eitaa logo
دانلود
هدایت شده از  مصاف آخر🇮🇷 🇵🇸
11.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بسیار دردناک 💔 حالا همش بگید با پوشیدن یا نپوشیدن روسری اتفاقی نمیفته ببینید چجوری فاجعه رخ میده کشور آدربایجان ۸۵ درصد شیعه ، چه برسر و مسجد وغیره آمده است .❌ حتما ببینید @Masafe_akhar
هدایت شده از خط آتش
🔹تکنیک های رفتار با نوجوانان در سن بلوغ مادرها می‌توانند با دختران خود در مورد مشکلاتی که معمولا در سن بلوغ با آن روبه‌رو می‌شوند، صحبت کنند و همچنین پدرها با پسران خود درباره مشکلات دوران بلوغ که معمولا هر پسری با آن روبرو می‌شود، صحبت کنند. اما سعی نکنید، بیش از اندازه درباره موضوعات جنسی با آنها گفتگو کنید. با باز کردن بیش از حد اینگونه موضوعات کاری نکنید که فرزندان حریم بین خود و شما را بشکنند. در حد نیاز با آن‌ها درباره مشکلات بلوغ جسمی و جنسی صحبت کنید و آن هم به صورت کاملا خصوصی. معمولا نوجوانان در محیط مدارس و کلاس‌های آموزشی به اندازه کافی در این رابطه با هم صحبت می‌کنند. سعی کنید، اطلاعات بی‌مورد به آن‌ها ارائه ندهید تا گمراه نشوند. شما می‌توانید کتاب‌های آموزشی مخصوص پسرها و دخترها که درباره مشکلات آن‌ها در این سن بلوغ صحبت کرده  را در اختیارشان قرار دهید، تا اطلاعات کافی در این‌باره کسب کنند. البته بد نیست که خودتان یک بار این گونه کتاب‌ها را مطالعه کرده باشید و سپس در اختیار آن‌ها قرار دهید. 🍂🍁🍂 @khate_atash
هدایت شده از خط آتش
🔹 دیکتاتورهای به قدرت نرسیده!! مثلا علیه دیکتاتوری شعار میدن ولی از ترس فحاشی هاشون یک مغازه‌دار جرئت نمیکنه محصولاتش رو بفروشه، یک هنرمند میترسه نظر واقعیش رو بده، حتی از یک پست و استوری مخالفانشون هم نمی‌گذرن، دیکتاتور کوچولوهای به قدرت نرسیده!! @khate_atash
🔴 پاپ فرانسیس: من تضاد امپریالیسم ها را می بینم. ما در حال تجربه جنگ جهانی سوم هستیم. 🔸جنگی در جریان است و فکر می‌کنم در نظر گرفتن این به مانند یک فیلم کابوی با آدم‌های خوب و بد است. 🔹همچنین این اشتباه است که فکر کنیم این جنگ فقط بین روسیه و اوکراین است. نه، این یک جنگ جهانی است. 🔸اوکراین قربانی این درگیری شده است. من قصد دارم به این فکر کنم که چرا نمی توان از این جنگ اجتناب کرد. 🔹جنگ به نوعی شبیه ازدواج است. برای درک آن، بررسی تحولاتی که منجر به توسعه درگیری شده است ضروری است. 🔸عوامل بین المللی وجود دارد که در تحریک جنگ نقش داشته است. 🔹قبلاً اشاره کردم که در دسامبر سال گذشته یکی از سران کشورها آمد و به من گفت که بسیار نگران است که ناتو در دروازه های روسیه پارس می کند و متوجه نمی شود که روس ها امپراتوری هستند و از مرزهای ناامن می ترسند. او ابراز نگرانی کرد که این امر باعث ایجاد جنگ شود و دو ماه بعد شروع شد. 🔸من تضاد امپریالیسم ها را می بینم. ما در حال تجربه جنگ جهانی سوم هستیم. ➥ @sepah_paasdaran
هدایت شده از علی
اینها دخترایی بودند که امروز در مرکز آموزشی کنکور در کابل، در انفجار تروریستی جان باختند، میدونید چرا خون این ۳۰ نفر باهم حتی به اندازه یک دقیقه در دنیا صدا نکرد❓bbc حرفی نزد ❓عنترنشنال خفه شده❓سلبیریتی ها نیستند ❓ چ꯭و꯭ن ꯭ب꯭ر꯭ا꯭ی꯭ش꯭ا꯭ن ꯭ن꯭ا꯭ن ꯭ن꯭꯭د꯭ا꯭ش꯭ت.✋🏿
💠مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔸در مورد  عجل الله تعالی فرجه الشریف نکته اول این است که این بزرگوار داعی الله است، نگاه به آن بزرگوار وسیله ای است برای عرض ارادت و عبودیت به درگاه حضرت حق متعال، السلام علیک یا داعی الله و ربانی آیاته. 🔸دوم اینکه نام این بزرگوار و یاد این بزرگوار، دائماً به ما یادآوری می کند که طلوع خورشید حق و عدل در پایان این شب ظلمانی،‌قطعی است، نام امام زمان نشان دهنده ی این است که خورشید طلوع خواهد کرد و روز خواهد آمد. 🔸نکته سوم اینست که ما مأمور به انتظاریم؛ انتظار یعنی چه؟ انتظار به معنای مترصد بودن است! در ادبیات نظامی یک چیزی داریم به نام آماده باش، انتظار یعنی آماده باش! باید آماده باشیم، انسان مؤمن و منتظر، آن کسی است که در حال آماده باش است، این آماده باشی خیلی مهم است، انتظار به این معناست، انتظار یعنی باید دائم در حال آماده باش باشید و این انتظار مستلزم صلاح و عمل است.
هدایت شده از حق ما 📢
11.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 افشاگری اهداف حملات دشمن به بهانه با بیانات یک ماه قبل امام خامنه ای . . . به کانال مردمی بپیوندین 💠 ‌☑️ @haqe_ma
هدایت شده از کانال انقلابی
🔴 براندازی با چاشنی طی الارض 🔹کانال های معاند با هدف دروغ پراکنی یک فیلم را باعنوان دو دانشگاه در دو شهر متفاوت منتشر کردند ☑️به کانال انقلابی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da
هدایت شده از فصل بیداری
8.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تحریم می کنند تا کشورها به خواست تحریم کنندگان تن دهند. ▪️اگر کشورها تن ندادند، آن قدر تحریم را ادامه می دهند تا معترضین علیه دولت ها شورش کنند به این امید که دولت ها زیر فشار معترضین، به خواست تحریم کنندگان تن دهند. این گونه« پروژه تحریم» نتیجه می دهد. ✍امیرعلی ابوالفتح 🔴به کمپین فصل بیداری بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/1635647570C3725f53a3d
هدایت شده از قاسم روانبخش
باز هم آمریکایی ها دچار اشتباه محاسباتی شدند 🔹فتنه 401 پیچیده تر از فتنه 88 بود زیرا فتنه 88 فقط در تهران متمرکز شده بود ولی این فتنه حتی در برخی شهرهای کوچک نیز انجام شد. 🔸دشمن فکر می کرد مردم به دلیل مشکلات اقتصادی که بر آنها تحمیل کرده اند دیگر به صحنه نخواهند آمد ولی حضور میلیونی مردم در تهران و شهرستان ها همه معادلات دشمن را به هم ریخت. ✍چرا با این گستردگي، فتنه زود خنثي شد مهم ترین دلیل آن عدم حضور هاشمی رفسنجانی در این فتنه بود. به همین دلیل حضرت امام خامنه ای نیازی ندیدند که در این فتنه وارد شوند زیرا می دانستند این فتنه عقبه فکری ندارند و ملت ایران خودش می تواند فتنه گران را سرجایشان بنشاند. http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
هدایت شده از قاسم روانبخش
🔻«موضع‌گیری‌های تبیین‌کننده» در سایۀ «واقعیّت‌های عیان‌کننده» 🖋 مهدی جمشیدی ۱. برخی این ‌شبه‌استدلالِ تکراری را مطرح می‌کنند که ممکن است «تذکّر» و «نقادی»، موجب گریختن فرد به طرف مقابل بشود؛ یعنی نگویید تا «آنچنان»، «آنچنان‌تر» نشود. این حرف، باب «نقادی» و «مواجهۀ منطقی» را مسدود می‌کند از خوف این‌که مبادا «بی‌طرف» به «مخالف» و «منتقد» به «معارض» تبدیل شود. دربارۀ هر نقدی می‌توان چنین گفت و با این توجیه، در برابر هر لغزش و خطایی، «سکوت» را توصیه کرد. چرا این اشکال را مطرح نمی‌کنید که «نگفتن‌ها» و «مماشات‌ها» و «فقر مرزبندی‌ها» ممکن است موجب «فرسایشِ ایدئولوژی انقلابی» شود و به‌تدریج، «باطل» را بر جای «حقّ» بنشاند؟! و چرا اصرارهای طرف‌های مقابل را در پنجه‌افکندن به چهرۀ انقلاب و نظام نمی‌بینید و برآشفته نمی‌شوید؟! آنها عناد بورزند و ارزش بفرسایند و بدبینی و ناامیدی بیافرینند و ما نیز از هراس «انحراف بیشترشان»، خاموش بمانیم؟! این چه مغالطه‌ای است؟! ۲. استاد مطهری در مباحث تفسیری خود به این لطیفه اشاره کرده که از جمله حَسنات و برکات فتنه‌ها و آشوب‌ها این است که «باطنِ نهفتۀ کنشگران اجتماعی» را مشخص می‌کند و «صف‌بندی‌های روشنگرِ جدید» می‌آفریند. باید «واقعیّت جدید» رخ بدهد تا در مواجهه با آن، «نسبت‌های جدید» آشکار شوند و از این رهگذر، «ضعف‌ها» و «نفاق‌ها» از پردۀ ضمیر، بیرون افتند. این خاصیّت ذاتیِ رویدادهای فتنه‌گون است. «مواضع اشخاص»، به‌طور قهری، «جبهه‌بندی‌های جدیدی» می‌آفرینند و به این وسیله، سطح تازه‌ای از «رویش» و «ریزش» شکل می‌گیرد. پس باید این شکاف‌های نوپدید را به «سرشتِ واقعیّتِ اجتماعیِ فتنه‌گون» نسبت داد، نه «موضع‌گیری‌های صریحِ انقلابی‌ها». ساختارِ نهفتۀ جهانِ اجتماعی این‌چنین اقتضای قهری و تکوینی دارد که در آن، فتنه‌ها کمال و شدّت می‌یابند و در نسبت با این فتنه‌هاست که جبهۀ حقّ، «خالص‌تر» و «ناب‌تر» می‌شود. ۳. «جذب حداکثری» نیز به معنی «مداهنه» و «مصانعه» در برابر ارزش‌های اساسیِ انقلاب نیست. وحدت، «ارزش ذاتی» ندارد، بلکه صورتی از وحدت، مطلوب است که نقطۀ مرکزی‌اش، «حقّ» باشد. «ائتلاف‌های سیاست‌زده» و «وفاق‌های عمل‌گرایانه»، با دیانت و حقّ‌مداری نسبتی ندارند؛ حتّی اگر هدف، بسیار عالی و قدسی باشد. بر این اساس بود که استاد مطهری در روند نهضت اسلامی، هم‌گرایی و هم‌افزایی با هیچ گروه «غیرمسلمان» یا «مسلمانِ التقاطی»‌ای را برنتابید و مرزبندی کرد. این در حالی بود که بسیاری از روحانیان سرشناس و مؤثّر، منطق استاد مطهری را برنمی‌تابیدند. استاد مصباح نیز در این باره، از الگویی که خودش آن را «الگوی دوایر متحدالمرکز» نامیده بود، برای طرّاحی مناسبات خویش با دیگران بهره می‌برد. از یاد نبرده‌ایم که بسیاری از همین روحانیانِ مدّعیِ فهم قواعدِ اجتماعی، ایشان را تخطئه و ملامت می‌کردند که «دافعۀ فراوان» دارد و «سخن غلیظ» می‌گوید و «پیشتر از رهبری» است. این در حالی است که رهبر انقلاب در سخنرانی سال پیش خویش، از این نوع کنشگری دربارۀ شخص ایشان به «غیرت اسلامی و انقلابی» تعبیر کرد و ایشان را از این نظر در کنار امام خمینی نشاند! ۴. سخن من، هرچه که هست، دربارۀ «خواص» هست، نه «تودۀ مردم». تودۀ مردم اگر هم لغزشی دارند، از سرِ «ناآگاهی» است نه «غرض‌ورزی»؛ چنانچه که استاد مطهری می‌گفت، همواره فساد از «طبقۀ بالای جامعه» به «طبقۀ پایین جامعه» راه می‌یابد و «عوام»، متأثّر از «خواص» هستند. این‌که رهبر انقلاب به «خواص اغواگر» اشاره کرد، به همین سبب است. «خواص اغواگر»، تودۀ مردم را می‌فریبند و دچار گمراهی می‌کنند. ازاین‌رو، باید خواص اغواگر را «رسوا» کرد و به «چالش» کشید. آنچه مایۀ زوال انقلاب و نظام است، حضور شخصیت‌های منافق و ناشناخته‌مانده نفاق آنهاست. واقعیّت‌های اجتماعیِ فتنه‌گون، بستر و زمینه‌ای است برای «کشف نفاق». جالب این‌که رهبر انقلاب دربارۀ مسألۀ «حجاب اجباری» تصریح کرد که از دشمن، انتظاری نیست، اما آنچه دل انسان را می‌خراشد آن است که مسألۀ حجاب اجباری از زبان «خواصِ داخلی» مطرح می‌شود. و ایشان گفتند که در میان این خواص، «آخوند» هم هست. صراحت و غلظت از این بیشتر؟! این عبارت‌ها، قطب‌‌بندی ایجاد نمی‌کند؟! آری، اما میان چه کسانی؟! میان «مردم» و «مردم» یا میان «خواص اغواگر» و «مردم»؟! ۵. در این میان، کسانی نیز هستند که همواره «موقعیّت بینابینی» دارند؛ «دوپهلو» می‌گویند؛ «مبهم» می‌نویسند؛ «حد وسط» را برمی‌گزینند؛ نه «این» هستند و نه «آن»؛ و خلاصه، «دکّان دو نبش» زده‌اند. باید اینان را که به «رندی» عادت کرده‌اند، وادار به انتخاب کرد. نمی‌شود ارزش‌ها را «نسبی» انگاشت و در هر موقعیّتی، هر دو طرف را مقصر قلمداد کرد. نمی‌شود هم «نظام جمهوری اسلامی» را متهم کرد و هم «طرف مقابل» را. http://eitaa.com/joinchat/2315059