سپاه پاسداران: ۵ پهپاد مهاجم صهیونیستی آمریکایی در تور پدافندی سپاه شکار شدند
🔹اطلاعیه جدید سپاه پاسداران: ۵ پهپاد مهاجم و مسلح رژیمصهیونیستی و ارتش متجاوز آمریکایی در ۳ ساعت اخیر توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور رهگیری و شکار شدند.
🔹پهپاد پیشرفته «اوربیتر ۴» در تبریز، پهپاد «هرمس» در ۲ شهر اندیمشک و تهران و پهپاد «MQ9» در شهرهای فیروزه آباد و بندرعباس منهدم شدند.
🔹شایان ذکر است تاکنون ۱۱۴ فروند انواع پهپادهای جاسوسی، رزمی و تهاجمی از ابتدای جنگ تحمیلی توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه منهدم شده اند.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
💢 سیزدهمین شب اجتمــــــــاع بــــــزرگ مـــــردمی در قائم شهر
ادامه مطلب 👇
🔗 https://asrghaem.ir/?p=3098
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
💢 سیزدهمین شب اجتمــــــــاع بــــــزرگ مـــــردمی در قائم شهر
به گزارش پایگاه خبری عصر قائم، سیزدهمین شب اجتماع بزرگ مردمی در میدان مرکزی شهرستان قائم شهر برگزار شد.
ادامه مطلب 👇
🔗 https://asrghaem.ir/?p=3098
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline