طب گیمینگ
شایان اینکه مینویسه تا ۳ روز دیگه یه گروه حمله میکنن اونارو شکست بدی دیگه نمیان که؟
نه ولی بخاطر روابط بد حمله میکنن
طب گیمینگ
بازی که سونگ آف کانکوئیست و وارگرو انیمه نیر اتومتا و psycho pass فقط فصل اول
مگه فصل دومش چقدر بده که تاکید داری فقط اول؟💀
طب گیمینگ
مگه فصل دومش چقدر بده که تاکید داری فقط اول؟💀
واقعا مسخرس مخصوصا چون کاراکترا هم عوض میشن
پایان فصل اول رو پایان واقعی بدونی بهتره خیلیا همین کارو کردن
چون دسترسی لایو گذاشتن نداری نمیتونی تو کانال بذاری مگه تو گپ گلکسی بذاری که اونم باز کنم واسه کل گپ،چون ایتا باگه به اعضا و ادمین ها دسترسی ندارم
طب گیمینگ
چون دسترسی لایو گذاشتن نداری نمیتونی تو کانال بذاری مگه تو گپ گلکسی بذاری که اونم باز کنم واسه کل گپ
خب دسترسی گروهی واسه لایو وجود نداره باید ادمین با دسترسی لایو باشی
کلا فعلا باید بیخیال بشی☠
هدایت شده از ꧁ঔৣ♚☠︎🔥ᗅᄂᙍ ᖇᙍχA🔥☠︎♛🥀ঔৣ꧂
اولش درخت بکن (اگه تا ته بکنیش برگاشم میریزه همیشه کامل بکنشون)
هدایت شده از ꧁ঔৣ♚☠︎🔥ᗅᄂᙍ ᖇᙍχA🔥☠︎♛🥀ঔৣ꧂
بعدش چوباش و بزار تو اون مربعه با هر کدوم بهت ۴ تا چوب میده