DYTIS!
(فکر نکنم کسی شرکت کنه ولی خب)
این پیامو فور کنید توی چنلتون و یکی یا جفت اوسیای منو بکشید!میتونید خونس و پال هم بکشید که اگه بخواید میتونید بیاید پیویم تا اطلاعاتشونو بهتون بدم( ╹▽╹ )
•قوانین:
°میتونید جنسیتشونو تغییر بدید،لباساشونو تغییر بدید ولی رنگ مو ،پوست و چشم رو بهتره تغییر ندید،توی هر سنی بکشید اوکیه مثلا پیری یا بچگی،پونی،چیبی و...قبول میکنم!
°هم کاغذی میتونید بکشید و هم دیجیتال و محدودیت خاصی نداریم!
°رابطه هر دو کاپل nsfw نیست پس لطفا نکشید قبول نمیکنمم
°لطفا ازAIاستفاده نکنید(≧▽≦)
(سمت راستی روی لبش خال داره و سمت چپی کک و مک)
-نفر اول:یه آرت از اوسیش یا کارکتر موردعلاقش(قول میدم تمومش کنم)
-نفر دوم:یه آرت هلف شات فول رندر از اوسیش یا کارکتر موردعلاقش
-نفر سوم:یه چیبی از اوسیش
~مهلت:تا آخر شهریور
موفق باشیدددد