء ۳۰؛ از سوره اعلی تا پایان قرآن کریم 🔹 کودکان نیز هر سوره ای که میتوانند را حفظ کنند. 🔴 شرایط شرکت طرح "نوجوان قرآنی": 🔺۱- نوجوان باید "شخصا" و به صورت "ترتیل" سوره های حفظ شده را قرائت کند. 🔺۲- قالب ارائه بصورت فیلم برداری از شروع تا پایان قرائت هر سوره باشد. 🔺۳- حداکثر زمان فیلم ارسالی "۵ دقیقه" باشد و حجم فیلم ارسالی با استفاده از تنظیمات پیامرسان ها کاهش یابد. 🔺۴- جهت فیلمبرداری تلفن همراه خود را از سمت چپ بصورت افقی 📷 بچرخانید و فیلم ضبط شده از صدا و تصویر مطلوبی برخوردار باشد. (حتی الامکان از میکروفون استفاده نمایید. هندزفری می‌تواند به هنگام فیلمبرداری ،کارکرد میکروفون را داشته باشد) 🔺۵- قرائت نوجوان باید با پشت زمینه‌ی دیوار یا پرده ساده باشد.(از نمایش داده شدن فضا و امکانات منزل خودداری شود) 🔺۶- در ابتدای فیلم، نوجوان حتماً نام، نام خانوادگی و نام سوره ای که قرائت می کند را اعلام نماید. 🔺۷- پوشش نوجوان باید مناسب و آراسته باشد. 📌نکات مهم: ۱- آثار ارسالی تا روز شنبه مورخه ۳ خرداد پذیرفته خواهند شد و پس از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۲- آثار را به آیدی @nojavan_misaq در پیامرسان بله، ایتا، سروش و تلگرام ارسال فرمائید.
☑️ : مبارزه با در «فرهنگ‌ جاهلی» 🔴این عصر، است که فرهنگ، است، «دلالی» است، نه تحقیق و نه استدلال! در چنین عصری خدیجه کبریٰ عالمه، عابده، زاهده، موحده‌ ای بود، مادرمان این است. ما فخر می‌ کنیم که چنین مادری داریم! درست است او دوازده معصوم و معصومه به بار آورد؛ اما مادر ما هم هست. قدر این مادرها را بدانیم! چه کسی آن روز او را موحّد کرد؟ در کدام مکتب درس خواند؟ این «حنفاء» قبلاً این طور بودند، این بخش فرهنگی که وجود مبارک مادر ما، خدیجه کبریٰ (عَلَیها آلَافُ التَّحِیةِ وَ الثَّنَاء)، آمده فرهنگ عقلانیت را در فضای جاهلی پیاده کرد. 🔶چون آن فرهنگ «فرهنگ جاهلی» بود، هم داشتند، اقتصاد جاهلی در محدوده دور می‌ زند. 🔵 در «جاهلیت کهن» که دین در سوره «احزاب» به ما گفت، نه جاهلیت کهنه، نه جاهلیت تازه «لا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجاهِلِیةِ الْأُولى‏» (احزاب/۳۳) در آن جاهلیت که یک پیمان تجاری و اقتصادی رسمی بود، از یک سو؛ دامن ‌فروشی یک تجارت رسمی بود که فرمود: «لا تُكْرِهُوا فَتَیاتِكُمْ عَلَی الْبِغاءِ إِنْ أَرَدْنَ تَحَصُّنا»(نور/۳۳) 📗از سوی دیگر؛ هر دو را حضرت خدیجه خط بطلان بست، مال فراوان داشت، هم را تحریم کرده بود، هم را، این کار مادر ماست. آن ثروت کلان، نیازی نداشت که انسان کالای «مال التجارة» را در آن راه ناامن از شام به مکه و از حجاز به مکه ببرد، این با می ‌توانست آسوده زندگی کند، هم جلوی ربا را گرفت، هم به آیه نیامده: «لا تُكْرِهُوا فَتَیاتِكُمْ عَلَی الْبِغاءِ إِنْ أَرَدْنَ تَحَصُّنا» که تجارتِ رسمی عده ‌ای بود، امروز هم در فضای مجازی تجارت رسمی یک عده است، همان جاهلیت کهن است، جلوی آن را گرفته است، این کار مادر ماست. 📘پس «فرهنگ» را عوض کرده، «اقتصاد» را عوض کرده، طهارت را عوض کرده، را تحریم کرده عمل کرده، این کار مادر ما بوده است. 📙 پس بنابراین ما اگر بخواهیم ببینیم آن ره ‌آوردش در اسلام چیست؟ الآن امروز ما باید همین کار را بکنیم، 1⃣تبدیل «فرهنگ جاهلیت» به «فرهنگ عقلانی» یک؛ 2⃣تحریم ، دو؛ 3⃣تحریم «مراکز فساد» در فضای مجازی و غیر مجازی، سه؛ ☑️اینها کار مادر ما بود، اگر این مادر بخواهد از ما راضی بشود، باید راه او را طی کنیم. 📚 سخنرانی در همایش ملی ام المؤمنین خدیجه کبری (سلام الله علیها) ⏰ تاریخ: ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹
📜 استاد محمدحسین سالروز وفات سلام الله علیها 🚦مادرم کجاست؟! 📍سالروز ارتحال بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه کبری علیهاالسلام را به همه مسلمانان به خصوص مخاطبان عزیز این کانال تسلیت عرض می کنم. 📍هنگام وفات علیهاالسلام حضرت سلام‌الله‌علیها پنج ساله بودند و به سبب عمق مصیبتی که بر پیغمبر صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم وارد شده بود، آن حضرت رحلت مادر را از حضرت زهرا علیها‌السلام پنهان میکردند. 📍در حدیثی از امام صادق علیه السلام نقل است که می فرمایند وقتی حضرت خدیجه علیها السلام از دنیا رفتند پیغمبر اکرم این مسئله را از حضرت زهرا علیهاالسلام پنهان فرموده بودند و فاطمه علیهاالسلام به آن حضرت پناه میبرد و دور پدر بزگوار خود میگشت و عرضه می‌داشت که یا رسول‌الله! مادرم کجاست؟ 📍پیغمبر که خود به شدت مصیبت زده بودند برای اینکه حضرت زهرا علیهاالسلام دچار غم و اندوه نشود، به او جوابی نمیداد و چون حضرت زهرا از پدر پاسخی نمی گرفت به سراغ دیگران می رفت و از آن‌ها می پرسید و در آن موقعیت هم پیغمبر نمی‌دانستند چه به فاطمه بگویند تا او به سختی و ناراحتی نیفتد. 📍تا اینکه جبرئیل نازل شد و به پیامبر عرضه داشت که خداوند به فاطمه سلام میرساند. ای پیامبر! به او بگو مادرت در بهشت است. 🔸رسول خدا هم با ابلاغ سلام خداوند و پیام حضرت حق به وجود نازنین حضرت زهرا علیها‌السلام، هم خبر ارتحال مادر را دادند و هم بشارت جایگای والای حضرت خدیجه علیها‌السلام در نزد خداوند... ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹
99.02.07.mp3
10.63M
📞 برنامه ●↶ 7 اردیبهشت 99 🔰 حجت الاسلام والمسلمین قرائتی 👈 نقش پیامبران در اصلاح امور اقتصادی 〽️ حجم: 10.1 mb | زمان: 28:27دقیقه ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹
6.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎧طرح کلی را با صدای «استاد» بشنویم! قوارۀ جامعۀ توحیدی، شکلِ قرارگرفتن اجزایِ این جامعه، اندامِ عمومی اجتماعی که بر اساس توحید و یکتاپرستی و یکتاگرایی‌است، با غیر این‌چنین جامعه‌ای به‌کلی متفاوت است. در یک کلمه، آنچه که امروز به آن می‌گویند نظام اجتماعی. نظمِ اجتماعی و سیستمِ اجتماعی و شکلِ اجتماعیِ جامعۀ توحیدی، یک چیزی‌ست به‌کلی مغایر و مباین و احیاناً متعارض و متضاد با جامعۀ غیرتوحیدی؛ در یک جمله، مطلب این است. ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹
10 - طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن - عبادت و اطاعت انحصاری خدا.mp3
16.33M
🔊 طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن استاد سید علی حسینی خامنه‌ای 📖 جلسۀ دهم: عبادت و اطاعت انحصاری خدا 🗓 شنبه ۶ مهر ۱۳۵۳ شمسی، ۱۱ رمضان المبارک ۱۳۹۴ قمری ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹
798692b5c9-5b0532cac2fbb82d018b6028.mp3
445.3K
📻 🚦مادرم کجاست؟! 🎙استاد محمدحسین سالروز وفات سلام الله علیها ━━━💠🍃🌸🍃💠━━━ به ما بپیوندید: ✅ @salehinrasad 🌹