eitaa logo
اطلاع رسانی برنامه های علوم انسانی
206 دنبال‌کننده
6.3هزار عکس
46 ویدیو
76 فایل
ادمین: @Atashiz
مشاهده در ایتا
دانلود
موقعیت شغلی فوق دکتری در زمینه اشتغال زنان در شریعت، دانشگاه برن، سوئیس https://tumarandishe.ir/fa/post/2370 پایگاه خبری طومار اندیشه @toomareandisheh
📒تمدید فراخوان تولید آثارپژوهشی نظام سازی قرآنی. 🗒با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری( دام ظله) مبنی بر ضرورت تحول درعلوم انسانی و تدوین سند تحول آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی و به استناد ماده 14 از سند راهبردی توسعه و پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی، کمیته راهبری نظام سازی قرآنی در وزارت علوم را تشکیل داد و این کمیته جهت تسهیل و بهینه سازی فعالیت خود، سه کارگروه نظام سیاسی، اخلاقی و فرهنگی را به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی واگذار نموده است. ⬅️این کارگروه ها با هدف پرهیز از موازی کاری و همچنین بهره گیری از آثار تولید شده در این خصوص و بهره جستن از توانایی و تخصص متخصصان، اقدام به شناسایی متخصصان و پیشینه آثار و تولیدات مربوط با نظام سازی قرآنی نموده است. ▪️از این رو کارگروه در آستانه ورود به اقدامات عملیاتی در حوزه نظام سازی قرآنی جهت تکمیل پیشنه نظام سازی و رصد فعالیت های پژوهشی مرتبط، فراخوان تولید آثار را در دستور کار خویش قرار داده است. مستدعی است طرح های خود را تا پایان مردادماه مرتبط با محورهای فراخوان پیوستی به دبیرخانه کارگروه ارسال فرمائید. 📥نحوه ارسال آثار: ارسال از طریق پیام رسان ایتا https://eitaa.com/eaHosea دبیرخانه کارگروههای فرهنگی، سیاسی و اخلاقی نظام سازی قرآنی ⬅️پژوهشگاه را در فضای مجازی دنبال کنید 🌐 https://takl.ink/Isca.ac.ir/
7858+++.pdf
161.7K
اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش
دانشگاه امام صادق علیه السلام با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌کنند: ✅ پانزدهمین وبینار بین‌المللی هُدهُد (به زبان انگلیسی) ✅ با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان دکتری از دانشگاه‌های مختلف جهان ✅ عرفان در ادیان ابراهیمی و کاربرد آن در مدیریت ✅ سخنران‌ها: 👇 1- پروفسور دیوید پرین استاد دانشگاه واترلو کانادا 🔗 لینک رزومه 2- پروفسور لوئیس(جودی) فرای استاد دانشگاه تگزاس امریکا و چهره ماندگار این دانشگاه 🔗 لینک رزومه 3- دکتر ابوالفضل گائینی استادیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه 🔗 لینک رزومه ✅ دبیر علمی وبینار: دکتر پویا پیرملکی، همکار علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام. 🔗 لینک رزومه ✅ برای دریافت اطلاعات وبینارهای بعدی هُدهُد، عضو کانال هُدهُد در پیامرسان ایتا شوید👇 https://eitaa.com/HODHOD_IW ⏰ وبینار اصلی به زبان انگلیسی در تاریخ 23 مرداد 1402 ساعت 17:30 برگزار می‌شود. دو جلسه پیش‌وبینار نیز در تاریخ‌های 12 و 17 مرداد ساعت 5 عصر با حضور استید و دانشجویان داخلی به زبان‌های فارسی و انگلیسی خواهیم داشت. ✅ لینک ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی👇 https://b2n.ir/u66551 کانال‌های هُدهُد در شبکه‌های اجتماعی👇 ایتا | بله | تلگرام | اینستاگرام | لینکداین -------------- 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه: https://eitaa.com/rihu_ac_ir https://ble.ir/rihu_ac_ir
🔰کمیته فرادستگاهی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(علیه السلام) برگزار می ‏کند: 🌀پیش اجلاسیه کرسی نظریه پردازی: ساز و کار برون رفت از تزاحم حقوق در دانش فقه 🎙ارائه دهنده: 🎙کمیته داوران: 🎙شورای ناقدان: 🎙مدیر کرسی 🗓 زمان: 5شنبه 29 تیرماه ساعت 16-19 🕌 مکان: قم_میدان سعیدی- خیابان 7 تیر- کوچه 12- تقاطع اول- موسسه امام رضا(ع) 💠 مؤسسۀ آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) 🆔 @irsichannel
✅فراخوان چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان تمدید شد. 💠 علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کتاب سال بانوان به آدرس http://ketabebanovan.ir/ مراجعه نمایند و یا با دبیرخانه این همایش به شماره 02532112186 و یا 02532112189 تماس حاصل نمایند.
💠اطلاعیه جذب نیروی متخصص💠 روابط عمومی دانشگاه در نظر دارد یک نیروی متخصص در حوزه‌های عکاسی، تصویربرداری و تدوین از طریق مصاحبه و به صورت شرکتی با حقوق مناسب (به همراه بیمه و مزایای رفاهی، ورزشی) جذب کند. علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک زیر مربوطه را تکمیل نمایند. https://pr.shirazu.ac.ir/jazb روابط عمومی دانشگاه شیراز
📚دوران حیرت ✍️ استاد عالی 🔶 پیرامون پیوند های عاشورا و مهدویت
280.pdf
12.97M
متن کتاب دوران حیرت استاد عالی
کتاب «از جامعه حسینی تا جهان مهدوی» «ویژگی‌های جامعۀ حسینیِ مقدمه‌ساز ظهور» بخشی از کتاب: یکی از تلقی‌های غلطی که از دین وجود دارد، تلقی فردی بودن دین است، نه تلقی اجتماعی از دین ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عناوین جلسات: جلسه اول: جامعه‌ای با هدف بزرگ، جامعه‌ای با هدف کوچک جلسه دوم: جامعۀ رابطه محور، جامعه ضابطه محور جلسه سوم: جامعۀ اجتماعی، جامعۀ تنها جلسه چهارم: جامعۀ مستقل، جامعۀ منفعل جلسه پنجم: جامعۀ مقاوم، جامعۀ شکننده جلسه ششم: جامعۀ هوشمند، جامعۀ ساده‌اندیش جلسه هفتم: جامعۀ کلان‌نگر، آینده‌نگر و جامع‌نگر جلسه هشتم: جامعۀ خودباور، جامعۀ خودتحقیر جلسه نهم: جامعۀ شجاع ، جامعۀ ترسو جلسه دهم: جامعۀ قوی، جامعۀ ضعیف