طب گیمینگ
بشدت سخت و تاقت فرساست اولش پیر میشی ... زبانت ضعیف باشه احتمالا ولش کنی یا اینکه عاشقش میشی سیس
داداش میتونی اولش از ایزی شروع کنی
این چیزایی که گفتی واسه حالتای سختشه
طب گیمینگ
بشدت سخت و تاقت فرساست اولش پیر میشی ... زبانت ضعیف باشه احتمالا ولش کنی یا اینکه عاشقش میشی سیس
جواد همه چیز پلی دادی ما خبر نداریم😐
۱ 👀
طب گیمینگ
داداش میتونی اولش از ایزی شروع کنی این چیزایی که گفتی واسه حالتای سختشه
نمیدونم شاید نسخه ای که داشتم دی ال سی ای چیزی بود شروع ک کردم از ابتدا به چوخ رفتم
طب گیمینگ
جواد همه چیز پلی دادی ما خبر نداریم😐 ۱ 👀
نه بابا یه چند تا گیمه فقط ...
طب گیمینگ
نمیدونم شاید نسخه ای که داشتم دی ال سی ای چیزی بود شروع ک کردم از ابتدا به چوخ رفتم
همه نسخه های تو سایت ها تقریبا بروزن همه دی ال سی هارو دارن خودت رو سختی بالا گذاشتی
طب گیمینگ
همه نسخه های تو سایت ها تقریبا بروزن همه دی ال سی هارو دارن خودت رو سختی بالا گذاشتی
این سولز پلیر بازیا چیه
طب گیمینگ
همه نسخه های تو سایت ها تقریبا بروزن همه دی ال سی هارو دارن خودت رو سختی بالا گذاشتی
نمیدونم واقعا چطور بود
ولی متاسفانه توی انتحاب منطقه ای کویری اومدم بعد چهار تا ازافرادمونم حامله بودن
وضع خراب بود
تا فرستادمشون خونه بسازن کار کنن یهو یسری راهزن زدن زنای حاملمونو بردن رئیس قبیله رو زدن ترکوندن اخوندمونم کشتن
هر چی ازوغه داشتیمم زدن به جیب
شروع کردم آموزش دادنو دو تا از جوانا رو فرستادم امپراطوری تا شوالیه بشن فایت دادنشون خوب بشه که دوباره حمله کردن ایندفعه دیگه کسیو نکشتن بعد که شوالیه ها برگشتن فرستادمشون تو مقر اون راهزنا هرچی داشتنو جمع کردن اوردن خودشونم کشتن اصن عالی بود
طب گیمینگ
نمیدونم واقعا چطور بود ولی متاسفانه توی انتحاب منطقه ای کویری اومدم بعد چهار تا ازافرادمونم حامله ب
مدیریت کردن کسایی که کار میکردن و هیچ جایزه ای نمیگرفتن سخت ترین کار دنیا بود هر لحظه امکان ول کنن برن
از زن یوشینا آشین واسم سخت بود