eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
454 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
📸مراسم ولادت امام رضا علیه السلام در خانه سازمانی تپه نادری با سخنرانی رییس عقیدتی سیاسی فا.ا.اردبیل حجت الاسلام والمسلمین موسوی برگزار گردید. 💐حسن ختام این مراسم به همه دختران و پسران حاضر در برنامه جوایزی اهداء گردیده و در پایان از شرکت کنندگان با صرف شام پذیرایی گردید.
🔴شاخه خراسان داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله انتحاری علیه استاندار طالبان در بدخشان را به عهده گرفت. ♦️ طی این حمله هشت نفر از مسلحین طالبان از جمله مولوی نثار احمد احمدی، معاون استاندار طالبان در بدخشان کشته شدند.
📸 توئیت رسانه KHAMENEI.IR در پی رونمایی از ابرموشک‌ هایپرسونیک ایرانی فتاح ♦️رهبرمعظم انقلاب: امیرالمومنین فرمود: «العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه». باید علم پیدا کنید. علم که پیدا کردید، پنجه‌ی قوی پیدا خواهید کرد. اگر علم نداشته باشید، کسانی که دارای پنجه‌ی قوی هستند، دست شما را
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴انتشار اعترافات جاسوس گروهک منافقین در جریان حمله تروریستی عوامل داعش به مجلس در سال ۹۶ ♦️ اعترافات همراه یکی از نمایندگان وقت مجلس در ارائه اطلاعات و نقشه ورود و خروجی ها و سیستم امنیتی ساختمان مجلس به ادمین کانال راسویاب و از طریق وی به عوامل داعش منتقل شده است.
🔴نشست سه‌جانبه ایران، چین و پاکستان درخصوص مبارزه با تروریسم ♦️مقام‌های ارشد ایران، چین و پاکستان در شهر «پکن» پایتخت چین نشستی با موضوع مبارزه با تروریسم برگزار کردند.
🔴محموله مهمات جنگی در جنوب غرب کشور کشف شد ♦️فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه:در راستای صیانت و حفاظت از مرزها و مبارزه با قاچاق مهمات در شهرستان آبادان، رزمندگان گمنام امام زمان (عج) در قرارگاه منطقه‌ای کربلا، وزارت اطلاعات، پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اقدامی مشترک با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد گذرگاه‌ها و مسیرها، کاروان مهمات را شناسایی و توقیف محموله را در دستور کار خود قرار دادند.
🔴۹ نفر متهمان اصلی مفقودشدن فرش‌های سعدآباد ♦️معاون حقوقی رئیس‌جمهور:طبق اطلاعات معاونت حقوقی این فرش‌ها از سال ۹۲ تا ۹۵ مفقود و از مجموعه سعدآباد خارج شده است. ♦️سازمان بازرسی کل کشور گزارش مفصلی را در مورد مفقود شدن این فرش‌ها در دولت دوازدهم به نهاد ریاست جمهوری وقت اعلام کرده است. ♦️تردیدی وجود ندارد که در دولت روحانی این فرش‌ها مفقود شده و اینکه گفته شده ماجرا مربوط به دولت قبل از روحانی است، صحت ندارد. ♦️تعداد متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد ۹ نفر است. یکی از اعضای ارشد دولت و فرزند وی از متهمان این پرونده هستند و متهم دیگر هم از مسئولان نهاد ریاست جمهوری دولت قبل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اگر چهل سال است نماز می‌خوانی و درجا می‌زنی با خودت خلوت کن! ✍آیت‌ الله فاطمی نیا ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتما ببینید👆👆 🔹️درود خدا بر زنان و دختران محجبه ای که با حجاب خودشون لحظه لحظه در عبادتند... 🔺️هوای گرم و سوزان تابستون چادر مشکی... عالی 🔸انتشار کلیپ صدقه جاریه است... ‌‌‌‌
💢 پاسخ یک کاربر به وزیر دولت روحانی: دولت شما جوری اعصاب مردم را با قطعی مکرر برق بهم ریخته بود که بهتر است تا مدت‌ها از نظم و حکمرانی صحبت نکنید 🔹 جناب مدیرمسئول گویا فراموش کرده‌اید که دولت فخیمه دوستان شما چطور با قطعی‌های مکرر برق و بدون اعلام قبلی در اوج گرمای تابستان، اعصاب و روان ملت را بهم ریخته بودند. پیشنهاد میکنم حداقل تا مدت‌ها از نظم و حکمرانی درست و این جور مسائل صحبت نکنید که اصلا به شما و دوستانتان نمی آید
💢 معاون اجرایی رئیس جمهور: آغاز فعالیت شرکت مس سونگون آذربایجان با دستور رئیس جمهور ✍️
📣 سریال ؛ زندگی مجاهدانه راوی کتاب «عصرهای کریسکان» از امشب شبکه یک ✊ مردی که مبارزه برایش تمام نشد... َ💬 «کُرد وطنش را نمی‌فروشد» سال ۹۹، به بهانه رونمایی از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب رفته بودیم مصاحبه با ؛ رزمنده از شمال‌غرب ایران که حاضر نشده بود وطنش را بفروشد، سرباز استعمار شود و به آغوش حزب بعث برود. همین هم باعث شده بود که ضدانقلاب کینه‌اش را برای همیشه به دل بگیرد. در دیداری که با داشت، گفته بود: «افتخار دارم که سرباز عزیزان بزرگی مثل شهید چمران، باکری، بروجردی و صیاد شیرازی بوده‌ام. همه رفتند و من ماندم. علتش چه بوده نمی‌دانم!» رهبری هم ایشان را جزو خواندند. ❗وی دو مرتبه توسط اسیر شده بود تا بالاخره در ۱۳۷۴ آزاد شد. هم خودش و هم خانواده‌اش مشقات زیادی کشيدند‌؛ اما از مسیر برنگشت. خودش روایت جالبی از آن دوران دارد: «اسیر شدم، ولی تسلیم نشدم!» 🎞️ حالا از قصه این قهرمان سریالی تولید شده به اسم و قرار است از امشب روی آنتن برود. چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵. تماشای آن را از دست ندهید! 🌷 ✳️ شادی روح این والامقام صلوات
🔹پندانه🔹 ❇️ زمین خوردن مقدمه ایستادن ❇️ 🏊‍♀ کسی که بلد نیست، باید خود را در آب بیاندازد تا شنا یاد بگیرد. کدام ابلهی را دیده اید که با تمرین و تقلید حرکات شنا در خشکی، شناگر شده باشد؟ باید توی آب بروی تا ترست بریزد. باید غرق شوی تا از غرق شدن نترسی. 💥تا به جنگ و جبهه نروی، نمی ریزد و تا در آتش نروی، وحشت آتش از دلت بیرون نمی رود. 🚴‍♀کسی که می خواهد دوچرخه سواری یاد بگیرد، باید آنقدر زمین بخورد که از زمین خوردن نترسد و بتواند را حفظ کند. 🚴‍♂می گویند، هنگام دوچرخه سواری، به دور نگاه کن تا زمین نخوری. حالا را نبینید بلکه به دور نگاه کنید. 👀 مشکلات را دیدن، نگاه به نزدیک است. 🔷آن روز را نگاه کنید که و عزت و استقلال ملت حفظ شده است و دشمنان درمی یابند که محاصرۀ اقتصادی دیگر کارگر نیست. ✅دور را نگاه کن تا لغزش پیدا نکنی. 🌹روابط عمومی پلیس🌹
💢مدافع ناموس 🔹شهدای ناجا واقعا مظلومند، بااینکه در شهادت در حوزه ناجا، بسته نیست و هرروز شاهد شهادت و پرپرشدن مردان حافظ امنیت کشورمان هستیم، نام و آوازه‎ای از دلاورمردی آنها به گوشمان نمی‌رسد.  🔹شهید ستار فرید هجدهم خرداد 86 در کرج به شهادت رسید و خون پاکش، خیابان همین شهر را گلگون کرد اما آیا شما نامی از او در این شهر می‌بینید؟ شهید ستار فرید 7 ماه از دامادیش می‌گذشت او عکس‎های دامادیش که در آتلیه بودند را ندید و با آرزوی دیدن فرزندش به شهادت رسید. او برای دفاع از ناموس این مردم جانش را از دست داد آیا مردم این شهر او را می‌شناسند.  
🔺کانال مجله نگهبان فراجا در پیام رسان ایتا eitaa.com/mnegahban برای شرکت در مسابقه فایل مجله نگهبان را مطالعه نمائید 👇 https://eitaa.com/mnegahban/9778 جهت شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید https://b2n.ir/Negahban
💢تو را سپاس که مرا با بهترین بندگانت یعنی مجاهدین و شهدای راه حق در هم آمیختی... سردار دلها 🔹صبحتون شهدایی
اقتدار و مهربانی، دو ویژگی مهم پلیس از منظر مقام معظم رهبری است - ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، گفت: اقتدار و مهربانی، دو ویژگی مهم پلیس از منظر مقام معظم رهبری است . حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مازندران، با گرامی داشت قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ و سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)از حضور در جمع کارکنان انتظامی و مسئولان استان ابراز خرسندی کرد وگفت: فرمانده کل انتظامی کشور دارای شخصیتی ممتاز، مقتدر و مهربان در جمهوری اسلامی است. حجت‌الاسلام ادیانی قتدار و مهربانی را دو ویژگی مهم و مدنظر مقام معظم رهبری برای فراجا عنوان کرد و اظهار داشت: از توصیه های مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مهربانی با مردم است . وی مهربانی با مردم را نیمی از خرد برشمرد و تصریح کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خدمت صادقانه به مردم از مهمترین اولویت‌های ما به شمار می روند. نماینده ولی فقیه در انتظامی با بیان اینکه امروز انتظامی می تواند به تنهایی به اندازه ۱۰ دستگاه برای جمهوری اسلامی ایران آبرو جمع کند خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید سرلوحه همه کارها و به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد سیره امام سجاد مبنی بر توجه به حقوق شهروند ، خوش نیتی و مهربانی فراگیر است که باید شامل همگان شده و به عنوان تابلویی برای همه شود . ادیانی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های سردار میرزایی به عنوان فرمانده انتظامی مازندران کسب رتبه اول توسط انتظامی استان در این سال ها را شایسته تقدیر دانست و گفت: انتصاب سردار مفخمی به عنوان فرمانده انتظامی دیار علویان از مهم ترین انتخاب هاست و همه ما از این انتخاب خرسندیم .
تمدید اعزام حاجـیان مشمولانی که قصد تشرف به حج تمتع را دارند موعد اعزام آنان حداکثر تا 2 ماه تمدید می گردد.
رئیس عقیدتی سیاسی فراجا حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی اظهار داشت: اقتدار و مهربانی را دو ویژگی مهم و مدنظر مقام معظم رهبری برای فراجا عنوان کرد و اظهار داشت: از توصیه های مهم مقام معظم رهبری مهربانی با مردم است .