eitaa logo
پندارها
110 دنبال‌کننده
38 عکس
4 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 خیانت بزرگ! ۱- گروهک ها با دکترین تغییر در سیاست های راهبردی نظام انقلابی به جمهوری شبه لیبرال، پروسه "نرمالیزاسیون" (برجامیزاسیون = مستعمره ) را پیگیرند. ۲- بحران احتمالی مورد هشدار رهبری در رابطه با حوادث ممکنه سال 98 ، از بستر گروکشی رفاه و معیشت ،برای نیل به  های غربی ، زاده می شود. ۳- بعد از تصریح بیدارباش رهبری ، شاید مهمترین کارویژه نخبگان ارزشی ، شروع نهضت تبیین در تفکیک شبکه مرعوب و مسموم ، از شاکله ساختار انقلابی ، قبل از به هم زدن کافه از سوی منورالفکرهای مست باشد! 🔺پی نوشت: "جهاد کبیر" یعنی چه؟ یعنی اطاعت نکردن از دشمن، از کافر؛ از خصمی که در میدان مبارزه‌ی با تو قرار گرفته اطاعت نکن.اطاعت یعنی چه؟ یعنی تبعیّت؛ تبعیّت نکن. تبعیّت نکردن در کجا؟ در میدانهای مختلف؛ تبعیّت در میدان سیاست، در میدان اقتصاد، در میدان فرهنگ، در میدان هنر. در میدانهای مختلف از دشمن تبعیّت نکن؛ این شد "جهاد کبیر"(رهبری95/3/14)   @pendarha
💢اشتغال داماد احمد خاتمی در دفتر نوبخت ، اگر قابل پرداختن باشد فقط از این منظر که چه قابلیت هایی دارند حلقه نیاورانی ها در خلط خطوط و تخریب حدود! @pendarha
شدنی نیست کرم داشته باشی اما دستگیری نکنی دست به دامان شده را @penddarha
💢 التقاط! 🔺ناطق نوری گفته است: برپایی عدالت از طریق صلح انجام می شود نه جنگ،...، در قصه ما بسیار درست عمل کردیم و تصمیم بسیار عاقلانه ای گرفتیم! رهبر انقلاب هم هوشمندانه عبارت امیرالمومنین به مالک اشتر را هشدار داد و فرمود که بروید مذاکره کنید اما بدانید که آمریکایی ها حقه باز هستند و حواستان باشد که در پی فریب دادن شمایند! 🔻تعریض: 1⃣عادلترین افراد عاملترین هستند به آیه های قرآن: "محمّد (ص) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند"(فتح 29)؛ مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار عین عدالت است 2⃣الف- در حساسترین زمان معرکه صفین، عمروعاص پیشنهاد مذاکره داد، امام علی علیه السلام نپذیرفت و دستور به ادامه جنگ و داد؛بخشی از لشگریان امام را تهدید نمودند که مذاکره را بپذیرد!، امام به مالک فرمود بروید مذاکره کنید اما بدانید که آنها حقه باز هستند؛ بخشی از لشگریان با مالک مخالفت کردند و را به مذاکره فرستادند؛ ابوموسی در مذاکره فریب خورد و خطاب به عمروعاص گفت: «لعنت خدا بر تو باد ، تو مانند سگی هستی.» و عمرو عاص در حالی که پیروزمندانه از منبر پایین می آمد به او گفت: «و تو نیز مانند هستی که بر او کتاب بار کرده باشند.» ب- آیا به حرف "ولی" در عدم مذاکره با دشمن گوش کردیم؟ ج-شخص مذاکره کننده انتخاب "ولی" بود؟ د-آیا به هشدار رهبری در نخوردن توجه کردیم؟ ه-بالاخره دشمن باز بود یا خیر؟ و-مذاکره با دشمن بدسرشت ، موفق بود؟ ز- به هدف در رفع و حل مشکلات اقتصادی رسیدیم؟ ح-تصمیمی که نتیجه اش خسارت محض است، عقلانی است؟ ط-میل به دشمن ماهوی، توافق خسران آفرین و نهایتا شکست مسلم ، احتیاج به لجاجت دارد یا بازگشت و اصلاح؟ ♦️در راه ماندگان مذبذب ، کج اندیشان متبختر ، تا کجا جاده صاف کن جریان خواهند بود؟ @pendarha
💢حیرت آور!: ♦️بعد از تقریبا 40 روز از سرکوب گسترده معترضان فرانسوی که تا کنون به کشته شدن حدود 10نفر و دستگیری بیش از 7 هزار نفر انجامیده است، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه ای از نقض حقوق بشر در ایران سخن گفته است؛ تا اینجا موضوع تلخ است ولی تلختر اینکه وزارت خارجه ایران اتفاقات اخیر فرانسه را "موضوع داخلی" خوانده که نباید دخالت کرد! 🔻نتیجه گیری پیچیده نیست:موضوعات داخلی فرانسه به خودش مربوط است!، در مورد دخالت توهین آمیز فرانسه در ایران واکنشی صورت نمی گیرد، وزارت خارجه ایران دخالت فرانسه را طبیعی می داند، پس ناچار در انگاره ای حیرت آور باید گفت مسائل ایران بخشی از اتفاقات داخلی فرانسه است!   💠پندارها @pendarha
💢تحول: ♦️هیچ مجموعه ارزشی به خاطر انزوا و کناره گیری و گوشه نشینی و خنثی حرکت کردن، هرگز در افکار عمومی، احترام بر انگیز نبوده است; بعد از این هم نخواهد بود.احترام به مجامع و نهادهای بی تفاوت و تنزه طلب که دامن از مسائل چالشی بر می چینند، یک احترام صوری است! 1⃣حاشینه نشین شدن و هر حوزه علمیه دیگری به شدن می انجامد. وارد جریانات ، و مسائل چالشی نبودن، بتدریج به حاشیه رفتن و فراموش شدن و شدن می انجامد. 2⃣هیچ روحانی ای ، هیچ عالم دینی، هیچ خادم اسلامی نمی تواند نسبت به نظامی که بر اساس اسلام پدید آمده است، با انگیزه اسلام حرکت کرده است و کار می کند، باشد. 3⃣بعضی هم اینجوری دوست دارند، عنصر انقلابی، جوان انقلابی، ، فاضل انقلابی، در هر سطحی از سطوح را متهم کنند به افراطی گری. ✅حرکت حوزه های علمیه، نماندن حوزه های علمیه در قبال حوادث جهانی، در قبال مسائل چالشی ملی و یک ضرورتی است که نمی شود از آن غافل شد. (تمامی گزاره ها جملات رهبری است/ دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم- ۱۳۸۹/۷/۲۹) @pendarha
💢 مشوش! 🔻شاید برجسته ترین تعریف ، نقش آفرینی های دوزیست در فضای داخلی کشور باشد!; 🔻شبکه آلوده واسطه مایل است تجربه خود در زمینه نمودن مردم را در صنعت تولید و توزیع نیز بیآزماید ! @pendarha
💢تیغ!: 🔻برخورد قاطع قضایی با ، تیرهای قلق است، به دمل نزدیک می شویم، حالا باید تیغ را عمیقتر فرو برد! 💠 @pendarha
💢 تحدید!: 🔻با خروج از و نباید دو مولفه در دو وجه مغفول واقع شود: اول قهاریت در رسانه ها; دوم تحدید سیبل ها در روز مبادا! @pendarha
 💢شگفتی: 🔻تحلیل های اقتصادی روحانی در مجلس بعد از شش سال ریاست بر قوه مجریه،و باید بایدهای مکررش برای آنان که با ذات التقاطیون غریبه اند حتما موجب شگفتی است. 🔻جریان اهل مسامحه در اصل و مجادله در فرع؛ در مقام ادعا و تئوری متفرعن و انحصارگرا ؛ در مرتبه عمل خسته و خمود، فرافکن و نق زن! @pendarha  
💢 خوبان!: 🔻پیام رهبری در رحلت ، حاوی نکته ای حکیمانه و عبرت انگیز است، بعد از ذکر وجهه علمی ایشان ، ایشان به نظام اسلامی به عنوان یک ، برجسته است; 🔻نظام مظلوم اسلامی ، از سوی کارگزاران خود کم و ندیده است! 🔻آن یکی بساط ۸۸ را چید، دیگری کنج نشینی ساختار شکن را تجربه کرد و این دیگری هرچه خوبان همه دارند یکجا دارد! @pendarha
💢جفا به تاریخ!: 🔻آن از وضع کتاب های درسی و این هم از وضع فیلم ها! 🔻سریالی هر شب با لباس و جذابیت های زنانه که نه از تاریخ می گوید نه از عقب ماندگی و استبداد ، نه از بی اعتباری مال و جان و ناموس آن دوران و نه از آغاز استعمار ! 🔺"ما ایرانی‌ها در طول طولانی خودمان دورانهای متفاوتی را گذرانده‌ایم؛ هم داشتیم، هم داشتیم؛ اما در این دوران طولانیِ منتهی به انقلاب، ما یك را گذراندیم. خیلی‌ها از تاریخ بی‌خبرند، و خیلی‌ها تاریخ را سرسری نگاه میكنند. باید در تاریخ تعمق كرد، از تاریخ درس گرفت. ما در این دویست سال، یك دوران تاریكِ ذلت را از سر گذراندیم. نشانه‌های این ذلت، زیاد است. ما در تمام این دوران، در حوزه‌ی سیاست، یك ملت منزوی بودیم؛ در فعل و انفعالات منطقه‌ی خودمان - چه برسد به فعل و انفعالات جهان - هیچ تأثیری نداشتیم. در این دوران دویست ساله، استعمار به وجود آمد... (رهبر انقلاب ۹۱/۳/۱۴) @pendarha