eitaa logo
دانلود
DYTIS! (فکر نکنم کسی شرکت کنه ولی خب) این پیامو فور کنید توی چنلتون و یکی یا جفت اوسیای منو بکشید!میتونید خونس و پال هم بکشید که اگه بخواید میتونید بیاید پیویم تا اطلاعاتشونو بهتون بدم(⁠ ⁠╹⁠▽⁠╹⁠ ⁠) •قوانین: °میتونید جنسیتشونو تغییر بدید،لباساشونو تغییر بدید ولی رنگ مو ،پوست و چشم رو بهتره تغییر ندید،توی هر سنی بکشید اوکیه مثلا پیری یا بچگی،پونی،چیبی و...قبول میکنم! °هم کاغذی میتونید بکشید و هم دیجیتال و محدودیت خاصی نداریم! °رابطه هر دو کاپل nsfw نیست پس لطفا نکشید قبول نمیکنمم °لطفا ازAIاستفاده نکنید‌(⁠≧⁠▽⁠≦⁠)‌ (سمت راستی روی لبش خال داره و سمت چپی کک و مک) -نفر اول:یه آرت از اوسیش یا کارکتر موردعلاقش(قول میدم تمومش کنم) -نفر دوم:یه آرت هلف شات فول رندر از اوسیش یا کارکتر موردعلاقش -نفر سوم:یه چیبی از اوسیش ~مهلت:تا آخر شهریور موفق باشیدددد
مذکر نمیتونم
توی تلگرام یه مقایسه ای بود که آرتای آرتیستا وایبشونو میده
چرا من اون وایبو نمیبینم کمک
خیلی جنتلمنه باورتون نمیشه😭