eitaa logo
رواق آنلاین (مدارس) قم
4.2هزار دنبال‌کننده
50.1هزار عکس
21.6هزار ویدیو
829 فایل
✍️ کانال رسمی اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم @eduqom ✍️ کانال اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدارس استان قم @qommedu . ✍️ ارتباط با ما: 👤 @moho1398 ⁦☎️⁩ ۰۲۵_۳۲۹۳۸۰۱۷ 🌐 www.qom.medu.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
38095104242158.pdf
3.83M
الفبای فانتزی در سایز A5 به صورت سیاه و سفید پرینت گرفته شود. شب قبل از تدریس هر نشانه اعلام میکنیم در دفتر سبز رنگ چسبیده شود تا در کلاس رنگ آمیزی شود.
11.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آهنگ وطنم ایران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 در مورد علاقه مندی بچه ها به کشور عزیزمان ایران و مربوط به درس ششم فارسی کلاس پنجم کار گل های خوبم آموزگار: مریم بادآور دبستان انصار ۲
تدریس مشارکتی دانش آموزان گلم در مورد درس مطالعات به صورت کنفرانس آموزگار: مریم بادآور دبستان انصار ۲
🍏🍎هفده تمرین عالی برای رفع مشکل کندنویسی: ۱-خط دفتر را رنگی کنید.یک خط در میان بنویسد،مثلاً یک خط زمینه سبز و یک خط نارنجی. ۲-انداختن کش اسکناس به دور انگشتان دستی که می‌نویسد و سپس باز کردن انگشتان تا کش به شکل النگو در مچ بیفتد. ۳-خمیربازی،چنگ زدن و ورز دادن خمیر با دو انگشت سبابه و اشاره. ۴-جستجوی اشیای ریز مثل تیله،نخود،تراش،هسته خرما و… در داخل کیسه پر از ماسه و نمک یا چوب اره شده با انگشتان دستی که مداد به دست می گیرد. ۵-غلت دادن گوی در داخل نمک و ماسه،با انگشتان دستی که مداد به دست می گیرد. ۶-با انگشتان دستی که قلم می‌گیرد و می‌نویسد از روی زمین چوب کبریت پخش شده را،با ثبت زمان،دونه دونه جمع کند. ۷-چنگ زدن و فشردن توپ پلاستیکی با انگشتان دستی که قلم به دست می‌گیرد. ۸-چنگ زدن و شانه کردن مو با دست توسط کودک ۹-ریش ریش کردن تارهای فرش یا نخ کاموا با انگشتان دستی که قلم به دست می گیرد. ۱۰-باز و بسته کردن درب بطری،پیچ و مهره،قفل در با کلید در سایزها و اندازه های مختلف در زمان مشخص با انگشتان دستی که می نویسد. ۱۱-شمارش اسکناس با دو انگشتی که مداد را می‌گیرد. ۱۲-ورق زدن کتاب با دو انگشت ۱۳-جمع کردن سوزن ته گرد از روی آینه با دو انگشت اشاره و سبابه که قلم را به دست می گیرد. ۱۴- دانه‌های کوچک: دانه‌های تسبیح را روی زمین ریخته و از او بخواهیم آن‌ها را با سر انگشت‌های شست و اشاره و میانه،جمع کند. ۱۵-هوا نویسی(نوشتن با قلم روی هوا و فضای اطراف): این روش در تند نویسی،کمک قابل توجّهی به دانش‌آموزان می‌کند؛چرا که این عمل در تسریع حرکات عضلات دست،بازو و ساعد و هماهنگی مغز با چشم و دست،تأثیر بسیاری دارد. ۱۶-سینه‌ خیز رفتن: روزی چند دقیقه(حداکثر ۱٠ دقیقه) دانش‌آموز سینه‌خیز برود.این عمل در هماهنگی اعضای بدن بسیار مؤثّر است. ۱۷-دانش‌آموز،نقاشی ‌ها را به منظور کمک در تندنویسی بصورت حرکت افقی،عمودی و مورب رنگ آمیزی نماید.
🌸حضور دانش آموزان در🌸 🌹طرح سه میم (پیوند منزل، مدرسه، مسجد)🌹 درمسجد امام محمد باقر علیه السلام با همکاری معاونت پرورشی جناب آقای ابراهیمی و روحانی طرح امین حجت‌الاسلام صبوری و حجةالاسلام عباسی 🌹مدرسه شهید حمید صادقی یک 🌹
5.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها 🥀 در نماز جماعت در مدرسهٔ شهید حمید صادقی یک توسط دانش آموز محمد مبین وفایی خرم 🌹مدرسهٔ شهید حمید صادقی یک🌹
بسم ربّ الشهداء و الصدیقین 🌷20 آذر 1360 ⌛️سالروز شهادت شهید آیت الله دستغیب 🕌مثل ديگر جمعه‌ها آماده‌ی رفتن به مصلاست. هرچه اصرار مي‌كنند سوار اتومبيل شود، قبول نمي‌كند و مي‌فرمايد: «مي‌خواهم در اين كوچه‌ها در ميان مردم باشم تا اگر كسي سؤالي و يا گرفتاري داشته باشد و خجالت بكشد به منزل بيايد، به كارش رسيدگي كنم.» 🕊🌷🕊🌷🕊 🏚خانه‌ی محقرش در محله‌اي قديمي قرار دارد با كوچه پس كوچه‌هاي باريك و درازي كه تأمين امنيت‌شان بسيار دشوار است. به آقا اصرار مي‌كنند به خانه‌ی ديگري نقل مكان كند. مي‌فرمايد: «از وقتي خودم را شناخته‌ام در بين مردم بوده‌ام و تا آخرين نفس هم بايد در بين آن‌ها و شريك غم‌ها و شادي‌هاي‌شان باشم.» 🌷لاله های روشن 👇🏼 ┄┅─✵🍃🌺🍃✵─┅┄ https://eitaa.com/lalahayroshan