روابط عمومی سپاه: بامداد امروز نیروی دریایی سپاه طی یک عملیات ترکیبی پهپادی و موشک های بالستیک پایگاه بالگردی تروریست های آمریکایی العدیری را مورد ضربه قرار دادند
در این موج حمله یگان موشک های بالستیک نیروی دریایی سپاه بصورت دقیق مراکز آماده سازی و تعمیرات بالگردهای پایگاه ، مخازن سوخت بالگرد و هواپیماها و ساختمان فرماندهی این پایگاه تروریستی را مورد اصابت قرار داده و به شدت تخریب گردید.
بعد از این موج هجوم ، آتش مهیبی در این پایگاه ایجاد شده و هنوز دودهای پر حجم و سیاه از این پایگاه بلند است و از فاصله های دور قابل مشاهده است.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
زائران خانهٔ خدا تا سهشنبه به ایران باز میگردند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: فرآیند بازگشت حاجیان عمره بیتالله الحرام به خوبی درحال پیشرفت است و انشاالله زائران خانه خدا تا سهشنبه به کشور باز میگردند.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
محافظت در برابر بارانهای اسیدی سمی ناشی از انفجار مخازن سوخت
جمعیت هلالاحمر:
🔺انفجار انبارهای نفت باعث ورود حجم انبوهی از ترکیبات سمی هیدروکربنها و اکسیدهای گوگرد و نیتروژن در جو و به ابرها میشود که در صورت بارندگی، باران حاصل بسیار خطرناک و دارای خاصیت اسیدی شدید است.
🔺این پدیده میتواند باعث سوختگیهای شیمیایی پوست و آسیب جدی به ریهها شود.
🔺در صورت تماس باران با پوست، به هیچ وجه محل را نمالید و فقط با جریان مداوم آب سرد شستشو دهید.
🔺لباسهایی که به این باران آغشته شدهاند را بلافاصله تعویض کرده و در کیسه دربسته قرار دهید.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مازندران میزبان بیش از ۵ میلیون مسافر
🔸 بیش از پنج میلیون نفر از هموطنان در حال حاضر در مازندران حضور دارند و روند ورود مسافران همچنان ادامه دارد.
🎤 زینب نجاتی
✳️مرجع خبری قائم شهر👇
🆔 @qaemonline
#اطلاع_رسانی
🔅 توجه: از روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۴.۱۲.۱۷ کلیه دفاتر مرکز تعویض پلاک شهرستان های استان مازندران با نوبت اينترنتی آماده ارائه خدمات به شهروندان می باشد.
✳️مرجع خبری قائم شهر👇
🆔 @qaemonline
۳۰ درصد شهدای جنگ اخیر را کودکان تشکیل میدهند
🔹بر اساس آمار اولیۀ هفتۀ نخست جنگ، ۳۰ درصد از شهدا را کودکان تشکیل میدهند و زنان با ۱۹۸ شهید و ۱۰۴۴ مصدوم، بیشترین آسیب را در میان گروههای غیرنظامی داشتهاند.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
اطلاعیه تکمیلی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در خصوص حمله به زیرساختهای توزیع سوخت
🔹به اطلاع مردم شریف ایران میرساند طی حمله ناجوانمردانه به انبارهای نفت در تهران و البرز و خطوط انتقال فرآوردههای نفتی در شامگاه ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ با هدف آسیب مستقیم به مردم از طریق ورود خسارت به این بخش و اختلال در عرضه بنزین روزانه مورد نیاز مردم، ۴ نفر از کارکنان خدوم این شرکت حین خدمت به میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
🔹با وجود ایجاد خسارتهایی در این بخش، با اتکا به ذخایر راهبردی و فعالسازی مسیرهای جایگزین و تمهیدات از پیش تعیین شده، موضوع تامین سوخت تحت کنترل بوده و نگرانی در خصوص پایداری عرضه وجود ندارد لیکن به منظور حفظ تعادل در مصرف و اطمینان از دسترسی همگانی تا بازگشت کامل ظرفیت توزیع، به صورت مقطعی در برخی مناطق متاثر از این حمله، محدودیتهایی در سقف سوختگیری اعمال میشود تا تضمینکننده توزیع عادلانه و پایدار سوخت مورد نیاز هموطنان در این دوره گذار باشد.
🔹از هموطنان عزیز تقاضا میگردد ضمن پرهیز از ترددهای غیرضرور، از کارت سوخت شخصی خود جهت سوختگیری اقدام نمایند.
🔹همچنین با توجه به وجود ظرفیت مناسب CNG و با هدف جلوگیری از ازدحام در جایگاههای بنزین به دارندگان خودروهای دوگانهسوز توصیه میشود سوختگیری خود را از طریق جایگاههای CNG انجام دهند.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
اثر جدید حسن روحالامین برای شهادت مادر و کودک شیرخوارش
برای شهیده مظلومه، «زهرا بهشتی» و کودک شیرخوارش «محمد مهدی» که به دست ایادی شیطان (ایالات متحده امریکا و رژیم صهیون) به شهادت رسید.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
بانکها تا ساعت ۱۳:۳۰ باز هستند
🔹با تصمیم بانک مرکزی در راستای خدماترسانی مناسب بانکها به مردم در شرایط فعلی، بانکهای مختلف کشور موظفند امروز (یکشنبه) از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به مشتریان خود خدمات ارائه کنند.
🔹با اعلام بانک مرکزی، تعداد نیروهای هر بانک ۲۰ تا ۵۰ درصد نسبت به شرایط عادی است.
✳️مرجع خبری قائم شهر👇
🆔 @qaemonline
فعالیت ادارات مازندران روز ۱۸ اسفند از ساعت ۱۰ آغاز میشود
معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری مازندران گفت: فعالیت همه ادارات و دستگاههای اجرایی مازندران روز دوشنبه ۱۸ اسفند از ساعت ۱۰ صبح آغاز میشود.
✳️مرجع خبری قائم شهر👇
🆔 @qaemonline
🔥اطلاعیه شماره ۱۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ پهپادهای ارتش اهداف آمریکایی صهیونی را مورد اصابت قرار دادند
اهداف آمریکایی صهیونی در حیفا، تل آویو و مراکز و پایگاههای آمریکا در کویت، مورد حمله پهپادهای نیروی هوایی و دریایی ارتش قرار گرفتند.
براساس اطلاعیه شماره ۱۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی ساعات گذشته، نیروهای هوایی و دریایی ارتش با اجرای عملیاتهای پهپادی و بهرهگیری از انواع پهپادهای انهدامی، نقاط تعیین شده در حیفا، تلآویو و همچنین مراکز و پایگاههای آمریکا در اردوگاه عریفجان کویت، شامل انبارهای مهمات و تجهیزات، مواضع پدافندی، سایت جمعآوری اطلاعات سیگنالی و چادرهای اسکان را مورد هدف قرار دادند.
📱عضویت درکانال خبری قائمشهر:👇
🆔 @qaemonline
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 دیوار آزاد اندیشی ایران من✌️
#یا_منتقم
💠 پایگاه خبریِ تحلیلی بلاغ نیوز 👇
🔗 @blogh_news