eitaa logo
پلیس قزوین
1.1هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
5.4هزار ویدیو
28 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 👈کانال پلیس قزوین 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی 👈با کانال 🚔پلیس قزوین 🗞اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
نشست مسئولین فراجا با گروه های مرجع و اقشار تاثیر گذار زمان چهارشنبه:۱۸بهمن ماه مکان:سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)
السَّلاَمُ عَلَيْکَ أَيُّهَا الصِّدِّيقُ الشَّهِيد، السَّلاَمُ عَلَيْکَ أَيُّهَا الْوَصِيُّ الْبَارُّ التَّقِی، أَشْهَدُ أَنَّکَ قَد اَقَمتَ الصَّلاَةَ وَ آتَيْتَ الزَّكَاةَ وَ اَمَرتَ بِالْمَعرُوفِ وَ نَهَيْتَ عَنِ الْمُنكَرِ وَ عَبَدتَ اللَّهَ مُخلِصاً حَتَّى اَتَاکَ الْيَقِين، السَّلاَمُ عَلَيکَ يَا اَبَا الْحَسَنِ وَ رَحمَةُ اللهِ وَ بَرَكَاتُه.
📣 امیرالمومنین امام علی علیه السلام ‌: با صلوات است که رحمت خدا دست پیدا می کنید پس بسیار صلوات بفرستید.
📌 ورود سامانه بارشی جدید به کشور در هفته آینده 🔹 امروز روز آرامی خواهیم داشت. 🔹 از فردا در تهران، کرج، اصفهان و اراک دوباره با انباشت آلاینده‌ها مواجه خواهیم شد. 🔹 سامانه جدیدی از جنوب غرب، شنبه شب وارد کشور خواهد شد.
شما معتاد شده اید اگر.... برای گوشی بیشتر از خانواده وقت می گذارید
💢قاتل شهید کوروش بازیار دستگیر شد 🔹در پی شهادت فرمانده یگان‌امداد شیراز حین گشت‌زنی توسط یک سواری شوتی پژو پارس، با تلاش ماموران، قاتل و ۲ نفر از همدستانش که در فراری دادن متهم مشارکت داشته‌اند‌ در شهرستان مهر و قیروکارزین از توابع استان فارس شناسایی و در ۲ عملیات آن‌ها را دستگیر شدند. 🔹قاتل در بازجویی اولیه به صراحت به قتل شهید نظم و امنیت سرتیپ دوم «کوروش بازیار» اعتراف کرد.
دهه فجر گرامیباد
هم اکنون در حال برگزاری... ششمین نشست مسئولین فراجا با گروه های مرجع و اقشار تاثیر گذار سالن همایش دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره)
هم اکنون سخنرانی سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا...
سردار منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در آیین افتتاحیه باشگاه دانش‌آموزی‌ِ "خبرنگاران پلیس" به عنوان اولین رسانه "تعاملیِ پلیس" بر ضرورت پیوند پلیس و جامعه دانش‌آموزی در بستر رسانه تاکید کرد/ شرح خبر 👈 B2n.ir/z34394
سردار منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در آیین افتتاحیه باشگاه دانش‌آموزی‌ِ "خبرنگاران پلیس" به عنوان اولین رسانه "تعاملیِ پلیس" بر ضرورت پیوند پلیس و جامعه دانش‌آموزی در بستر رسانه تاکید کرد/ شرح خبر 👈 B2n.ir/z34394
💥فراجا تنها نيروي مسلح اجتماعي است که بيشترين ارتباط را با مردم دارد
💥فراجا تنها نيروي مسلح اجتماعي است که بيشترين ارتباط را با مردم دارد 🔹رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا گفت: فراجا تنها نيروي مسلح اجتماعي است که بيشترين ارتباط را با مردم دارد و در واقع هر انسان منصفي که با کارکنان انتظامي، تلاش هاي شبانه روزي و آماده باش هاي آن ها ارتباط داشته باشد اين نيروي خدمتگزار را مورد ثنا و تکريم قرار مي دهد. 🔹به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، صبح امروز در مراسم آغازين اختتاميه دوره بصيرت غير متمرکزي مديران انتظامي ابتدا سردار"علي ابراهيمي" فرمانده انتظامي استان ضمن خيرمقدم به حجت الاسلام والمسلمين "سيدعليرضا ادياني" رياست سازمان عقيدتي سياسي فراجا و هيئت همراه، فرا رسيدن بعثت نبي مکرم اسلام و چهل و پنجمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را تبريک گفت. 🔹فرمانده انتظامي استان با اشاره به در پيش بودن ماموريت بزرگ انتخابات براي کارکنان فراجا بر اهميت اين رويداد مهم در سطح بين المللي تاکيده کرده و بيان داشت: با هماهنگي هاي انجام شده و ياري خداوند متعال، ان شاءالله شاهد اجراي هر چه باشکوهتر اين ماموريت مهم خواهيم بود. 🔹در ادامه حجت الاسلام و المسلمين سيد "عليرضا ادياني" ايام الله دهه فجر و مقارن شدن آن با ماه رجب و سالروز بعثت پيامبر مهر و دوستي را تبريک گفته و بيان داشت: نسل امروز بايد خدا را شاکر باشد که شاهد بسياري از جنايت هاي رژيم پهلوي در آن دوران سياه نبوده است. 🔹وي افزود: انقلاب اسلامي، ايران را از يک حکومت دست نشانده و فاسد که مردم در آن هيچ قدرتي براي تصميم گيري در مورد آينده خود و کشور نداشتند به يک دولت با ثبات و امن در جهان تبديل که تمام مردم آن علاوه بر امکان تحصيل در مدارج علمي بالا اجازه شرکت در انتخابات و تصميم گيري در آينده کشور را دارا مي باشند. 🔹نماينده ولي فقيه در فراجا ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامي تحولات عظيمي در بهداشت، حمل و نقل، رفاه، معيشت، ميزان سواد و قدرت نظامي در کشور رخ داده که امروز حتي برابر نظر دولت هاي غربي، ايران به عنوان يکي از امن ترين کشورهاي جهان شناخته مي شود. 🔹وي تصريح کرد: فراجا تنها نيروي مسلح اجتماعي است که بيشترين ارتباط را با مردم دارد و در واقع هر انسان منصفي که با کارکنان انتظامي، تلاش هاي شبانه روزي و آماده باش هاي آن ها ارتباط داشته باشد اين نيروي خدمتگزار را مورد ثنا و تکريم قرار مي دهد. 🔹رئيس عقيدتي سياسي فراجا بيان داشت: هرچند کارکنان انتظامي هم مانند بسياري از مردم با مشکلات اقتصادي و معيشتي مواجه هستند اما با تمام اين مشقت ها هيچ چيز مانع از انجام وظيفه آن ها نشده و فرمانده کل قوا نيز در جلسات بارها به اين موضوع اشاره داشته اند. 🔹حجت الاسلام و المسلمين "ادياني" با اشاره به اهميت انتخابات و نقش تعيين کننده مردم براي شرکت و انتخاب کانديداي اصلح که مي تواند موجب قدرت هر چه بيشتر دولت و نشانگر حمايت مردم از نظام باشد، خاطرنشان کرد: همه ما اين آرامش، رفاه و امنيت را مديون انقلاب هستيم و شرکت در انتخابات به عنوان مهر تاييدي از سوي مردم براي حفظ و ثبات نظام، براي هر فردي يک تکليف شرعي، الهي و سياسي است.
💥اعلام محدوديت هاي ترافيکي راهپيمايي 22 بهمن در قزوين
💥اعلام محدوديت هاي ترافيکي راهپيمايي 22 بهمن در قزوين 🔹رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوین محدوديت هاي ترافيکي راهپيمايي روز 22 بهمن در قزوين را اعلام کرد. 🔹سرهنگ"سيد علي آسيايي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس با تبريک فرا رسيدن چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيان داشت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپيمايي روز 22 بهمن محدوديت هايي در شهر قزوين و ساير شهرستان هاي استان اعمال مي شود که از شهروندان مي خواهيم همچون هميشه با ماموران پليس در اين زمينه همکاري و همراهي لازم را بعمل آورند. 🔹وي افزود: مراسم با شکوه راهپيمايي عظيم 22 بهمن با حضور و شرکت حداکثري اقشار مختلف مردم روز شنبه 22 بهمن از ساعت 10 صبح از ميدان ميرعماد به سمت ميدان آزادي و در ادامه از خيابان پيغمبريه به سمت خيابان سپه تا چهار راه شهدا ادامه خواهد داشت. 🔹رئيس پليس راهور استان قزوين خاطرنشان کرد:از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تردد هر نوع وسيله نقليه در سرتا سر مسير راهپيمايي از ميدان ميرعماد و خيابان هاي نادري، پيغمبريه و شهداء ممنوع و از تقاطع هاي بوعلي به خيابان نادري،خيابان امام به پيغمبريه، شهيد انصاري به خيابان شهداء و از ميدان تهران قديم به سمت چهار راه شهدا نيز محدوديت تردد برقرار مي شود. 🔹سرهنگ آسيايي مسيرهاي جايگزين براي تردد وسايل نقليه خودرويي و موتوري در زمان اجراي اين مراسم را خيابان خيام ، بلوار مدرس- باغ دبير و بلوار خرمشهر، خيابان سعدي، خيابان مولوي و بلوار شهيد باهنر عنوان کرده و اظهار داشت: شهروندان و رانندگان عزيز وسايل نقليه مي بايست ضمن همکاري بيش از پيش با ماموران پليس راهنمايي و رانندگي براي تردد در اين مقطع زماني از اين مسيرهاي اعلامي استفاده کنند. 🔹اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: در ساير شهرها و شهرستان هاي استان نيز در تمامي مسيرهاي منتهي به محل هاي برگزاري و تجمع راهپيمايان محدوديت هاي ترافيکي اعمال مي شود.
💥اهميت جهت دهي بر افکار عمومي جامعه