🚨 سومین جنگنده دشمن متخاصم در آسمان مرکزی ایران مورد اصابت قرار گرفت
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سومین جنگنده دشمن متخاصم متعلق به رژیم صهیونیستی از نوع F16 در ساعت 3/45 دقیقه بامداد در بخش مرکزی ایران توسط سامانههای نوین پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران مورد اصابت قرار گرفت.
رهگیری و انهدام موفق بیش از ۲۰۰ فروند هواگرد شامل پهپاد، موشک کروز ، سوخت رسان و جنگنده های فوق پیشرفته دشمن در 3 هفته نخست جنگ، نشان از افزایش قدرت رصد و رهگیری متجاوزین در آسمان ایران و منطقه و تقویت سپرهای دفاع هوایی کشور است.
__________________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
🚨خواهیم دید چه خواهد شد !
✍خبر های خوبی که از پدافندی ایران داره میاد ، نشونه ی ارتقاع سیستم پدافندی یکپارچه کشور هست، که احتمالا بروزرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن افتاده
الان دیگه دستمون اومده و داریم خداروشکر خوب جنگنده پنهانکار دشمن رو میزنیم ،
پس ؛
خواهیم دید چه خواهد شد !
__________________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
🚨#فوری | انهدام یک هواگرد دیگر دشمن در آسمان اصفهان
🔹️دقایقی پس از انتشار اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر اصابت موشک پدافندی به یک جنگنده اف ۱۶ اسرائیلی در ناحیه مرکزی ایران، پدافند هوایی کشورمان یک هواگرد دیگر را در آسمان شمال شهر اصفهان سرنگون کرد نوع و مدل این هواگرد هنوز مشخص نیست.
__________________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
🔻باتلاقی که ترامپ درونش گیر افتاده
🔹️ایندیپندنت: ترامپ اکنون در جنگی گرفتار شده که نمیتواند از آن شانه خالی کند. او دیگر نمیتواند تا ایران به عملیاتش ادامه میدهد، اعلام پیروزی کند. ترامپ برای پایان جنگ بهزودی مجبور خواهد شد که محترمانه از ایرانیها بپرسد چه امتیازاتی میخواهند
______________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
🚨اتان لوینس روزنامهنگار آمریکایی: روز ۲۱ عملیات خشم اپستین
🔹️۱- نفت روسیه از تحریم خارج شد
🔹️۲- نفت ایران از تحریم خارج شد
🔹️۳- کشتیها برای عبور از تنگه هرمز ۲ میلیون دلار به ایران پرداخت میکنند
🔹️۴- یک تریلیون دلار از بازار بورس {آمریکا} از بین رفت
🔹️۵- اف-۳۵ بیفایده بودنش ثابت شد
🔹️۶- پایگاههای آمریکایی تحت حملات مداوم هستند
🔹️۷- {آیتالله سید علی} خامنهای را با {آیتالله سیدمجتبی} خامنهای جایگزین کردند.
______________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🎥 نیم ساعت نبودیما
زدین ، خوبم زدین
پس بزنید که خوب میزنید
ماشاالله ماشاالله
______________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
21.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🎥 سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا (ص): سامانههای مدرنتر برای دور جدید عملیاتهای تاثیرمحور وارد میدان نبرد شد
عرصه جنگ برای دشمن، تنگتر و سخت از قبل خواهد شد.
__________________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
❌آقای عراقچی، تضمین ؟
از کی؟
از آمریکا؟ که بارها وسط مذاکره بهمون حمله کردن!
از کشور های همسایه؟
که خاکشونو در اختیار آمریکا برای حمله به ایران قرار دادن؟
از کی و چطور میخوای تضمین بگیری برادر ؟
انشاالله این گفتگو ها یا اشتباه مترجم باشه یا اصلا دروغ باشه!
آمریکا افتاده به دست و پا زدن ،
چرا میخواهید طناب بندازید و از چاه نجاتش بدین؟
______________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
🚨نتانیاهو گفته شب بسیار سختی را سپری میکنیم!
✍ قطعا روز های آینده براشوت سخت هم خواهد شد. امشب آقا سید مجید گفته دیگه رسما بی دفاع شده آسمون اسقاطیل و قالیباف هم یه توییت خیلی مهم زد ،
اولا این حرف ها یعنی سامانه های دفاعی اسقاطیل یه جورایی دیگه کارشون تمومه در برابر این موشک های ایران
و دوما ایران رفته سمت موشک های سنگینش
و داشته تا الان رهگیر ها رو خالی میکرده
بقول مردک مو زرد ، خواهیم دید چه خواهد شد.
______________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
🚨چنج رژیم ،حالا آمریکا از سوی یک نماینده کنگره !
🔹️دونالد ترامپ و افراطگرایان جمهوریخواه، جنگی بیملاحظه و خودسرانه را در خاورمیانه آغاز کردند.
🔹️قیمت بنزین به شدت افزایش یافته، میلیاردها دلار هدر میرود و کشور ما ناامنتر شده است.
🔹️ما به تغییر رژیم در آمریکا نیاز داریم.
______________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
🚨گروسی آژانس: از نزدیک درحال بررسی این تحولات هستیم ، طرفین بهویژه در نزدیکی تاسیسات هستهای باید از خود نهایت خویشتنداری نظامی را نشان دهند
✍زمانيکه آمریکا و اسرائیل به تأسیسات هستهای ما ، نه با موشک ، بلکه با بمب افکن حمله کردن، تو کدوم گوری بودی ؟
استغفرالله ......
_________________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc
🚨فوری| سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص):
چنانچه دشمن به زیرساختهای سوخت و انرژی حمله کند، تمام زیرساختهای انرژی، فناوری اطلاعات و آبشیرینکن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهد گرفت.
_________________،،،
کانال سید نیوز ■ اخبار مهم👇
https://eitaa.com/joinchat/3229155526C56f1e2d7dc