چون دسترسی لایو گذاشتن نداری نمیتونی تو کانال بذاری مگه تو گپ گلکسی بذاری که اونم باز کنم واسه کل گپ،چون ایتا باگه به اعضا و ادمین ها دسترسی ندارم
طب گیمینگ
چون دسترسی لایو گذاشتن نداری نمیتونی تو کانال بذاری مگه تو گپ گلکسی بذاری که اونم باز کنم واسه کل گپ
خب دسترسی گروهی واسه لایو وجود نداره باید ادمین با دسترسی لایو باشی
کلا فعلا باید بیخیال بشی☠
هدایت شده از ꧁ঔৣ♚☠︎🔥ᗅᄂᙍ ᖇᙍχA🔥☠︎♛🥀ঔৣ꧂
اولش درخت بکن (اگه تا ته بکنیش برگاشم میریزه همیشه کامل بکنشون)
هدایت شده از ꧁ঔৣ♚☠︎🔥ᗅᄂᙍ ᖇᙍχA🔥☠︎♛🥀ঔৣ꧂
بعدش چوباش و بزار تو اون مربعه با هر کدوم بهت ۴ تا چوب میده