eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
455 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پشیمانی خانم بد حجاب و تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی در بازدید از مناطق جنگی مناطق عملیاتی شلمچه نمیدونستم با بد حجابی ام خودم ی ترکش بودم تو قلب شهداء 😭💔
كشف بیش از 5 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز در "دزفول" سرهنگ"روح اله یاری زاده" در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستاي برخورد با فروشندگان غيرمجاز موادمحترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال، طرح بازدید از واحد‌های صنفی سطح شهرستان توسط ماموران پليس امنيت عمومي به مرحله اجرا در آمد. وي افزود: ماموران با اقدام هوشمندانه، یک واحد صنفی فروش مواد محترقه را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي در بازرسي از محل نگهداري مواد محترقه، تعداد 5 هزار و 799 عدد از انواع مواد محترقه و بیش از هزار و 700 کیلوگرم اکلیل سرنج را کشف کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار" علي آزادي" در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: ماموران انتظامي ديواندره در راستاي طرح مقابله با قاچاق کالا، با اشراف اطلاعاتي يک دستگاه خودرو حامل مواد محترقه را در يکي از محور هاي شهرستان شناسايي کردند. وي افزود: ماموران انتظامي ديواندره با اقدامات پليسي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 312 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند. فرمانده انتظامي استان کردستان با بيان اينکه کارشناسان ارزش تقريبي مواد محترقه کشف شده را 5ميلياردو 200ميليون ريال برآورد کرده اند، گفت: در اين رابطه يک متهم دستگير و به همراه پرونده در اختيار مراجع قضائي قرار گرفت.
امکان فعالیت اغذیه فروشی ها در ماه رمضان با یک شرط 🔹فرمانده کل انتظامی: 🔹رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها می‌توانند به شرط پوشاندن شیشه‌های مغازه خود در ماه رمضان فعالیت کنند
🚨 دستگیری بلاگر هنجارشکن در سمنان 🔹 مأموران سازمان اطلاعات انتظامی سمنان فردی که در اینستاگرام اقدام به انتشار چالش های هنجارشکنانه می کرد را شناسایی و دستگیر کردند.
مامور حافظ آرای مردم در پلدختر تقدیر شد فرمانده انتظامی لرستان در یکی از شعب پلدختر تعدادی از هواداران یک نامزد قصد داشتند صندوق را بشکنند و آرا را باطل کنند اما ستوان یکم صحبت‌الله نصیری صندوق را بغل کرد و به طبقه بالای ساختمان برد که معترضان خودروی وی را آتش زدند. یک درجه تشویقی و یک خودرو نیز به وی تقدیم می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آن یک رای خودم چه شد؟!😁 انتخابات مجلس هفتم شورای ملی، یکی از ده ها مثال فرمایشی بودن انتخابات عصر پهلوی است که با جمله ای از شهید مدرس در تاریخ ماندگار شد. سید حسن مدرس وقتی نتایج انتخابات آن دوره را شنید به طعنه گفت: (اگر) ۲۰ هزار نفر از مردمی که در دوره گذشته به من رای دادند همگی مرده باشند یا رای نداده باشند پس آن یک رای را که خودم به خودم دادم چه شده است! به پشتوانه مردم قوی است.
🔰یک دستگاه خودروی تیبا و یک درجه تشویقی به مامور وظیفه شناس لرستانی اهدا شد.🔰 به گزارش روابط عمومی لرستان، مراسم تجلیل از کارکنان دخیل در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با حضور استاندار لرستان آقای زیویار، سردار الهی فرمانده انتظامی استان، حجت الاسلام حسینی مازندرانی رییس عقیدتی سیاسی و سرهنگ نوروزی رئیس حفاظت اطلاعات برگزار گردید. ⭕️در این مراسم فرمانده انتظامی استان گفت: در یکی از شعب پلدختر تعدادی از هواداران نامزدها قصد داشتند یک صندوق که دارای آرای زیادی بود را بشکنند و آن را باطل کنند، اما همکار ایثارگر ما ستوانیکم "صحبت الله نصیری" صندوق آرا متعلق به مردم که امانتی در دست او بود را بغل کرده و به طبقه بالای ساختمان می برد که در نهایت افراد خاطی خودروی وی را آتش زدند. وی اظهار داشت: این مامور شریف از مال و خودروی خود برای حفظ امانت و امنیت آرای مردم بدون هیچ مطالبه ای گذشت که امروز حسب دستور سردار"رادان" فرمانده انتظامی کل کشور یک درجه تشویقی و یک خودرو نیز به وی هدیه گردید. ⭕️ این مامور شریف از مال و خودروی خود برای حفظ امانت و امنیت آرای مردم بدون هیچ مطالبه ای گذشت که امروز حسب دستور سردار"رادان" فرمانده انتظامی کل کشور یک درجه تشویقی و یک خودرو نیز به وی هدیه گردید.
پلیس سالانه ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهد پلیس جمهوری اسلامی ایران هر سال دست‌کم ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم این آب‌وخاک عرضه می‌کند و بهترین مصداق شعار مرگ بر آمریکا در فراجا همین خدمات بزرگ پلیس به آحاد و اقشار ملت ایران است.
◾️آسماني شدن سرباز وظيفه پليس حين مأموريت ◾️فرمانده انتظامي استان قزوین از فوت سرباز وظيفه"مهدي جمالي" حين انجام مأموريت خبر داد. ◾️به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "علي ابراهيمي" ضمن عرض تسليت به خانواده اين همکار و مجموعه انتظامي استان از آسماني شدن سرباز وظيفه "مهدي جمالي" حين انجام وظيفه خبر داد. ◾️اين مقام انتظامي توضيح داد: ساعت 11:10 روز جمعه هجدهم اسفندماه 1402، ماموران پليس راه قزوين-رشت به منظور کنترل سرعت خودروهاي عبوري در آزاد راه قزوين-کرج مستقر شدند که در هنگام انجام وظيفه متاسفانه يک دستگاه خودرو سواري پرايد به رانندگي فردي معلوم به علت عدم توانايي در کنترل خودرو با سرباز وظيفه پليس راه برخورد کرده است. ◾️فرمانده انتظامي استان قزوين در ادامه با بيان اينکه در اين سانحه سرباز وظيفه"مهدي جمالي" به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است افزود: کارشناسان پليس راه علت اصلي اين تصادف را بي احتياطي از جانب راننده سواري پرايد به علت تخطي از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو اعلام کرده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📜وصیت تکان دهنده وصیت من به دخترانی که عکس خودشان را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند این است که: این کارتون باعث می‌شود امام زمان خون گریه کند بعد از شنیدن وصیتم به آن عمل کنید زیرا ما می‌رویم تا از شرف آبروی شما دفاع کنیم... 🪴شهید مهدی محسنی رعد
✨﷽✨ ✍قران رافقط برای ثواب نخوانیم برای عمل کردن به آن هم بخوانیم *9سفارش از قران که اگر عمل کنیم خیلی از رفتارهایمان شاید شکل دیگری بخود گیرد:* *👌فَتَبَيَّنُوا:* اهل تحقیق و بررسی باشید، قبل از اینکه سخنی بگویید، خوب در باره آن تحقیق کنید. *👌فَأَصْلِحوُا* اگر بین دوستان و آشنایان شما کدورتی هست، میان ایشان صلح و سازش برقرار کنید و خود نیز اهل صلح و سازش باشید. *👌وَأَقْسِطُوا:* عادل باشید و براساس حق قضاوت کنید و در اجرای حق، میان دوست و آشنا با غریبه فرقی نگذارید. *👌لَا يَسْخَر:* دیگران را مسخره نکنید، مردم‌ و‌ اقوام گوناگون را به سُخره نگیرید. *👌وَلَا تَلْمِزُوا:* به دیگران طعنه نزنید و از آنها عیب جویی نکنید. *👌وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَاب:* لقب‌های زشت و ناپسند بر یکدیگر مگذارید و از اینکه یکدیگر را با القاب زشت و ناپسند صدا بزنید، شدیداً اجتناب کنید. *👌اِجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِنَ الظَّنِّ:* از بسیاری از گمانها دوری کنید، همچنین از گمان بد در مورد دیگران به شدت خودداری کنید. *👌وَلَا تَجَسَّسُوا:* اهل جاسوسی و پرده دری نباشید و در کار و زندگی دیگران سرک نکشید. *👌وَلَا يَغْتَب:* اهل غیبت پشت دیگران نباشید و جلساتی را که در آن غیبت کسی می شود، ترک کنید. 🌹این سفارشات 9گانه در سوره مبارکه حجرات آمده و برخی از رهنمودهای الهی در تعامل با سایر انسانها را به اختصار بیان فرموده است.
🔻انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلیس 🔹️وزارت اطلاعات: در پی ۱۴ ماه تحقیقات و رصدهای پیچیده اطلاعاتی، بزرگترین شبکه سازمان یافته قمار و شرط‌بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد، شناسایی و منهدم گردید. 🔹️این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی از سرمایه‌های ریالی و ارزی کشور را با استفاده از ۳۵۰۰۶ حساب و ۱۲۰۰ درگاه بانکی اجاره‌ای و ۵۴ سایت بزرگ قمار و شرط‌بندی در اختیار بگیرد. 🔹️شبکه مافیایی لندن‌نشین برای اغوای قماربازان طماع، بخشی از وجوه دریافتی از آن‌ها را به‌عنوان عایدی قمار به حساب قماربازان واریز و بخش کلانی را به انگلستان منتقل می‌کرد. 🔹️از یافته‌های بسیار قابل تأمل آن که دولت انگلیس با دریافت مالیات هنگفت از وجوه متقلبانه و نامشروع، نسبت به پولشویی و سایر فعالیت‌های تبهکارانه باند لندن‌نشین چشم‌پوشی می‌کرد و عملاً مسیر اقدامات مجرمانه را برای خلافکاران هموار می‌نمود. 🔹️فساد شبکه مستقر در انگلستان صرفاً معطوف به اَعمال تبهکارانه مالی و پولشویی نبوده، بلکه مضاف بر آن، به‌دنبال شکل‌گیری جریانی رسانه‌ای برای قبح‌زدایی از ارزش‌های اسلامی-ایرانی و عادی‌سازی فرهنگ منحط قمار در جامعه اسلامی ایران بودند. 🔹️سربازان گمنام امام زمان همچنین با حکم مرجع قضایی، ۵ مدیر داخلی شبکه موسوم به (Nitro bet) و درگاه مالی موسوم به «پرداخت می» (Pardakht.me) را به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، پولشویی، اداره قمارخانه در فضای مجازی و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت کردند.
🚨ناکامیِ تروریست‌ها در ورود به کشور از مرز خراسان جنوبی 🔹فرمانده مرزبانی انتظامی: اعضای يک گروهک تروريستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه را داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین‌گیر شدند. 🔹از اين گروهک مين جنگی، مين فلزی tm، انواع فرستنده و گيرنده ريموت کنترل، مهمات جنگی، دوربين ديد در شب و ساير اقلام همراه کشف شد.
💢برخورد با پوشاک قاچاق در پاساژهای تهران
48.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨ضرب و شست پلیس پایتخت به اراذل و اوباش 🔞 ، تصاویر با وجود تار شدن همچنان برای افراد حساس و کودکان مناسب نمی باشد 📌سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات انتطامی تهران بزرگ: پلیس به کسانی که نظم و امنیت مردم را برهم بزند رحم نخواهد کرد 🔹۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که با برهم زدن نظم عمومی، اقدام به چاقوکشی، خفت‌گیری، زورگیری، عربده‌کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
ارتش پاکستان از درگیری مسلحانه با شماری از تروریست‌ های مستقر در مرز این کشور با افغانستان و کشته و زخمی شدن شماری از آن‌ها خبر داد.