eitaa logo
رواق آنلاین (مدارس) قم
4هزار دنبال‌کننده
51هزار عکس
22هزار ویدیو
836 فایل
✍️ کانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم @eduqom ✍️ کانال اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدارس استان قم @qommedu . ✍️ ارتباط با ما: 👤 @moho1398 ⁦☎️⁩ ۰۲۵_۳۲۹۳۸۰۱۷ 🌐 www.qom.medu.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
1858587330.m4a
زمان: حجم: 1.55M
شعرخوانی سیده💚فاطمه اعتمادجوعزیزم به مناسبت🏴 شهادت امام رضا(ع)🏴 بسیار لذت بردم دخترگلم🖤 😭😭😢😔 🏴دبستان امیرالمومنین(ع) آموزگار:خانم وفائی پایه:ششم
| 🔹 (٣) 👤مخاطب : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد شوید. @qomparvareshi
| ♦️مغز انسان را بهتر بشناسیم 👤مخاطب به ویژه : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد شوید. @qomparvareshi
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 🔹 👤مخاطب دانش آموزان و اولیاء رب ارحمهما کما ربانی صغیرا احترام به پدر و مادر در همه حال..... به ویژه در دوران از کارافتادگی : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد و ایتا شوید. @qomparvareshi
8.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم_نمایشی | . و نماز این قسمت 👇 👤مخاطب به ویژه : دوره_دوم_ابتدایی ارسالی : خانم ناجیان | معاون پرورشی دبستان ایران | ناحیه ۴ : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد شوید. @qomparvareshi
| 🔹 (١) 👤مخاطب : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد شوید. @qomparvareshi
| 🔹 (٢) 👤مخاطب : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد شوید. @qomparvareshi
| 🔹 (4) 👤مخاطب : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد شوید. @qomparvareshi
2.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍تکریم حجاب برتر (٧) 🌷بانو، حجابم، تاج بندگیم..... 🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️ . معاونت پرورشی و فرهنگی قم @qomparvareshi
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ (قسمت اول) 👤مخاطب 🔸به ویژه:👇 به ٣٠ : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد شوید. @qomparvareshi
| ♦️بهترین روش یادگیری چیست؟ 👤مخاطب به ویژه : ⬅️از طریق لینک زیر 👇وارد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم در شاد شوید. @qomparvareshi