#تحلیل_طوفان_توییتری
#قسمت_دوم
⁉️ آیا ترند شدن در توییتر که با صرف وقت و هزینه زیادی توسط برخی افراد و موسسات انجام میشود ، خروجی و دستاورد جریان ساز فرهنگی و سیاسی متناسب با هزینه های انجام شده دارد؟
واقعیت توییتر نشان میدهد که این جریانها هستند که میتوانند هشتگی را ترند کنند ، و اینکه هشتک ترند شده ای بتواند جریانسازی کند بسیار نادر است.
در عرصه جنگ رسانه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ترند کردن هشتگ در توییتر، به تنهایی اثرگذاری خاصی نخواهد داشت، چون فضای توییتر بسیار محدود است و شاید نهایتا کمتر از ۱۰ هزار نفر از جامعه ۸۰ میلیونی مشارکت موثری در این عملیات داشته باشند.
هشتگی اثرگذار و جریان ساز است که بعد از تولید محتوا در توییتر در هزاران کانال تلگرامی و دیگر پیام رسانها، هزاران پیج اینستاگرامی و خبرگزاری و شبکه های خبری بازنشر داده شود و معادل آن تولید محتوا شود.
لذا اگر مسئول یک قرارگاه فجازی برای شما گزارشی از ترند کردن یک هشتگ در توییتر آورد حتما از او گزارشی از جریان سازی این هشتگ در هزاران کانال و پیج و شبکه های خبری مطالبه کنید .
همچنین بعضا افرادی که در ترند شدن هشتکها همکاری میکنند، بخاطر عدم برخورداری از پشتوانه عقلانی، پس از مدتی که هیجان کار فروکش کرد از همکاری باز می مانند و آسیب درگیری صرف احساسات در جریان ترند سازی قابل توجه است.
در شرایط کنونی موفقیتهای احتمالی و محدود به دست آمده در ترند سازی هشتکها، اصلا قابل مقایسه با هزینه های انجام شده برای ایجاد باران توییتری نیست.
میزبانی حوزه علمیه ناصریه از هزار گردشگر خارجی در ماه و تبلیغ چهره به چهره ایشان و نتایج شگفت آور آن در مجاورت مسجد امام اصفهان ، نمونه مناسبی برای تناسب نتیجه و هزینه خواهد بود.
شیطان ما را به وسیلهی کارهای بیهوده و کم اهمیت، از کارهای بسیار مهم باز میدارد....
👤 باران
#مطالبه_اثر_دارد
#پیش_به_سوی_لشگر_مطالبه_گری
#رهبرم_عَلَم_مطالبه_گری_بالاست
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
#تحلیل_طوفان_توییتری
#قسمت_سوم
توییتر از نظر تعداد مخاطبین در چه رتبه ای قرار دارد؟
آیا توییتر یک شبکه اجتماعی جهانی است؟
نمودار فراوانی شبکههای اجتماعی در جهان نشان میدهد توئیتر با ۳۸۶ میلیون کاربر، در رتبه ۱۴ جهان هست.
در حیطه فعالیت بین المللی شاید اگر افراد به دنبال کار گسترده و جهانی هستند میبایست از فضاهایی با رتبه های برتر بین المللی مثل فیس بوک شروع میکردند. رتبه توییتر و انتخاب و اولویت دهی به آن توسط جریانهای داخل، تعجب برانگیز است.
پ.ن
ورود به هر کدام از محیطهای مجازی چه با رتبه بالا یا پایین، اقتضائات خاص خود را دارد که با احتیاط و رعایت جوانب باید ورود انجام گیرد.
👤 باران
#مطالبه_اثر_دارد
#پیش_به_سوی_لشگر_مطالبه_گری
#رهبرم_عَلَم_مطالبه_گری_بالاست
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
#تحلیل_طوفان_توییتری
#قسمت_چهارم
دعوت همه نیروهای نخبه به توییتر کار عاقلانه ای است؟
در اصول جنگ شناختی و جنگ روایتها و جنگ رسانه ای ، دشمن از همه ظرفیتها و پلتفرمها و شبکه های اجتماعی با کاربردهای متفاوت استفاده میکند . بدین جهت که هر پلتفرم یا شبکه ای مختصات خاص خود را در تولید محتوا دارد.
قطعا محتوای منتشر شده در توییتر و آپارات و اینستاگرام و پیام رسانها و سایتهای خبری کاملا با هم متفاوت است . لذا برای جریان سازی باید نیروهایی باشند که بتوانند در هر کدام متناسب با آن فضا تولید محتوا و جریان سازی کنند.
اینکه تمام ظرفیت نخبگانی را به سمت توییتر بکشانیم قطعا اگر خوشبین باشیم غافلانه و در موضع شدیدتر، خیانت به انقلاب در عرصه جنگ رسانه ای می باشد. چرا که سایر عرصه ها را از عناصر تاثیر گذار خالی کرده ایم.
👤 باران
#مطالبه_اثر_دارد
#پیش_به_سوی_لشگر_مطالبه_گری
#رهبرم_عَلَم_مطالبه_گری_بالاست
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
#تحلیل_طوفان_توییتری
#قسمت_پنجم
❓مخاطبین توییتر چقدر از محتواهای تولید شده مفید توسط هشتک ها بهره مند خواهند شد؟
جریانهای مخالف با انقلاب و اسلام ، با ایجاد هشتک های فیک که بسیار شبیه هشتک اصلی است، مخاطب را به اشتباه انداخته و
با شکسته شدن تعداد توییتها از ترند شدن آن جلوگیری کرده
و همچنین توسط هشتک فیک، محتواهای انحرافی مورد نظر خود را به مخاطب ارائه خواهد داد و اورا تغذیه مسموم خواهند کرد و در این شرایط محتواهای تولید شده مفید برای مخاطب از دسترس خارج خواهد شد.
👤 باران
#مطالبه_اثر_دارد
#پیش_به_سوی_لشگر_مطالبه_گری
#رهبرم_عَلَم_مطالبه_گری_بالاست
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
#تحلیل_طوفان_توییتری
#قسمت_ششم
میزبانی حوزه علمیه ناصریه از هزار گردشگر خارجی در ماه و تبلیغ چهره به چهره ایشان و نتایج شگفت آور آن در مجاورت مسجد امام اصفهان ، نمونه مناسبی برای تناسب نتیجه و هزینه در کار تبلیغی خواهد بود.
این تاثیر گذاری عمیق و وسیع را مقایسه کنید با ترند شدن چندساعته یک هشتک در توییتر و اثر تبلیغی و جریانسازی که در جهان به دنبال خواهد داشت...
❗️مراقب باشیم! شیطان ما را به وسیلهی کارهای بیهوده و کم اهمیت، از کارهای بسیار مهم باز میدارد....
👤 باران
#مطالبه_اثر_دارد
#پیش_به_سوی_لشگر_مطالبه_گری
#رهبرم_عَلَم_مطالبه_گری_بالاست
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
#بی_تفاوت_نباشیم
⏰ فقط چند ثانیه
برای امر به معروف مثل نماز وقت بذاریم ... #حمایت_حداکثری_لطفا 👇👇👇
❌ پرداخت پول به ویلموتس نباید از بیتالمال باشد
https://www.farsnews.ir/my/c/37770
#باید_قوی_شویم
#بی_تفاوت_نباشیم
#آره_منم_مشارکت_میکنم 👇
✅ @mosharekate_mardomi
🌐عصر، عصر رسانه ها ست...
در دنیای کنونی، رسانه ها نقش پررنگی در تمامی عرصه ها ایفا میکنند و با نیروی زیاد، هدایت افکار و جوامع را به عهده گرفته اند.
📺📻 رادیو و تلویزیون به عنوان فراگیر ترین رسانه، جایگاه و نقش خاصی در این کارزار فرهنگی دارد.
بر آن شدیم با نگاهی به رهنمودها و فرمایشات امامین انقلاب، امام خمینی _رحمة الله علیه_ و حضرت آیت اللّه خامنه ای،✨
مسیری را روشن کنیم
که طی آن، نسبت به «کیفیت خوراک فرهنگی» که رسانه به مخاطب تقدیم می کند، آگاهی یابیم
و از سویی دیگر، مغلوب «تهاجم فرهنگی غرب و شرق» نشویم.
✨
به امید روزی که زیباترین اتفاق عالم، ظهور حضرت بقیة الله _ارواحنا فداه_ به عالمیان مخابره شود.✨✨
#رسانه_ملّی
#رادیو
#تلویزیون
#صداوسیما
#جنگ_رسانه_ها
#رادیو_تلویزیون_یک_دانشگاه_عمومی_است.
💠اینجا: «رهبریِ رسانه» و مخاطب آگاه.💠
✅ @rahbari_resaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 اگر هرسخنران از ظرفیتِ عظیم منبر در ۸۰ هزار هیئت و ۶۰ هزار مسجد ( در ایام #محرم )، فقط ۵ دقیقه را به تبیین مباحث مربوط به فرزندآوری اختصاص دهد، میتواند گرههای ذهنی بزرگی را باز کند.
▪️ #نشردهیم
@khatemughadam
امام خامنه ای:
«این دو بزرگوار، حقاً و انصافاً، از عناصر برگزیده و برجسته این کشور و نظام بودند. امتحان داده و دلسوز و مردمی بودند. وجودشان با آرمان های انقلاب آمیخته بود. طعم سختی ها را چشیده بودند....همه اینها ارزش هایی بود که در این عزیزان وجود داشت.»
#مطالبه_اثر_دارد
#پیش_به_سوی_لشگر_مطالبه_گری
#رهبرم_عَلَم_مطالبه_گری_بالاست
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe
⬛️◼️◾️ بسم رب الحسین ◾️◼️⬛️
با عرض سلام و آرزوی قبولی عزاداری های شما همراهان گرامی.
ان شاء الله با انجام مطالبات، قدمی در جهت تعجیل ظهور آقا #امام_زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برداریم و #حسین زمان خود را تنها نگذاریم.
در عزاداریهای تاسوعا و عاشورا ما رو از دعای خیر خودتون فراموش نفرمایید
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
مطالبات پیشنهادی این هفته👇👇
1⃣ درخواست از مجلس برای پیگیری دغدغه و مطالبه رهبر عزیز انقلاب، امام خامنه ای، در خصوص خام فروشی مواد معدنی، فضای مجازی، شبکه ملی اطلاعات و موارد مهم دیگری که رهبر انقلاب در جلسه با هیئت دولت به آنها اشاره کردند
☎️ستاد_خبری_قوه_مقننه_(مجلس)
تلفن
132
وبسایت ستاد خبری
132.parliran.ir
پست الکترونیکی
132@parliran.ir
پیامک
2000132
صندوق پستی
11155_191
☎️ مجلس
تلفن
39931
2⃣ تشکر از برنامه های بسیار خوب حسینیه تلویزیونی در دهه اول محرم
تماس با 162
سامانه پیامکی 3000025 ، 30000162
تارنما pr@irib.ir
شورای نظارت 64040
پیامک 200064040
تارنما http://www.64040.ir ، info@64040.ir
3⃣ و امان از... و امان از ... و امان از این شلوارهای کوتاهی که به بازار آمده و مقداری از پای خانمها پیدا میشه، با اینجور شلوارها دیگه چطور تذکر بدیم که خانم پات رو بپوشون ؟! 😔😔
اعتراض ما به صنف پوشاک در ارتباط با وجود چنین شلوارهایی در بازار و درخواست نظارت بیشتر!
ای کاش مسئولین یه مقدار از این نظارت ها و عزم و اراده ای که برای کرونا و مراسمات امام حسین (ع) داشتند، برای نظارت به بازار پوشاک هم می داشتند 😔😔
☎️ اقدام ما تماس با اتحادیه پوشاک شهرهامون
❇️صنف اتحادیه پوشاک
ریاست : آقای شیرازی
02177501452
فکس
02177604895
پیامک
20004864
20001452
✅اتحادیه پوشاکمشهد: 05132211572
✅اتحادیه پوشاک قم: به ریاست آقای ضیایی: 37707420 . 37602815. 37707419. ---. 09125511592.
(شماره اتحادیه پوشاک استانهای دیگر را ازاطلاعات تلفنی استان مربوطه به دست آورید.)
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
🌷 ثواب مطالبه این هفته تقدیم به دو شهید بزرگوار "شهید رجایی و شهید باهنر" 🌷
این شب ها برای ما هم دعا کنید
#مطالبه_اثر_دارد
#پیش_به_سوی_لشگر_مطالبه_گری
#رهبرم_عَلَم_مطالبه_گری_بالاست
✅ کانال #مطالبه_تلفنی در سروش، ایتا و بله
@phonemotalebe