eitaa logo
دانشکده علوم قرانی اصفهان
1.2هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
201 ویدیو
780 فایل
این دانشکده از دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم می باشد که در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری دانشجو می پذیرد. آدرس:اصفهان دولت آباد بلوار طالقانی خیابان حسام الدین دولت آبادی تلفن:۴۵۸۵۰۷۷۱_۰۳۱
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰قابل توجه دانشجويان محترم مقطع کارشناسی ارشد با توجه به سنوات مجاز تحصيل دانشجوی ارشد در ۶ نیمسال تحصیلی؛ دانشجوياني که ۶ نیمسال از سنوات آنان سپري شده و موفق به فراغت از تحصيل نشوند بدون دریافت مجوز از سازمان امور دانشجویان و کمیسیون موارد خاص اجازه دفاع از پایان نامه خود را نخواهند داشت. 🔰با توجه به توضيحات فوق دانشجويان ورودي ۹۹ که شهريور ۱۴۰۲ پايان سنوات مجاز تحصيلي آنان خواهد بود صرفاً تا ۳۱ شهريور ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند از پايان نامه خود دفاع نمايند، درغير اين صورت چنانچه داراي دليل موجهی مي باشند مي توانند از امکان درخواست افزايش سنوات استفاده نمایند. 👈درصورتیکه قصد دارید تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ (تا پایان شهریور ۱۴۰۲) دفاع نمایید، لازم است گواهی همانندجوی متن نهایی پایان نامه خود را تا قبل از ۳۰ شهریور از سامانه ایرانداک دریافت نمایید. @quranesf
🔻قابل توجه دانشجویان گرامی: ▫️دانشجويان کارشناسي ترم ۵ و کارشناسي ارشد ترم ۳ مي بايست نسبت به انتخاب پايش مهارت هاي قرآني روخواني و روانخواني اقدام نموده و جهت انجام پايش اين دروس با کارشناس فرهنگی دانشکده (آقای حسینی)تماس حاصل نمایید. ▫️قابل توجه دانشجویان مقطع ارشد ورودی ۴۰۰ که تا کنون موفق به دفاع از پایان نامه خود نشده اند و موضوع تصویب ثبت شده در سامانه گلستان دارند، لازم است واحد پایان نامه را در نیمسال ۴۰۲۱ انتخاب نمایند. کد درس:۱۰۱۴۱۵۷ @quranesf
‼️تمدید شد‼️ ✳️ دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از میان طلاب سطح دو خواهر و برادر و علاقه مند به رشته علوم قرآن و حدیث و علوم قرآنی (گرایش های اعجاز، ادبی و مستشرقان) در مقطع کارشناسی ارشد به صورت رایگان دانشجو می پذیرد. ✅ امکان تحصیل در دانشکده های علوم قرآنی شهرهای قم،‌ مشهد،‌ تهران،‌ اصفهان،‌ شیراز، آمل، بجنورد، ملایر، مراغه، کرمانشاه و میبد ⏳ آخرین مهلت ثبت نام: ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ ⏳زمان آزمون: ۶ مهر ۱۴۰۲ 👈 جهت کسب اطلاع بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید: 🆔 https://www.quran.ac.ir/tollab
قابل توجه دانشجویان گرامی: با توجه به ابلاغ وزارت علوم آغاز کلاسهای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ان شاءالله از روز شنبه اول مهرماه ۱۴۰۲ خواهد بود. 🔻بدیهیست حضور و غیاب درسامانه گلستان از همان تاریخ انجام خواهد شد. @quranesf
قابل توجه دانشجویان گرامی دانشجویانی که حائز شرایط زیر هستند می توانند در نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیش از ۲۰ (تا سقف ۲۴) واحد درسی را انتخاب کنند. لازم به ذکر است اخذ دروس آشنایی با دفاع مقدس و دروس روانخوانی وتجوید مقدماتی (۱_۲_۳)علاوه بر سقف ۲۴ واحد، مجاز است. ۱- دانشجویان ترم آخر که با حداکثر ۲۴ واحد درسی فارغ التحصیل می شوند. ۲- دانشجویان ممتاز این گروه از دانشجویان نیازی به مراجعه به آموزش ندارند. تذکر مهم: دانشجو در صورتی ممتاز محسوب می شود که در نیمسال قبل حداقل ۱۲ واحد درسی را با معدل ۱۷ و بالاتر گذرانده باشد. @quranesf
اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد 1402 دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال 1402 این دانشگاه، زمان و مکان و مدارک لازم جهت ثبت نام از این عزیزان به شرح ذیل، اعلام می گردد. 🔴تذکر مهم: قید شهر مقدس «قم» در کنار نام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سایت سازمان سنجش، صرفا به دلیل وجود سازمان مرکزی دانشگاه در این شهر می باشد لذا از مراجعه به سازمان مرکزی دانشگاه، اکیداً خودداری نمایند. ✅ ثبت نام غیر حضوری در سامانه گلستان: زمان ثبت نام غیرحضوری: از دوشنبه 1402/06/20 از طریق لینک سامانه گلستان ✅مدارک لازم‌ جهت ثبت نام غیرحضوری: بارگذاری تصویر مدارک ذیل در سامانه گلستان 1- صفحه اول با توضیحات شناسنامه 2- کارت ملی 3- عکس 4- مدرک دال بر وضعیت نظام وظیفه برادران )مطابق صفحه 17 دفترچه راهنمای ثبت نام (شماره 1)( 5- اصل یا گواهی مدرک کارشناسی 6- مدرک کاردانی (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته الزامی می باشد) 7- گواهی معدل و واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی (در صورتی که در زمان ثبت نام کنکور مشغول به تحصیل بوده اند این گواهی جهت مطابقت با معدل اعلام شده در زمان ثبت نام کنکور الزامی است) لازم است پذیرفته شدگان جهت درخواست تأییدیه مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی، به سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اطلاعات درخواستی به صورت صحیح، کد رهگیری دریافتی را در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان درج نموده؛ و اصل مدرک مقطع کارشناسی خود را به آموزش دانشکده تحویل نمایند. دستورالعمل ثبت نام غیر حضوری: - بعد از کلیک بر روی لینک ورود به سامانه گلستان در صورت مواجه شدن با خطا، گزینه دوم"Continue to this website (not recommended)" انتخاب گردد. - جهت تسریع و تسهیل در امر ثبت نام غیر حضوری، حتی المقدور در ساعات کم ترافیک مصرف اینترنت در شبانه روز به سامانه مراجعه کنید. - راهنمای ورود به سامانه در صفحه اول سامانه گلستان golestan.quran.ac.ir)) درج گردیده است. - پس از تکمیل تمامی اطلاعات درخواستی و ارسال مدارک، داوطلبین محترم می بایست از طریق نرم افزار گلستان گزارش شماره 1800 مشخصات کامل دانشجوی جدیدالورود را از طریق منوی «دانشجو، پذیرش غیرحضوری، گزارش ها» چاپ کرده و در روز ثبت نام به آموزش دانشکده مراجعه و نسبت به تحویل اصل مدارک اقدام نمایند. ✅مراجعه حضوری جهت ثبت نام: زمان ثبت نام حضوری: سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 شهریور ماه 1402 ╭════. 🍂 .═════╮ 🥀 @quranesf ╰═════. 🍂 .════╯
قابل توجه پذیرفتگان مقطع کارشناسی ارشد ورودی۱۴۰۲: لازم است قبل از مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام غیر حضوری خود در سامانه گلستان اقدام نمایید. 🔰راهنماي ثبت نام پذيرفته شدگان مقطع ارشد در سامانه گلستان www.golestan.quran.ac.ir @quranesf
باسمه تعالی ✅مراجعه حضوری جهت ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری: هر یک از پذیرفته‌شدگان کدرشته‌های امتحانی می بایست مدارک ذیل را برای ثبت‌نام تحویل دانشکده قبولی محل تحصیل نمایند. ✅مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری: 1- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه 2- اصل و کپی کارت ملی 3- عکس4*3 (6 قطعه) تهیه شده در سال جاری 4- اصل و کپی مدرک دال بر وضعیت نظام وظیفه برادران (با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 17و18 دفترچه‌ راهنمایی شماره‌ یک آزمون ارشد) 5- اصل یا گواهی مدرک کارشناسی (لیسانس) (فارغ التحصیلی حداکثر تا 1402/06/31) 6- مدرک کاردانی فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته 7- حکم مرخصی یا موافقت بدون قید و شرط با تحصیل کارمندان دولت و حوزویان 🔰نکات مهم: ‌1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ فارغ التحصیل سال 1402 می باشند، و به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با عنوان فرم معدل تحویل نمایند. فرم مدرک و معدل 2- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ 1402/03/11 لغایت 1402/03/16) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه 73 دفترچه راهنمای (شماره 1) یا صفحه 509 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ‌2) را از موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی ارائه نمایند. فرم های میانگین واحدهای گذرانده 3- طلاب ‌حوزه‌های علمیه که دوره ‌سطح ‌2 را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ 1402/06/31 فارغ‌التحصیل‌ می‌شوند، باید مدرک‌ فراغت‌ از تحصیل‌ خود را که‌ توسط مرکز مدیریت‌ حوزه‌ های علمیه‌ و یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان صادر گردیده ‌است‌ ارائه نمایند. 4- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ دارای مدرک تحصیلی معادل می‌باشند لازم است واجد شرایط مفاد «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون های مقاطع بالاتر» باشند. 5- براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 1394/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 2/77633 مورخ 94/05/28 برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند. 6- معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، و یا در مراحل بعد اصلاح نموده است، باید یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به سنجش باشد) خودداری خواهد شد، و تا زمان بررسی و اعلام وضعیت نهایی آنان از سوی سازمان سنجش صرفا ثبت نام به صورت موقت و مشروط بعمل می آید. 7ـ از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1402/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد، و قبولی آنان‌ «کان‌ لم‌ یکن» خواهد شد. @quranesf
✦؛﷽✦ اطلاعیه بسیار مهم با سلام و وقت بخیر قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1400 که تاکنون موفق به انتخاب موضوع پایان نامه نشده اند: آخرین زمان جهت تصویب موضوع پایان شهریور ماه سال جاری می باشد، لذا این دسته از دانشجویان هرچه سریعتر نسبت به ثبت درخواست موضوع در سامانه گلستان ( فرم پ1، فرم پ2، پیشینه ایرانداک) اقدام نمایند تا در جلسه شورای دانشکده مورد بررسی قرار گیرد. 👈نکته: بدون داشتن موضوع قادر به انتخاب واحد ترم بعدی نخواهید بود. 👈عدم انتخاب واحد به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد. @quranesf