eitaa logo
آرشیوکنفرانس اتحادیه عماریون
11 دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
318 ویدیو
589 فایل
💮در شــــام شــــوم خــــواص کـــــور نــور بصیــــــرت عمـــــــارم آرزوست💮 🌐#مجری_طرح_اتحاد_گروه های_ولایی 🇮🇷#عمــــــاریون_رهبـــــریم 🆔 @ammareyon 🚫#کپی برداری از #طراحی گپشن ها و#تنظیمات کنفرانس ها بدون اجازه مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
❥✺ ﷽ ✺❥ 💥حماسه حضور 💠مسؤلان ذوق نکنند به عشق رهبر آمدیم 🆔 @ammareyon ┅┅❅ ❥❈❥❅┅┅ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
❥✺ ﷽ ✺❥ 💥حماسه حضور 💠بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ 🚩یورونیوز: مردم در سراسر ایران برای جشن انقلاب به خیابان‌ها آمده‌اند 🚩آسوشیتدپرس: ایرانی‌ها سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند 🚩 الفرات: راهپیمایی‌های پیروزی انقلاب با حضور میلیون‌ها ایرانی آغاز شد 🆔 @ammareyon ┅┅❅ ❥❈❥❅┅┅ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
❥✺ ﷽ ✺❥ 🆔 @ammareyon ┅┅❅ ❥❈❥❅┅┅ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
❥✺ ﷽ ✺❥ 💥حماسه حضور 💠ارومیه 🆔 @ammareyon ┅┅❅ ❥❈❥❅┅┅ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
❥✺ ﷽ ✺❥ 💥حماسه حضور 💠سردار دلها در کرمان 🆔 @ammareyon ┅┅❅ ❥❈❥❅┅┅ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
هدایت شده از ایلیا
animation.gif
160.2K
🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊 سپاس فراوان از جناب شمس وممنونیم از همراهی همگی شما پایان التماس دعا یا علی 🎊🎊🎊🎊🎊🎊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❥✺ ﷽ ✺❥ ⏰ساعت:21/00 📆تاریخ:97/11/23 📚موضوع: (سواد رسانه ،نیاز هر ایرانی*قسمت چهارم) 🕹ارائه: جناب استاد بصیرت 📌اجرا: 🆔 @ammareyon ┅┅❅ ❥❈❥❅┅┅ 🇮🇷اتحادیه عماریون🇮🇷
🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹 عرض ســــلام وادب وارادت خدمت جناب استاد بصیرت وشما دوستان گروه های ولایی ▪با کنفـــــرانــــس: 👈 (سواد رسانه ای نیاز هر ایرانی*قسمت چهارم)👉 " با جناب استاد بصیرت وشما گرامیان همراه خواهیم شد ... ضمن سپاس از جناب استاد بصیرت شما رو به مطالعه مطالب ارسالی جناب استاد دعوت مینمائیم..... 🎹🎹🎹🎹🎹
🚩 هر جست و جوی ما در گوگل علایق ما را برای این موتور جست جو که بر اساس الگوریتم های داده کاوی و هوش مصنوعی طراحی شده است، نمایان می سازد! 📡 ۱
🚦فحاشی در فضای مجازی! چرا؟ چرا کاربران ایرانی در فضای مجازی، اقدام به فحاشی میکنند!؟ 🔹متاسفانه امروزه شاهد انواع خشونت نوشتاری و فحاشی در کاربران دنیای مجازی (بویژه نوجوانان و جوانان!) هستیم که برای تخریب اشخاصی که مورد پسندشان نیست، استفاده کرده و با درج کامنت ها و نظرات توهین آمیز دست به انتقاد می زنند و عموماً آبروی فردی را به سُخره میگیرند! 🔸خشم درونی فوران کرده و با کلمات زشت، مخاطب را وادار به پاسخی خشمگینانه تر و تندتر می کند، و به واسطه همین بازتولید خشم، گردونه معیوب و هولناک فحاشی بین افراد، بی امان به حرکت در می آید! 🔹فحاشی مجازی روشی برای تخلیه هیجانات منفی درون برخی از کاربران است! به بیان دیگر فحاشی؛ دریچه ای بی دردسر برای ترمیم روح زخمی، جبران حقارتها، افشای حسادت درونی، خشم فروخورده و گاهاً اعتراض به برخی از هنجارها و قوانین جامعه است که عده ای با این رفتار ناموجه، به هر طریق ممکن، فریاد درون شان را به کسانی که آنان را نمی بینند و نمی شنوند، اعلام کنند! گرچه خود فرد نیز، آگاه استکه قربانی فحاشی شان، هیچ دخالتی بر وضعیت اکنون آنان ندارد. 🔸برخی از شخصیت های نمایشی (هیستریونیک) فضای مجازی را محیط مناسبی برای ابراز وجود و نمایش گذاشتن خویش دانسته و از طریق هتاکی، توجه دیگران را به سمت خود جلب می نمایند! 🔹هویت های غیرواقعی از جمله ویِژگی های فضای مجازی است! یک فرد، در قالب هویت های مختلف ابراز وجود میکند، بدون آنکه شناخته شود و یا مورد سرزنش واقعی قرار گیرد! بنابراین؛ ترسی ندارد و در صورت شکستن خطوط قرمز اخلاقی و اجتماعی نیز، می داند که تنبیهی (همچون فضای حقیقی)، در پی ندارد! 📍 برخی معتقدند؛ آنچه در فضای مجازی می‌گذرد، نشان‌دهنده سست شدن اخلاق در جامعه است! مگر در سایر حوزه‌ها غیراخلاقی نیستیم!؟ 🚨مروری بر علل: - الگوبرداری از شخصیت های عالیرتبه اجتماعی که رعایت ادب و نزاکت را نمی کنند! - عدم امکان بیان نارضایتی در فضای واقعی! - احساس تبعیض، بی عدالتی اجتماعی و شکاف طبقاتی - کمرنگ شدن اعتقادات، ارزش ها، اصول معنوی و ضعف ایمان - ضعف تربیت در خانواده ها - عدم تحمل عقاید مخالف و فقدان فرهنگ نقد پذیری - عدم رعایت حقوق دیگران و قانون گریزی - تغییر فرهنگ و ارزشهای درونی خانواده ها و جامعه - ضعف اجرای قانون در دنیای مجازی در برخورد محکم با افراد هتاک - بیکاری و بی‌آیندگی (به ویژه در جوانان) که موجب شده انرژی آنها به‌صورت انرژی مخرب به کار بیفتد! ✅ چند راهکار: - توجه خانواده ها به تربیت جدی کودک - آموزش مهارت رعایت آداب و رفتار در دنیای مجازی - ترویج و تشویق فرهنگ نقدپذیری در دنیای واقعی و مجازی - آموزش "مهارت کنترل خشم" - اجرایی کردن قوانین رعایت حریم خصوصی در دنیای مجازی وبرخورد با افراد مجرم (سلامت آنلاین با تغییر و اضافه) 📡 ۳