eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
455 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔹این انقلاب موجودیت غرب را به چالش کشید و همانطور که شرق را زمین‌گیر کرد و امام(ره) فرمود جز در موزه‌ها آن را نمی‌توان یافت می‌رود تا غرب مسلط بر دنیا را نیز روزی به سرنوشت شرق مبتلا کند و این سبب دشمنی دشمنان شده است. انقلاب گیلان
رهبر انقلاب : هر کس «ایران قوی» را می‌خواهد به صنعت هسته‌ای اهمیت بدهد صنعت هسته‌ای یکی از مؤلفه‌های اساسی و مهم قدرت کشور و اعتبار کشور و قوّت و قدرت کشور است. اگر شما ایران قوی میخواهید، هر کس ایران را دوست دارد، هر کس جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کس ملت را دوست دارد و قوّت این کشور را می‌طلبد بایستی به این بخش از تلاش و فعالیت علمی و تحقیقاتی و صنعتی و کاری که اینجا انجام میگیرد اهمیت بدهد و برایش اعتبار قائل بشود. علت تمرکز دشمنان روی انرژی هسته‌ای هم همین است.
🛑 حادثه تروریستی در ایذه 🔻این خانواده و کودکان خردسال نیز ترور شدند
شهدای فراجا در چند روز اخیر 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 ای شهیدان، عشق مدیون شماست هرچه ما داریم از خون شماست‌ ای شقایق‌ها و‌ ای آلاله‌ها دیدگانم دشت مفتون شماست… 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
حرامزادگی به سبک اینترنشنال* 🔺طرف عمدی با ماشین مامور زیر گرفته و کشته... چه بسا اگه متوقفش نمیکردن جان تعداد بیشتری آدم هم میگرفته؛ بعد اینترنشنال جوری تیتر زده انگار یه آدم بیگناه مرده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 اعزام خانوادگی کارکنان فرماندهی انتظامی استان اردبیل به سومین دوره تربیت و تعالی کربلای معلی در سال ۱۴۰۲ 🌺مراسم بدرقه و سخنرانی توسط هیئت رئیسه محترم انتظامی استان برای خانواده محترم اعزامی برگزار گردید.
🩸ما را مدافعان وطن آفریده اند . 🔹پوستر شهید محمد قنبری شهید حادثه تروریستی ایذه
♦️خبرفوری ♦️ 💢شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه استان مرکزی اخبارتکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.
💢مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان/ شهادت رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرنديه 🔹سرگرد رسول مهدوي پور که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدي خودرو ي قاچاقچیان كالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسيد. 🔹به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرنديه استان مرکزی نهم خرداد ماه 1402 در حین اجرای مأموریت بر اثر برخورد عمدي خودروي شوتي به شدت مجروح شده و جهت مداوا به بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا تهران منتقل مي شود. 🔹گفتنی است، سرگرد "مهدوي پور" كه در حین مأموریت و بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با وي از ناحيه سر به شدت مجروح شده و در کما به سر می برد، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد. وی متأهل و داری یک فرزند دختر بوده است.
چرا باید با مادر کیان پیرفلک بابت جنایت امروز برخورد شود؟ 🔹پس از ماجرای چند ماه پیش در ایذه که به فوت کیان پیرفلک منجر شد، علیرغم همه‌ی پیگیریهای صورت گرفته توسط بخشهای مختلف کشور برای مجازات قاتلین کیان، امّا خانم ماه منیر مولایی راد، مادر کیان، یکی از آتش‌بیاران و معرکه‌سازان اصلی بوده که بی توجه به عاملین آن جنایت، فضای نامعقولی را تمهید کرده است. 🔹او نه تعادلی در‌ گفتار دارد و نه طی این مدت روند معقولی را برای پیگیری ماجرای کشته‌شدن کیان دنبال کرده است. در عوض، او به بازیچه‌ای برای آشوب طلبان و ویرانی طلبان تبدیل شده و حتی به حمایت از تروریستها نیز کشانده شده است. 🔹در ماجرای امروز ایذه، محمد قنبری از نیروهای انتظامی شهر با اقدام تروریستی پویا مولایی، پسر عموی خانم ماه‌منیر مولایی به شهادت رسید. 🔹شهید قنبری، دارای ۵ فرزند است که چهار تن از آنها دخترند. 🔹این شهید، قربانی فضاسازی تروریستی و ناجوانمردانه‌ای است که در ماه های گذشته صورت گرفت و متاسفانه ماه منیر مولایی یکی از عوامل اصلی آن بوده و از قضا خودِ اقدام تروریستی نیز توسط پسر عموی او انجام شده است. 🔹آیا شهید قنبری شهروند درجه دو محسوب می‌شود یا فرزندان این شهید اهمیت انسانی ندارند؟ چطور میتوان با یک فضاسازی نابخردانه و همچنین تمهید برای ترور، خانواده ای را عزادار و جامعه ای را داغدار و ذهنشان را مشوش کرد، اما همچنان با حاشیه امن مواجه بود؟ 🔹آیا نباید آنها که به این جنایت امروز‌ به انحاء مختلف کمک کردند، بابت این مساله بهای مسولیت خود را بپردازند؟!
☀️طرح| رهبرمعظم انقلاب: با زبان خودتان با امام رضا(ع) حرف بزنيد 🗓 بمناسبت ٢٣ ذی‌القعده؛ روز مخصوص زيارت امام رضا علیه السلام
🔴 ذوق زدگی فعالان رسانه ای خارج نشین از کشته شدن مامور انتظامی
🔴 وقتی با عاملان فتنه در ابتدا برخورد نشود، امروز باید شاهد پر پر شدن مامورین امنیتیمان باشیم 🔹 پدر مهسا امینی بخاطر دروغ بزرگ و واضحش اگر مجازات میشد، امروز مادر کیان پیر فلک جرات نمی‌کرد، فتنه انگیزی را به هر نحوی ادامه دهد 🔹دقیقا چه زمانی قراره با عاملان فتنه های اخیر برخورد جدی بشه اقای قاضی؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اگر حجاب حکم اسلام است، پس چرا در سایر کشورهای اسلامی اجبار نیست؟ چرا فقط در ایران اجباریست؟ 🔺پاسخ این پرسش را از زبان استاد "حسن رحیم پور ازغدی" بشنوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مزایای انرژی هسته‌ای که از آن بی خبریم •┈┈••✾❀🍃🌺🍃❀✾••┈┈•