eitaa logo
حجت الاسلام علی قهرمانی
983 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
519 ویدیو
55 فایل
اخبار، دیدگاه‌ها، ارائه‌ها و مقالات حجة‌الاسلام والمسلمین علی قهرمانی پژوهشگر و نویسنده معاونت پژوهش سابق انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه مدیر موسسه فرهنگی و گروه تبلیغی ندای فطرت ارتباط با ادمین @qahramaani
مشاهده در ایتا
دانلود
28.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنچه نباید ببینیم ضربه های اخیر به موساد @ali_mahdiyan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش جالب مجری برنامه جهان آرا به صحبت های واعظی درباره ی قیمت دلار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین الملل در برنامه جهان آرا، ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، پس از تصویب قطعنامه شورای حکام بر ضد ایران: آمریکا می خواست دلار در ایران به ۶۰ هزار تومان برسد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توجه کنید که چند تا از دستاوردهای مهمی که در این گزارش ذکر می‌شود، محصول تلاش‌های شبانه‌روزی و همکارانشان بوده است. به ایشان خداقوت میگویم و به مافیای حذف ایشان هم میگویم که زیاد خوشحال نباشید، امثال دکتر عبدالملکی زیادند که ریشه شما را بخشکانند.
⚠️‏از زندان آپارتاید به مذبح نئولیبرالیسم در آفریقای جنوبی کسی نمی‌توانست در انقلابی و مبارز بودن نلسون ماندلا تردیدی ایجاد کند. چه، سوابق درخشان مبارزاتی او چنین اجازه‌ای نمی‌داد. ماندلا ۲۷ سال را در زندان‌های رژیم آپارتاید گذرانده بود و پس از آزادی در تاریخ یازدهم ژانویه ۱۹۹۰، رهبر بلامنازع جنبش استقلال طلب کشورش شد تا ملت خود را از زیر سلطه رژیم آپارتاید رهایی بخشد. آزادی ماندلا از زندان، نماد پایان رژیم آپارتاید بود. اما کنگره ملی آفریقا به رهبری ماندلا برای اینکه رژیم حاکم، به شکل مسالمت‌آمیزی قدرت را واگذار کند، مذاکراتی را با فردریک دکلرک رئیس جمهور رژیم برای انتقال قدرت برگزار کرد. دکلرک در جریان مذاکرات، قدرت سیاسی را به طور کامل واگذار کرد و آپارتاید برچیده شد. اما به موازات مذاکرات سیاسی، یک مذاکرات اقتصادی نیز در جریان بود و توجه زیادی هم جلب نمی‌کرد. دکلرک موفق شد با این عنوان که اقتصاد یک مسئله "فنی" است و تنها یک راه برای اداره اقتصاد وجود دارد و آن سیاست‌های نئولیبرالی "اجماع واشنگتن" است، انقلابیون را متقاعد کند که طراحی پایه‌های اقتصادی نظام جدید را به اقتصاددانان "مستقل" رژیم حاکم، بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول بسپارند. اینگونه بود که دولت جدید، در ریل نئولیبرالیسم قرار گرفت: الحاق آفریقای جنوبی به گات و پس از آن به سازمان تجارت جهانی را امضا و موانع واردات را برداشت. با اجرای سیاست‌های صندوق بین‌المللی پول، کنترل دولت از روی معاملات ارزی و ورود و خرج ارز برداشته شد و راه برای سوداگری‌های ارزی و خروج سرمایه از کشور باز شد. دروازه‌ها به روی سرمایه‌های خارجی گشوده شد تا بلکه خارجی‌ها ثروت بیافرینند و تنگدستان با ریزه‌خواری از این ثروت، سهمی نصیبشان شود. خدمات دولتی و زیرساخت‌های کشور خصوصی‌سازی شد و دارایی‌های ملی که اقلیت سفید پوست تصاحب کرده بودند، مصادره نشد. آموزش مدیران نظام جدید نیز به تیم‌هایی از بانک جهانی سپرده شد تا نئولیبرالیسم درونی‌سازی شود. حتی رئیس بانک مرکزی و وزیر دارایی آپارتاید در مقام خود تثبیت شدند، چون اقتصاد یک مسئله "فنی" بود! نتیجه این روند البته روشن بود: سال به سال به میزان فلاکت مردم آفریقای جنوبی افزوده شد. در نظام جدید ضدآپارتاید، نرخ بیکاری سیاهان دو برابر شد، دو میلیون نفر بی‌خانمان شدند، یک میلیون نفر از مزارع اخراج شدند، تعداد آلونک‌نشین‌ها پنجاه درصد بیشتر شد، و آفریقای جنوبی به مقام نابرابرترین کشور جهان نائل آمد. آیا ماندلا و آزادیخواهان آفریقای جنوبی طالب چنین وضعی بودند؟ هرگز! همه ماجرا این است که ماندلا و یارانش معنی "آزادی سیاسی" را خوب می‌فهمیدند، اما هیچ فهمی از "آزادسازی اقتصادی" نداشتند. آنها گرگ‌های نئولیبرال را بیش از پیش "آزاد" کردند تا سیاهان ستمدیده از آپارتاید را که مست رهایی بودند، بدرند. ✍🏻سید یاسر جبرائیلی @syjebraily
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 💠 اینها همه فریب‌کاری است! ❎ این روزها با پدیده سلبریتی زیاد برخورد داریم؛ از بزرگسال تا کودکان و نوجوانانی که در دام شهرت گرفتار شده‌اند. علاوه بر اینکه بخش زیادی از آنها فریب‌کاری‌ای است که با ابزار رسانه رخ می‌دهد، عدم سواد و مشاورت رسانه‌ای مردم باعث دنبال‌کردن آنها می‌شود. 🎙 گفتگوی اختصاصی با دکتر احسان شاه قاسمی، دانشیار گروه ارتباطات دانشگاه تهران 📍 سایت آپارات | سایت یوتیوب •┈┈┈••✾••┈┈┈• 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
کتاب خدمات دولت.pdf
37.3M
🇮🇷 عملکرد شش ماهه دولت آیت الله رییسی 📱تبیین آنلاین @spoh_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌مونا علیزاده را نمیشناسی☹️❓ 🔹 افشای هویت اصلی یکی از اکانت‌های فیک سازمان منافقین در فضای مجازی 🖋پ.ن: حالا خوبه پشت سر این اکانت یک خانمه؛ مورد داشتیم که یه اکانتی میگفت سحر هستم 17 ساله از کرج اما پشتش یه منافق بود به اسم بیژن 73 ساله از آلبانی😂 🆔 @darseenghelab
جمهوری اسلامی راوی ندارد!!! . شما می‌دانید در دولت چه می‌گذرد؟ می‌دانید چرا در سوپر مارکت محله‌تان باید آماده مواجهه با هر قیمتی باشید؟ آیا شما هم احساس می‌کنید مملکت یله و رها به دست بازار افتاده و این گرانی افسارگسیخته توجیهات کمیکی مانند «فقدان ایده حکمرانی» و این‌ها دارد؟ شما هم این احساس را دارید که سید ابراهیم رئیسی و هیئت دولت صبح که از خواب بیدار می‌شوند تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا یک ور مملکت را بگیرند، اما عصر نشده آن ورش محکم به زمین می‌خورد؟ بعد گویا مستأصل از تمام ورهای مملکت می‌روند سفر استانی و پای درد دل مردم می‌نشینند و باز به تهران باز می‌گردند تا ورهای به زمین مانده مملکت را به دوش کشند؟ شما هم وقتی با قیمت رهن و اجاره مواجه می‌شوید، توی دل‌تان می‌گویید «معلوم نیست این سید اولاد پیغمبر دارد چه کار می‌کند؟» البته کاری به آن‌ها که زبان به ناسزا می‌گشایند ندارم. . اصلا چرا راه دور برویم. احتمالا شما هم چندتا فامیل دولتی و خصولتی دارید و بی‌ارتباط با بچه‌های بالا نیستید و احساس کرده‌اید که همه، روایت شیر تو شیری از دولت و وضعیت آینده دارند. این اپیدمی یأس و استیصال را سه جور می‌شود تحلیل کرد. . اول اینکه واقعا وضیت شیر تو شیر است و رئیسی و دولتش جز تلاش‌های مذبوحانه و در عین حال مخلصانه کاری از دست‌شان بر نمی‌آید. این روایت با روایت دیده‌بان انقلاب مطابقت ندارد و این برای امثال من که به او اعتقاد داریم نکته مهمی است. کسانی هم که اعتقاد ندارند فکری به حال مملکتی که شیر تو شیر می‌بینندش بکنند! اما غم‌انگیز اینجاست که من و امثال من فکتی هم بر خلاف شیر تو شیر دیدن وضعیت نداریم. . دوم اینکه مصرف رسانه‌ای ما مسموم شده و اگر اهل خبر خوب باشیم، مشکل‌مان حل می‌شود! طبعا چنین جسارتی به خودم و شما نمی‌کنم! و البته نمی‌خواهم بگویم مدعیان خبر خوب هم چنین تلقی‌ای دارند! ‌. سوم اینکه جمهوری اسلامی راوی ندارد. دولت بلد نیست از کامیابی‌ها و ناکامی‌های خودش تصویر شفافی ارائه کند. رسانه ملی هم بلد نیست. این ربطی به خبر بد و اجانب و استکبار جهانی ندارد. این دقیقا به «هنر رندانه به کتف گرفتن» مسئولان باز می‌گردد که افکارعمومی را در مواجهه با هیولای فقر و بی‌تدبیری تنها گذاشته‌اند. دولت هنوز اهمیت روایت را جدی نگرفته است و خودش دارد به خودش ضربه می‌زند. از نان و آب و بودجه واجب‌تر‌ برای جمهوری اسلامی رسیدگی فوری به روایت دولت است. 📝سید یاسر تقوی
پهلوی به روایت تاریخ 1.pdf
10.6M
💠 پهلوی از زبان روزنامه های پهلوی👌 📄 75 فکت مستند از روزنامه‌های دوره پهلوی 📜 کاری با ارزش و مستند برای نجات دادن رضاشاه از دست رسانه های لندنی که پهلوی را صرفا برای سوءاستفاده استعماری شان می خواهند. 💥مدرسه انقلاب؛ کانالی متفاوت 🆔 @darseenghelab
🔻گلایه از استفاده پزشکان مرد در سونوگرافی و عمل‌های بانوان در قم 🔹بیمارستان امام رضا(ع) و البته بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر قم، سونوگراف خانم ندارند و این در حالی است که با کمترین امکانات و اندکی دلسوزی و توجه به مسایل شرعی می‌توان نسبت به رفع این دغدغه جدی بانوان متدین و خانواده‌های آنها همت گماشت. 🔹از سوی دیگر در بسیاری از اتاق‌های عمل، کادر اصلی افراد حاضر از آقایان هستند و این در حالی است که در عمل‌های مربوط به بانوان می‌توان از کادر زنان استفاده کرد و حال آن که در برخی اوقات در عمل مربوط به زایمان، متخصصان بیهوشی و بی‌حسی و حتی بخیه کردن از آقایان هستند! صدای مردم، رسانه‌ای برای مردم👇 https://eitaa.com/joinchat/1065877504C9259972421
حجت الاسلام علی قهرمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به لزوم شناسایی و احصاء دقیق آفات و آسیب های فرهنگی جامعه در شرایط کنونی اظهار داشت: به عقیده بنده، بدترین بیماری فرهنگی که الان دامنگیر جامعه ما شده، بی انگیزگی و بی حسی مفرطی است که متأسفانه شاهدش هستیم و همین امر باعث شده هر کسی صرفاً کلاه خود را بچسبد و چندان کاری به جامعه و شرایط و تحولات آن نداشته باشد. وی افزود: بخشی از دلایل وقوع این مسأله به خاطر تأثیرگرفتن از سبک زندگی غربی است و این که برخی از ما صرفاً برای خودمان و منافعمان ارزش و اهمیت قائل هستیم و اگر اتفاقی در جامعه بیفتد که تبعات و پیامدهای آن به ما نیز به نوعی برگردد و تأثیرش را بر ما به شکل مستقیم بگذارد آن وقت برایمان قضیه مهم می شود. ریشه بسیاری از انحرافات و آلودگی ها وی با بیان این که همین منفعت محوری و ترجیح خود بر جامعه در بسیاری از زمینه ها باعث آلودگی ها و معضلاتی شده است، گفت: واقعیت آن است که این آسیب و آفت بسیار جدی است که به عنوان یک آسیب مهم فرهنگی تأثیرش را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بر جای می گذارد. https://hawzahnews.com/xbMbT 🆔 @qahramani
نقد اقتصاد لیبرال.mp3
5.72M
🔉 پادکست صوتی 🔶 موضوع |نقد تفکر اقتصاد لیبرالی 🎙دکتر 🔹دانشگاه‌های شبه اقتصادی ما و کتاب‌های شبه علمی اقتصاد که به وفور در دانشگاه‌های ما ترجمه می‌شود و حتی بعضی موسسات شبه تخصصی قم به اسم "اقتصاد" دارند «شبه علم» را رواج میدهند! 🔹نتیجه وضعیت امروز اقتصاد کشور، ماحصل تفکر مکاتب شبه علمی است که از آمریکا و اروپا ترجمه می‌شود و بدون نقد درست و بدون توجه به مبانی ایدئولوژیک و تند اقتصاد غرب؛ و بدون توجه به مبانی فلسفی؛ در دانشکده‌های شبه اقتصادی ما بدون توجه به قرآن و خط اهل بیت پیاده‌سازی می‌شود! ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
🌸حدیث روز 🌸 💎 امام رضا علیه السلام: 🔹خرَجَ عَلَينا أبو الحَسَنِ - يعني الرِّضا عليه السلام - في يومِ خَمسَةٍ وَعِشرينَ مِن ذي القَعدَةِ فَقالَ: صوموا؛ فإِنّي أصبَحتُ صائِماً. قُلنا: جُعِلنا فِداكَ، أيُّ يومٍ هُوَ؟ فقالَ: يومٌ نُشِرَت فيهِ الرَّحمَةُ ودُحيَت فيهِ الأَرضُ ونُصِبَت فيهِ الكَعبَةُ وَهَبَطَ فيهِ آدَمُ عليه السلام . 🔹امام رضا عليه السلام در روز بيست و پنجم ذى‌‏قعده به ميان ما آمد و فرمود : «[امروز را ]روزه بگيريد. من هم روزه هستم» . گفتيم : قربانت شويم! امروز چه روزى است؟ فرمود : «روزى است كه در آن، رحمت منتشر شد و زمين، گسترش يافت (دحو الأرض)، و كعبه برپا شد، و آدم عليه السلام [به زمين‏] هبوط كرد» . 📚 الكافي : ج ۴ ص ۱۴۹ ح ۴ @ismcir
نقد اقتصاد لیبرال.mp3
5.72M
🔉 پادکست صوتی 🔶 موضوع |نقد تفکر اقتصاد لیبرالی 🎙دکتر 🔹دانشگاه‌های شبه اقتصادی ما و کتاب‌های شبه علمی اقتصاد که به وفور در دانشگاه‌های ما ترجمه می‌شود و حتی بعضی موسسات شبه تخصصی قم به اسم "اقتصاد" دارند «شبه علم» را رواج میدهند! 🔹نتیجه وضعیت امروز اقتصاد کشور، ماحصل تفکر مکاتب شبه علمی است که از آمریکا و اروپا ترجمه می‌شود و بدون نقد درست و بدون توجه به مبانی ایدئولوژیک و تند اقتصاد غرب؛ و بدون توجه به مبانی فلسفی؛ در دانشکده‌های شبه اقتصادی ما بدون توجه به قرآن و خط اهل بیت پیاده‌سازی می‌شود! 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
سلسله نشست های الگوی فقهی بازی های رایانه ای روش موضوع شناسی مسائل مستحدثه با تطبیق بر بازی های رایانه ای ارائه دهنده: حجت الاسلام و المسلمین محمد علی خادمی کوشا مکان حضوری: ساختمان دبیرخانه انجمن های حوزه پخش زنده: noo.rs/r2esb سایت انجمن: http://cssa.ir/
بسم الله الرحمن الرحیم یادداشتی از دکتر مصباح‌الهدی باقری کنی اقتصاد علم نما..؟! ⏪ استاد بزرگوار بعد از سالها تلاش، کتاب *فریب بزرگ ؛ علم اقتصاد یا اقتصاد علم نما* را تمام کردند.کتابی که از آغاز با این عهد دنبال شد که *تقدیم به حضرت (حفظه‌الله) شود. ایشان در مقدمه کتاب می‌نویسند: *موضوع اين كتاب بررسي نقادانه‌ای از منشأ است. در اين بررسی رويكرد تاريخی را اتخاذ كرده‌ايم. اكثريت بر اين عقيده‌اند كه اقتصادِ جديد ساحتی علمی است بدين دليل كه روش تحليلی به‌كار رفته در آن به‌واقع رياضی است. از اين‌رو به منشأ و ماهيت به اقتصاد پرداخته‌ايم زيرا كه از اهميت نظری بسيار بالايي برخوردار است. اين رويكرد مبتني بر مفاهيم و روابط اقتصاديی انتزاعی است كه فقط براي به‌كارگيری رياضيات مناسب‌اند. ما بر اين عقيده‌ايم كه رويكرد رياضی موجب شده است كه ظرفيت علم اقتصاد در توضيح و رويارويی با مسائل اقتصادی در دنيای واقعی محدود شود در حالي كه اين مسائل برای از اهميت بسيار زيادی برخوردار است. نشان داده‌ايم آنچه از رويكرد رياضی به اقتصاد حاصل شده است چيزی جز « » نيست كه امروزه به‌ علم اقتصاد جديد معروف است. اقتصادِ علم‌نما فريب بزرگی است زيرا كه چهرۀ زشت را در پشت نقاب زيبای «اقتصادِ علمی» كه ادعا می‌شود مستقل از ارزش‌هاست پنهان می‌كند. اقتصاددانان سرمايه‌داريی معاصر چنين می‌پندارند كه اقتصاد علم است زيرا كه ماهيتِ رياضی دارد. چنين باوری وجود رابطۀ متقابل بين اقتصاد و را نفی می‌كند در حالی كه چنين رابطه‌ای در واقعيت وجود دارد. 💠 بر برای فرد و جامعه مبتنی است و لذا اقتصادِ علم‌نما موانع بزرگی را در مسير كشف اين نظام ايجاد كرده است. در اين كتاب توضيح داده‌ايم كه علم اقتصاد متعارف موجب شده است كه توانمندی و گسترۀ درك ما از به تحليل‌های اقتصادی محدود شود. نخستين گام اساسی در ساختن چارچوبي مستحكم برای فرآيندهای نظريه‌پردازی و سياستگذاری در اقتصاد اسلامی توجه به همين حقيقت است. ✳️اين كتاب را در درجۀ اول براي دانش‌پژوهانی نگاشته‌ايم كه قصد دارند را ارتقاء بخشند. هدف به اين است كه ابعاد مختلف حيات بشری مشتمل بر امور اقتصادی و سياسی و اجتماعی و فرهنگی را در چارچوب منسجمی كه مبتنی بر نظام ارزش‌های اسلامی است يكپارچه ‌كند...* 📢ان‌شاءالله فردا سه شنبه هفتم تیرماه ساعت یازده و نیم قبل از ظهر نسخه اولیه این کتاب *رونمائی* می‌شود.استاد تمایل قلبی‌شان بر رونمائی از این اثر در مرکز رشد بوده است.لذا دوستانی که تمایل به حضور در این جلسه دارند، یا به دفتر مرکز رشد (آقا میثم اخلاقی عزیز) اعلام کنند یا به شماره 09333063762 پیامک کنند تا متناسب با تعداد حضار،در خصوص مکان تصمیم‌گیری و اطلاع رسانی شود. علیه‌السلام @syjebraily
🖇دکتر درخشان در تعریف علم اقتصاد اسلامی: از دیدگاه من نظام اسلامی نظام یکپارچه برای مدیریت و هدایت زندگی دنیوی و اخروی ما نه تنها برای افراد بلکه برای جوامع است و نظامی است که تاریخ حیات انسان را باید شکل دهد. این نظام وجوه مختلف دارد. وجوهی که ما به آن التزام داریم، نظام سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است. بنابراین آن وجهی از زندگی اسلامی که مرتبط با مقولات و مسائل اقتصادی است را اقتصاد اسلامی می گوییم. چون یکپارچگی و ارتباطات متقابل زیرمجموعه های اقتصاد و سیاست و فرهنگ یک اصل است بنابراین اقتصاد اسلامی جدای از نظام سیاسی و نظام فرهنگ اسلامی نیست. اقتصاد اسلامی از این دیدگاه جزء جداناپذیر از نظام اسلامی است به همین دلیل است که ما نمی توانیم نظام اقتصادی را از نظام های غیر اسلامی مانند سوسیالیسم بگیریم و آن را اسلامی کنیم. از این رو باید اقتصاد اسلامی را از متن نظام اسلامی ناب و صحیح استخراج کنیم. اقتصاد اسلامی دارای دو وجه است ابعادی که علما در حوزه های علمیه از کتاب و سنت استنباط می کنند و به آن فقه اقتصادی می گویند که مشتمل بر احکام اقتصادی است و دیگری مربوط به نظام تدبیر در مدیریرت اقتصاد مسلمین است که این پس از استقرار نظام اسلامی ایرانی معنای روشنی پیدا کرد و امروز این مساله باید مدنظر کارشناسان و مدیران نظام قرار بگیرد. ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
33.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماجرای ۶ تیر ماه ۱۳۶۰ به روایت مقام معظم رهبری اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه‌ای
🔖 | چه‌ می‌گویند؟ چه بود؟ ♨️ بازنشر دیده ‌بان اندیشه شماره 28 به مناسبت شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی(ره) 🔸 در این شماره از نشریه تلاش شده خوانش‌‌هایی که از شهید بهشتی در حوزه ژورنالیسم اندیشه از سوی جریانات روشنفکری و غیر روشنفکری مطرح هست، بررسی و مورد نقد و نظر قرار گیرد. 📍 برای دریافت نسخه رایگان ماهنامه کلیک کنید. 🆔 @didebane_andisheh
💠 خدا را شکر بخاطر وجود رهبری حکیم و بی نظیر🙏 🔹 بیانات امروز رهبر انقلاب درباره سنن الهی، حقیقتا عمیق و تعیین کننده بود. ایشان ضمن اشاره به محوریت سنن و قوانین الهی در دنیا، سنت های دال بر نترسیدن از دشمن و گرفتار نشدن در دنیاطلبی را شرح دادند و نهایتا فرمودند خدای دهه 60 خدای امروز هم هست. 🖋 روایت تاریخ در قرآن بر مبنای سنن الهی و بر محور نبرد حق و باطل و تربیت انسان حق مدار است. سوال اینست که رشته تاریخ در حوزه و دانشگاه، چقدر ما را به این جمع بندی نزدیک میکند؟ تاریخ نگاری انگلیسی و .. بماند، تاریخ نگاری آکادمیک مان حتی در مراکز حوزوی، فاقد رویکرد حق و باطلی و بدون محوریت است. 🔅 در رسانه نیز تاریخ را نه برای سرگرمی و کاسبی و نه برای توجیه حاکمان، نباید روایت کرد. تاریخ باید بر مبنای سنن الهی، باشد 🆔 @darseenghelab
چند روز مانده به سالگرد عروج استاد... اولین ختم قرآن جهت سلامتی و ظهور امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) و هدیه به روح بزرگ استاد محمدحسین فرج نژاد و خانواده محترمشان🏴 https://eitaa.com/joinchat/1594884226Cee2dec6cc6
صدا ۰۰۷.m4a
7.39M
🔹 صوت جلسه چالشی دیشب در یزد 🔻 تطهیر فتنه گران توسط آقای با تحریف بیانات رهبر انقلاب سندخواهی آقای از آقای مهاجرانی و طفره رفتن ایشان و ابا کردن از قبول خطای فتنه گران. 🖋 آیا رواست که در و با ادعای حضور مسئولین دولتی، از فتنه گران و باغیان بر انقلاب حمایت شود و هیچ مسئولی اعتراض نکند؟ درود بر روحانی بصیر یزدی که به تنهایی پرچم بصیرت را بلند کرد. آیا مسئولین امنیتی استان با عناصر حامی فتنه برخورد خواهند کرد❓ @darseenghelab