نگا کن ب خاطر ی پست تو قلعه چکارا ک نکردم 😭😭😭 اونم چی؟ کبوتر نامه رسان! 😭😭
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
نگا کن ب خاطر ی پست تو قلعه چکارا ک نکردم 😭😭😭 اونم چی؟ کبوتر نامه رسان! 😭😭
هیچ ایده ای ندارم اگه خودت چیزی مد نظرته بگو
دتیز هینو 😆
خدایی فایلشم ببینین😭
سایزش 13000 در 7000 کار کردم حیفه نبینین! 😭😭 ب خدا سیستم انقد هنگ کرد مجبور شدم کلی از لایه هارو با هم فلت کنم! ب اندازه 2 ساعت سرجمع کارام پرید! 10 گیگ رم نیاز بود 😭😭😭
چون سنگین بود سایزش رندرش خیلی خوب نشد سیستم نمیکشید (و مغزم 😭)
ولی اره خلاصه... امیدوارم خوشتون بیاد 🥲
#my_finished_arts I #my_favorites | #attended_dtiys | #content
『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
هرکسی توی قلعه یه نقش برداشت توهم بردار
بازم نمیفهمم منظورت چیه
قلعه؟ بازیه چیزیه؟ من چت هارو نخوندم واقعا خبر ندارم قضیه چیه