eitaa logo
پلیس قزوین
1.1هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
5.4هزار ویدیو
28 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 👈کانال پلیس قزوین 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی 👈با کانال 🚔پلیس قزوین 🗞اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 بسیجی شهید سید علی‌اکبر قادری 🌷 تولد اول تیر ۱۳۳۱ روستای اراء ساری 🌷 شهادت ۲ بهمن ۱۳۶۵ شلمچه 🌷 سن موقع شهادت ۳۴ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ برایم افتخار است جایی قدم گذاشته ام که هزاران شهید و مجروح فدای آن سرزمین شده‌اند و امروزه هزاران جوان ادامه دهنده ی راه آنها می باشند و از خداوند قادر متعال آرزو دارم که همیشه رهبر انقلاب اسلامی را از جمیع بلیات محفوظ نماید ✅ درود خداوند بر این ملت مظلوم و شهید پرور ایران که به حق، ندای امام عزیزشان را لبیک گفته اند ✅ از مسئولین جمهوری اسلامی ایران انتظار دارم که دقیقا فرمایشات رهبر انقلاب را اجرا نمایند و نگذارند یک عده سودجو فرصت طلب با کارشکنی و رعایت نکردن حقوق دیگران، لطمه به خون شهدا بزنند. 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️مراسم تشییع پیکر شهدای حمله اسرائیل به سوریه
🔸ولادت جواد الائمه(ع) مبارك باد
🔴سرما و یخبندان در راه استان قزوین 🔹شیخ الملوکی، مدیرکل هواشناسی قزوین: به لحاظ دمایی از سه شنبه تا پنجشنبه روند کاهش محسوس دما را پیش رو داریم‌.کرد:بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی تا ظهر امروز دوشنبه وضعیت جوی نسبتاً پایدار در استان خواهیم داشت.
💥دستگيري عامل اخاذي و تهديد در فضاي مجازي 🔻رئيس پليس فتا استان قزوین گفت: با اقدام به موقع کارشناسان مبارزه با جرائم سايبري استان، عامل اخاذي و تهديد شهروند قزويني در فضاي مجازي پيش از هرگونه اقدامي دستگير و به مراجع قضائي معرفي شد. 🔻سرهنگ"محمدعلي فرهودي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در پي ارجاع پرونده قضائي با موضوع تهديد و اخاذي از يکي از شهروندان قزويني در فضاي مجازي، بررسي موضوع در دستور کار کارشناسان مبارزه با جرائم سايبري استان قرار گرفت. 🔻وي افزود: ماموران پس تحقيقات اوليه متوجه شدند متهم با روش هاي مجرمانه به اطلاعات شخصي شاکي دست يافته و در ادامه با تهديد به انتشار آن ها در فضاي مجازي در صدد اخاذي از او بوده است. 🔻رئيس پليس فتا استان با اشاره به اينکه متهم پيش از هرگونه اقدامي توسط ماموران مورد شناسايي قرار گرفته و در مخفيگاه خود دستگير شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس فتا به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به هموطنان بوده و شهروندان مي توانند در صورت نياز به مشاوره در خصوص موضوعات سايبري، از طريق سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با کارشناسان پليس در ارتباط باشند.
💥دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر 🔻فرمانده انتظامي استان قزوین از دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر در 2 عمليات مشترک پليسي با استان هاي همجوار و کشف بيش از 36 کيلوگرم ترياک خبر داد. 🔻سردار"علي ابراهيمي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتي ماموران مبارزه با مواد مخدر قزوين 2 نفر از قاچاقچيان فعال در حوزه خريد و فروش مواد مخدر در استان تهران مورد شناسايي قرار گرفتند. 🔻وي افزود: يکي از متهمان که در حوزه فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در حال خريد و فروش مواد بود با هماهنگي انجام شده با عوامل انتظامي اين فرماندهي در اقدامي غافلگيرانه دستگير و حدود 19 کيلو و 500 گرم ترياک از مخفيگاه او کشف شد. 🔻فرمانده انتظامي استان ادامه داد: قاچاقچي ديگر که در حوزه فرماندهي انتظامي غرب تهران مورد شناسايي قرار گرفته بود، در اقدامي ضربتي با 15 کيلوگرم ترياک غافلگير و دستگير شد. 🔻فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه کشف تعدادي آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزين مواد مخدر از ديگر توفيقات اين عمليات بود، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکيل پرونده مقدماتي به مراجع قضائي معرفي شدند.
📸طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با جمله‌ای عبری از حاج قاسم سلیمانی 🔹در واکنش به شهادت جمعی از اعضا سپاه پاسدران در سوریه و اتفاقات اخیر جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با جلمه‌ای به زبان عبری از شهید سلیمانی «هیچ شبی نیست که ما بخوابیم و به دشمنانمان فکر نکنیم» اکران شد.
34.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید؛ 🔶مستند دستگیری عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موقع حمله تروریستا به پاسگاه راسک نیروها میپرسن با (سلاح) نیمه سنگین بزنیم فرمانده میگه نه منطقه مسکونیه زن و بچه مردم آسیب میبینه.
سردار "احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی در یادواره شهدای انتظامی پایتخت: 🌹 شهدا در ظاهر به سکوت می روند اما پیامی دارند که در تاریخ طنین انداز است. 🌹 شهید همواره زنده است و زمان نمی تواند او را از یادها ببرد. 🌹گرامی باد یاد شهدای راسک و آنانی که در جبهه سوریه سختی را شرمنده کردند. لینک خبر 👇 https://news.police.ir/page/single-news?id=100028219
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام باقر(ع): همانا خداوند انسان با حیا و بردبار را دوست دارد. امروز سه‌شنبه ۳ بهمن ماه ۱۱ رجب۱۴۴۵ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حکم قصاص محمد قبادلو اجرا شد 🔹حکم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر «قصاص نفس» محمد قبادلو در پرونده به شهادت‌رساندن یک مامور نیروی انتظامی به‌نام «فرید کرم‌پور حسنوند» و مجروح‌کردن ۵ مامور دیگر در جریان ناآرامی‌های سال گذشته، پس از تأیید در دیوان عالی کشور، صبح امروز اجرا شد. 🔹محمد قبادلو در شهریور ۱۴۰۱ با یک خودرو پیکان به‌قصد قتل به ماموران انتظامی حمله کرده و ۶ مامور موتورسوار را در حین ماموریت زیر می‌گیرد که هر ۶ نفر دچار مصدومیت و شکستگی دست و پا می‌شوند و یکی از ماموران به نام «فرید کرم‌پور» در اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدئویی از تجاوز مجدد آمریکا و متحدانش به یمن
ولی هیچی بیشتر از نصب این دوتا عکس روی کشتی توقیف شده بوسیله یمنی ها نمیتونست قلب دشمن رو بسوزونه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری از لحظات حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر اشدود رژیم صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش همایش کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور سردار دکتر منتظرالمهدی در بخش خبری شبکه سبلان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥به قصد کشت مأموران را زیر گرفتم محمد قبادلو، قاتل شهید کرم‌پور: 🔹به قصد کُشت ماموران را زیر گرفتم. کمِ کم ۲۰ تا موتور بودن! 🔹حکم قصاص نفس محمد قبادلو به جرم قتل عمد شهید استوار فرید کرم‌پور حسنوند، پس از ۴۸۷ روز رسیدگی قضایی به پرونده صبح امروز اجرا شد.
🔺️تشدید بارش‌ها در استان‌های غربی و شمالی 🔹بارش‌ها در استا‌ن‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر تشدید می‌شود. 🔹فردا بارش‌ها به شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور گسترش می‌یابد.
💥بارش باران و لغزندگي محورهاي مواصلاتي استان 🔹رئيس پليس راه استان قزوین از بارش باران در سراسر محورهاي مواصلاتي استان خبر داده و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهيز کنند. 🔹سرهنگ‌ " فرهاد ذاکري منش" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار کرد: بارش باران در استان سبب لغزندگي سطح محورها شده است . 🔹وي اضافه کرد: با لغزندگي جاده اکنون ترافيک در لاين شمالي آزاد راه "قزوين-کرج" ، "قزوين-رشت" و "قزوين-زنجان" متراکم و نيمه سنگين و در برخي مناطق پرحجم گزارش شده است. 🔹رئيس پليس راه استان قزوين گفت: رانندگان ضمن رعايت نکات ايمني قبل از سفر از وضعيت راه ها مطلع شده و زمان سفر خود را مديريت کرده و از هرگونه عجله و شتاب پرهيز کنند. 🔹سرهنگ ذاکري منش يادآور شد: مرکز کنترل ترافيک پليس راه فراجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه‌هاي کشور و آماده امدادرساني به حادثه ديدگان احتمالي است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ | ملت با هدف 👈 روایت رهبر انقلاب از هدف‎هایی که باید مثل موشک نقطه‌زن، دقیق باشند و کار مهم امام خمینی(ره) در تعیین جهت مبارزه ملت ✏️ ما امروز اگر مردم را به وسط میدان دعوت میکنیم، هدف چیست؟ این باید مشخّص بشود. هدفهای دست دوّم، هدفهای فرعی، مورد توجّه نیست. هدف عبارت است از حاکمیّت اسلام، عزّت ملّی، صلاح کامل ملّت ایران، اعتلای ملّت ایران و مقابله‌ی با استکبار. ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
📣 رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز خطاب به مسئولان کشورهای اسلامی تاکید کردند: لزوم قطع شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید استان تهران با انتقاد از عملکرد مسئولان کشورهای اسلامی در قبال موضوع بسیار مهم غزه گفتند: برخی مواقع موضع‌گیریها و اظهارات مسئولان کشورهای اسلامی اشتباه است زیرا درباره موضوعی همچون آتش بس در غزه صحبت می‌کنند که از اختیار آنها خارج است و در دست دشمنِ خبیثِ صهیونیستی است، مسئولان کشورهای اسلامی باید نسبت به موضوعاتی که در اختیار آنها است، اقدام کنند. ✏️ رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: آن موضوعی که در اختیار مسئولان کشورهای اسلامی است، قطع شریان‌های حیاتی به رژیم صهیونیستی است، کشورهای اسلامی باید ارتباط سیاسی و اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند و به این رژیم کمک نکنند. ایشان خاطرنشان کردند: به‌رغم عملکرد نامناسب مسئولان کشورهای اسلامی و به‌رغم همه سختی‌ها، همان‌گونه که در قرآن آمده، خداوند با مردم مومن است و هرجا که خدا باشد، پیروزی خواهد بود. ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: پیروزی مردم غزه قطعی است و خداوند متعال این پیروزی را در آینده نه چندان دور به امت اسلامی نشان خواهد داد و دل‌های مسلمانان و در راس آنها مردم فلسطین و غزه خرسند و خوشحال خواهد شد.
33.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ ناگفته های راسک ❤️ برای اولین بار بمناسبت اربعین شهدای تروریستی به "روایتِ خبرنگار پلیس" 🌏 👇 🆔 @Ajc_Police
هدایت شده از ADMIN
💥کشف 9 تن چوب قاچاق در آوج 🔻فرمانده انتظامي شهرستان آوج از کشف 9 تن چوب جنگلي قاچاق و توقيف يک دستگاه کاميون در اين شهرستان خبر داد. 🔻سرهنگ"علي زريني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: ماموران كلانتري مرکزي شهرستان آوج" حين کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان، به يک دستگاه کاميون حامل چوب جنگلي مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند. 🔻وي افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسي از آن 9 تن چوب جنگلي قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته از اداره جنگلباني بود کشف شد. 🔻فرمانده انتظامي شهرستان آوج با اشاره به اينکه ارزش تقريبي محموله توقيف شده حدود 900 ميليون ريال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: راننده با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.