eitaa logo
راهبرد ارتباطات و روابط عمومی
648 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
65 ویدیو
88 فایل
چرخه شبکه اطلاعاتی فقط زمانی به‌درستی کار می‌کند که افراد، ارتباطات جدیدی برقرار کنند. بنابراین با حفظ احترام، ادب، و فروتنی می‌توانید روابط انسانی و کاری خود را تقویت کنید و حتی روابط جدیدی بسازید. www.rahbord-pr.ir ۰۹۱۵۵۰۵۰۶۸۷
مشاهده در ایتا
دانلود
روابط عمومی؛ نیاز دیروز و امروز سازمان‌ها 📌بعضی از مدیران سازمان‌ها برای داشتن تیم روابط عمومی مردد هستند، از طرفی ممکنه نقش و وظایف این تیم به درستی در سازمان تعریف نشده باشه و به همین دلیل اونطور که باید و شاید بازدهی نداشته باشه. 💢در وبینار سی‌ام خرداد که با حضور حدیث خسروی، Hadis khosravi، سرپرست ارشد روابط عمومی تپسی، برگزار میشه، می‌تونید پاسخ این سوالات رو دریافت کنید. همچنین از نقش و وظایفی که یک تیم روابط عمومی باید داشته باشد، آگاهی کامل پیدا کنید. ⏰تاریخ ارائه وبینار: سه‌شنبه ۳۰ خرداد، ساعت ۱۹ ✔️می‌تونید از طریق لینک زیر، این وبینار رو به صورت رایگان ثبت‌نام کنید👇🏻👇🏻 https://lnkd.in/eNxKGBfz
همیشه وقت شناس باشید مهم است كه به وقت دیگران احترام بگذارید. سـر مـوقـع در جـلسات، قـرار مـلاقـات هـا، موقعیت های شغلی و اجتماعی حضور یابید. علاوه بر آن، یك فرد متشخص می داند چه زمانی باید میهمانی را ترك كند.
📘 کتاب «دیجیتال‎‌سازی روابط‌‏عمومی» صبح روز چهارشنبه 24 خرداد‌ماه 1402با حضور پروفسور ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، پروفسور سید مهدی الوانی پدر مدیریت دولتی ایران، مهندس ایرج حسابی رییس بنیاد پروفسور حسابی، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران، خسرو رفیعی رییس انجمن روابط‌عمومی ایران، پروفسور حسام‌الدین بیان و جمعی از مدیران روابط‌عمومی رونمایی شد. به گزارش خبرنگار شارا، این کتاب که به همت حسن بشیر و مهدی باقریان تدوین و منتشر شده است در آیین اختتامیه «اولین اجلاس ملی روابط‌عمومی» رونمایی شد. این کتاب جلد دوم مجموعه مقالات نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران است که شامل مقالات مختلفی است که با عنوان «دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی» منتشر ‌شده است.
🔷 گفتگومی تواند شما را به دیگران معرفی می‌کند؛ به افرادی مهم که می‌توانند رییس، کارمند، شریک یا دوست شما باشند. بدون گفت‌وگو ، ارتباطات اجتماعی، راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا پیشرفت و گسترش کارتان بسیار دشوار خواهد بود.
لینک عضویت در انجمن روابط عمومی ایران https://app.eventway.ir/web/rahbord86353
انجمن روابط عمومی ایران اولین انجمن در حوزه روابط عمومی و ارتباطات در ایران است که در سال ۱۳۴۶ و با حمایت شرکت ملی نفت ایران و به منظور برقراری ارتباط با انجمن بین‌المللی روابط عمومی و توسعه و ترویج و شناساندن روابط عمومی توسط حمید نطقی و تنی چند از شاگردان وی تأسیس گردید. بعد از انقلاب نیز موضوع تشکیل انجمن روابط عمومی ایران مجدداً در سال ۱۳۶۳ با حضور نطقی و تنی چند از شاگردان وی به بحث گذاشته و مقرر شد روند فعالیتهای انجمن روابط عمومی ایران قبل از انقلاب مورد بررسی و مطالعه قرارگیرد و بعد از جلسات کارشناسی، اساسنامه پیشنهادی برای تشکیل انجمن روابط عمومی تدوین شد و دومین تجربه ازسال ۱۳۶۹ آغاز شد وبا تشکیل اولین مجمع خود در خرداد ۱۳۷۰ با تلاش محمد ملازم که مسئولیت اداره کل تبلیغات دولت را در زمان وزارت محمد خاتمی عهده داربود پا به ظهور نهاد. انجمن روابط عمومی ایران هر ۳ سال یکبار تشکیل مجمع عمومی داده و از آن طریق هیئت مدیره خود را انتخاب می‌کند. نهمین دوره هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران در تاریخ ۲ خرداد ۹۶ انتخاب گردید که متعاقب آن میرزابابا مطهری‌نژاد به عنوان رئیس انجمن روابط عمومی ایران انتخاب گردید؛ که بعد از فوت وی محمدرضا حقیقی از سوی هیئت مدیره نهم به عنوان رئیس جدید انجمن روابط عمومی ایران انتخاب گردید و در 2 بهمن 1398 مجمع عمومی انجمن برگزار و خسرو رفیعی به عنوان رییس انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شد. این انجمن صاحب امتیازی ماهنامه روابط عمومی را برعهده دارد.
لینک عضویت در انجمن روابط عمومی ایران https://app.eventway.ir/web/rahbord86353