eitaa logo
ثامن مقداد
389 دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
655 فایل
اخبار روز و تحلیل های سیاسی
مشاهده در ایتا
دانلود
بنیان آمریکا بر اساس خیانت به بشریت نهاده شده.
در هر برهه زمانی آمریکا به بشریت ظلم کرده نمونه اش ساقط کردن هواپیما مسافربری ایران ایر در جنگ ایران و عراق
کشور آمریکا از ۴۰ میلیون سیاه پوست تشکیل شده است، بار ها دیدیم پلیس آمریکا چه برخوردی با این افراد دارند.
میشه از بزرگترین خیانت به بشریت یاد کرد که چگونه آمریکا پشت اوکراین را خالی کرد.
سیلی توهم اعتماد به وعده های آمریکا تو گوش اوکراین خورد!
هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد حتی کسانی که دوست آمریکا بودند.
آمریکا در زمان های مختلف پیمان خود را در موقعی که کشور ها به آن نیاز داشتند، شکاند.
امروز اوکراین قربانی سیاست های بحران ساز آمریکاست
هم رییس جمهور اوکراین و هم رییس جمهور فراری افغانستان گفتند که ما به آمریکا ودولتهای غربی اعتماد کریم اما آنها مارا تنها گذاشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوره هود آیه۱۱۳ وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ و (شما مؤمنان) هرگز نباید با ظالمان همدست و دوست و بدانها دلگرم باشید و گر نه آتش (کیفر آنان) در شما هم خواهد گرفت و در آن حال جز خدا هیچ دوستی نخواهید داشت و هرگز کسی یاری شما نخواهد کرد.
❗️فرانتس فانون جامعه شناس و فیلسوف فرانسوی: هر چادری كه دور انداخته می شود، افق جدیدی را كه برای استعمار ممنوع بوده، در برابر او می گشاید و پس از دیدن هر چهره بی حجابی، امیدهای حمله­ ور شدن استعمار 10 برابر می شود، دیدن در برخورد با زن محجبه، یك طرفه است و طرف مقابل نمی تواند او را ببیند و زنی كه دیده نمی شود، تسلیم نمی گردد و خود را عرضه نمی كند. ❗️ویكتور هوگو نویسنده معروف فرانسوی: اصولا زن، عفیف، زیبا و دلپسند است، وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می دهد كه قویترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وامی دارد. ❗️ویلیام جیمز روانشناس و فیلسوف آمریكایی: مرد جوان به دنبال چشمان پر از حیا است و بدون آنكه بداند حس می كند كه این خودداری ظریفانه از حیا خبر می دهد، حیا و در نتیجه عزیز بودن زن و معشوق واقع شدن او برای مرد پاداش های خود را پس انداز می كند. ❗️برتراند راسل فیلسوف انگلیسی: از لحاظ هنر مایه تاسف است كه به آسانی بتوان به زنان دست یافت و خیلی بهتر است كه وصال زن دشوار باشد، بدون آنكه غیرممكن شود. ❗️وندی شیلت فارغ التحصیل فلسفه از آمریكا: زنان پاكدامن علاوه بر زیبایی درونی، از زیبایی عینی و بیرونی بیشتری نسبت به بقیه زنان برخوردار هستند، افرادی كه در برابر غریبه ها تقریبا برهنه هستند چیزی برای نشان دادن به محبوب خود باقی نمی گذارند.
❗️آلفرد هیچكاك كارگردان غربی: معتقدم زن هم باید مانند فیلمی پرهیجان باشد بدین معنا كه ماهیت خود را كمتر نشان دهد و بگذارد مرد برای كشف آنها بیشتر به خود زحمت دهد. ❗️نیكیتا خروشچف رئیس جمهور پیشین شوروی: آینده شوروی در خطر است و جوانان هرگز آتیه امید بخشی ندارند زیرا بی بند و بار و اسیر شهوات گشته اند. ❗️مهاتما گاندی رهبر فقید انقلاب هند: زن با اینكه به ظاهر درصدد آزادی برآمد، ولی در خطر جدیدی قرار گرفت و آن خطر، بازیچه قرار گرفتن و وسیله هوسرانی های مرد شدن است. ❗️جان اف كندی رییس جمهور معروف آمریكایی می گوید: نسل جوان اروپایی و آمریكایی هوسباز هستند، من برای نسل آینده آمریكا بیمناكم. ◀️باور میکنید در نگاه اندیشمندی بزرگ مثل چاپلین برهنگی بیماری است و همه نگران آزادی های افسار گسیخته برای زنان و بر هم خوردن تعادل انسانی مرد و زن هستند.
💢 آنطونیوس حنانیا ، متفکر مسیحی و استاد جامعه شناسی و روانشناسی که سالهای طولانی عمرش را در اروپا به تحقیق پرداخته است ،در گفتگو با روزنامه الوفاق: 🔺در قرن های گذشته دختران پاک و عفیف مسیحی را فریب دادند و حجاب را به اسم آزادی از سرشان برداشتند. سالها گذشت تا امروز اروپایی ها فهمیدند حجاب محافظ نجابت آنها بود. 📌تاریخ اروپا را بخوانید و از کسانی که کمی سنشان بالاتر است بپرسید که هنوز یادشان می آید. در سالهای دور اگر در اروپا زن یا مردی ناپاک یود انگشت نمای مردم می شد و مردم به دلیل آنکه او فردی بی اخلاق بود او را طرد می کردند، ولی امروز بلایی بر سر کشورهای اروپایی آورده اند که بیمارستان هایشان از فرزندان بدون پدر و مادر پر شده است و این نتیجه سیاست های استعماری صهیونیست هاست. 🔺به برادران و خواهران مسلمانم توصیه می کنم نگذارید لابی پنهان صهیونیستی بلایی که بر سر اروپا آوردند و جامعه ای مریض تربیت کردند بر سر جامعه شما نیز بیاورند. هر چه دنیا بی حیاتر باشد به کام صهیونیست هاست. 👈لباس حجاب، نشانه پاکی همه زنان پاکدامن تاریخ از مریم (س) تا فاطمه (س) است.
♻️ تجربه شکست؛ از دیپلمای التماسی تا امنیت اخلاقی التماسی❗️ 🔻در عرصه سیاست خارجی برای ما اثبات شده است که اساساً با دیپلماسی التماسی، کشور دچار بحران خواهد شد و این، دیپلماسی فعال مبتنی بر مبانی دینی و اصول انقلاب اسلامی است که می تواند اقتدار و قدرت ما را تضمین کند. 👈 امنیت اخلاقی جامعه هم از طریق نصیحت یا التماس به ولنگاران به دست نخواهد آمد! ⏪ برای داشتن امنیت اخلاقی، علاوه بر اقدامات فرهنگی، به اعمال اقتدار از سوی حاکمیت و ایجاد هزینه های بازدارنده برای ولنگاران و هنجارشکنان نیاز است.
👩 سلام هموطن بی حجاب من❗️ از تو متنفر نیستم. امروز که داشتی وسط پاساژ خرید راه میرفتی، کاش  می‌دیدی که چطور چشمان مردهای هوسران را به خود جلب کرده بودی، که هیچکدامشان  تو را «باشرافت» نمی دانند. چقدر دلم برایت سوخت. دلم برایت سوخت که چطور ساده دلانه در ذهنت فرو کرده اند که با برداشتن روسری و لخت کردن سر و گردنت، به آزادی رسیده ای. به حقوق زنانگی ات رسیده ای. 👺 از اینکه چطور تو را فریب دادند که آنچه «حقوق مردهای هوسران» است یعنی: لخت دیدن زنها... را در ذهن کوچک تو به عنوان «حقوق زنها» قالب کردند.😱 😔 من فقط دلم برایت سوخت که چطور از میان این همه حق، حق آرامش، حق امنیت، حق محیط پاک، حق مترو و اتوبوس امن جنسیتی، حق انسان نگریستن به جای زن نگریستن، حق خانواده سالم و... 💃 فقط «حق لخت شدن» را به عنوان «حقوق زن» به تو چپاندند.❗️
🙍‍♀ هموطن بی حجاب من! شاید خیلی از مردها به تو نگویند. اما من می گویم. در دل همه ما مردها زن بی حجاب، هرگز «زن نجیب» نیست، «زن قابل احترام» نیست. «زن باشرف» نیست «زن باحیا» نیست. حتی اگر هزار سال بگذرد نیز، این طبیعت ما مردهاست . در چشم ما زن بی حجاب، «زن ارزان» است، «زن مفت» است، «زن بی ارزش» . که فقط ابزار جنسی است و بس. آنقدر بی ارزش که به جای مغزش باید موهایش را نشان دهد تا جلب توجه کند. در نظر همه ما مردها، زن فقط و فقط بخاطر «حیا» و «پاکی» اش، جذابیت حقیقی دارد. نه بخاطر لخت و برهنه بودنش. امروز که روسری برداشتی، شاید ندانی آخرش چه میشود.🔥 👀 اما بنشین و ببین❗️ روزی که شوهرت به همین ارزانی و مفتی 🔨 💍 که تو را در اختیار دیگران می گذارد 😳 و زنهای دیگر را هم به خانه و حریم تو بیاورد.
💠 ... هموطن باحجاب من! 🧕 ممنونم از فداکاری ات برای حفظ خانواده ایرانی. ممنونم که با زحمت، خود را می پوشانی تا چشم من، تا قلب من و تا آرامش همسر من حفظ شود. ممنونم که در روزگار برخی بی ناموس ها، هنوز حیا و شرف و پاکی در وجودتان هست. و پرچمدار هویت و اصالت و نجابتی. سر تعظیم در برابر انسانیت و پاکیزگی ات خم می کنم. خواهر باحیای من، در دنیا از حضرت زهرا تقلید می کنی، و در آخرت هم حضرت زهرا پشت و پناهت باشد‌.
هموطن بی حجاب من! اگر امروز آمار طلاق و خیانت و اعتیاد و بزهکاری ۱۰‌ از ۱۰۰ است، بنشین و ببین، که نتیجه ی «آزادی» تو یا درست تر بگویم توهم آنچه که به اشتباه از «آزادی در ذهنت فرو کرده اند» ۱۰ سال دیگر، ۲۰ سال دیگر در ایرانِ نجیب من، در ایرانِ مسلمان من بیرون خواهد زد و روزی خواهد آمد ... که آمار هولناک طلاق و خیانت و اعتیاد و افسردگی و قتل های خانگی به همان آمریکا و انگلیس خواهد رسید. 😞 (هر ۲۰ ثانیه تجاوز به یک کودک، هر ۲ ثانیه تجاوز به یک زن). و آن وقت، دیگر برگشتن به جامعه سالم، جامعه امن و خانواده محور، محال است. 👁 بنشین و ببین، عاقبت دروغ مسخره ای که: ❌🤪 «در خارج، زن و مرد مثل چوب خشک از کنار هم رد می شوند» ❗️ و دروغ مضحک «بی حجابی عادی می شود» چطور باعث عادی شدن = تجاوز و خیانت و قتل های خانگی و طلاق و زن بازی های روزانه خواهد شد. 🔚 آخر این راه همین است و بس 🕳
🔴این یک پست بی نظیر است چرا که نظر اندیشمندان غربی درباره حجاب و عفاف زنان است این حرفها در رسانه های ما سانسور می‌شود ❗️فرانتس فانون جامعه شناس و فیلسوف فرانسوی: هر چادری كه دور انداخته می شود، افق جدیدی را كه برای استعمار ممنوع بوده، در برابر او می گشاید و پس از دیدن هر چهره بی حجابی، امیدهای حمله­ ور شدن استعمار 10 برابر می شود، دیدن در برخورد با زن محجبه، یك طرفه است و طرف مقابل نمی تواند او را ببیند و زنی كه دیده نمی شود، تسلیم نمی گردد و خود را عرضه نمی كند. ❗️ویكتور هوگو نویسنده معروف فرانسوی: اصولا زن، عفیف، زیبا و دلپسند است، وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می دهد كه قویترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وامی دارد. ❗️ویلیام جیمز روانشناس و فیلسوف آمریكایی: مرد جوان به دنبال چشمان پر از حیا است و بدون آنكه بداند حس می كند كه این خودداری ظریفانه از حیا خبر می دهد، حیا و در نتیجه عزیز بودن زن و معشوق واقع شدن او برای مرد پاداش های خود را پس انداز می كند. ❗️برتراند راسل فیلسوف انگلیسی: از لحاظ هنر مایه تاسف است كه به آسانی بتوان به زنان دست یافت و خیلی بهتر است كه وصال زن دشوار باشد، بدون آنكه غیرممكن شود. ❗️وندی شیلت فارغ التحصیل فلسفه از آمریكا: زنان پاكدامن علاوه بر زیبایی درونی، از زیبایی عینی و بیرونی بیشتری نسبت به بقیه زنان برخوردار هستند، افرادی كه در برابر غریبه ها تقریبا برهنه هستند چیزی برای نشان دادن به محبوب خود باقی نمی گذارند. ❗️آلفرد هیچكاك كارگردان غربی: معتقدم زن هم باید مانند فیلمی پرهیجان باشد بدین معنا كه ماهیت خود را كمتر نشان دهد و بگذارد مرد برای كشف آنها بیشتر به خود زحمت دهد. ❗️نیكیتا خروشچف رئیس جمهور پیشین شوروی: آینده شوروی در خطر است و جوانان هرگز آتیه امید بخشی ندارند زیرا بی بند و بار و اسیر شهوات گشته اند. ❗️مهاتما گاندی رهبر فقید انقلاب هند: زن با اینكه به ظاهر درصدد آزادی برآمد، ولی در خطر جدیدی قرار گرفت و آن خطر، بازیچه قرار گرفتن و وسیله هوسرانی های مرد شدن است. ❗️جان اف كندی رییس جمهور معروف آمریكایی می گوید: نسل جوان اروپایی و آمریكایی هوسباز هستند، من برای نسل آینده آمریكا بیمناكم. ◀️باور میکنید در نگاه اندیشمندی بزرگ مثل چاپلین برهنگی بیماری است و همه نگران آزادی های افسار گسیخته برای زنان و بر هم خوردن تعادل انسانی مرد و زن هستند‌. ━═━🍃🍃❀🌺❀🍃━═━
♻️محتوای بومی نواحی مقاومت بسیج سپاه محمدرسول الله_تهران بزرگ♻️ 🔸کارگروه تولید محتوا ☫ 🇮🇷ناحیه بهشتی🇮🇷☫
‌‌..‌.پهلوی میگفت باید زنها بی حجاب و مردها باید عادات و رسوم غربی را یاد بگیرند. ♻️محتوای بومی نواحی مقاومت بسیج سپاه محمدرسول الله_تهران بزرگ♻️ 🔸کارگروه تولید محتوا ☫ 🇮🇷ناحیه بهشتی🇮🇷☫