eitaa logo
آرشیوکنفرانس اتحادیه عماریون
10 دنبال‌کننده
13.3هزار عکس
371 ویدیو
592 فایل
💮در شــــام شــــوم خــــواص کـــــور نــور بصیــــــرت عمـــــــارم آرزوست💮 🌐#مجری_طرح_اتحاد_گروه های_ولایی 🇮🇷#عمــــــاریون_رهبـــــریم 🆔 @ammareyon 🚫#کپی برداری از #طراحی گپشن ها و#تنظیمات کنفرانس ها بدون اجازه مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁و في الارض قطع متجاورات و جنّات من اعناب و زرع و نخيل صنوان و غير صنوان يسقي بماء واحد و نفضّل بعضها علي بعض في الاكل إنّ في ذلك لآيات لقوم يعقلون و در زمين كرت هايي است نزديك به هم و باغ هايي از •درختان• انگور و كشت ها •ي گوناگون• و خرما، همانند و ناهمانند، كه همه به يك آب آبياري مي شوند و ميوه هاي بعضي را از بعضي ديگر برتر ساخته ايم، بي گمان در اين براي خردورزان مايه هاي عبرت است. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ 🌀ربّنا انّي اسكنت من ذرّيتي بواد غير ذي زرع عند بيتك المحرّم ربّنا ليقيموالصلاة فاجعل افئدة من الناس تهوي اليهم و ارزقهم من الثمرات لعلّهم يشكرون پروردگارا من برخي فرزندانم را در سرزميني بي آب و علف، در جوار بيت الحرام تو، سكنا داده ام، تا ـ پروردگارا ـ نماز را بر پا دارند؛ پس دلهاي مردم را به آنان مهربان كن، و از فرآورده ها روزيشان ببخش باشد كه سپاس بگذارند.و زروع و نخل طلعها هضيم و كشتزارها و خرما بناني كه بار و بر آنها لطيف است. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅4⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁جابر مي گويد در زمان رسول خدا صلوات الله ما زمين را به ديگران مزارعه مي داديم و پس از انجام كار به مقداري كه توافق كرده بوديم سهمي بر مي داشتيم، پيامبر اكرم صلوات الله فرمود: هر كس زميني دارد •در مزارعه •خود عمل كاشت و برادرش عمل برداشت را به عهده بگيرد، وگرنه رهايش كند. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ 👤امام صادق عليه السلام فرمود: هنگامي كه حضرت آدم به زمين هبوط كرد جبرئيل به او گفت: اي آدم! كشاورز باش. آدم گفت: دعايي به من تعليم فرما. فرمود: بگو: خدايا! غير از بهشت نيازهاي دنياي مرا برآورده فرما و بر من لباس عافيت بپوشان تا زندگي به كامم گوارا شود. 〽️ونیز امام صادق عليه السلام فرمودند هر كس آب و خاك داشته باشد و باز نيازمند گردد، از رحمت الهي دور باد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅5⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁یک اصل کلی در اقتصاد بعد از ظهور این است که بشر به وضعیتی که مطلوب بشریت و انبیاء است می‌رسد. وقتی بحث ظهور را تحقیق کنیم می‌بینیم که عدالت و مساوات به نحو احسن اجرا می‌شود. یکی از مسلمات که از احادیث به دست می‌‌آید در هم شکسته شدن نظام تکنیک و اقتصادی امروز، یعنی امپریالیسم آمریکا است. 🌀فقر و محرومیت در جامعه‌های عقب‌مانده و محروم از بین می‌رود و بشر به طور کامل به بی‌نیازی دست پیدا می‌کند. این بی‌نیازی به مفهوم مدرن که مثلاً انسان ویلا و ماشین داشته باشد نیست. در واقع رفاهی که منطبق بر فطرت انسان است. یعنی منطبق بر طبیعت، به دور از تکنیک، صنعت و در راستای رشد و تعالی معنوی انسان باشد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅6⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁از پیامبر صلوات الله روایت داریم که در عصر ظهور، مال خیلی زیاد و همانند خرمن می‌شود. به‌طوری که هر کس نزد حضرت مهدی عجل الله.. می‌آید و می‌گوید مال من را بده، حضرت بی‌درنگ به او مال عرضه می‌کند.به قدری مال، فزونی می‌یابد که وقتی مردم نیازمندی را پیدا نمی‌کنند تا زکاتشان را به او بدهند. مکرر در روایات داریم که زکات بی‌مصرف می‌ماند و عمران و آبادی کل عالم را می‌گیرد. ☄نه اینکه بشر، مثلاً مهندسی ژنتیک را به اوج می‌رساند، سموم دفع آفات نباتی را بیشتر و کودهای شیمیایی را پیشرفته‌تر می‌کند. خود به خود، آفات نباتی از بین می‌روند و محصول یک درخت، 10 تا 20 برابر درختان فعلی می‌شود. حیوانات هم آفت‌هایشان از بین می‌رود. در احادیث داریم که باران زیاد و برکات آسمانی زیاد می‌شود و زمین گنج‌های خود را آشکار می‌کند. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅7⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁علمایی مانند آیت الله شاه آبادی گفته‌اند: "شغل فطری بشر کشاورزی است. در احادیث داریم که تنها شغل‌های مستحب، کشاورزی و دامداری است. این نوع نگاه شاید تعجب برانگیز باشد که چطور بشر به چوپانی برمی‌گردد ولی وقتی به کتاب‌های معتبر حدیثی مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم بشر به کشاورزی و دامداری و چوپانی بر می‌گردد. 🌀البته نه به آن سیستم قدیم، بلکه برکات زیاد می‌شود. یعنی مثلاً حیوانات دیگر بیماری نمی‌گیرند و کشاورزی بدون آفت است. همه این‌ها به خاطر رشد معنویت است نه اینکه علم پیشرفت می‌کند و بشر به یک پزشکی پیشرفته و یا کشاورزی پیشرفته می‌رسد و آفت‌ها را دفع می‌کند . ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅8⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁بشر گناه نمی‌کند و به یک رشد و تعالی معنوی می‌رسد و نظان حاکمیتی منطبق بر دین است. آیات زیادی داریم که می‌گوید گناه نکنید تا ما برکات آسمانی را به شما نازل کنیم. این سنت الهی است." ☄اینکه چرا انسان در آن دوره گناه نمی‌کند دو قول آمده است. قول اول قوی‌تر است. بنا به آن آیه از قرآن که به شیطان می‌گوید: «تا وقت معلوم به تو مهلت می‌دهم" علما می‌گویند این وقت معلوم، ظهور است. در احادیث داریم که دجّال و شیطان در آخرالزمان، وقتی امام ظهور می‌کند سر هر دوشان را می‌بُرد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅9⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁روایتی داریم که می‌گوید: تمام افراد بشر، چه خوب و چه بد، در زمان امام زمان عجل ا.. به یک رفاه و برخورداری و نعمت می‌رسند. به‌طوری که در هیچ زمانی و هیچ قومی به این حد نرسیده است. ‎ 🌀در دوره ظهور صنعت کنار میرود ،شغل‌های صنعتی ضد فطرت بشر است. بشر از صنعت گریزان است و دوست دارد از شهر بیرون برود و به دل طبیعت بزند. آیت الله جوادی در کتاب "فطرت در قرآن"، بحثی دارند به اسم: فطرت و تکنولوژی. می‌گویند تکنولوژی میراننده فطرت است و مفصل بر روی آن بحث می‌کند. 〽️در روایات داریم که امام زمان عجل الله.. با شمشیر می‌جنگند و سوار اسب می‌شوند. اگر پیشرفتی هم باشد بر اساس طی‌الارض است. ما دقیقاً نمی‌دانیم جزئیات اقتصاد بعد از ظهور به چه صورت است. می‌دانیم که عدالت به نحو احسن اجرا می‌شود. بشر به وضعیت مطلوبی که در آرزوهایش داشته می‌رسد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅🔟༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁فعالیت اقتصادی به این مفهومی که در ذهن ما وجود دارد؛ نیست. آن‌قدر برکات زیاد می‌شود که فعالیت اقتصادی بی‌معنا می‌شود. ☄در تمدن فعلی، بانک، محور همه فعالیت‌های مردم است. چه کسی است که چند وقت یکبار مراجعه‌اش به بانک نیفتد؟ این نشان می‌دهد که در این تمدن، اصالت با پول است. 〽️ولی در عصر امام زمان عجل الله.. معنویت رشد می‌کند و برکت زیاد می‌شود.انقلاب اسلامی، بنا به فرموده مقام معظم رهبری، داعیه‌دار تفکر معنوی است. تنها راه نجات بشریت دین است. ما تا حدودی در جنگ تحمیلی این قضیه را نشان دادیم. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌ ‎‌‌─┅═༅1⃣1⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎ 🌾◁ما با قرار گرفتن در وضعیت اقتصاد فعلی جهان، می‌خواهیم نشان دهیم که ما هم می‌توانیم داعیه‌دار اقتصاد جهان باشیم به همین دلیل مثلاً رهبر انقلاب از پژوهشکده رویان حمایت می‌کند. حرکت باید منطبق بر آن نظاماتی باشد که در حال حاضر بشریت دارد. یعنی نمی‌توانیم چهارچوب‌ها را کنار بگذاریم. 🌀در بسیاری از روایات، جامعه مهدوی با «شاخصه» عدالت توصیف شده است. ظرف تحقق عدالت، «جامعه» است. در این روایات، عدالت تنها وصف فرد نیست؛ بلكه وصف ساختارها و قوانین و نظام نیز هست. تأکید بر این مفهوم از یک «انقلاب اجتماعی فراگیر» پرده برمی‌دارد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅1⃣2⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁لازمه تحقق عدالت، دگرگونی در روابط، قوانین و ساختارهای اجتماعی خواهد بود.از سوی دیگر عدالت یک مفهوم حقوقی است. آنگاه جامعه لباس عدالت بر تن می‌کند که انسان‌ها به «حقوق» خود نائل آیند. عدالت در جامعه مهدوی مبتنی بر اعتقاد به کرامت انسان است؛ چرا که تا زمانی که انسان صاحب کرامت و احترام تلقی نشود؛ حقوق او نیز محترم شناخته نمی‌شود ☄و تلاشی نیز برای تحقق عدالت صورت نمی‌گیرد.عدالت در جامعه مهدوی، «همه جانبه» است؛ چرا که جامعه مهدوی، انسان‌محور است. همه وجود انسان و همه حقوق او به رسمیت شناخته می‌شود. در جامعه مهدوی «تبعیض» وجود ندارد؛ چرا که انسان بودن بر همه اوصاف و شؤون دیگر مقدم است. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅1⃣3⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁روایت داریم در دوره ظهور یک مرد جنگی از یاران امام زمان با چهل مرد حنگی دشمن مبارزه می کند موضوع قدرت فطری بشر است مانند تجرد روح چون تا روح در قفس جسم باشد توانایی او همین است اما اگر از جسم آزاد شود جهان را در می نورد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ 🌀جامعه مهدوی، جامعه‌ای كارآمد و «رشد»یافته است. برای رشد یافتگی، فراهم آمدن دو مقدمه ضروری است: اول «آگاهی و شناخت» نسبت به «امکانات و سرمایه‌ها» و دوم «تدبیر و مدیریت» صحیح آنها.در جامعه مهدوی، «شکر نعمت» به معنای واقعی آن و در ابعاد اجتماعی به ظهور می‌رسد. شکر آنگاه تحقق می‌یابد که انسان امکانات، سرمایه‌ها و نعمت‌ها را در مسیر «بایسته» که معطوف به رشد «همه جانبه» انسان است به کار گیرد ─┅═༅1⃣4⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁برخورداری از یک «زندگی سالم» و توأم با امنیت با ابعاد مختلف آن که به واسطه آن، مسیر رشد برای انسان فراهم باشد یک حق است.در جامعه مهدوی، حقوق پایمال شده، احیاء خواهد شد. ☄هر انسانی به واسطه انسان بودن از حقوق اولیه‌ای برخوردار است که این حقوق، حکم خدا و ناشی از این واقعیت موجود در نظام تکوین است که انسان، علت غایی همه نعمت‌ها است و تنها انسان بودن برای برخورداری از «حقوق اولیه» كافی است. 〽️برای برچیده شدن فقر اگرچه اقدامات فردی مؤثر است؛ اما چاره اصلی را باید در اصلاح «ساختار» جامعه، تحول در انتخاب اهداف، تغییر سیاست‌ها و طراحی برنامه‌ها جستجو نمود. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅1⃣5⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁ در جامعه مهدوی برای محو فقر، «نظام ارزشی» و «قوانین اجتماعی» دگرگون خواهد شد. جامعه برکنار از فقر، جامعه رها یافته از احساس محرومیت، جامعه عزت و سربلندی، جامعه شکوفایی استعدادها و سرشار از نشاط و شادابی است.کار در جامعه مهدوی یک ارزش محسوب می‌شود. 🌀اگرچه انسان‌ها بخشی از اوقات خود را به تفریح و استراحت، اختصاص می‌دهند؛ اما اقدام به تفریح، «مکمل کار» در تضمین سلامتِ روح و رشد انسان خواهد بود. 〽️انسان‌ها از کار متنفر نخواهند بود و از جمله دلایل این مسأله آن است که ساختار اجتماعی و نظام تعلیم و تربیت به گونه‌ای خواهد بود که انسان‌ها فعالیت‌هایی را بر می‌گزینند که با توانایی‌ها و قابلیت‌های آنها «سازگار» باشد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅1⃣6⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁یقیناً ‌بسیاری از فعالیت‌های کنونی از فهرست کار خارج خواهند شد و بعید نخواهد بود که انسان‍ها فعالیت‌های جدیدی را نیز پیش رو داشته باشند.کار جزء «عوامل تربیتی» محسوب می‌شود ☄و هر کس «حق» دارد که صاحب کار باشد و جامعه مهدوی به گونه‌ای سامان می‌یابد که افراد بتوانند از فواید مترتب بر کار، برخوردار شوند. وضعیت اقتصادی در جامعه مهدوی به گونه‌ای نیست که انسان‌ها به آن میزان کارکردن مجبور باشند که تعادل و سلامت روانی آنها را به خطر اندازد.افراد، «امنیت شغلی» خواهند داشت. «روابط کاری» عادلانه خواهد بود. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅1⃣7⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁کار برای افراد هم حق است و هم تکلیف و «رویکرد تکلیف گرایانه» به کار البته تبعات اقتصادی و فرهنگی ویژه‌ای نیز به دنبال خواهد داشت. انسان‌ها خود را نیازمند به کار دیگران می‌بینند، همگی خود را مدیون دیگران می‌دانند، به همین دلیل هیچ کاری تحقیر نخواهد شد. 🌀در حکومت حضرت مهدی عجل الله.. که مردم به اطاعت خداوند روی می‌آورند و بر فرمان حجت خدا گردن می‌نهند، دیگر دلیلی ندارد که زمین و آسمان از برکاتش بر بندگان خدا مضایقه کنند.از این رو، باران‌های موسمی شروع به باریدن می‌کند، رودخانه‌ها پر آب می‌شود، زمین‌ها حاصلخیز می‌گردد و کشاورزی شکوفا می‌شود، بیابان‌هایی مانند مکه و مدینه که هرگز سبزی را به خود ندیده است به یک باره به نخلستان تبدیل می‌گردد و دامداری گسترش می‌یابد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅1⃣8⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁اقتصاد جامعه شکوفا گشته، فقر و تنگدستی رخت بربسته، آبادانی همه جا به چشم می‌خورد و بازرگانی رونقی شایان توجه می‌یابد. ☄حضرت مهدی عجل الله...علاوه بر برکت‌های زمینی و آسمانی، با تقسیم اموال، بخشش دارایی‌ها، ریشه‌کن کردن فقر، رسیدگی به محرومان و مستضعفان، رفاه اجتماعی را به ارمغان می‌آورد. 〽️عمران و آبادانی، گسترش کشاورزی و دام‌پروری و رونق بازرگانی از سایر کارهای حضرت است که به شکوفایی اقتصاد جامعه می‌انجامد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅1⃣9⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁حل مشکلات اقتصادی در رأس برنامه‌های حضرت مهدی عجل الله.. است و مهم‌ترین اقدامات وی، مباح اعلام کردن بهره‌وری شایسته و عادلانه و سازنده از مواهب و نعمت‌هایی که خداوند برای انسان پدید آورده است. 🌀 نیز اعطای آزادی‌های گوناگون در امور اقتصادی و اجتماعی و صنعتی، براساس حق و عدالت اسلامی و همچنین بهره‌وری از مواهب و امکانات و نیروهای طبیعت و میدان دادن به مغزها و اندیشه‌های توانا و سازنده و مبتکر است.تنها ثروت طبیعی و فناناپذیر و دائمی که همیشه می‏توان روی آن حساب کرد، کشاورزی و تولیدات کشاورزی است که یکی از پایه اصلی اقتصاد دنیای امروز و اساس زندگی انسان ‏ها است چرا که غذای انسان را تهیه می‏ کند. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅2⃣0⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁هم چنین انواع تجارت‏ ها و حتی بسیاری از صنایع، بدون کشاورزی مفهومی نخواهد داشت باید به این واقعیت تلخ اعتراف نمود که توسعه سریع صنعتی کشور، عدم وجود وسائل رفاهی در روستاها، عدم توزیع عادلانۀ ثروت و عدم تأمین امکانات رفاهی در روستاها، به بهای کشیده شدن روستائیان به شهرها به امید زندگی بهتر و مزد بیشتر تمام شده است.سرمایه ‏های عظیمی که به بدترین وجه در کشور مصرف می‏ شود ☄در حالی است که روستاهای کشور، این کانون های سازنده و پربار، بخاطر نداشتن برخی امکانات، ساکنان خود را از دست می‏ دهند.اینها همه حکایت از نابودسازی کشاورزی است، که سرانجامِ آن تبدیل شدن به یک کشور تک محصولی است‏ که ناچاریم درآمد عمده خود را که از نفت به دست می آوریم، به پای فرآورده ‏ها و محصولات کشاورزی و دامی بیگانگان بریزیم، حال آنکه باید در انتظار روزی نشست که نفت تمام شود و باتمام شدن آن همه چیز مملکت تمام گردد! ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅2⃣1⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁البته بن بست در زندگی وجود ندارد و باید راهش را پیدا کنیم، تا روستاها به صورت اولیه خود بازگشته و نقش مولد خود را باز یابند.در این میان فراهم کردن جاذبه‏ های کشاورزی، خانه سازی در روستاها، تأمین وسائل رفاهی و تمام نیازمندی ها در آنها، و تضمین خرید محصولات کشاورزی به قیمتی که کشاورزان را دلگرم و بی نیاز و مکفی المؤنة سازد، ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎ 🌀در مجموع با استناد به کلام نورانی حضرت علی علیه السلام که فرمود: «امتی که حق ضعیف را از قوی نگیرد هرگز روی سعادت را نخواهد دید»؛ باید کاری کرد که روستائیان به حق خود برسند.امروز اگر چه دستگاه های تولیدی و ماشینی آن قدر گسترده شده که همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است، لیکن باز هم دامداری و کشاورزی مهم ترین بخش تولید زندگی انسان را تشکیل می‏ دهد، چرا که پایه اصلی تغذیه در این دو قسمت نهفته شده، و به همین دلیل رسیدن به حد خودکفایی در قسمت دامداری و کشاورزی نه تنها ضامن استقلال اقتصادی است که استقلال سیاسی نیز تا حد زیادی به آن مربوط است. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅2⃣2⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁اهمیت خود کفایی وفتی دو چندان می شود که بدانیم در شرایط فعلی هر ملتی نیازمند بیگانه باشد مجبور است به آنها امتیاز بدهد، و ملت هایی که مواد غذایی خود را از جای دیگر وارد می‏ کنند بیچاره ‏اند. 👤حضرت علی علیه السلام همواره فرموده ‏اند: «مَنْ وَجَدَ مَاءً وَ تُرَاباً ثُمَّ افْتَقَرَ فَأَبْعَدَهُ اللَّه‏؛ هرکس دسترسی به آب و زمین کشاورزی داشته باشد و فقیر باشد خداوند او را از رحمتش دور می‏ کند».این روایت برای کشور ما و دیگر کشور هایی که همچون ما آب کافی و زمین‏ های مستعد در اختیار دارند و مردمش نیازمندند، زنگ خطری بزرگ است. ☄لذا حرف اساسی ما مبارزه با وابستگی است. البته رهایی از سلطه اقتصادیِ قدرت ‏های جهانی، بدون سرمایه‏ گذاریِ جدی در بخش تولید فرآورده ‏های‏ کشاورزی و صنعتی ممکن نیست. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅2⃣3⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁جامعه اسلامی زمانی می‏ تواند به عزت و سربلندی نایل شود که بتواند قبل از هر چیز در بخش تولید، دست کم در سطح تولیدات مواد غذایی و استراتژیک به خودکفایی برسد.کشور ما از تونایی و استعداد نیروی انسانی و منابع طبیعی بسیار بالایی برخوردار است و همچنان که زمانی در بخش گندم ثابت کردیم و به خودکفایی رسیدیم امروز نیز می توانیم در بخش برنج و دیگر بخش های کشاورزی این موفقیت را بدست آوریم تا هرگز تحریم های اقتصادی و سیاسی به مردم ما فشار وارد نکند. 🌀سال هاست که گفته می‌ شود دلال ها بیشترین درآمد محصولات کشاورزی را نصیب خود می ‌کنند اما هنوز این مشکل حل نشده است. جای تاسف است که گاهی تنها ۲۰ درصد از قیمت ‌ها به کشاورزان می رسد و ۸۰ درصد نصیب دلالان می ‌شود،کار این افراد نوعی جنایت ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅2⃣4⃣༅═┅─
─┅═༅🍃📓📔🍃༅═┅─ 🌾◁زیرا این روش سبب تضعیف کشاورزان می شود.کشاورز یک سال تمام زحمت می کشد، ولی می بیند به عده ‌ای مفت خور جنس او را می خرند و چند برابر قیمت در بازار می فروشند، یعنی بیشترین سود را دلالان می برند، ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ☄وجود دلالان در بخش کشاورزی، ظلم بزرگی است که باید هرچه زودتر رفع شود چرا که با حذف واسطه‏ ها، سطح تولید، افزایش‏ یافته و راه برای کارهای غیر تولیدی تدریجاً مسدود می‏ گردد.اگر وضع به همین صورت پیش برود و عده ای مفت خور، دسترنج کشاورزان را به یغما ببرند؛ وضع کشاورزی ما خدای نا کرده اسفبارتر و رقت انگیزتر خواهد شد. حال آنکه اولین آزمون عدالت در حکومت اسلامی در مقابله با دلالان، همین‌جا روشن خواهد شد. ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅2⃣5⃣༅═┅─
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎ ─┅═༅🍃🌼🍃༅═┅─ جناب استــــــاد خدا قوت ...سپاسگزاریم اجرتون با صاحب الزمان عـــــــج ا.... از همـراهی همـه دوستان ولایی سپاسگزاریم... پایان کنفــــرانس التماس دعای فرج یا علی ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌ ─┅═༅𖣔🌺𖣔༅═┅─ 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
─┅═༅𖣔﷽𖣔༅═┅─ 🇮🇷 🔍☆◁ 📖☆◁ اسلامی راستین 🕚ساعت:19/00 👤ارائه:جناب استاد 👤طرح سوال 🆔 @ilyan313 🇮🇷 🆔 @ammareyon 🚫 برداری از و کنفرانس ها بدون اجازه ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌─┅═༅𖣔🌺𖣔༅═┅─ 🇮🇷