eitaa logo
منتظران ظهور(پایگاه حضرت جعفربن موسی(ع)بسیج خواهران)
107 دنبال‌کننده
19.6هزار عکس
13.8هزار ویدیو
277 فایل
بسم‌الله الرحمن الرحیم🔰اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم🔰درودخدابرامام خمینی وشهدای عزیز🌷سلام برامام خامنه ای رهبرعظیم الشان آزادگان ومستضعفان جهان وسلام بر مجاهدان راه حق⭐سلام بر مردم شریف ایران وخوبان جهان @pj_emamzadeh
مشاهده در ایتا
دانلود
چهارشنبه ها ،قرارگاه جهادی حضرت صاحب الامر (عج) 💠💠💠💠💠🌼 جهادی امام حسن مجتبی (علیه السلام) بسیج حضرت جعفربن موسی الکاظم )علیه السلام)
👆 همایش بسیجیان خدوم و بابصیرت پنجشنبه سوم آذر ساعت13:30 مکان :حرم مطهر لطفا با تشریف فرمایی خود محفلمان را مزین کنید✨
🔴🔴 تا آخر بخونید 👇👇👇 ببین عزیزم یه روستایی توی این مملکت هست به نام آره. همونی که به احترام شهداش اسم سایت هسته‌ای رو گذاشتن فردو. این روستا کمتر از ١٠٠٠ نفر جمعیت داشت زمان جنگ ١١٠ تا شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد توی هشت سال دوران دفاع مقدس حتی یک جشن عروسی هم برگزار نشد با اینکه ازدواج بود چون بیش از تعداد ماه‌های جنگ، شهید داشت بیشتر از تعداد کوچه‌هاش جوون پر پر شده تقدیم این مملکت کردند. اونقدر که الان وقتی وارد این روستا میشی کوچه شهید نداره. «کوچه شهیدان» داره. فقط یک مادر در این روستا ١۵ مرتبه اومدن در خونه ش رو زدن و گفتن مادر شهید داری. ١۵ شهید مَحرم تصور کن یک روستا ٨ سال جشن عروسی توش برگزار نشده ادا در نیاوردن مثل بعضیا که استوری مکنن ما عزاداریم و شب در حال قر دادن و مشروب خوردن فیلمشون میاد بیرون! اینا رو دارم میگم که یاد بگیرید اگر میخواید انقلاب کنید یه مقدار غیرت داشته باشید با بی‌غیرتی نمی‌تونید جلوی باغیرتا بایستید اینجا مملکت باغیرتاس وقتی لباس زیر یه زن ایرانی رو دست میگیری شک نکن اگر خیلی خوش شانس باشی به زودی تنها لباسی که تنت خواهد بود کفنه. شوکولات پیچت میکنیم و میفرستیمت خوراک مور و ملخ بشی بی‌غیرت یه خرده به این اعداد نگاه کن ٣٠٠ هزار. یعنی ٣٠٠٠٠٠ انسان یعنی ٣٠٠ تا هزارتا یعنی ٣هزارتا صدتا یعنی سی هزارتا ده تا یعنی شصت هزار خونواده پنج نفره آره حتی تصورشم نمیتونی بکنی یعنی چی این ٣٠٠ هزار مرد و زن باغیرت ایرانی که شهید شدند در مقابلشون همه دنیا بود دقت کن همه ی دنیا نه چهارتا بچه قرتی که دلشون به چهارتا لایک خوشه ایران مثل صخره میمونه هر چی محکمتر لگد بزنی بهش فقط پات بیشتر درد میگیره ایران مثل کمان میمونه هر چی هلش بدی عقب بره تیرش کشنده تر پرتاب میشه سمت خودت ایران مثل اقیانوسه کنار ساحلش میتونی لات بازی دربیاری اما اگر اومدی وسطش یا باید بیای توی کشتی مردم یا غرق بشی کوسه هم باشی توی این اقیانوس هیچی ایران مثل پرچمه هرچی بیشتر طوفان کنی باشکوه تر میرقصه ایران مثل کوهه هرچی از قله‌ش دورتر بشی پایین میری ایران یعنی خاکی که آب و باد و آتیش روی خاکش سجده میکنند یعنی نور یعنی غرور یعنی زن یعنی آزادی یعنی مرد یعنی آبادی یعنی میهن یعنی شادی و هیچکدوم از این یعنی‌ها معنی پیدا نمیکرد اگر مردم یک تصمیم تاریخی نمی‌گرفتند اگر مردم غیرت نمی‌کردند اگر مردم اراده نمی‌کردند اگر مردم یا علی نمی‌گفتند و اگر مردم جمهوری اسلامی رو انتخاب نمی‌کردند و اگر آن را با صدها هزار جان پاک بیمه نمی‌کردند و یادت نره همه‌ی ایران فردوئه! و همه‌ی فردوئی‌ها باغیرتند... و همه‌ی باغیرت‌ها هر جایی باشن و بشنون: سر زد از افق مهر خاوران بدون هیچ شک و تردیدی بدون هیچ تاملی بدون هیچ سستی و درنگی روی پاهاشون می‌ایستند دستشون رو میذارن رو سینه‌شون و رو میخونن یاعلی 🇮🇷حسین‌عباسی‌فر🇮🇷(دلاورا)
براندازی در قالب اعتراضات مدنی از ابتدای شروع این غائله، خودشان شعار می‌دادند: امینی بهانه است اصل نظام نشانه است. حجاب بهانه است، اصل نظام نشانه است. به همۀ مقدسات مردم با صراحت تمام توهین کردند بدون ذره‌ای خجالت. از هیچ‌گونه اقدام تروریستی و وحشیانه هم ابا نداشتند، هر کاری از دستشان برآمد انجام دادند، از کشتن و کشته‌سازی و تخریب اموال عمومی و اموال مردم و... در این دو ماه هیچ شعار اعتراضی نسبت به امور اجتماعی و اقتصادی هم مطرح نبود. هیچ‌گاه هیچ‌کدام از مردم برای مسائل اجتماعی از جمله اقتصاد و معیشت نیامد شعار بدهد. در این دوماه هر کاری از دستشان برآمد، به امید سرنگونی جمهوری اسلامی و تجزیۀ ایران انجام دادند، اگر کاری نکردند، چون نتوانستند. خب در این جنگِ ترکیبی شکست خوردند، بد هم شکست خوردند. همه مظلومیت پلیس و بسیجی را دیدند. هیچ‌گاه نتوانستند پلیس را متهم به آدم‌کشی کنند، پلیس و بسیجی و... با دست خالی رفت برای دفاع، برای امنیت، اما هیچ‌گاه امر بر مردم مشتبه نشد، همه خط اغتشاشگران را شناختند، قاطی نکردند، جای پلیس و بسیجی با آدم‌کش‌ها در افکار عمومی عوض نشد. اما حالا پروژۀ سرنگونی در قالب اعتراض مدنی را در دستور کار قرار دادند. صحنه‌گردانان، تصمیم به تغییر صحنه گرفتند، فهمیدند که این صراحت، این وحشی‌گری جواب نمی‌دهد، باید جنگ را نرم‌تر، شعارها را لطیف‌تر و فراگیرتر کنند شاید که بتوانند به بخشی از اهدافشان برسند. حالا بعضی از خواص به اسم اینکه ما صدای مردم هستیم و اختلاف طبقاتی پدر مردم را درآورده، فساد مسئولین پدر مردم را درآورده، بی‌توجهی به حقوق مردم، اعتماد عمومی به نظام را خدشه‌دار کرده و... آمده‌اند در میدان. یعنی اغتشاش و براندازی در قالب اعتراضات مدنی. الآن این شعارها نه واقعا به منظور اصلاح نظام اداری کشور که به منظور دمیدن به آتش اغتشاش است‌. هوشیار باشید اینها همانهایند، فقط لباس و شعارشان عوض شده، نیت‌شان همان براندازی و تجزیۀ ایران است. @fakhrian_ir
مذهب بدون موضع؟! 🔻 یاد گرفته‌ام و اعتقاد دارم که « بدون » به‌غایت درست و مستقیم که برود، به ترکستان می‌رسد! نمی‌شود به مفاهیمی چون و باور داشته باشی و به پیرامون خودت بمانی. 📚 از کتاب 👤 📗 #⃣ 📌 : «هرکس از دستش کاری برای نصرت اسلام و نظام بر می‌آید حرام است که سکوت کند و کاری نکند.» (دی‌ماه ۱۳۹۶)؛ راوی: آیت‌الله شب‌زنده‌دار ‼️ پ.ن: هر میزان مردم نسبت به خود حساس‌تر شوند و کنند این ماجرا زودتر تمام می‌شود. هرکس هر میزان می‌تواند باید روشنگری کند. همه مسؤولیم. همه رسانه‌ایم. همه پیامیم. فراموش نکنیم تا آخرین نفری که در حلقه ذهنی تروریست‌های وطنی گرفتار است این ادامه دارد. ✅ اینجا بخوانید؛ (برش‌های ناب از کتاب‌هایی که خوانده و سخنرانی‌هایی که شنیده‌ایم) https://eitaa.com/joinchat/1217855490C4fc824863f
🔹 قسمت هفتم (زندگینامه و خاطرات حضرت آیت الله خامنه ای از زندان ها و تبعید دوران مبارزات) به همت انتشارات انقلاب اسلامی تولید و بصورت رایگان عرضه شده است. لینک دانلود از سایت👇 http://book-khamenei.ir/index.aspx?&fkeyid=&siteid=1&pageid=279
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️«نماز» چه نقشی در تربیت انسان ها بر عهده دارد؟ 🔹 موجود فراموشكارى است که نه تنها ديگران را فراموش مى كند، بلكه در مواقع بسياری گرفتار نيز مى شود و اين خودفراموشى بزرگترين دشمن سعادت اوست. دو عامل مهم به اين خودفراموشى كمك مى كند؛ نخست نيازهاى‌ واقعى‌ زندگى‌ روزانه است، بخصوص در زمانى كه زندگى پيچيده و پر از مشكلات شود، و ديگرى نيازهاى خيالى و زرق و برق ها و تشريفات آميخته با هوی و هوس ها و عشق به مال و جاه و شهوات است. در اين حال درست به مسافرى مى ماند كه در دو طرف جادّه، قصرهاى سر به فلك كشيده و شاهدان زيباروى را مى بيند كه ناگهان او را از مسير اصلى بازداشته و به پرتگاه مى كشاند. 🔹مهم‌ترين آثار بيدار ساختن انسان و پايان دادن به خودفراموشى است؛ زيرا هنگامى كه به ميان آمد، وضع به كلى دگرگون مى شود. آيه شريفه «أَقِمِ الصَّلَاةَ لِذِكْرِی» [طه، ۱۴] كه فلسفه نماز را ياد خدا مى شمارد و آيه شريفه «لَذِكْرُ اللهِ أَكْبَرُ» [عنکبوت، ۴۵] كه بعد از جمله «إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاءِ وَ الْمُنْكَرِ» آمده، نشان مى دهد كه ريشه‌ اصلى‌ فلسفه‌ نماز در ياد خدا نهاده شده؛ زيرا سرچشمه همه گناهان، حُبّ دنيا و است كه ذكر الله، انسان را از آن باز مى دارد، همانگونه كه در آيه ۲۹ سوره «نجم» مى خوانيم: «فَأَعْرِضْ عَنْ مَّنْ تَوَلَّى عَنْ ذِكْرِنَا وَ لَمْ يُرِدْ إِلَّا الْحَيَاةَ الدُّنْيَا؛ حال كه چنين است از كسى كه از ياد ما روى گردانده، جز دنيا را نخواسته اعراض كن». طبق آيات ديگر قرآن، در اطراف قلب انسان، طواف مى كند، همين كه ياد خدا در آن پيدا شود مى گريزد: «إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُوا فَإِذَا هُم مُّبْصِرُونَ». [اعراف، ۲۰۱]  🔹و اگر مى بينيم در روايات اسلامى، و چشمه آب زلال پاك كننده شمرده شده، دليلش همين است؛ به ويژه اگر اين نماز به صورت جماعت انجام شود و مؤمنان، به صورت دسته جمعى به درگاه خدا روى آورند. در روايتى از رسول اکرم (ص) آمده است: «مَنْ صَلّى الصَّلَاةَ فِي جَماعَةٍ فَظَنُّوا بِهِ كُلَّ خَيْرٍ وَ أَقْبِلُوا شَهادَتَهُ؛ هر كس نمازهاى پنج گانه روزانه را با جماعت [با شرايط كامل] بخواند، هر كار نيكى را درباره او گمان داشته باشيد و شهادت او را بپذيريد». [۱] اگر نگاهى به مقدمات نماز (طهارت، وضو و غسل) كه انسان را به پاكى جسم و جان، دعوت مى كند و شرايط ديگر آن مانند پاك و حلال بودن لباس و توجّه به كعبه، كهن ترين مركز توحيد و اركان و محتواى آيات و اذكار و تعقيبات آن شود، ديد و فهم انسان را درباره اهمّيّت‌ فوق‌العاده اين عبادت بزرگ و بى نظير، گسترش مى دهد و نشان مى دهد كه چه نقش مهمى در و رساندن او به جوار قرب خدا در سير و سلوك معنوى و عرفانى دارد. پی نوشت: [۱] دعائم الإسلام‏، ابن حيون مغربى، مؤسسة آل البيت (ع)‏، چ دوم‏، ج ‏۱، ص ۱۵۳ 📕پيام امام اميرالمؤمنين (ع)‏، مكارم شيرازى، ناصر، دار الكتب الاسلامية‏، چ اول‏، ج ۷، ص ۷۳۰ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا