eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
455 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
بوی کلاهبرداری جدید می‌آید؟/ پایکویی‌ها در برزخ 🔹پایکو (Paicoo) ارز دیجیتالی است که در چندماه گذشته موفق به جلب مخاطب و سرمایه‌گذاری افراد بسیاری با هدف کسب درآمد دلاری شد. 🔹حالا چند روزی است سایت پایکو اجازه برداشت سرمایه را به کاربران نمی‌دهد و سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال حسابی نگران کلاهبرداری دیگری در دنیای آقای پانزی هستند. 🔹همین چند هفته پیش بود که ماجرای کوروش کمپانی با تردستی ترفند پانزی و ساده لوحی و طمع برخی از شهروندان، جنجال دیگری برپا کرد و این روزها سرمایه‌گذاران پایکو نگران سرنوشتی مشابه هستند و دل در دلشان نیست. 🔹سخنگوی قوه قضاییه هفته گذشته و در نشست مطبوعاتی گفت: پرونده‌ای در این باره تشکیل نشده است اما دادستان تهران و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران موضوع را بررسی می‌کنند./ سرانه
اطلاعیه پلیس درباره ماه رمضان و نحوه فعالیت اماکن پذیرایی در نوروز 🔹در اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه رمضان آمده است: 🔹متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب سازی فضاها و پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) می‌توانند به مسافران خدمات ارائه کنند و فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است.
48.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔕+18 / گزارش خبرنگار پلیس از عملیات دستگیری ارازل و اوباشِ بنام پایتخت 👈 اینا اگه آزاد باشند هیچکس جلودارشون نیست! ✋شیرِ مادر حَلالتان دلاورمردانِ پلیس ☘ @police_ardebil
🌹سالروز شهادت بیدارگر مشرق زمین ♦️۱۸ اسفند سالروز بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی ♦️سید جمال الدین اسدآبادی آغازگر بیداری در کشور‌های اسلامی و در زمان حیات خود با اندیشه‌های درخشانش از رهبران نهضت ضداستعماری در جهان اسلام بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 علت اصرار بر بی‌حجابی 🔻سؤال سیاستمدار برجستۀ فرانسوی از استاد پناهیان
🔻جنسِ زن، جلوه‌ای از جمال خداست! از نظر ساختار و لطافت، نقشی که در خانه و اجتماع بعهده دارد، میزان اثرگذاری و آرامش بخشی‌اش در خانواده و اجتماع... این جنس، برای این خالق، بسیار کلیدی است، بطوریکه تدبیر ۱۴ امام را، بر عهده‌ی یک بانو قرار می‌دهند! ولی یک زن، از همین مقامِ بی‌نظیر، می‌تواند نزول کند تا آنجا که خود را یک ابزار ببیند! 💥 میان این دو مقام، چه اتفاقی رخ داده است....🤔
🔴 سرقت گاو با پراید 😳 ➕این خودرو پراید که حامل یک راس گاو سرقتی بود، امروز در میدان انتظام صومعه‌سرا توسط پلیس این شهرستان متوقف شد.
غافلگيري قماربازان در صومعه‌سرا فرمانده انتظامي صومعه‌سرا از دستگيري 6 نفر حين قماربازي در يك باب منزل مسكوني در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ "امير وهاب‌زاده" در گفت‌وگو با روابط عمومی پليس با اشاره به اينکه قمار يكي از ناهنجاري‌هاي اجتماعي است كه موجب فروپاشي خانواده‌ها مي‌شود، اظهارداشت: اقدامات قاطع و قانوني پليس در راستاي برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداري مي‌شود و مؤلفه‌هاي امنيت را ارتقاء مي‌دهد. وي در ادامه با بيان اينکه در پي دريافت خبري مبني بر اينكه افرادي در يك باب منزل مسکوني در شهر صومعه‌سرا اقدام به قماربازي و ايجاد مزاحمت براي همسايگان مي‌كنند، بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتري11 با انجام تحقيقات نامحسوس از صحت موضوع اطمينان حاصل كرده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند. فرمانده انتظامي شهرستان صومعه‌سرا از دستگيري 6 نفر حين قماربازي در اين مكان و كشف 41 ميليون و 200 هزار ريال وجه نقد و 2 دست آلات بازي قمار خبر داد و بيان‌داشت: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند. اين مقام انتظامي در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نگاهی به پرونده گروه عظام و عباس ایروانی 🔹روش حرفه‌ای قاچاق؛ هک نام ایرانی بر روی اجناس بی‌کیفیت چینی!
📌دستگيري 55 محكوم متواري در گيلان 🔻 رئيس پليس آگاهي استان گيلان از شناسايي و دستگيري 55 نفر از محكومان متواري در طرح عملياتي يك روزه در گيلان خبر داد. 🔻سرهنگ "عليرضا حدادي" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، هدف از اجراي طرح‌هاي انتظامي را افزايش احساس امنيت و همچنين کاهش جرايم در سطح جامعه عنوان كرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامي با برخورد قاطع با مجرمان و تشديد اقدامات پيشگيرانه به صورت شبانه‌روزي براي تامين امنيت تلاش مي‌كند. 🔻وي در ادامه با بيان اينکه با هدف شناسايي و دستگيري محكومان متواري، طرح عملياتي يك روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد، از شناسايي و دستگيري 55 محكوم متواري طي عمليات‌هاي جداگانه در اجراي اين طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
📸عکس نوشته / بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری 1402.12.17
❌بالاخره عدالتخوار پس از حکم تجدید نظر گرفتار عدالت شد،حالا به آقای ااااستاااد رائفی پور بگویید برای تهمت ها و دروغ هایی که از طریق رفیق فابریک و صمیمی به جامعه تزریق کردند و انتخابات را کم رنگ کردن و دل خیلی ها را سرد کردند((به کنار)) کاری نداریم.. آیا پاسخگو خواهد بود یا معذرت خواهی میکند؟ که اگر نکند به حکم قانون هم ایشان اعتراض دارند و تازه اول راه است... 🔶وحید اشتری نتوانست ادعاهای خود در مورد خرید سیسمونی توسط خانواده قالیباف در سفر به ترکیه را ثابت کند و در دادگاه تجدید نظر بابت ادعای دروغ خود درباره ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است. 🔷وحیداشتری ماموریتش رابه نحو احسن درتخریب قالیباف تحت عنوان سیسمونی گیت وکاهش مشارکت مردم درانتخابات انجام داد.. ❌قضاوت با شما خدا هم شاهد حرف هایمان، این چند ماه زندان آبروی رفته و خسارت وارده راجبران می کند؟
سردار "احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی کشور، در مراسم گرامیداشت یاد شهیدان مهدی و حمید باکری: 🌹باید راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم تا در مسیر آنان به درستی گام برداریم. 🌹رزمنده باید امت باشد، از امام پیروی کند و در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.
💢کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم هروئین در سلماس 🔹فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از توقیف یکدستگاه پراید و کشف ۳۱ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین در مسیر ارومیه _سلماس، خبر داد. 🔹سردار "رحیم جهانبخش" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر سلماس در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک خودرو انتقال و توزیع مواد مخدر را در محور سلماس - ارومیه شناسایی کرده و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند. 🔹وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر سلماس پس از شناسایی خودرو حمل مواد مخدر آن را توقیف و به مقر پلیس دلالت دادند و در بازرسی ماموران از این خودرو ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال که به طور ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. 🔹فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو که در امر حمل و نقل مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. https://eitaa.com/ravabetomomiagharbi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 این کلیپ را نبینید اگرهنوز هشتک میزنید 🔹 اینبار از زبان یک زن نظامی آمریکایی بشنوید 🔹 به مناسبت ۸مارس، روز جهانی ✌️
🚨بی احتیاطی راننده ساینا جان 3 نفر را گرفت 🔺 رئیس پلیس راه استان کردستان از وقوع حادثه رانندگی در محور "قروه- همدان " با 3 فوتی و 4 زخمی خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "عیسی گوهری" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در کلیومتر 18 محور "قروه - همدان" تيم گشت پليس راه اين محور برای امداد رساني و بررسي بيشتر به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودرو ساینا با يك خودرو 405برخورد، متاسفانه در این حادثه راننده ساینا به همراه 2 نفر از سرنشینان آن جان خود را از دست داد و راننده‌ پژو 405 به همراه 2سرنشین آن و یک سرنشین دیگرساینا نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند. 📌رئيس پليس راه فرماندهی انتظامي استان کردستان با اشاره به اينكه علت تامه تصادف تغییر ناگهانی مسیر از جانب راننده خودرو ساینا تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و شلوغی محورها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از انحراف به چپ ، تغيير ناگهاني مسير و سبقت هاي غيرمجاز خودداري کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻وقتی آیت الله رییسی در دشتیاری دل به اب می زند 🔺رئیس جمهور با پای پیاده مناطق سیل زده دشتیاری را سرکشی می کند و این نشان از عزم ایشان برای ایجاد زیرساخت در منطقه بلوچستان است. انتشار حداکثری با شما