🔵 #چهاردهمین شب🇮🇷✌️
💢اجتمــــــــاع بــــــزرگ مـــــردمی
از میـــــدان آیتالله طالـقــانــــــــــی
به سمت خیابان شهید مـــــدرس
شهــــرستــــان قــائـــــمشـــــهـــــــــــــر
🗓 #امشــــــــــب ( ساعــــــــــت ۲۰:۳۰ )
🔴جایگاه مراسم در همان میدان طالقانی است و جمعیت به سمت خیابان مدرس تجمیع خواهند شد تا به کسبه مسیر خیابان کارگر احترام گذاشته شود و در این ایام بتوانند کسب و کار خود را داشته باشند.
✳️مرجع خبری قائم شهر👇
🆔 @qaemonline
🔴 سخنگوی سپاه: حمله به شعب بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به ۲ بانک ایرانی بوده است. اگر دشمن این اقدامش را تکرار کند، کلیه شعب بانک های آمریکایی در منطقه هدف مشروع ما خواهد بود.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
🔴 درخواست کمک ترامپ از سایر کشورها برای باز کردن تنگه هرمز:
«بسیاری از کشورها، به ویژه کشورهایی که تحت تأثیر تلاش ایران برای بستن تنگه هرمز قرار گرفتهاند، به همراه ایالات متحده آمریکا، کشتیهای جنگی خود را برای باز و امن نگه داشتن تنگه اعزام خواهند کرد.
ما قبلاً ۱۰۰٪ توانایی نظامی ایران را نابود کردهایم، اما برای آنها آسان است که یک یا دو پهپاد بفرستند، یک مین پرتاب کنند یا یک موشک برد کوتاه را در جایی در امتداد یا داخل این آبراه پرتاب کنند، مهم نیست که چقدر شکست خورده باشند.
امیدواریم چین، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی، بریتانیا و دیگران که تحت تأثیر این محدودیت مصنوعی قرار گرفتهاند، کشتیهایی را به این منطقه اعزام کنند تا تنگه هرمز دیگر تهدیدی از سوی ملتی که کاملاً نابود شده است، نباشد.
در این میان، ایالات متحده به شدت خط ساحلی را بمباران خواهد کرد و دائماً قایقها و کشتیهای ایرانی را از آب بیرون خواهد انداخت. به هر طریقی، ما به زودی تنگه هرمز را باز، امن و آزاد خواهیم کرد!»
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
🖼 پزشکیان: با گذشت ۱۵ روز از جنگ تحمیلی ظالمانه، وقفهٔ جدی در خدمترسانی به مردم ایجاد نشده است
🔹با همراهی مردم این شرایط را سپری خواهیم کرد و هرچه را که ویران کردهاند، بهتر از قبل خواهیم ساخت.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
گفتم: "خانم، این دو انگشتی علامت پیروزی ما نیست. حرف v یکی از حروف انگلیسی است: حرف اول کلمهی ویکتوری. ویکتوری یعنی پیروزی. مال آمریکاییهاست. علامت پیروزی ما ایرانیها، مشت گره کرده است."
از کتاب لحظههای انقلاب، محمود گلابدرهای
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
⬅️مدیرکل بنیاد شهید مازندران:
⭕️۴۴ مازندرانی در حمله اخیر آمریکا به ایران شهید شدند
🔰مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران مازندران خانوادهها شهدای تجاوز صهیونیستها را تجلیگاه بصیرت، معرفت و عرفان اسلامی دانست و تعداد شهدای مازندرانی حمله اخیر به ایران را ۴۴ نفر اعلام کرد.
✳️مرجع خبری قائم شهر👇
🆔 @qaemonline
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ضربه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران به مزدوران آمریکایی صهیونی در تهران و همدان
🔹سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران ۲۵ نفر از عناصر و عوامل مرتبط با گروهکهای تروریستی را بازداشت کردند و موفق شدند در همدان هم ۸ نفر دیگر را هم شناسایی و دستگیر کنند.این افراد تصویر و اطلاعات از مراکز نظامی و انتظامی، اماکن مورد تهاجم را برای دشمن جمع آوری میکردند اما در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گرفتار شدند.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
حماس: رهبر شهید ایران نابترین معانی از خودگذشتگی را به تصویر کشیدند
🔹حماس با ارسال پیامی تأکید کرد: رهبر شهید ایران، نابترین معانی از خودگذشتگی، ایثار و جهاد را در یکی از بزرگترین نبردهای امت به تصویر کشیدند و خون پاک شهیدان باعث به لرزه در آمدن پایههای لانه شیطان در منطقه میشود.
🆔 @qaemonline
🚨عراقچی: شورای امنیت از فقدان عدالت در تصمیمها و قطعنامههای خود رنج میبرد/ آنچه انجام میدهیم همان اصل «چشم در برابر چشم» است که اصل شناختهشدهای است
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
🔴 آمریکاییها به دروغ ادعای نابودی نیروی دریایی ایران را داشتند. بعد به دروغ ادعای اسکورت نفتکشها را کردند. حالا هم از دیگران درخواست نیروی کمکی دارند.
🔴 البته این را یادآور میشویم که تنگه هرمز هنوز به شکل نظامی مسدود نشده و صرفا کنترل میشود.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدئویی که مناطق شروع آژیرها در فلسطین را به دلیل شلیک موشکها و پهپادها از آغاز جنگ با ایران تا ساعت ۰۶:۵۶ صبح امروز نشان میدهد
قرمز - شلیکها از ایران
زرد - شلیکها از لبنان
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
652.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اعتراف مهم تروریست بازداشتی درباره گام بعدی دشمن
▪️ یکی از عناصر یک هستهی تروریستی که اخیرا توسط وزارت اطلاعات ضربه خورده در بخشی از اعترافات مهم خود در خصوص گام بعدی دشمن گفته است: «به ما گفته بودند بعد از حمله آمریکا و اسرائیل و ایجاد آشوب وارد میدان شوید!»
▪️ بر اساس اطلاعات موجود جبههی آمریکایی-اسرائیلی طرحی ۸ مرحلهای برای تجزیه ایران نیز طراحی کرده است که هم اکنون در مرحله چهارم آن قرار دارند. مرحله بعدی این طرح ایجاد آشوب و جنگ شهری در کشور است؛ یعنی همزمان در دو جبههی داخلی و خارجی کشور را درگیر سازند.
▪️ لذا در این شرایط تداوم حضور مردم در خیابانها میتواند مانع از ورود به مرحله پنجم این طرح؛ یعنی ایجاد آشوب و قطع این زنجیرهی ۸ مرحلهای و شکست آن گردد.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline