eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
455 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شهيدي که پس از 43 سال تشييع خواهد شد شنبه 7 بهمن ماه ساعت 9 صبح مراسم تشييع شهيد سبحاني از ميدان سپاه سوسنگرد تا محل يادمان دفاع مقدس (شهيد سبحاني) برگزار خواهد شد. 🌹استقبال اجلاسیه شهداء انتظامی خوزستان🌹
دستگيري کلاهبردار 250 ميلياردي فرمانده انتظامي استان از دستگيري کلاهبردار 250 ميليارد ريالي با 15 شاکي در "دهگلان" خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "علي آزادي" در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: با مراجعه  تعداد زيادي مالباخته  به پليس آگاهي  دهگلان مبني بر اينکه فردي در پوشش سرمايه گذاري و سوددهي در کوتاه مدت مبلغ قابل توجهي از آنان کلاهبردي کرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت. وي افزود: ماموران پليس آگاهي دهگلان با اشراف اطلاعاتي و اقدامات پليسي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي کلاهبردار فراري را شناسايي و در يک عمليات ضربتي در مخفيگاهش دستگير کردند. فرمانده انتظامي استان کردستان با بيان اينکه در تحقيقات به عمل آمده از متهم به 250 ميليارد ريال کلاهبرداري از شهروندان اعتراف کرد، گفت: در اين رابطه 15 نفر شاکي شناسايي شده است. سردار آزادي در ادامه با بيان اينکه پليس قاطعانه با مخلان اقتصادي و آرامش مردم برخوردخواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختيار مراجع قضائي قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️بوسه بر دستان پدرشهید توسط فرمانده یگان ویژه خراسان جنوبی 🎥 در آستانه میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، فرمانده و رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه استان خراسان جنوبی با هیئت همراه با پدر شهید گرانقدر "غلامحسین براتی روبیات" دیدار و به نیابت از فرزند شهیدش روز پدر را تبریک گفته و بر دستان پدر شهید بوسه زدند .
احتکار دستگاه‌‌هاي تصفيه آب داخل يک شرکت در رشت رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان از کشف 25 دستگاه تصفيه آب احتکار شده در بازرسي از يک شرکت در شهرستان رشت خبر داد. سرهنگ "علي حيدرخواه" در تشریح این خبر با تاکيد بر برخورد قاطعانه مجموعه انتظامي با احتکار و قاچاق کالا، اظهارداشت: احتکار و قاچاق به اقتصاد کشور ضربه مي‌زند و مقابله با آن از اولويت‌هاي اصلي پليس است. وي در ادامه با بيان اينكه در پي دريافت خبري مبني بر احتکار دستگاه‌هاي تصفيه آب داخل انبار يک شرکت در شهرستان رشت، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پس از اقدامات فني و اطمينان از صحت موضوع به آدرس محل مورد نظر اعزام و 25 دستگاه تصفيه آب خانگي احتکاري را کشف کردند . رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومي استان گيلان با اشاره به اينکه دستگاه‌هاي تصفيه آب در سامانه جامع انبارهاي سازمان صمت به ثبت نرسيده بود و طبق نظر کارشناسان ارزش تقريبي آن‌ها  3 ميليارد و 400 ميليون ريال است، تصريح کرد: در اين خصوص متهم 48 ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت و انبار وي پلمب شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا؛ تکریم ایام الله دهه فجر عهد بستن با امام و شهدا است.
👆هم اکنون سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خانواده های محترم مسئولان و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
♻️امام علی ع از نگاه تاریخ دان بریتانیایی 💎فضایل مولایمان را به همه بگوییم السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴عراق هم وارد محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد 🔹مقاومت عراق اعلام کرده است همزمان با حملات آمریکا به مواضع این گروه، عملیاتی برای تکمیل محاصره دریایی کشتیهای رژیم صهیونیستی آغاز کرده است. 🔹این درحالی است که چهار کشور عربی در تلاشند تا محاصره دریایی را بشکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بچه ها تو کوچه دعوا وسروصدا می‌کنند زنگ بزنیم پلیس بیاد؟ حالا پلیس اومد.....
پاسخ احمق الإمام عليّ(ع) : اَلسُّکوتُ عَلَى الأحمَقِ أفضَلُ (مِن) جَوابِهِ. امام على(ع): سکوت در برابر احمق، بهتر از جواب دادن به اوست. 🪴 فرخنده میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام پیشاپیش محضر تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
هشدار پليس فتا البرز در خصوص پيامک هاي جعلي اينترنت رايگان روز پدر
دستگيري قاچاقچي مواد مخدر با 104 کيلو حشيش
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر و کشف بيش از 104 کيلوگرم حشيش در مخفيگاه او خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي سليم پور" با اعلام اين خبر گفت: در پي اقدامات مشترک اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فرديس و فرماندهي تهران بزرگ، فعاليت گسترده يکي از قاچاقچيان مواد مخدر در شهر فرديس محرز شد. وي افزود: پس از تحت تعقيب قرار دادن چندين روزه متهم، مخفيگاه او در حوالي سه راه حافظيه شناسايي و در عملياتي ضربتي نامبرده دستگير شد. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اضافه کرد: در بازرسي از مخفيگاه اين قاچاقچي مواد مخدر 104 کيلو و 200 گرم حشيش کشف شد. سرهنگ سليم پور در پايان از تشکيل پرونده در اين خصوص و معرفي متهم به مرجع قضائي خبر داد و گفت: شهروندان مي‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خريد، فروش و نگهداري مواد مخدر را از طريق شماره تلفن 110 در اختيار ماموران بگذارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆تفکر معیوب و بی انصافانه روحانی 👌و پاسخ بسیار بسیار عالی، مستدل و عاقلانه رهبر معظم انقلاب به این اراجیف را بشنوید ....... اللهم‌احفظ قائدناالخامنه‌ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعوا در پارک شهر بجنورد😱😱 ببینید چطوری پلیس غافلگیر شد👮‍♂🧐😨 وقتی بچه های پارک شهر با خانواده پلیس همکاری کردن 😎😎 🌸روز پدر مبارک🌸🌸
🌷پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اردبیل به مناسبت ولادت باسعادت مولای متقیان امام علی(ع) و روز پدر 💠سرتیپ دوم " جواد تقوی " در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی(ع) و روز پدر را به مردم شریف و کارکنان انتظامی استان و خانواده های محترمشان تبریک گفت. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، در متن اين پيام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن 13 رجب سالروز ولادت باسعادت بزرگ مرد تاریخ، مرد ایمان و عمل، تربیت یافته مکتب محمدمصطفی(ص) و یار و یاور روزهای سخت پیامبر اکرم و همچنین روز پدر را به همه کارکنان خدوم انتظامی و مردم شریف استان تبریک می گویم. حضرت علی(ع) تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش دل های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است. امام علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت در سراسر گیتی، مردانگی و معرفت و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت در سراسر عالم هستی می باشد، امیدوارم همه مسلمین جهان بوژه شیعیان عالم با اقتدای به مولای متقیان زمینه ساز عدالت و دادگستری در جهان باشند. بدينوسيله اینجانب فرارسيدن، ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز مرد را خدمت كليه همكاران سخت كوشم و مردم شریف استان تبريك و تهنيت عرض کرده، اميدوارم در سايه توجهات خاصه حضرت وليعصر(عج) و تحت رهبري هاي خردمندانه فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي) با الگو و سرمشق قرار دادن زندگي آن حضرت همواره در كانون گرم خانواده موفق و مؤيد باشيد.
مردم یاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل درشرایط برف و کولاک