🔰مدیرکل آموزش و پرورش قم مطرح کرد:
«جت»؛ طرحی برای حفظ دستاوردهای ملی و امید اجتماعی
علیرضا رحیمی با بیان اینکه رویداد «جت» که مخفف جهاد تبیین است، با بستری مسابقهای و جذاب و محتوای مناسب یکی از بهترین طرحهای دانشآموزی بهشمار میرود، گفت: برای شکست محاصره تبلیغاتی دشمن «جت» را طراحی کردیم که سبب حفظ دستاوردهای ملی و امید اجتماعی میشود.
📌مشروح خبر در خبرگزاری ایکنا:
https://iqna.ir/00HYC2
•┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈•
معاونت پرورشی و فرهنگی
اداره کل آموزش و پرورش استان قم
🆔 @qomparvareshi
🌐 http://qom.medu.
🔰#کارگاه/ مسائل نوجوانان
کارگاهی درباره نوجوانان و دانشآموزان، با محوریت مسائل شناختی_تربیتی در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آبان، ویژه خانوادههای دانشآموزان پایه هفتم و هشتم برگزار شد.
📌دبیرستان دخترانه خدابخشی، متوسطه اول، ناحیه یک
•┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈•
معاونت پرورشی و فرهنگی
اداره کل آموزش و پرورش استان قم
🆔 @qomparvareshi
🌐 http://qom.medu.
📌اختتامیه جشنواره دانایی و توانایی با تجلیل از دانشآموزان برتر قمی برگزار شد
یکی از مهمترین اقدامات در خصوص ارتقای سرانه مطالعه، کتاب و توسعه فرهنگ کتابخوانی در مدارس قم، #جشنواره_دانایی_و_توانایی است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین و بهعنوان یکی از اصلیترین فعالیتهای تربیتی، با هدف برنامهریزی مطلوب برای اجراییشدن سند ملی نهضت مطالعه مفید و دسترسی آسان دانشآموزان به تازههای نشر، فرهنگسازی خرید و خواندن کتاب در برنامه روزمره دانشآموزان، برنامههای توسعه و تجهیز کتابخانه آموزشگاهی و کلاسی دنبال میشود.
✅ برگزیدگان
دانشآموزان ابتدایی (اول و دوم/سوم، چهارم / پنجم، ششم)
متوسطه اول
متوسطه دوم
✳️ تعداد ۴۰۰۰ نفر دانشآموز در مسابقات کتابخوانی دانایی و توانایی شرکت کردند که پس از طی مراحل مدرسهای و ناحیهای در مرحله استانی تعداد ۳۴ نفر از دانشآموزان برگزیده شدند.
در روز چهارشنبه اول آذر بههمت اداره فرهنگی و هنری استان، باحضور معاونت پرورشی_فرهنگی و دانشآموزان برگزیده بههمراه اولیا، با اهدای جوایزی مورد تقدیر قرار گرفتند که از بین برگزیدگان استانی ده نفر به مرحله کشوری راه یافتهاند.
🔸همچنین مرحله اختتامیه کشوری باحضور نمایندگان همه استانها، از تاریخ ۱۰ آذر تا ۱۵ آذرماه در شهرکرد برگزار میشود.
#رویداد_علمی_فرهنگی
•┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈•
معاونت پرورشی و فرهنگی
اداره کل آموزش و پرورش استان قم
🆔 @qomparvareshi
🌐 http://qom.medu.