📌متن شبهه👇#4336
فیلم شبکههای اجتماعی
ای کاش طرز فکر ۳۰٪ مردم مثل این هموطن بود
بهترین تحلیلی که در این چند روز از اوضاع مملکت دیدم از دهن یه هم وطن چوپانمون بوده
ببینید با حکایت تفرقه بیانداز و حکومت کن چه خفت و خواری به ما یاد ایرانیا دارن میدن
زمانی که دکل نفتی گم میشه هیچ ایرانی اعتراض نمیکنه، زمانی که بزرگترین معدن طلای دنیا، بزرگترین معادن مس، اورانیوم، روی داره استخراج میشه و هیچ کجای بودجه مملکت اسم اینا نمیاد و مشخص نیست پولش تو جیب کدوم آقا و آقازاده ای میره هیچ کس اعتراض نمیکنه، زمانی که میلیاردها میلیاردها دلار نفت ایران چه با لنج و چه با لوله داره استخراج میشه و میره از ایران بیرون و مشخص نیست کجا داره میره، پولش تو جیب کی داره میره هیشکی اعتراض نمیکنه، زمانی که تمام بازارای دنیا رو به روی ما بستند و از آن طرف آشغال ترین ماشینای دنیا، آشغالترین اجناس خودشونو به ما قالب می کنند و ما را مجبور میکنند به خریدش حسابشو بکن هیچ ایرانی اعتراض نمیکنه
بببن تفرقه چه کرده بعد راننده برای خودش اعتراض میکنه چهار روز اعتراض میکنه سریع ساکتش میکنن میره خونش،آقا برو خونت
پرستار برای خودش اعتراض میکند آقا چهار روز اعتراض میکنه توی خیابون ساکتش میکنن، آقا برو خونت معلم همینجور، کارمند همینجور
(خلاصه شده)
📌پاسخ به شبهه👇
🔹 این ویدئو مربوط به 7 ماه پیش است.
⭕ در کج فهمی این فرد همین بس که حمله سایبری به پمپ بنزین ها در آبان 1400 را کار دولت می داند. در حالی که با گذشت زمان، نه تنها نقش دشمن در این ماجرا آشکار شد بلکه دولت هم با اعطای سهمیه جبرانی به مردم و عدم افزایش نرخ بنزین پس از این ماجرا، تمام توهمات مخالفان را ابطال کرد.
https://www.iribnews.ir/00DgUc
▪️ می گوید معلوم نیست پول معادن و نفت در کجای بودجه می رود؟
👈 پیوست شماره دو لایحه بودجه را بخوانید تا ببینید پول نفت و معدن در بودجه می آید یا نه:
https://www.mporg.ir/Portal/View/Page.aspx?PageId=eb18ca99-34b4-47e0-a21a-d0ee207055f5
🔹🔹ادعا می کند که حکومت بین مردم تفرقه انداخته! خب دلیل شما چیست؟ اعتبار هر تحلیلی به اعتبار دلایل آن وابسته است. وقتی هیچ دلیلی نمی آوری، تحلیلت هم هیچ ارزشی ندارد.
🔻 کدام رفتار و برنامه حکومت سبب تفرقه بین مردم شده؟
🔻 آیا فکر نمی کنید این رسانه های بیگانه هستند که مدام می خواهند بین مردم تفرقه افکنی کنند؟
🔻 رسانه هایی که از هر واقعه کوچک و بزرگی در کشور برای ایجاد دو قطبی و تضاد بین اقشار مختلف استفاده می کند!
👈 از اعتراضات بنزینی گرفته تا شهادت حاج قاسم، هواپیمای اوکراینی، اعتراضات آبی اصفهان و گرد و خاک خوزستان و سیل گلستان و حالا هم سلام فرمانده و متروپل. دشمن از همه اینها برای ایجاد دو قطبی در جامعه استفاده کرده.
🔹ادعا می شود که این حکومت آخوندی است.
▪️ واقعاً از بین بیش از 400 هزار مدیر دولتی، آیا می توان ادعا کرد که ده درصد آنها از قشر روحانیت هستند؟!
▪️ واقعا چند درصد تصمیمات کشور توسط آخوندها گرفته می شود؟ هر آخوندی هم که سر کار است و در منصب تصمیم گیری یا اجرا نشسته، با رأی مردم آمده نه با کودتا و زور اسلحه.
▪️ آیا افرادی که با رأی مردم منتخب شده اند، صد شرف ندارند بر کسانی که با کودتا بر مردم حاکم شدند؟!
--------------------------
☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در #فضای_مجازی 👇🏻
https://chat.whatsapp.com/Hv3sgchPT7b0s8gtWIJh0A
📱پیام رسان ایتا👇🏻
🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0
📱ادرس سایت👇🏻
🆔 www.pshobahat.ir
📱پیام رسان اینستاگرام
🆔http://Instagram.com/pshobahat
📱پیام رسان روبیکا👇🏻
🆔https://rubika.ir/porseshgar
📱 پیام رسان بله👇🏻
🆔https://ble.ir/porseshgar
📱پیام رسان تلگرام👇🏻
🆔https://t.me/poorseshgar
📱پیام رسان سروش👇🏻
🆔sapp.ir/poorseshgar
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
📌متن شبهه👇#4335
اونقدری که از امام صادق در مورد اهمیت خوردن گردو با پنیر حدیث نقل کردند راجع به این چیزی گفته نشده که :
۱. این ۶۰۰۰ دانشمندی که در مکتب امام صادق درس می خواندند کیا هستند؟
۲. حکومت عباسی چقدر به امام صادق آزادی داده بود که ۶۰۰۰ تا شاگرد داشته باشد...
۳. از این ۶۰۰۰ تا شاگرد لااقل ۱۰ تا نامبر وان باید باشه....اونا کیا بودن و چی می گفتن...
۴. ۴ جلد کتاب از اکتشافات این جماعت موجود نیست...
۵. این ۶۰۰۰ نفر راجع به چیا حرف می زدند که واسه حکومت عباسیان خطری نداشت...
۶. کسی که ۶۰۰۰ تا شاگرد داشته....جا و مکان داشته....چرا هیچ مکتب علمی ارزشمندی ازشون بیرون نیومده...نه کشفی...نه آزمایشی...نه کتابی...نه اختراعی....نه فناوری خاصی...
۷. بعضیا میگن غلو شده..۶۰۰۰ تا نبوده...کمتر بوده...اصلا شما بگو ۶ تا شاگرد بوده ولی دیگه نیا کل بشریت رو بگذار یکطرف واسه امام صادق اخبار جعل بکن...
📌 پاسخ شبهه👇
🌹به نام خدا🌹
1️⃣ درباره تعداد شاگردان امام صادق:
🔶تعداد شاگردان حضرت طبق نقل تاریخ های معتبر 4000نفر بوده است نه 6000نفر (شیخ مفید، "الإرشاد"، ص 271).
🔶منظور از این که گفته می شود امام صادق چهار هزار شاگرد داشته است به این معنی نیست که در جلسات درسی ایشان،چهار هزار نفر شرکت می کرده اند؛ بلکه این تعداد آمار مربوط به تمامی افرادی است که در طول عمر مبارک امام با حضرت به گفتگوی علمی، بحث و منظره پرداخته و از حضرت بهره علمی برده اند؛ گر چه فقط تعدادمحدودی از آن ها به نشر آن آموخته ها پرداخته باشند.
🔶شاگردان بزرگ و برجسته[به قول پرسشگر نامبر وان]امام صادق: هشام بن حکم، محمدبن مسلم، زرارة بن اعین، ابان بن تغلب، هشام بن سالم، مؤمن طاق، مفضّل بن عمر، جابر بن حیّان و ... .
2️⃣ درباره آثار علمی به جامانده از شاگردان امام صادق:
🔶امام صادق هر کدام از شاگردان رو در رشته ای که با ذوق و استعدادشان مناسب بود تشویق و تعلیم می کردند و لذا هر کدام از آنها در رشته هایی مثل فقه، حدیث، تفسیر، کلام و اعتقادات تخصص پیدا می کردند.
🔶به عنوان نمونه «هشام بن حکم» 31 جلد کتاب نوشته (سید احمد صفایی، "هشام بن حکم مدافع حریم ولایت"، ص 19 - فتال نیشابوری، "روضة الواعظین، ص 229) و «جابر بن حیّان» بیش از صد جلد کتاب نوشته است (ابن ندیم، "الفهرست"، ص 512 - 517).
🔷نکته:
❌اینکه پرسشگر فرموده چرا اکتشاف، اختراع و فناوری خاصی از شاگردان ایشان بجانمانده است، ⛔️مغالطه⛔️است❌
◀️به این دلیل که قلمرو مباحث مطرح در میان امام و شاگردان آن حضرت، مباحثی نظیر فقه، حدیث، عقاید، تفسیر قرآن و فلسفه بوده است نه علوم طبیعی مانند فیزیک، زیست شناسی. واضح است که اکتشاف و اختراع و فناوی(به معنای خاص) مربوط به علوم تجربی و طبیعی است.
◀️گویا از نظر پرسشگر "علم" صرفاً در حوزه علوم طبیعی و تجربی جای دارد🚫 درحالی که این تصور کاملاً غلط و نادرسته علومی نظیر فلسفه، عقاید و تفسیر هم علم شمرده میشوند.
"تعریف علم و قلمرو آن" در اینجا👇
https://www.porseman.com/!113870
3️⃣درباره آزادی عمل امام صادق در دوره عباسیان:
🔶در بین ائمه اطهار دوران امام صادق منحصر به فرد بود و اوضاع اجتماعی، فرهنگی و سیاسی عصر امام صادق در زمان هیچ کدام از ائمه دیگر وجود نداشت.
🔶 از نظر سیاسی:
🔹 از یه طرف دوره ضعف و تزلزل حکومت بنی امیه بود و از طرف دیگه دوره قدرت گرفتن حکومت عباسیان بود. این دو تا گروه مدتی در حال کشمکش و درگیری و جدال با هم بودند.
🔹بنی امیه تو این دوره مشکلات سیاسی زیادی داشتند و فرصت ایجاد فشار و خفقان نسبت به امام و شیعه ها رو نداشتند(برعکس زمان امام سجاد که فشار و خفقان از سوی بنی امیه شدید بود).
🔹عباسیان هم قبل از اینکه به قدرت برسند شعار طرفداری از اهل بیت پیامبر رو سر داده بودند و مدعی بودند که می خواهند انتقام خون خاندان پیامبر رو بگیرند. به همین دلیل مجبور بودند که به امام صادق و پیروانش سخت نگیرند و فضا رو باز بگدارند. بنابراین این دوره به لحاظ سیاسی دوران آرامش و ازادی نسبی بود و فرصت خوبی برای فعالیت مذهبی و فرهنگیـعلمی فراهم بود.
🔶 از نظر فرهنگی:
🔹شور و شوق علمی سراسر جامعه اسلامی رو فرا گرفته بود و تشنگی علمی عجیبی به وجود آمده بود. به علاوه، تسامح و همزیستی مسالمت آمیز با غیرمسلمانان و مخصوصاً یهودیان و مسیحیان که غالباً افرادی اهل دانش و مطلع بودند باعث ایجاد فضای بحث، مناظره و گفتوگوی های علمی میشد و لازم بود که امام و شاگردان پاسخ بدهند.
4️⃣ درباره اینکه چرا عباسیان از فعالیت امام و شاگردانش احساس خطری نداشتند؟
🔶عباسيان به شدت امام را تحت نظر داشتند، اينطور نبوده که امام بتواند آزادانه هر حرفي بزند. ایشان حقانیت مکتب شيعه را به خواص مي گفته اند، نه روي منبر. دستگاه عباسي بارها امام را دستگير کردند اما بهانه اي نداشتند به همين خاطر در نهايت امام
را مخفيانه مسموم و #شهید# کردند.
--------------------------
☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در #فضای_مجازی 👇🏻
https://chat.whatsapp.com/Hv3sgchPT7b0s8gtWIJh0A
📱پیام رسان ایتا👇🏻
🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0
📱ادرس سایت👇🏻
🆔 www.pshobahat.ir
📱پیام رسان اینستاگرام
🆔http://Instagram.com/pshobahat
📱پیام رسان روبیکا👇🏻
🆔https://rubika.ir/porseshgar
📱 پیام رسان بله👇🏻
🆔https://ble.ir/porseshgar
📱پیام رسان تلگرام👇🏻
🆔https://t.me/poorseshgar
📱پیام رسان سروش👇🏻
🆔sapp.ir/poorseshgar
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
⚠️ظرفیت کانال قبل تکمیل گردید
لطفا جهت عضویت دوستان خود از لینک زیر استفاده نمایید 👇
🚨 ❌ *لطفا تکراری عضو کانال جدید نشوید(محتوای کانالها یکی است)*
🗣️کانال شماره *۲۲۹* مجموعه پاسخ به شبهات و شایعات👇
🔸https://chat.whatsapp.com/EYmludOmatVDXE3PuO1qJN
📌متن شایعه👇
کسی فرزندش رو به خانه دشمن
میفرستد؟ |
حرف حقی که جوابی نداره
استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا :
۵۶۳۲ نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا زندگی می کنند . آیا کسی فرزندش را به خانه دشمن میفرستد ؟ !!! |
قضاوت با شما !
📌پاسخ به شایعه👇
✅به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، خبری با عنوان 👈«اخراج آقازاده ها از آمریکا» توسط یکی از سایتهای داخلی منتشر شد.
👈 در این خبر آمده بود«استیون منوچین، رئیس(وزیر) خزانه داری آمریکا: 5هزار و 432نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند که جز املاک ودارایی شخصی 148 میلیارد و 267 میلیون دلار در حساب این نفرات وجود دارد و بدلیل امضا نکردن FATF# این مبالغ را توقیف میکنیم.»
‼️اما جستجوی خبرنگار ما نشان داد که این مطلب در صفحه توئیتر منوچین وجود نداشت.
✅حتی سایت خزانه داری آمریکا و سرچ گوگل هم نشان از عدم انتشار خبر میداد.
✅جستجوهای در سایت های مهم خبری هم نشان داد هیچ رسانه معتبری این خبر را کار نکرد.
‼️این شایعه در فضای مجازی وجود داشت تا این که امروز سایت منتشر دهنده هم این خبر را از روی خروجی خود حذف کرد.
https://b2n.ir/b27094
--------------------------
☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در #فضای_مجازی 👇🏻
https://chat.whatsapp.com/Hv3sgchPT7b0s8gtWIJh0A
📱پیام رسان ایتا👇🏻
🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0
📱ادرس سایت👇🏻
🆔 www.pshobahat.ir
📱پیام رسان اینستاگرام
🆔http://Instagram.com/pshobahat
📱پیام رسان روبیکا👇🏻
🆔https://rubika.ir/porseshgar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
❌🎥 ماجرای فیلم توهین آمیز #عنکبوت_مقدس
🔺رضا منتظری خبرنگار سینما که در جشنواره کن حضور دارد بعد از مشاهده فیلم توهین آمیز عنکبوت مقدس، توضیحاتی پیرامون محتوای این فیلم می دهد.
--------------------------
☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در #فضای_مجازی 👇🏻
https://chat.whatsapp.com/Hv3sgchPT7b0s8gtWIJh0A
📱پیام رسان ایتا👇🏻
🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0
📱ادرس سایت👇🏻
🆔 www.pshobahat.ir
📱پیام رسان اینستاگرام
🆔http://Instagram.com/pshobahat
📱پیام رسان روبیکا👇🏻
🆔https://rubika.ir/porseshgar
📱 پیام رسان بله👇🏻
🆔https://ble.ir/porseshgar
📱پیام رسان تلگرام👇🏻
🆔https://t.me/poorseshgar
📱پیام رسان سروش👇🏻
🆔sapp.ir/poorseshgar
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۵
📌متن شبهه👇
فیلم شبکه های اجتماعی
تفاوت دیدگاه لطفاً تا آخر ببینید
امام خمینی :خطر دانشگاه از خطر بمب خوشه ای بالاتر است هر چه فساد تو این مملکت پیدا شد از این اشخاصی بود که در دانشگاه تحصیل کرده بودند تخصص هم شاید داشتند هر چه متخصص تر مارا خواهی نخواهی دانشگاه میکشد به دامن آمریکا و شوروی
محمد رضا پهلوی:در طول زمانی که من زنده هستم ما درآمد کافی از نفت خواهیم داشت پس چرا من امروز از شما دانشجویان می خواهم که در دانشگاه تحصیل کنید اول دانشجو باشید بعد درستان را تمام کنید بعد از آن می توانید هر خط سیاسی که مایلید دنبال کنید تحصیل اما افرادی تحصیل کرده وآگاه شوید به بقیه میگویم نیروی کار ماهر شوید
📌پاسخ به شبهه👇
✅شبکه «من وتو» چندی پیش ویدئویی از یک سخنرانی امام خمینی(ره) را به گونهای تقطیع کرد تا وانمود کند که بنیانگذار انقلاب اسلامی با «دانشگاه» مخالفت هستند و هردانشگاهی را منشاء فساد میدانند.
اما مراجعه به اصل سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی بیانگر شیطنت این رسانه بهایی دارد.
امام خمینی(ره) بمناسبت «وحدت حوزه و دانشگاه» در تاریخ 27 آذر 1359 به تبیین خطرات حوزه فاسد و دانشگاه ناسالم میپردازند و میفرمایند:
⚠️ لطفا با دقت تمام سخن امام را بخوانید
« باید همه اشخاصی که علاقه دارند به این کشور، علاقه دارند به اسلام، علاقه دارند به این ملت، توانشان را روی هم بگذارند برای اصلاح دانشگاه. خطر دانشگاه از خطر بمب خوشهای بالاتر است. چنانچه خطر حوزههای علمیه هم از خطر دانشگاه بالاتر است.
باید تهذیب بشوند اینها. باید اشخاص متعهد - چه در حوزههای علمیه و چه در دانشگاه - کمر خودشان را محکم ببندند برای اصلاح. حالا شما آقایان یک قدم برداشتید و این قدم پُر برکتی است و او اینکه آن دیوار بزرگی که بین شما کشیده بودند، آن سدّ عظیمی را که مابین به اصطلاح فیضیه و دانشگاه کشیده بودند، آن سد را شما شکستید. این قدم اول است که شما برداشتید، و قدمهای بعد، کوشش در اینکه از همه جهات مستقل باشید و وابسته نباشید. من این عرضی را که میکنم، خوب دیگر نمیتوانم بعد ببینم شما را که به آن مرتبه رسیدهاید. دیگر اواخر کار است برای من. امّا من میگویم که دیگران و نسلهای آتیهای که - ان شاء الله - میآیند متوجه باشند که این دو مرکز باید با هم باشند. و این دو مرکز باید علم و عمل، و علم و تهذیب را به منزله دو بالی بدانند که با یکی از آنها نمیشود پَرید، قدمهای بعد؛ تهذیب است.
مهم این است که دانشگاه یک کسی که از آن بیرون بیاید بفهمد که من با بودجه این مملکت تحصیل کردهام، متخصص شدهام، به مقامات عالیه علم رسیدهام، و باید برای این مملکت خدمت بکنم. و برای استقلال این کشور باید خدمتگزار باشم. باید این اساتید دانشگاه آن چیزهایی که در سالهای طولانی و خصوصاً در این تقریباً پنجاه سال آخر در مغز این جوانها انباشته کردهاند؛ و به آنها همچو باورانده بودند که ما خودمان چیزی نیستیم و باید همه چیزمان از آنجا باشد، که این موجب این شد که مغزهای اینها به کار نیفتاد برای این که، خودشان یک چیزی را ایجاد کنند. باید آنهایی که به این کشور علاقه دارند، آنهایی که به این ملت علاقه دارند، آنهایی که خودشان وابسته نیستند و خدمتگزار ابرقدرتها نیستند، آنها همت کنند به اینکه دانشگاه را یک مرکزی درست کنند که مرکز علم وتهذیب باشد، که همه تخصصها در خدمت خود کشور باشد نه اینکه متخصص بشود و با آن تخصصش ما را به دامن امریکا بکشد. متخصص بشود و با آن تخصصش به کشور ما ضربه وارد کند. هرچه متخصصتر؛ بدتر.
آن کسی که مهذَّب نشده است، و آن کسی که برای کشور خودش احساس نکرده که من برای این کشور هستم و از این کشور، من استفاده کردهام و استفاده علمیام را باید به این کشور تحویل بدهم، اگر این احساس نباشد و این باور نباشد، دانشگاه بدترین مرکزی است برای اینکه ما را به تباهی بکشد. و اگر این احساس پیدا شد و این اساتید دانشگاه، آنهایی که متعهدند، آنهایی که توجه دارند، آنهایی که در زمان سابق برای این مملکت غصه میخوردند، باید خودشان را مجهز کنند که این فرزندان ایران، متعهد و در خدمت خود ایران باشند. اگر اینطور بشود، دانشگاه بالاترین مقامی است که کشور ما را به سعادت میرساند.
دانشگاه دو راه دارد: راه جهنم و راه سعادت. راه ذلّت و مسکنت و نوکرمآبی و امثال اینها، و راه عظمت و عزّت و بزرگمنشی. دانشگاه همین دانشگاه را تا ما داریم فایده ندارد. ما دانشگاه پنجاه سال است داریم. و از دانشگاه هرچه فساد توی این مملکت پیدا شد از این اشخاصی بود که در دانشگاه تحصیل کرده بودند، تخصص هم شاید داشتند.»
📚 صحیفه امام، ج13، ص 418 و 419.
⭕ درسال 1355، ایران تنها 170 هزار دانشجو و 223 دانشگاه داشت. در سال 1390، 4 میلیون دانشجو با 2540 دانشگاه! آیا این نشان می دهد که جمهوری اسلامی با دانشگاه مخالف است؟!
https://
پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۵
www.dana.ir/224173
🔻 محمدرضا پهلوی خوب حرف میزد. اما آمار و ارقام چه می گویند؟ واقعیت های جامعه آن روز چه می گویند؟!
--------------------------
☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در #فضای_مجازی 👇🏻
https://chat.whatsapp.com/Hv3sgchPT7b0s8gtWIJh0A
📱پیام رسان ایتا👇🏻
🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0
📱ادرس سایت👇🏻
🆔 www.pshobahat.ir
📱پیام رسان اینستاگرام
🆔http://Instagram.com/pshobahat
📱پیام رسان روبیکا👇🏻
🆔https://rubika.ir/porseshgar
📱 پیام رسان بله👇🏻
🆔https://ble.ir/porseshgar
📱پیام رسان تلگرام👇🏻
🆔https://t.me/poorseshgar
📱پیام رسان سروش👇🏻
🆔sapp.ir/poorseshgar
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
📌متن شایعه👇
شما تو حاشیه شهر رو بام خانه ات دو تا آجر بذار روی هم که یه اتاقک بسازی، از هزار جا میریزن سرت! طرف وسط شهر برج ساخته، بعد که ریخته میگن روال قانونیش طی
نشده بوده...
پ ن: آسیه پناهی همون مادر کرمانشاهی بود که به خاطر
مقاومت در برابر تخريب آلونک غیر مجازش، مامور شهرداری به صورتش اسپری فلفل زد و لحظاتی بعد به
خاطر ایست قلبی جانش رو از دست داد
📌پاسخ به شایعه👇
✅مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعیین علت فوت در پزشکی قانونی بطور معمول پروسهای 78 روزه دارد، گفت👇
با توجه به حساسیت پرونده مرحوم آسیه پناهی، رسیدگی به آن در اسرع وقت صورت گرفت و نتایج آن در کوتاهترین زمان ممکن حاضر شد.
✅وی افزود: باتلاش همکاران آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی در این پرونده صورت گرفت و نتایج آن در کمتر از 20 روز حاضر شد.
‼️خانی تصریح کرد: *بر اساس نتایج آزمایشات صورت گرفته در خصوص تعیین علت فوت، در نهایت علت فوت "آسیه پناهی" بیماری حاد قلبی تشخیص داده شد.
--------------------------
☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در #فضای_مجازی 👇🏻
https://chat.whatsapp.com/Hv3sgchPT7b0s8gtWIJh0A
📱پیام رسان ایتا👇🏻
🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0
📱ادرس سایت👇🏻
🆔 www.pshobahat.ir
📱پیام رسان اینستاگرام
🆔http://Instagram.com/pshobahat
📱پیام رسان روبیکا👇🏻
🆔https://rubika.ir/porseshgar
📱 پیام رسان بله👇🏻
🆔https://ble.ir/porseshgar
📱پیام رسان تلگرام👇🏻
🆔https://t.me/poorseshgar
📱پیام رسان سروش👇🏻
🆔sapp.ir/poorseshgar
پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۵
📌 امید دانا و بچه های انقلابی...
🔹 امید دانا، امروز به عنوان یک فعال رسانه ای، اطلاعات و استدلال های مفید و دلچسبی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی برای مخاطبان خود ارائه می دهد.
🔹 اما با توجه به سوابق وی و تردیدهایی که درباره نیّت و هدف او از این کار و منابع مالی اش وجود دارد، این پرسش مطرح می شود که مواجهه بچه های انقلابی با امید دانا باید به چه نحوی باشد؟
👈 برخی به شک و تردیدها اهمیت می دهند و او را طرد می کنند.
👈 برخی می گویند او توبه کرده و برایش آغوش دوستی باز می کنند.
👈 برخی نیز با معیار حضرت علی(علیه السلام) با وی رفتار می کنند: خذ الحكمة أنى كانت(حکمت را فراگیر، در هر جایی که باشد)(حکمت 79 نهج البلاغه)
🔹 به نظر ما روش سوم، بهترین روش است.
👈 سخن درست و قابل قبول امید دانا را بخاطر گذشته اش و عقاید سلطنت طلبانه فعلی اش، طرد و تحریم نکنیم.
👈 از طرفی هم او را در حد یک امامزاده تکریم و تقدیس نکنیم و مرید و مراد بازی راه نیاندازیم و چشم و گوش بسته هر ویدئویی از او را بازنشر نکنیم، تا اگر روزی جبهه اش عوض شد، ما را مسخره نکنند و زیر سوال نرویم.
✅ بلکه سخن و استدلال او را بشنویم و در کلامش تأمل کنیم، اگر با عقل و منطق و مبانی ما سازگار بود، آنگاه از آن استفاده یا بازنشر کنیم و اگر ناسازگار بود از آن بگذریم.
🔆 این روش مواجهه، فقط مخصوص افرادی همچون امید دانا نیست. بلکه در مواجهه با هر شخص غیر معصومی، ما باید به همین شیوه عمل کنیم. اطاعت دیگران با چشم و گوش بسته و مرید و مراد بازی ممنوع است.
--------------------------
☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در #فضای_مجازی 👇🏻
https://chat.whatsapp.com/Hv3sgchPT7b0s8gtWIJh0A
📱پیام رسان ایتا👇🏻
🆔https://eitaa.com/joinchat/5701648C9536f328f0
📱ادرس سایت👇🏻
🆔 www.pshobahat.ir
📱پیام رسان اینستاگرام
🆔http://Instagram.com/pshobahat
📱پیام رسان روبیکا👇🏻
🆔https://rubika.ir/porseshgar
📱 پیام رسان بله👇🏻
🆔https://ble.ir/porseshgar
📱پیام رسان تلگرام👇🏻
🆔https://t.me/poorseshgar
📱پیام رسان سروش👇🏻
🆔sapp.ir/poorseshgar
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋