eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
450 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همزمان با نسل کشی، رژیم بیرحم صهیونیستی در شمال نوار غزه با بولدوزر خانه ها را خراب می کند
🔰 حاج قاسم سلیمانی: تیز فهمی بین این دو راه که حق کدام است و باطل کدام است، خیلی مهم است! (در قضیه‌ی سوریه) خیلی‌ها آمدند به آنها گرویدند، خیلی‌ها هم آمدند این طرف و در مقابل آنها ایستادند. حکومت داعشی چه بود؟ما برای مقابله با چه دولتی رفته بودیم؟ این خیلی فهم می‌خواهد! 🔺 ۲۴آذرماه ۱۳۹۷ 🌱 صبحتون شهدایی
تاریخ هزارساله یهودیان و اخراج آنها از سرزمین ها ی مختلف
🔍دانستنیها 🔻حامیان نسل کُشی در
شهید مهدی حاجی عرب 🔸 تاریخ شهادت : 1394/09/18 🔸 محل شهادت : نيکشهر 🔸 علت شهادت : درگیری با اشرار 🔹 شهید مدافع وطن مهدی حاجی عرب اهل حجت آباد چادگان هجدهم آذرماه 94 براثر درگیری با اشرار در نیکشهر سیستان و بلوچستان براثر انفجار تله جنگی به شهادت رسید. 🌺 یاد و خاطرش گرامی 🌺
🔸ثبت‌ نام کنندگان وارداتی‌ها چرا خودرو نگرفتند؟ ▫️پس از اعلام نتایج مشتریان دارای اولویت خودروهای وارداتی که هفته گذشته برای ثبت‌ نام سه خودروی مورد نظر خود اقدام کرده بودند، دیده شد که به برخی از مشتریان تخصیصی صورت نگرفته است. مدیر سامانه یکپارچه خودروها: ▫️براساس ظرفیت موجود به ترتیب اولویت‌، خودرو به مشتریان تخصیص داه شده و مشتری که تخصیص به آن صورت نگرفته به این معناست که مطابق اولویت خودروهای انتخابی ظرفیت خودروها تمام شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰🇮🇷اقدامات وبرنامه دومین سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به ( طرح های عمرانی واقتصادی که در دولت مردمی پیگیری وبه نتیجه رسیده اند)
❇️ ظلم بر بشر ❇️ سازش با ابرقدرت‌ها، ظلم بر بشر است. آنهایی که به ما می‌گویند سازش کنید، آنها یا جاهل هستند یا مزدور. سازش با ظالم، یعنی اینکه دست ظالم را باز کن تا ظلم کند. این خلاف رأی تمام انبیاست. امام خمینی (ره)، ۱۰تیر۱۳۶۳
✍سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی: 🔷اگر کسی صدای رهبر خود را نشنود به طور یقین صدای امام ‌زمانِ‌ (عج) خود را هم نمی‌شنود. 🔶و امروز خط قرمز باید توجه تمام و اطاعت از ولی خود، رهبریِ ‌نظام‌ باشد. 🎐 لطفانشر دهید و همراه ما باشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادآوری هشدار چند هفته قبل سید مقاومت خطاب به صهیونیست‌ها: ❗️خطای محاسباتی شما، موجب نابودی شما خواهد شد.❗️
💢پوستر ✍کار برای انقلاب خستگی ندارد 🎤معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: کار برای این انقلاب که در واقع کار برای یاری دین خداست خستگی و توقف ندارد و انسان در همه حال در مقابل این انقلاب و نظام اسلامی مسؤل است و وظیفه دارد.
🚨دستگیری عامل هتاکی به آمر به معروف در شاهرود 📌سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود: 🔹شب گذشته یکی از شهروندان به جهت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در یکی از مراکز خرید این شهرستان مورد ضرب و شتم یکی از صاحبان مغازه قرار گرفت که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱آزادی در صحنه حضور یافتند. 🔹سرهنگ شائینی خاطر نشان کرد: پس از حضور ماموران فرد هتاک بازداشت و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 🔹فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان اظهار داشت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است و حفظ سیمای عفاف در جامعه در گرو این فریضه الهی است.
🚨 زوج قاچاقچی در قزوین به دام افتادند 📌رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین: 🔹زوج قاچاقچی که قصد داشتند ۱۵ کیلوگرم موادمخدر را توسط یک دستگاه خودرو سواری از استان عبور دهند، به دام پلیس افتادند 🔹حمل موادمخدر در پوشش خانواده و خودرو‌های شخصی از شگرد‌های جدید قاچاقچیان موادمخدر محسوب می‌شود.
🚨تکذیب قتل و آدم‌ربایی در اتوبان چمران 📌فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 🔹خبر اقدام به آدم‌ربایی یک زن و قتل ۲ مرد در اتوبان شهید چمران محدوده پمپ بنزین ولنجک تکذیب می گردد. قتل و آدم‌ربایی صحت ندارد و همچین حادثه‌ای در اتوبان چمران محدوده ولنجک رخ نداده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند 6 نفره اسکیمر خبر داد و گفت: اعضاء باند به ارتکاب 30 فقره جرم به ارزش 8 میلیارد ریال اعتراف کردند. سردار "جواد تقوی" اظهار داشت: در پی وصول چند فقره پرونده شکایت به پلیس فتا توسط شهروندان اردبیلی مبنی بر کپی کارت بانکی توسط افراد ناشناس و خالی شدن حساب بانکی بدون اطلاع آنها و در حالی که کارت های بانکی در اختیار آنهاست؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای اردبیل قرار گرفت.وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام بررسی های تخصصی کلاهبرداران را که 6 نفر بوده و به صورت باندی فعالیت مجرمانه انجام می دادند؛ شناسایی، که پس از هماهنگی قضائی اعضاء این باند در عملیاتی هوشمندانه دستگیر و آلات و اداوات ارتکاب جرم از آنان کشف شد.سردار تقوی ارزش کلاهبرداری های کشف شده از این باند را 8 میلیارد ریال اعلام کرد و افزودشهروندانی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته جهت پیگیری موضوع و طرح شکایت  به پلیس فتا مراجعه کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمامی سربازانی که برابر مفاد و شرایط این ابلاغیه به خدمت اعزام و به صورت بومی یا غیر بومی و با ماموریت های مختلف در سازمانهای نیروهای مسلح بکارگیری شده یا از این پس بکارگیری می شوند از این کاهش برخوردار شده و مدت زمان خدمت آنها از حداقل 14 ماه و متناسب با محل خدمت و مسافت آن تا محل سکونت و همچنین ماموریتهای محوله در مناطق عملیاتی یا عادی تا حداکثر 21 ماه محاسبه میشود. البته مدت خدمت دوره ضرورت سربازان مامور به دستگاه های غیر نظامی در قالب امریه، برابر سنوات گذشته کماکان 24 ماه تعیین گردیده است. در این اطلاعیه تاکید گردیده است ملاک بومی یا غیربومی بودن سربازان بر اساس فاصله محل سکونت تا یگان خدمتی سربازان بوده و در صورتیکه این مسافت کمتر از 200 کیلومتر باشد . سرباز بومی و چنانچه این فاصله بیشتر از 200 کیلومتر باشد سرباز غیربومی محسوب میشوند
سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات وروابط عمومی فراجا کار برای این انقلاب که در واقع کار برای یاری دین خداست خستگی وتوقف ندارد وانسان در همه حال درمقابل این انقلاب ونظام اسلامی مسئول است و وظیفه دارد.
《وَلَا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ》 {و خود را با دست ‏خود به هلاكت ميفكنيد}
🌐فروشنده ماده مخدر ماشروم در بجنورد دستگیر شد. 💢رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری فردی که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش ماده مخدر ماشروم(نوعی قارچ توهم زا) می نمود خبر داد. 💢به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمد قدرتی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی رصد صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس در فضای مجازی به یک کانال تلگرامی فروش ماده مخدر ماشروم(نوعی قارچ توهم زا) برخورده و پس از بررسی های صورت گرفته گرداننده این کانال شناسایی گردید. 💢وی افزود: پس از کشف آدرس این شخص مشخص گردید که بسته های مشکوکی از تهران توسط این شخص خریداری شده و از طریق یکی از شرکت های پستی برای وی ارسال می گردد که در هنگام تحویل بسته پستی این شخص دستگیر و پس از بازرسی بسته پستی، مقدار 150 گرم ماشروم کشف و ضبط گردید. 💢این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از منزل نامبرده نیز مقادیری از همین ماده مخدر کشف شد که مجموعا 220 گرم ماده مخدر ماشروم کشف و ضبط گردید. 💢سرهنگ قدرتی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی گردید از خانواده ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند چرا که امروزه مواد مخدر به شکل های گوناگونی تولید و به فروش می رسد که استفاده از آنان ضررهای جبران ناپذیر جسمی و روانی برای افراد به همراه خواهد داشت.
⭕️روزمان را با قرآن آغاز کنیم ◽️یهود در قرآن مائده 🔹قالُوا يا مُوسى‌ إِنَّ فِيها قَوْماً جَبَّارِينَ وَ إِنَّا لَنْ نَدْخُلَها حَتَّى يَخْرُجُوا مِنْها فَإِنْ يَخْرُجُوا مِنْها فَإِنَّا داخِلُونَ «22» 🔸(بنى‌اسرائيل در پاسخ) گفتند: اى موسى! همانا در آن سرزمين گروهى ستمگر وجود دارد و ما هرگز وارد آن نمى‌شويم، تا آنان از آن سرزمين بيرون شوند، پس اگر از آنجا بيرون روند بى‌ترديد ما داخل میشویم ◽️پیام ها 1️⃣ بايد دشمن را بيرون كرد، نه آنكه صبر كرد تا خودش بيرون رود. «فَإِنْ يَخْرُجُوا مِنْها فَإِنَّا داخِلُونَ» 2️⃣ راحت‌طلبى، ممنوع است بايد اقدام كرد و امداد خواست تا دشمن را بيرون راند. (انتقاد قرآن از بنى‌اسرائيل كه گفتند: «إِنَّا لَنْ نَدْخُلَها») 3️⃣ توقّع پيروزى بدون مبارزه، تفكّرى نادرست است. «فَإِنْ يَخْرُجُوا مِنْها فَإِنَّا داخِلُونَ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا