طب گیمینگ
اوه اوه اوه بعد یه عمر انگار قراره یه بازی خفن و بزرگ از ارباب حلقه ها ببینیم چون امبرسر گروپ حق ام
بازی AAA ارباب حلقه ها اونم از سازنده نامزد بازی سال
چه شود 🔥
طب گیمینگ
بازی AAA ارباب حلقه ها اونم از سازنده نامزد بازی سال چه شود 🔥
قشنگ میان آبروریزی Gollum رو جمع میکنن
قوانین دومینو روگلایک:
ستاپ بازی ۴×۷ هست (هفت تا ردیف چهارتایی)
اول بازی چهار تا مهره (شما هم به این چیزمیزای دومینو میگید مهره؟) برمیداری و سعی میکنی به هم وصلشون کنی.
وقتی که همه رو وصل کردی یا دیگه نتونستی وصل کنی چهار تای دیگه رو برمیداری و همین چرخه تکرار میشه.
اگه تو اون چهار تایی که برداشتی حتی یک مهره هم نتونی وصل کنی یا دیدی وضع خیلی بد بود، میتونی تعویض کنی و اونا رو به همون ترتیب بزاری تو پایینترین ردیف و چهارتای دیگه برداری.
کلا دو بار در طول بازی حق تعویض داری که حالا میتونه اجباری باشه یا اختیاری.
شرط برد: رسیده باشی ردیف آخر، دیگه نتونی مهرهای وصل کنی و حداکثر سه مهره باقی مونده باشه
شرط باخت:
۱. بعد وصل کردن مهره های یک ردیف، بیشتر از سه مهره مونده باشه
۲. رسیده باشی ردیف آخر، دیگه نتونی مهرهای وصل کنی و بیشتر از سه مهره مونده باشه