eitaa logo
رواق آنلاین (مدارس) قم
4هزار دنبال‌کننده
51هزار عکس
22هزار ویدیو
836 فایل
✍️ کانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم @eduqom ✍️ کانال اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدارس استان قم @qommedu . ✍️ ارتباط با ما: 👤 @moho1398 ⁦☎️⁩ ۰۲۵_۳۲۹۳۸۰۱۷ 🌐 www.qom.medu.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
پیامبر اکرم (ص) فرمودند: ‌ 🔷براى هر حاجتى كه داريد، حتى اگر بند كفش باشد، دست خواهش به سوى خداوند عز و جل دراز كنيد؛ زيرا تا او آن را آسان نگرداند، آسان (برآورده) نشود. ‌ 📖 بحارالانوار، ۹۳/۲۹۵/۲۳
11.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غیبت تهیه کننده:آقای کرمانی معاونت پرورشی دبستان شهیدان شعبانزاده دو
2.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 💎تهیه کننده: احسان پالار 💎دبیرستان حضرت علی اکبر ۱ (ع) 💎معاون پرورشی: علیرضا دماوندی
3.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و عفاف کننده: زینب حسین زاده آموزشگاه بوعلی سینا متوسطه اول معاونت پرورشی خانم کاظمی
17.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
# آداب عیادت از بیمار محمدی پایه هشتم. نیایش متوسطه اول. یک قم
کمیته وانجمن مناسبات شورای دانش آموزی دبیرستان نیایش
12.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹آداب حضور درمیهمانی 🌹. 🌹گروه تحقیق و پژوهش شورای دانش آموزی 🌹 دبیرستان نیایش متوسطه دوره اول
13.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کانون فرهنگی تربیتی آیت الله سعیدی لینک عضویت در گروه کانون https://eitaa.com/saeidikanon
8.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💻موشن گرافی| احکام لباس نماز گزار (قسمت اول) 💠مناسب: 📿 نمازم تموم شد، داشتم تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها رو میخوندم یکدفعه دیدم آستین لباسم شده 😢 🧐حالا باید چیکار کنم !؟ 🤔نمازم درسته یا باید دوباره بخونم !؟ 👨‍💻 پایگاه مجازی آموزش عملی نماز 💞با ما همراه باشید 👇 https://shad.ir/amozeshnamazmedu
5.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 💎تهیه کننده: اباصالح خلیل زاده 💎دبیرستان حضرت علی اکبر ۱ (ع) 💎معاون پرورشی: علیرضا دماوندی
📚قانون "پل طلایی" در روان شناسی روابط شاید برای شماهم اتفاق افتاده باشد که در کلاس مجازیتان،متوجه دروغ و فریبکاری دانش آموز،شده اید.شیوه برخورد معلمین در این مواقع،متفاوت است؛ اما به راستی،بهترین واکنش،چه می تواند باشد؟ قبل از هر تصمیمی،به خاطر داشته باشیم که حق ضایع کردن او را نداریم.به هر حال رابطه معلم و دانش آموزان در کلاس مجازی،حداقل تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت و بر ملا کردن دروغ و فریبکاری او ،نه تنها برای ما نتایج نامطلوبی به بار خواهد آورد،باعث از بین رفتن حرمت ها خواهد شد و ادامه این رابطه را دشوارتر خواهد ساخت. « قانون پل طلایی» می تواند،به بهبود روابطمان در کلاس،کمک شایان توجهی بنماید. این مفهوم که یک قانون خیلی قدیمی ‌چینی است، می‌گوید اگر دشمن به شما حمله کرد و از پلی بر روی رودخانه‌ای گذشت، پل پشت سرش را خراب نکنید؛ چون وقتی دشمن بداند دیگر راه برگشتی ندارد، انرژی و تلاشش برای شکست دادن شما مضاعف خواهد شد. در عوض بروید و پل پشت سرش را از طلا بسازید تا اگر خواست عقب‌نشینی کند، احساس کند که روی این پل طلایی، حتی عقب‌نشینی هم افتخار است. پس ما، نه تنها نباید طرف مذاکره‌مان را ضایع کنیم، بلکه حتی موظف هستیم کمک کنیم که او خطایش را به شیوه آبرومندانه‌ای بپوشاند و عقب‌نشینی کند. در این صورت، رابطه، قابل‌ ترمیم خواهد بود. مطرح کردن دروغ و خیانت دیگران، تنها در حالتی معنا پیدا می‌کند که تصمیم گرفته باشیم دیگر تحت هیچ شرایطی به ارتباط و همکاری با آنان ادامه ندهیم. با بیان واقعیت، اولین اتفاقی که می‌افتد این است که قبح این ماجرا در کلاس،می‌ریزد. ولی زمانی که قبح این قضیه ریخته نشده است، حداقلش این است که در ساعتی که دانش آموز درکلاس ما حضور دارد، به خاطر پنهان کردن خطایش،مواظبت و دقت بیشتری می نماید. سخت است که من چیزی را بفهمم و نگویم؛ ولی من می‌خواهم او تربیت شود نه اینکه شعور خودم را ثابت کنم! این خیلی خطرناک است که ما با اطرافیانمان به شکلی برخورد کنیم که چیزی برای از دست دادن باقی نماند. اگر شما به من دروغ بگویید و من این دروغ را به روی شما بیاورم، شما مسلما به من نمی‌گویید: «من نمی‌دانستم تو متوجه می‌شوی من دروغ می‌گویم! پس از این به بعد من دیگر به تو دروغ نمی‌گویم!» بلکه با خودتان می‌گویید باید به این آدم دروغ‌های پیچیده‌تری گفت! پس شما با این کار آن فرد را تبدیل به یک آدم راستگو نمی‌کنید، بلکه او را به یک دروغ‌گوی حرفه‌ای‌تر تبدیل می‌کنید. بنابراین کسی که کیف فرزندش را می‌گردد،امنیت ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود فرزندش سوراخ‌های بهتر و امن‌تری برای قایم‌کردن پیدا کند.....