eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
455 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان گلستان
🚨کشف ۹۵ درصد قتل‌ها 🔹رئیس پلیس آگاهی فراجا: از افتخارات پلیس آگاهی در سال گذشته کشف ۹۲درصدی جرایم جنایی و کشف ۹۵ درصدی قتل‌ها در کشور بود.
🚨مرگ ۴۱۷ نفر در تصادفات نوروزی تاکنون/ توقیف ۲۹۰۰۰ خودروی متخلف 📌رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا 🔹از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز متاسفانه تعداد ۴۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند. 🔹۱۱ هزار و ۳۹۲ نفر در تصادفات مصدوم شده‌اند. مهم‌ترین علل تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین سرعت غیرمطمئن گزارش شده است. 🔹از ۲۴ اسفند تا ۵ فروردین ۲۹ هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه‌ساز و یا انجام همزمان دو تخلف توقیف ساعتی و یا به پارکینگ منتقل شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسرائیلی ها به اعتراف خودشون با این سه اصل، هر جنایتی رو با آرامش انجام میدن.
🔺رأی دادن نوجوانان در بلژیک اجباری شد. 🔹۱۰ روز مانده به پایان فرصت ثبت‌نام برای رأی دادن در انتخابات پارلمان اروپا، دادگاه قانون اساسی بلژیک حکمی را صادر کرد که بر اساس آن نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله باید در انتخابات شرکت کنند. 🔹رأی‌دادن برای افراد ۱۸ ساله و بالاتر از آن در بلژیک اجباری است و هر کسی از این قانون تخطی کند با جریمه مالی مواجه می‌شود. 🔹همچنین افراد واجد شرایطی که در بازه زمانی ۱۵ ساله چهار بار از رأی‌دادن خودداری کنند، در خطر از دست دادن حق رأی قرار خواهند گرفت. 🔹پیشتر، افراد زیر ۱۸ سال از رأی‌دادن اجباری معاف بودند و حالا دادگاه بلژیک این قانون را تعلیق کرده است. ┄
34.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 برکات بیداری در وقت 🔺️نکاتی بسیار مهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺داعش خراسان فیلم عملیات مسکو از زاویه دوربین خود را منتشر کرد/حاوی صحنه های دلخراش 🔹در ثانیه 30 ویدئو توجه یکی از داعشی ها به دوستش جلب میشود که با وجود بر زمین افتادن یک شهروند روس همچنان بر بریدن گلوی او پا فشاری میکند. 🔹تاجیکستان به مانند موارد قبل (در عملیات ایران و دیگر نقاط ) هویت داعشی ها را انکار کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ویدئویی لو رفته از هرزگی مسعود رجوی در میان زنان گرفتار در مقر این شیطان ▪️مصاحبه با زنان جدا شده از فرقه رجوی ، گواه ظلم و جنایتی است که نه تنها شامل ازدواج ،طلاق و کار اجباری ، گزارش روزانه‌ افکار و رؤیاها به صورت اجباری، شرکت اجباری در نشست‌های شستشوی مغزی و بیرون آوردن رحم زنان گرفتار شده بلکه به رابطه‌ جنسی اجباری با شخص مسعود رجوی نیز ختم شده است.
🔻اهمیت نماز در کلام حاج قاسم سلیمانی❤️ 🔻هر آنچه از خدا می خواهید با واسطه از شهداء، در نماز اول وقت طلب کنید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صداهایی از غزه 📌 مادران غزه‌ای در روز مادر در تقویم فلسطین، چه وضعیتی را تحمل می‌کنند؟
🌷 این عکس معروف را عکاس فرانسوی به نام ژان پاولوفسکی در آستانه‌ی بهار سال ۱۳۶۴ گرفته است. 🌹 آن روز استخبارات عراق،خبرنگاران را به منطقه‌ی عملیاتی شرق دجله برده بود و این عکس، معروفترین یادگار آن‌ روز شد: یک جوان ایرانی شده در جنگ عراق علیه ایران که میان گل‌های بهاری آرمیده بود. ✍ پ‌ن: بهارهای سختی را پشت سر گذاشتیم و هزینه‌های بالایی دادیم...مراقب باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻ارادت بازیگر کلیمی به امام رضا (ع) . استاد منوچهر آذری که از هنرمندان کلیمی کشور است، در برنامه برمودا از ارادت خود به امام رضا(ع) و علاقه به کشور می‌گوید. آذری: چقدر التماس کردم به امام رضا(ع)...
وقتی تولید کننده روی جنس با کیفیتش بزنه با افتخار ساخت ایران 🇮🇷، منم با افتخار میخرمش :)😎 شکوفایی اقتصادی با مشارکت مردم
🔻 نه غزه سقوط میکنه نه ایمان...
🔰دستگيري عامل قتل روحاني ماهشهري در عسلويه 🔻فرمانده انتظامي استان از دستگيري فردي که بعد از قتل يک روحاني در شهر ماهشهر و سرقت خودرويش، به استان بوشهر متواري شده بود، خبر داد. 🔻به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار حيدر سوسني بيان داشت: در پي وقوع يک فقره قتل در شهرستان ماهشهر از توابع استان خوزستان و احتمال فرار متهم به استان بوشهر، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارگاهان و ماموران پليس قرار گرفت. 🔻اين مقام انتظامي بيان داشت: روز جمعه گذشته متهم در پوشش مسافر سوار برخودرو روحاني "حمزه اکرمي" شده بود، بعد از طي مسافتي در يکي از روستاهاي خرمشهر با مقتول درگير و با اسلحه کلت کمري وي را به قتل رسانده و پس از سرقت خودرو از محل متواري مي شود. 🔻سردار سوسني افزود: باهمکاري اطلاعاتي و ميداني ماموران فرماندهي انتظامي استان خوزستان و بوشهر، مخفيگاه متهم در شهرستان عسلويه شناسايي و در يک عمليات هماهنگ و غافلگيرانه قاتل دستگير و خودروي مسروقه کشف شد. 🔻فرمانده انتظامي استان بوشهر اظهار داشت: قاتل از ارازل اوباش محل بوده و داراي سوابق متعدد کيفري شامل يک فقره قتل، سرقت، حمل موادمخدر و 15 سال سابقه زندان داشته است، در اعترافات اوليه انگيزه خود از قتل را سرقت خودرو اعلام کرد.
🔻حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بازدید از یگان های مرزی و انتظامی استان گلستان در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ 👇👇 🔻باید خدا را به وجود شما مجاهدان شکر گفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام سروران وبزرگواران این کلیپ توسط اینستا حذف شده است لطفا از انتشار آن درگروه هایی که عضو می‌باشید دریغ نکنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رابرت مرداک: در ایران مادر خانواده همه چیز را مدیریت می کنند، اگر مادران ایرانی را به لجن بکشیم همه چیز به لجن کشیده خواهد شد!