بند۶) حضوری و قابل رویت روزانه به صورت مجازی توسط ارزیاب.
- تولید محتوا و ارسال به ناحیه و استان ۱۰ امتیاز دارد.
رویت توسط ارزیاب در کانال یا گروه آموزشگاه و مستند ارسال به مسیولین ناحیه و اداره کل (اسکرین شات یا تصویر ارسال از طریق گوشی)
میتوانید تمام تولیدات خود را در یک پوشه ذخیره کرده و در پایان سال به روئت ارزیاب برسانید.
هرچند که روزانه و هفتگی توسط ایشان رصد می شود.
بند۷) حضوری و قابل رویت روزانه به صورت مجازی توسط ارزیاب.
بارگذاری محتواهای مختلف استانی از کانال معاونت پرورشی در کانال یا گروه آموزشگاه که ۱۰ امتیاز دارد.
این بخش هم با توجه به رویت کانال و بررسی تعداد آثار بارگذاری شده و تناسب آثار با دوره های تحصیلی دانش آموزان، توسط ارزیاب مورد ارزیابی قرار میگیرد.
🔸 همانطور قبلا تذکر داده شده تولیدات استانی بارگذاری شده بدون حذف لینک و کپشن در کانال مدارس مورد تاکید است
بند ۸) حضوری و قابل رویت روزانه به صورت مجازی توسط ارزیاب.
- معرفی و بار گذاری آثار دانش آموزان خلاق در کانال یا گروه مدرسه ۵ امتیاز دارد.
که ملاک آن رویت کانال توسط ارزیاب است با توجه به تعداد دانش آموزان آموزشگاه و نحوه معرفی و تعداد تولیدات دانش آموزان.
تولید محتوی توسط دانش آموزان و بارگذاری آن در کانال از اهمیت بالایی برخوردار است.
شما میتوانید آثار تولیدی دانش آموزان را علاوه بر گوشی، در یک پوشه نیز جمع آوری کنید .
بند ٩) حضوری.
شرکت همکاران پرورشی در جشنواره های مختلف تجارب برتر تربیتی، الگوهای برتر تدریس و..... حداکثر ۵ امتیاز دارد.
حضور هر همکار پرورشی در مدرسه ٢ امتیاز دارد ملاک آن مستندات شرکت همکار، نظر اداره و اداره کل و بخشنامه هایی که احیانا همکاران آن آموزشگاه در آن شرکت کرده و یا حایز رتبه شده باشد.
این بند مربوط به دبیران درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول می باشد.
امتیاز این بند در مدارس ابتدایی و متوسطه دوم، به بخش ابتکارات، اضافه خواهد شد
بند ۱۰) حضوری و نظر ارزیابان
رعایت دستورالعمل درس تفکر و سبک زندگی در دوره اول متوسطه ۱۰ امتیاز دارد که این بخش توسط سرگروه ناحیه و باتوجه به میزان رعایت دستورالعمل این درس مورد ارزیابی قرار میگیرد.
این بند فقط مربوط به دوره متوسطه اول است
بند ١١) حضوری
مستند سازی و تهیه آرشیو همه فعالیتهای مدرسه طبق بند تقویم اجرایی ۱۰ امتیاز دارد.
این فعالیت علاوه بر گوشی، به جهت سهولت در بازدید و ارزیابی، در رایانه آموزشگاه و یا لوح فشرده در ٢٧ پوشه تنظیم شود و فعالیت های هریک از بندهای مربوط در آن پوشه ذخیره و نگهداری شود
.این فایل باید شامل همه بندهای ارزیابی و کامل و مستند و منظم باشد.تا ارزیاب به راحتی و سهولت بتواند بررسی لازم را انجام بدهد.
ارزیابی مربوط به فعالیت های اداره قرآن عترت و نماز 👇
بند ١٢) حضوری و قابل روئت د فضای مجازی توسط ارزیاب دارای ۵ امتیاز
- تشویق به اقامه نماز دانش آموزان در اول وقت در منزل با استفاده از کلیپ و تصاویر و دعوت از اولیاء جهت همراهی با مربیان
الف عکس از نماز جماعت آموزشگاه دانش آموزان و همکاران ( در صورت حضوری بودن مدارس)
ب عکس از نمازخانه و زیباسازی فضای فیزیکی و تامین تجهیزات نمازخانه مدرسه
ج تصویر صورتجلسه شورای اقامه نماز مدرسه و مصوبات شورا.
بند ١٣) حضوری و قابل رویت در فضای مجازی توسط ارزیاب دارای ١٠ امتیاز
- دعوت و تشویق دانش آموزان در برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز در سطح آموزشگاه ۱ امتیاز
حضور در سطح ناحیه (۲ امتیاز)
- ثبت نام در مسابقات قرآن عترت و نماز ( در سامانه مربوطه ) و نگهداشتن لیست دانش آموزان شرکت کننده (۵ امتیاز )
- معرفی نفرات برتر در تابلو اعلانات و انتشار تصویر یا نام دانش آموزان برگزیده مسابقات در کانال مدرسه
(٢ امتیاز )
بند ١۴) حضوری و قابل رویت در فضای مجازی توسط ارزیاب
- آشنا نمودن دانش آموزان با تقلید و مرجعیت.
( ٢ امتیاز)
- آشنا کردن دانش آموزان با موضوع مهدویت و جامعه مهدوی و پاسخ به سوالات دانش آموزان در فضای مجازی از طریق ویدئو، صوت، تصاویر و
(٣ امتیاز)
بند ١۵) حضوری و قابل دریافت از سامانه همگام
- تبلیغ و ترویج طرح ملی حفظ جزء ٣٠ با استفاده از همکاری اولیاء
-ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام
بارگذاری کلیپ های مربوط به حفظ جزء ٣٠ در کانال مدارس و با روشهای دیگر
(۵ امتیاز)
بند ١۶) حضوری و قابل دریافت از فضای مجازی توسط ارزیاب
- معرفی و آشنا ساختن دانش آموزان با سیره عملی معصومین علیهم السلام «مصباح الهدی»
( ٢ امتیاز)
- اجرای برنامه ویژه زنگ انتظار در فضای مجازی با مشارکت دانش آموزان و اولیا و
(شبیه یادواره شهدا )
(٣ امتیاز)
بند ١٧) حضوری و مشاهده مستندات موارد ذیل
- گرامیداشت مناسبت های دینی و تشکیل هیئت دانشآموزی و اقدام به تهیه مجوز هیئت و ارسال تصویر مجوز هیئت دانش آموزی
- تولید محتوا توسط دانش آموزان در مناسبتهای دینی، محرم، صفر، شهادت ها و ولادت ها در فضای مجازی و مستندسازی تصاویری از اجرای برنامه ها
- برگزاری زیارت عاشورا، دعای توسل و مناسبت های دینی و مذهبی در فضای کانال مدرسه در شاد
و پخش تولیدات دانش آموزی از ویدئو و تصاویری از برنامه در کانال مدرسه
( ۵ امتیاز)