eitaa logo
کانال خبری،تحلیلی پلاک
5.1هزار دنبال‌کننده
27.8هزار عکس
17.7هزار ویدیو
30 فایل
اینجا پاتوق نیروهای حزب الله است! شهر، قوم، زبان معنا ندارد؛ فرزندان ایرانیم ؛ سربازان اسلام ؛ عاشقان ولایت. ارتباط با ادمین‌های کانال: @pelak121
مشاهده در ایتا
دانلود
2.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سانحهٔ چندباره برای جنگندهٔ های گران‌قیمت آمریکایی 🔹شرکت لاکهید مارتین اعلام کرده یک اف-۳۵ توسعه‌یافتهٔ جدید که از فورت‌ورث تگزاس به‌سمت پایگاه ادواردز در کالیفرنیا پرواز می‌کرده، پس‌از سوخت‌گیری در پایگاه کرتلند در نیومکزیکو سقوط کرده است. 🔸برخی منابع آمریکایی قیمت این جنگنده را بیش از ۱۳۰ میلیون دلار برآورد کرده‌اند. 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
8.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انتشار برای اولین‌بار / دعایی که مستجاب شد... 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بی‌بی‌سی چگونه به اسرائیل کمک می‌کند؟ ▪️سفیدشویی جنایات در رفح به سبک بی‌بی‌سی! 🔹بیش از ۳۵ هزار نفر از زنان، کودکان و مردم فلسطین توسط اسرائیلی‌ها قتل‌عام شده‌اند و یک نسل‌کشی تمام عیار در این سرزمین‌ها اتفاق افتاده که حتی خود اسرائیلی‌ها، این حادثه را یک تراژدی و اشتباه محاسباتی دانسته‌اند. 🔹با این حال رسانه وزارت خارجه انگلیس در تلاش است که بگوید: اسرائیلی‌ها به مناطق امن حمله نکرده‌اند؛ بلکه به جایی حمله کرده‌اند که منطقه امن به حساب نمی‌آمده است. 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
3.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وزیر کشور: لغو روادید برای اربعین امسال هم پابرجاست 🔹در خصوص ورود خودروهای شخصیِ ایرانی به خاک عراق، با توجه به حجم ترافیک و امنیت مسافران امکان‌پذیر نیست. 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
2.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شوخی شهید رئیسی با شهید موسوی پس از پوشیدن لباس بختیاری 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور 🔸مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد. 🔹۱- برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی ( پل آغبند و سد قیز قلعه سی ) تا ساعت ۸:۵۰صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید ( VFR ) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام می گردد. 🔸۲- بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در‌ وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. 🔹۳- با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است. 🔸۴- بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است.( زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-17، 69 ثانیه تأیید می گردد) 🔹۵- با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی می باشد. 🔸۶- در طول مدت ماموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس های مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی ) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی می باشد. ( لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است) 🔹۷- برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. 🔸یادآوری می گردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده ها ادامه می یابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد. 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
‌🔴۶ عملیات همزمان ارتش یمن در سه دریا 🔹سخنگوی نیروهای مسلح یمن: ۶ عملیات نظامی علیه ۶ فروند کشتی در دریاهای سرخ، عرب و مدیترانه در چارچوب گسترش مرحله چهارم انجام شده است. 🔹 نیروی دریایی، یگان پهپادی و یگان موشکی در این عملیات گسترده مشارکت داشتند. 🔹 کشتی LAAX در این عملیات که در دریای سرخ انجام شد به همراه کشتی‌های MOREA و Sealady هدف قرار گرفت. 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
🔴من گوسفند دارم، حقوق نمی‌خواهم، حقوق مرا بدهید به افراد ندار و بی سرپرست 🔹در وصیت نامه‌اش نوشته بود: «من چندتا گوسفند به اندازه ای که بچه هایم شکمشان را سیر کنند دارم، حقوق مرا بدهید به افراد و ندار و بی سرپرست.» 🔸فرماندهان برای متقاعد شدنش گفته بودند که این حقوق ناچیز؛ حق خودش و فرزندانش است. 📌در جواب نوشت: «امام علی سلام الله علیه که افراد را به جنگ دعوت میکرد، یکی میگفت محصولم، یکی میگفت زن و بچه‌ام و... با این توجیهات علی رو تنها گذاشتن ایران کوفه نیست!» ➕و به فرزندانش گفت: شاید بعد من سپاه نتوانست به شما کمک کنه، که با نداری بسازید از اولاد امام حسین عزیزتر نیستید که این همه مصیبت کشیدند. 🌷شهید حاج قباد شمس الدینی، شهیدی که حاج قاسم او را حبیب ابن مظاهر لشکر ثارالله نامیده بود 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez
🔴 دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور 🔸مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد. ۱ . برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی ( پل آغبند و سد قیز قلعه سی ) تا ساعت 08.50 صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید ( VFR ) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام می گردد. ۲ . بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در‌ وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد. ۳ . با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است. ۴ . بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است.( زمان تقریبی اعلام شده (حدود 1.5 دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-17، 69 ثانیه تأیید می گردد) ۵ . با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی می باشد. ۶ . در طول مدت ماموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانس های مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی ) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی می باشد. ( لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است) ۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است. 🔸یادآوری می گردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل داده ها ادامه می یابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد. 💠کانال :👇 🌐 @pelakdez