eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
454 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
دستگيري دايي و خواهرزاده کلاهبردار در رشت/ کلاهبرداري از طريق آگهي جعلي فروش خودرو گروه استان‌ها - گيلان - فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري دايي و خواهرزاده کلاهبردار در شهرستان رشت خبر داد و گفت: متهمان به بيش از 2 ميليارد و 500 ميليون ريال کلاهبرداري با درج آگهي جعلي فروش خودرو اعتراف کردند. سردار "عزيزاله ملکي" در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر اظهارداشت: ماموران پليس فتا استان در پي دريافت گزارشات مردمي مبني بر خريد سکه و طلا توسط  2 نفر مرد مشکوک از مغازه‌هاي مختلف در بازار زرگران شهرستان رشت، رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي با بيان اينکه پليس پس از حضور نامحسوس در محل و اطمينان از صحت موضوع افراد مورد نظر را براي بررسي بيشتر با هماهنگي قضائي به مقر انتظامي منتقل کرد، افزود: متهمان که دايي و خواهرزاده هستند در تحقيقات پليس به کلاهبرداري با درج آگهي جعلي فروش خودرو در سايت‌ها و اپليکيشن‌‎هاي خريد و فروش کالا و خدمات با دريافت بيعانه و خريد جواهرات با وجوه دريافتي در شهرهاي مختلف کشور اعتراف کردند. فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره به اينکه متهمان 32 و 33 ساله در تحقيقات پليس به بزه انتسابي و کلاهبرداري از شهروندان به مبلغ بيش از 2 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتراف کردند، بيان‌داشت: متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و تحقيقات پليس به منظور شناسايي شکات اين پرونده ادامه دارد. اين مقام ارشد انتظامي در پايان با تاکيد بر اينکه مردم براي خريد يا پيش خريد کالاي مورد نظر خود از سايت‌هاي متفرقه و فاقد مجوز يا شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کنند، گفت: تبليغاتي که در سايت‌هاي واسطه‌گر با عناويني از جمله فروش فوري، بدون واسطه، زير قيمت و غيره منتشر مي‌شود به‌‌منظور کلاهبرداري بوده و شهروندان بايد در صورت امکان به‌صورت حضوري و پس از تاييد هويت و رويت فروشنده اقدام به واريز وجه کرده و از پرداخت بيعانه حتي مبالغ کم اجتناب کنند.
📸کار زیبای فرماندهی انتظامی بخش رضی استان اردبیل در این ایام برای روستاهای صعب العبور که در حال خدمت رسانی هستند. https://eitaa.com/meshginshar_ravabetomomi
مگر حمله اسرائیل جنایتکار به سوریه، حمله آمریکا و انگلیس به یمن، نقض حاکمیت یک کشور مستقل عربی نیست؟ پس چرا حکام و اتحادیه عرب اعتراض نمی کنند؟ آن وقت اگر ایران، آدمکشان موساد در اربیل و داعش در سوریه را هدف قرار دهد، نقض حاکمیت کرده! «ظاهر عربی و باطن اسرائیلی و آمریکایی» ماهیت حکام عرب است.
🔴 فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش: تیراندازی یک سرباز ارتش در کرمان به همرزمان خود؛ تایید کشته شدن پنج نفر 🔹️امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش: ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز یکی از سربازان ما که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است اقدام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می‌کند. 🔹️متاسفانه در اثر این تیراندازی تعداد پنج نفر از همرزمان این سرباز جان خود را از دست می‌دهند. 🔹️ضارب بلافاصله از پادگان متواری می‌شود و تلاش برای دستگیری وی جریان دارد.
⚜یک نکته از دعای ماه رجب : 🍂 وَ آمَنُ سَخَطَهُ عِندَ کُلِّ شَر🍂 ای خدایی که در هر شری، از غضب تو احساس امنیت می‌کنم. ❌ نامه عمل هر یک از ما پر از خطاهای ریز و درشته، که لازمه بخاطر هرکدومشون، عذاب و تنبیه سختی بشیم. ولی خدای کریم، همچنان نعمتهاشو بر ما ارزانی داشته و پاسخ دعاهامونم میده. 💥ما همواره گناه می کنیم ولی خیالمون راحته که او می بخشد: وَيَعْفُو عَن كَثِيرٍ ⚡️ آیه ۴۵ سوره فاطر نیز به همین مطلب اشاره داره: ولَو يؤاخَذ الله الناسَ بِظُلْمِهِم ما تَرَك علي ظَهْرِها مِنْ دابّه اگر خدا مي خواست انسان ها را به خاطر كارهايشان مواخذه كند، در اثر عذاب الهي جنبنده اي روی زمين باقی نمی ماند! 🍁چگونه شکر این خدای کریم را بجا آوریم؟ 🍁 الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ🤲🤲 سپاس و ستايش مخصوص خداوندى است كه پروردگار جهانيان است.
🔴شاید چفیه و پرچم فلسطین رو بتونه تو هرمغازه ای پیدا کنه 🔺ولی شرافت که قابل خریدن نیست! ـــــــــــــــــــــــ
🚨عامل تیراندازی و کشته شدن پنج سرباز آمادگاه باغین دستگیر شد فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل تیراندازی و کشته شدن پنج نفر از کارکنان وظیفه پادگان امام رضا(ع) ارتش واقع در جاده باغین_بردسیر خبر داد. سردار"فرشید" در تشریح این خبر گفت: شامگاه روز گذشته، در پی وقوع یک مورد تیراندازی توسط یکی از سربازان در آمادگاه باغین که متاسفانه طی آن پنج نفر از کارکنان وظیفه به سبب اصابت گلوله جان خود را از دست دادند، تلاش برای دستگیری قاتل متواری مسلح، در دستور کار قرار گرفت که در نهایت این فرد در یکی از شهرستان های استان کرمان، پس از سرقت مسلحانه دو دستگاه خودرو، دستگیرشد. سردار "فرشید " در پایان گفت: علت و انگیزه قتل در دست بررسی است. ☘با ما همراه شوید.
۱۸۰ تیر جنگی از سرباز فراری در کرمان کشف شد فرمانده انتظامی استان کرمان: 🔹۱۸۰  تیر جنگی و ۲ قبضه سلاح کلاش، ۶ تیغه خشاب حامل ۱۸۰ تیر جنگی از سرباز متواری ارتش در کرمان کشف شد. 🔹 این فرد در شهرستان زرند از توابع استان کرمان، پس از سرقت مسلحانه ۲ دستگاه خودرو، دستگیر شد.
🚨صحت عمل ماموران وظيفه شناس پلیس راه در برگرداندن طلاهای گم شده ۵٠٠ میلیون ریالی   🔻معاون هماهنگ کننده انتظامي استان آذربایجان غربی ، از صحت عمل ماموران وظيفه شناس پلیس راه"ارومیه-سلماس" در برگرداندن طلاهای گم شده یک شهروند، خبر داد. 🔻سرهنگ " یوسف اسماعیل زاده"  در تشریح این خبر گفت: مامور وظیفه شناس پلیس راه "ارومیه-سلماس"  یک عدد دستبند طلا زنانه را پیدا کرده و در اقدامی خداپسندانه، ارزشمند و در كمال صحت عمل، با هماهنگی بازرسی یگان مربوطه، مالک طلا را شناسائي و آن را به صاحبش تحويل داد. 🔻معاون هماهنگ کننده انتظامي استان افزود: صحت عمل مامور انتظامی در برگرداندن طلایی که ارزش تقریبی آن بیش از 500 میلیون ریال بود، خوشحالي و رضايتمندي صاحب آن را به دنبال داشت.
ديدار کودکان علاقمند به شغل پليسي با فرمانده انتظامي استان هرمزگان دو کودک و نوجوان خرد سال مشتاق و علاقمند به شغل پليس با حضور در دفتر فرماندهي انتظامي، در يک فضايي صميمي با سردار "علي اکبر جاويدان" فرمانده انتظامي استان ديدار کردند. به گزارش خبرگزاري پليس، دو نوجوان خرد سال و نخبه دانش آموزي بنامان " آراد هاشمي" و "عمران سعيدي فر" که بنا به اظهارات والدين آنان که ضمن داشتن تفکر پليسي بي صبرانه مشتاق حضور در دفتر فرماندهي انتظامي و ديدار با فرمانده انتظامي استان بودند به آرزوي خود رسيده و در يک فضاي گرم، صميمي در آغوش گرم و پدرانه سردار علي اکبر جاويدان قرار گرفتند. اين دو نوجوان عزيز که ملبس به لباس تکاوري پليس بودند طي سخناني شيرين با فرمانده انتظامي استان ضمن اقرار به رسيدن به آرزوي ديرينه خود، مورد استقبال گرم و صميمي سردار جاويدان قرار گرفته و با سخنان کودکانه با ايشان دقايقي گفت و گو کرده و مراتب علاقمندي خود را به مشاغل سخت و ارزشمند پليس و دفاع از امنیت کشور اعلام کردند.
💎 شش توصیه از امام جواد (علیه السلام) 🔻امام جواد عليه‌السلام: ثَـلاثٌ يَبْلُغْنَ بِالْعَبْدِ رِضْوانَ اللّه ِ تَعالى: كِثْـرَةُ الاْءسْتِغفـارِ وَ لِينُ الْجانِبِ وَ كَثْرةُ الصَّدَقَةِ. وَ ثَـلاثٌ مَنْ كُنَّ فيهِ لَمْ يَنْـدَمْ: تَرْكُ الْعَجَلةِ وَ المْشَوَرَةِ وَ التَّوَكُّلِ عَلىَ اللّه ِ عِنْدَ الْعَزْمِ 🔹 سه چيز است كه اگر در كسى باشد سبب خوشنودى خداست: ◻️زياد استغفار كردن و ◻️همنشينى خوب و ◻️زياد صدقه دادن 🔹و سه چيز است كه هركس دارا باشد پشيمان نمى‌شود: ◻️پرهيز از عجله و شتاب و ◻️مشورت در كارها و ◻️ توكل بر خدا وقتى تصميم به انجام كارى گرفت. الفصول المهمه، ۲۷۴/۲۷۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢تدوین سند ملی هوش مصنوعی در قالب ۷ اولویت 🔻سید سعید رضا عاملی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: ▪️در تدوین سند ملی هوش مصنوعی پیشرفت خوبی داشتیم و در هفت رکن تدوین شده است ▪️تدوین سند هوش مصنوعی باید کاملا متناسب با سلامت انسان، رعایت فطرت انسان، بایسته‌های خدای متعال نسبت به انسان باشد ▪️در حکمرانی هوشمند، نقش دولت کم می‌شود، کارکرد‌های دولت را به هوش مصنوعی واگذار می‌کنیم و شاهد شکل گیری حکمرانی محاسبه گر با دقت کوانتومی خواهیم بود ▪️فعلیت هوش مصنوعی از هوش انسانی بالاتر است و همزمان می‌تواند میلیارد‌ها فایل را باز کند، اما ما همزمان نمی‌توانیم این کار را انحام دهیم ▪️اگر هوش مصنوعی متناسب با زیست‌بوم توسعه پیدا نکند می‌تواند انسان را منفعل کند.
🔴فرهنگ‌سازی پوشش کجای برنامه‌های کودک است؟ . . 🔻پای به پای کودکم «بعبعی» را نگاه کردم و با خود گفتم: حساس نباش. مادر بعبعی، گوسفند است و نیازی به پوشش سر ندارد مخصوصا با آن حجم از موهای فرفری. ‼️اما وقتی نگهبان قصه، کلاه برسر دارد، خانم دکتر داستان، روپوش سفید بر تن دارد و پدر بعبعی کت‌وشلوار می‌پوشد، حساس شدم که اگر چون حیوان هستند، پوشش لازم ندارند چرا فقط پوشش سر برای زنان حذف شده است! 🔻در کارتون «موچولوها» هم که مادر با عینک و صدای نازکش از پدر که ریش پروفسوری دارد قابل تشخیص است، قالب موچولوها بدون پوشش هستند اما پلیس شهر کلاه دارد، گل و دستمال سر نیز مورد استفاده‌ی برخی از موچولوهاست. حال چرا برای شناسایی پلیس از پوشش عرف استفاده شده اما پوشش سر و تن زنان و مردان نادیده گرفته شده است! 🔻اختلاط «مدرسه‌ی فینگلیا» زیاد حساسیت برانگیز نیست، با توجیهاتی چون حیوانات، اختلاط سرشان نمی‌شود خودمان را سرگرم می‌کنیم؛ اما چرا به مدرسه می‌روند؟! بگذریم..‌‌. معلم زن در این کارتون شال گردن دارد اما پوشش سر ندارد، بعضی از دانش‌آموزان کلاه دارند و برخی گل به سر می‌زنند. 🔻در پویانمایی «کارتونی‌ها»، مادر با موهای حالت‌دار مشخص می‌شود اما چون کارتون است نیازی برای پوشش سر در آن دیده نمی‌شود... 🔻وقتی به پویانمایی‌های حوزه کودک نظری می‌اندازیم، حتی اگر به عمد نباشد، اکثر آن‌ها به واسطه استفاده از حیوانات... 📝زهرا خندان
🚨 شناسایی و برخورد با 3 صفحه هنجارشکن اینستاگرامی 🔹مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، تعداد 3 صفحه ی اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ علیه نظام و تشویش اذهان عمومی با مجموع مخاطب حدوداً 100هزار نفر دنبال کننده را شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدود سازی صفحات موصوف با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.
🔰مبارزه‌ى با استکبار جزو ذات این انقلاب و جزو کارها و خواسته‌هاى اصلى و اساسى این ملت است