eitaa logo
حجت الاسلام علی قهرمانی
967 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
520 ویدیو
55 فایل
اخبار، دیدگاه‌ها، ارائه‌ها و مقالات حجة‌الاسلام والمسلمین علی قهرمانی پژوهشگر و نویسنده معاونت پژوهش سابق انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه مدیر موسسه فرهنگی و گروه تبلیغی ندای فطرت ارتباط با ادمین @qahramaani
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️جناب آقای همتی میگوید ارزش پول ملی با حمله به سفارت عربستان کم شد! ❌حمله به سفارت عربستان سال ۹۴ بود که تا سال ۹۶ دلار هیچ تغییر قیمتی نداشت ولی سال ۹۷ که شما وارد کار شدید دلار ۳ برابر شده شما خود عامل اصلی بدبختی هستید آدرس غلط ندهید😒 🇮🇷بدون مرز @bedonemarz @bedonemarz
⭕️ آقایان جبهه انقلاب، حواس ها جمع باشد 📍 حیدر مصلحی وزیر اطلاعات سابق و کاندید مجلس خبرگان رهبری استان تهران: 🔻 اگر حواسمان را جمع نکنیم دشمن در فضای همان هفته آخر تبلیغات و روزهای آخر انتخابات یا حتی در مناظره آخر یکدفعه با یک شعار توسط آدم تحت نفوذ خود، رای قشر خاکستری جامعه را به سوی خود ببرد ۱۴۰۰ نشرحداکثری 🔥 حوزه انقلابی ╭┅──────────────┅╮ 🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da ╰┅──────────────┅╯
2.19M
دوگانه‌های _ یعنی پیروزی (همتی) لطفا با دقت گوش کنیم و منتشر. 🆔 @qahramani
https://instagram.com/raisi_org لینک صفحه اصلی آیت الله رئیسی پویشی از میان طرفداران آیت الله رئیسی ایجاد شده که به نشانه رأی دادن به ایشان، صفحه اصلی این نامزد را در اینستاگرام فالو کرده و دیگران را هم به این جمع دعوت کنیم، تا هم اخبار فعالیت‌های ایشان را دنبال کنیم و هم جمعیت کاربران این سید عزیز مشتی باشد بر دهان تخریب کنندگان داخلی و خارجی. هرچه می‌توانیم دوستان خود را به این پویش بخوانیم.
🛑 سفر رئیسی به قم فعلا لغو شد!! 🔹 بعد از سفر رئیسی به اهواز که با مجوز رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شد، دولت انتظار نداشت این حجم از مردم در حمایت از آیت الله رییسی در اهواز حضور یابند. 🔹 لذا به بهانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سفر های استانی رییسی را لغو کرده است. 🔹 با این وجود در صورتی که قرار به انجام این سفر به قم باشد ، در کانال اطلاع‌رسانی انجام خواهد گرفت جزئیات بیشتر 📱همه چیز اینجا ⬇️ مهم است http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c 🕌‌ اولین و بزرگترین کانال قمی‌ها در ایتا
خجسته سالروز میلاد دخت مهتاب گرامی باد. السلام علیک یا فاطمه المعصمومه (س)
✅13 که در فضای انتخاباتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند، را بشناسید: 1️⃣محیط صمیمی و گرم: این روش که در واقع شکل دیگری از روش تداعی معانی است، سعی می کند با ارائه تصویری از محیطی صمیمی و گرم (خصوصاً از خانواده ، کودکان و ...)، راحتی، فراغت یا نشاط را برای تأثیر بیشتر بر مخاطب شبیه سازی کند. 2️⃣تملّق: قانع کنندگان چاپلوسی کردن را دوست دارند، چون آنها را به هدفشان نزدیک تر می کند. این طور پیام ها به طور پنهان جملات تملّق آمیزی هستند برای متقاعد ساختن شما. مثلاً افرادی را نشان می دهند که کارهای احمقانه انجام می دهند برای اینکه ما احساس کنیم که از آنها زرنگ تر و برتر هستیم. 3️⃣کلمات پر زرق و برق: برخی از کلمات و اصطلاحات هستند که تقریباً راجع به پذیرش آنها در جامعه اتفاق نظر وجود دارد. اینگونه کلمات به اصطلاح پر فضیلت مثل تمدن، مردم سالاری، حقوق بشر، آزادی، زیبایی، عشق و … معمولاً در بسیاری از پیام های رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرند 4️⃣برچسب زدن: این فن برخلاف کلمات پر زرق و برق، یک شخص، یک موضوع یا یک ایده را به نام هایی با ویژگی های منفی (مثل دروغ گو، سخن چین، تروریست، خرابکار و … ) پیوند می زند. 5️⃣معادل سازی: این فن درواقع جایگزین کردن کلماتی مطلوب به جای اصطلاحات و موضوعات نا خوشاند است تا مخاطب نسبت به آن پذیرش بیشتری داشته باشد. 6️⃣تازگی: این روش با استفاده از سرتیتر ها «تازه ترین اخبار»، «خبر فوری» و پخش زنده در بسیاری از بخش های خبریِ مطبوعات، تلویزیون و وبگاه ها قادر است نگاه ما را به خود جلب کند. 7️⃣نوستالژی: در این روش سازندگان پیام های رسانه ای با همراه کردن یک پیام با تصاویر، پویانمایی ها، فیلم ها، موسقی های و … خاطره انگیز قدیمی، از این احساس درونی ما برای تأثیر گذاری بیشتر استفاده می کنند. 8️⃣پرسش های معلوم الجواب: در این فن سوالاتی مطرح می شود که مخاطب صحت گفته سوال کننده را تأیید می کند. ذهن مخاطب آماده می شود تا او پیشنهاد خود را مطرح کند. 9️⃣شواهد علمی: در این روش از خروجی ها و نتایج علمی کار پژوهشگران و دانشمندان مثل نمودارها، آمارها، نتایج آزمایشگاهی و … برای اثبات موضوعی استفاده می شود. 🔟راه حل های ساده: آگهی دهندگان تجاری در بسیاری از مواقع از این استراتژی استفاده می کنند و مدعی می شوند استفاده از محصول تولیدی آنها یا انجام اقدام مورد نظرشان می تواند شما را زیبا یا موفق کند. 1️⃣1️⃣کاریزما: استفاده از حرف ها و گفته های بزرگان مانند امام خمینی(ره) و گاندی که دارای صفات و ویژگی های منحصر به فردی برای هستن و مورد ستایش مردم قرار دارند در پیام های رسانه ای می تواند علتی برای اقناع مخاطب شود. 2️⃣1️⃣دروغ بزرگ: دروغ بزرگ درواقع چیزی بیشتر از اغراق، بزرگ نمایی و مبالغه است که با آنچنان اعتماد یا کاریزمایی گفته می شود که مخاطب، بدون تعقل آن را می پذیرد. 3️⃣1️⃣شیب لغزان: در این فن به جای پیش بینی یک آینده مثبت، یک برونداد منفی هشدار داده می شود. @savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیت الله و دکتر گفتمان آیت الله رئیسی و دکتر جلیلی يکی است ، به رقیب بپردازیم ، هوادران دو بزرگوار مراقب فتنه نادانان باشید . 🔹آقای جلیلی همان کسی است که سال 96 ، به 27 استان سفر کردند تا آقای رئیسی ، رئیس جمهور بشن ، سخته فهمیدن این مسئله؟! گوينده: سید بدون سانسور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 تا ساعاتی دیگر | مستند مهم «عهد اخوت» 🔰تصاویر دیده‌نشده از سیدابراهیم‌رئیسی و حاج قاسم سلیمانی 🕠 امروز ساعت 20:30 📱پخش از شبکه «مردم ایران» در تلوبیون 🚨به جهت محدودیت‌های ایسنتاگرام برای تصاویر سردار حاج قاسم سلیمانی، این تبلیغ باید طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر شود. کانال رسمی پاسخ به شبهات و شایعات 👇👇👇👇👇 @mobahesegroup
🔴 / علیرضا نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری به نفع سید ابراهیم کناره‌گیری کرد. @mawezah_ir
در این برهه حساس حواسمان باشد برگه رأی، کاغذ چرک‌نویس نیست؛ دقت کنیم چه نامی روی آن می‌نویسیم. هر نامی که از صندوق آراء بیرون بیاید، سکان کشتی کشور را چند سال به دست خواهد گرفت. آینده خودمان و فرزندانمان را همین امروز می‌سازیم؛ با شرکت در همین انتخابات. 🆔 @qahramani
🔴توییت هوشمندانه سید حسن نصرالله 🔹 دبیرکل حزب‌الله لبنان با انتشار تصویر سردار قاآنی در کنار ایت الله رییسی و اشاره به آیه «وَعَهِدْنَا إِلَىٰ إِبْرَاهِيمَ وَإِسْمَاعِيلَ أَنْ طَهِّرَا بَيْتِيَ...» : به ابراهیم و اسماعیل سفارش کردیم: «... خانه‌ام را از هرچه رنگ‌وبوی بت‌پرستی دارد، پاک کنید.» (بقره، ۱۲۵) 🔥 @Moohem
ا❁﷽❁ا 💠 اثر بی‌نظیری دیگر از خالق کتاب 💠 📘 🖋 👨‍👩‍👧‍👦مخاطب: عمومی 🔗http://ketabejamkaran.ir 📘📘📘📘📘 ✅ کانال رسمی کتاب جمکران: @ketabeJamkaran
تخریب کعبه برای کسب امتیاز در بازی رایانه‌‌ای 🔹«الازهر» مصر به بازی رایانه‌ای «فُرتنایت» که برای کسب امتیاز باید نماد کعبه تخریب شود، واکنش نشان داد و بر حرام‌بودن بازی‌هایی که خشونت یا توهین به دین و مقدسات را ترویج می‌کنند، تأکید کرد. @Farsna
✅لزوم انتشار تصاویر بدون روتوش نروژی ها در اینستاگرام: 🔹پنج روز پیش در نروژ قانونی وضع شد که ازین به بعد همه ها، اینفلوئنسرها و واینرها یا به زبان خودمانی ترش همه کسانی که برای خودشان فالوئری در و اسنپ چت و دست و پا کرده اند باید عکس های شان را بدون ادیت و روتوش و نچرال بارگذاری کنند یا اگر صورتی را با نرم افزار خوشگل میکنند، لبی را پروتز میکنند، کمری را باریک میکنند و پوستی را صاف تحویل مخاطب می دهند و در یک کلمه خودشان را زیبا می کنند باید بدون روتوش همان تصویر زیبا شده را به همراه همان عکس به مخاطب نشان دهند. در غیر اینصورت ابتدا باید جریمه نقدی بدهند و بعد بروند زندان! می دانید چرا؟ 🔸به استناد همان مقاله در کشور آزاد که مردمش دومین درامد سرانه بالا را در دنیا دریافت می کنند، انتشار این تصاویر موجب ، و پایین آمدن مخاطبین می شود. می دانید چرا؟ 🔻چون وقتی منفعل و بی دفاع (بزرگ و کوچک هم ندارد!) عکس های پرطمطراق و دلبرانه آقای خوشتیپ یا خانم جذابی را می بیند، باید کوهی از را تحمل کند تا به استانداردهای تحمیلی بیرون آمده از همین عکس ها برسد! حساب کنید چند میلیون پسر، دختر، مرد یا زن در سراسر دنیا چنین رنجی را برای رسیدن به این شاخصه های کاذب زیبایی تحمل می‌کنند تا سبد این افراد سنگین تر شود و پول بیشتری به جیب بزنند. 🔺ای کاش ما هم می ایستاد جلوی کسانی که کاخ خوشبختی شان را رو روی اعتماد بنفس خورد شده فالوئرهای از همه جا بی خبر و روی مشکلات روحی و جسمی و نوجوان بنا کرده اند. کاش جلوی کاذب رسانه ای گرفته شود...... 📝 محمد امین حسام - دانشجوی دکتری مدیریت رسانه و مدرس سواد رسانه @savad_rasaneh
🔴 در حاشیه انتشار سخنان گزینش شده از امام در مورد نفت، انرژی خورشیدی و اقدامات شاه 🔻در پی انتشار قطعاتی از سخنان امام خمینی درباره استفاده رژیم شاه از انرژی هسته ای و خورشیدی در فضای مجازی، یکی از مخاطبان جماران یادداشتی در این خصوص ارسال کرد که متن آن در پی می آید: 🔹شهریور ۵۷، اعتراضاتی که از چند ماه قبل به بهانه انتشار مقاله رشیدی مطلق در شهرهای قم و تبریز و یزد موجب زد و خورد کشته شدن معترضان شده بود به شهرهای دیگر هم سرایت کرده است و مطالبات صنفی کارکنان شرکت ملی نفت را نیز سیاسی کرده است. 🔹صنعت نفت که خاطره کودتا از ذهنش زدوده نشده است حالا در حالی شاهد حضور نزدیک به ۲۰ هزار مستشار آمریکایی است که تعداد کل کارکنانش از ۶۰ هزار نفر فراتر نمی رود. احساسات ضد آمریکایی بالا گرفته است و رهبر انقلاب در چنین شرایطی دقیقا یک ماه بعد از اعتصابات کارکنان شرکت ملی نفت چنین موضع می گیرد: 🔻«می گویند صد‌‎ ‌‌میلیون دلار وجه تبلیغات ایشان است که به خارج می دهند برای تبلیغ کردن. تبلیغ چه؟‌‎ ‌‌تبلیغ اینکه این آقا برای ایران لازم است باشد. اگر این برود، کمونیست می شود ایران.‌‎ ‌‌چرا کمونیست می شود ایران اگر این برود؟» 🔻«ما حرفمان از اول تا حالا این بوده است که ما یک مملکتی داریم برای خودمان‌‎ ‌‌می خواهیم. ما نمی خواهیم امریکا سرپرست ما باشد. ما نمی خواهیم همۀ منافع این ملت‌‎ ‌‌را امریکا ببرد، همۀ منافع این مملکت را شوروی ببرد. گاز را شوروی ببرد و نفت را‌‎ ‌‌امریکا ببرد». ✳️ در چنین فضایی و چنین بستری است که امام خمینی در همین سخنرانی و در پاسخ به این سوال که اگر نفت و گاز ایران تمام شود چه کسی پاسخگوست چنین موضع می گیرد: 🔻«اینها می خواهند که تمام مخازن ما را ببرند؛ و این ملت بیچاره بعد از اینکه نفتش رفت‌‎ ‌‌و منابعش از بین رفت، بعد چه باید بکند؟ خدا می داند چه باید بکند. این آقا می گوید که‌‎ ‌‌باید از خورشید ما چیز ‌‌[‌‌انرژی‌‌]‌‌ بگیریم! تو چراغ نفتی را نمی توانی روشن کنی؛ شما‌‎ ‌‌می خواهید از خورشید قدرت بگیرید؟! این حرفها چه است؟ این حرفها برای اغفال‌‎ ‌‌مردم است. تمام این صحنه سازی هایی که دارند می کنند برای این است که این مردکه را‌‎ ‌‌نگهش دارند آنها با قدرتهای خودشان».‌ و بعد اضافه می کند: 🔹«کی می تواند بگوید که نخیر، باید حتماً یک کسی دیگر بیاید و شما را اداره کند؟ به شما چه ربط دارد؟‌‎ ‌‌ما یک مملکتی داریم مال خودمان، مخازنش هم مال خودمان؛ خودمان می خواهیم‌‎ ‌‌اداره کنیم. می گویید نمی توانید، نتوانیم. به شما چه ربط دارد؟ ما نمی توانیم اداره کنیم،‌‎ ‌‌نمی خواهیم اداره کنیم؛ حرف ما این است که شماها بروید بیرون؛ که هم مفتخور هستید، هم نفتخور». 🚨این سخنان امام خمینی در ظرف زمانی خودش فهم شد و اثرش را گذاشت. اما این روزها و در اوج ناکارآمدی اجرایی کشور، قسمت های تقطیع شده ای از این سخنان او در فضای مجازی دست به دست می شود و طور دیگری فهم می گردد. 🔻ارائه کاریکاتوری امام خمینی از سوی رسانه های رادیکال داخلی و خارجی امر جدیدی نیست. اما این بار در میان منتشر کنندگان این سخنان تقطیع شده آن هم بدون توضیح بافت تاریخی-اجتماعی و کل سخنرانی، دوستانی را مشاهده کردم که در حسن نیت شان تردیدی ندارم. 🔸گمان کردم باید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی موضعی بگیرد و یا روشنگری ای داشته باشد، با یکی از دست اندرکاران آن که می شد تماسی گرفتم و پرس و جویی کردم، جوابش تلخ و تکان دهنده بود «مردم خسته و عصبانی اند، مدت هاست کسی دنبال جواب های ما نیست» و البته که این قابل درک است! 🔥 @Moohem